• مرام‌نامه
  • شبکه های اجتماعی
  • سفارش آگهی
  • تماس با ما
  • درباره ما
چهارشنبه 19 آذر 1404
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
ژورنال سینما
  • خانه
  • خبر
  • رک و راست
  • شیروانی داغ
  • گزارش
  • گفتگو
  • گوناگون
  • یادداشت
  • یک سکانس سینمایی
  • خانه
  • خبر
  • رک و راست
  • شیروانی داغ
  • گزارش
  • گفتگو
  • گوناگون
  • یادداشت
  • یک سکانس سینمایی
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
ژورنال سینما
  • مرام‌نامه
  • شبکه های اجتماعی
  • سفارش آگهی
  • تماس با ما
  • درباره ما
تبلیغات
خانه خبر وسط

حبیب اسماعیلی مدیر رسانه‌فیلمسازان بیان کرد⇐تعطیلی سه‌ماهه سینماها ضرر هنگفتی را به سینما وارد کرده!/متاسفانه در مساله کرونا، سینما بیش از هر صنف دیگری با مشکل فراموشی دولت در رسیدگی به مشکلات سینماگران مواجه است!!/مشکل تعطیلی سینما همانند دیگر مشاغل، باید توسط دولت پیگیری و سالنهای سینما هرچه زودتر باز شود

7 خرداد 1399
در خبر وسط
0 0
A A
0
اظهارات تهیه‌کننده کمدی ممنوع‌التبلیغ تلویزیونی «سه بیگانه» در آستانه میلیاردی شدن ⇐خرسندیم که مدیران سیما برای پخش تیزر برخی آثار سنگ تمام می‌گذارند!/ «ملی» بودن صداوسیما ایجاب می‌کند که تبعیض برچیده شود

حبیب اسماعیلی

سینماروزان: تعدد بحران مالی مشاغل و فراموشکاری دولت در رسیدگی به مشکلات سینماها و‌‌ فیلمسازان بر شدت بحران اقتصادی این بخش فرهنگی دامن می‌زند؛ این در حالی است که انتشار ویروس کرونا و تعطیلی سینماها در‌ ۳ماه پر فروش،منجر به ضررهای میلیاردی این بخش شده و رفع آن مستلزم پیگیری هایی جدی است.

حبیب اسماعیلی تهیه کننده و پخش‌کننده سینما در گفتگو‌ با سوره سینما در خصوص بحرانهای اقتصادی ناشی از شیوع بیماری و‌ اهمیت رسیدگی به آن گفت: انتشار ویروس کرونا خسارات جانی و‌ مالی بسیاری را برای همه کشورها در پی داشته و مشاغل را با مشکل روبرو کرده است. جبران ضررهای مالی به واسطه افزایش قیمتها ترفندی است که این کمبودها را در مشاغل برطرف می کند اما سینما از این قضیه مستثنی بوده و فعالیت های آن به‌روز، و دارای تاریخ مصرف است.

مدیر موسسه رسانه فیلمسازان مولود افزود: دو ماه فروردین و اسفند ماه، بهترین فرصت برای اکران فیلم، فروش چندین برابری و‌ استقبال مخاطب از آن است اما شیوع ویروس کرونا و تعطیلی سینماها به عنوان مرکزی برای تجمع فرهنگی مردم ، صدمات بسیاری را برای سینماگران رقم زده و میزان استقبال مخاطب از بازگشایی آن را نامعلوم کرده است. ترافیک اکران فیلمها از دیگر مشکلات ناشی از تعطیلی سالنها است و‌ بعضا بازگشت سرمایه فیلمسازان را نیز به تعویق و یا به حداقل می‌رساند.

اسماعیلی ضمن تاکید بر رسیدگی دولت به مشکلات مشاغل متوقف شده و آغاز فعالیت آنها با حفظ پروتکل‌های بهداشتی، خاطرنشان کرد: مشکل تعطیلی سینما همانند دیگر مشاغل، باید توسط دولت پیگیری و در سالن های سینما باز شود. لزوم اختصاص بودجه حمایتی به این بخش فرهنگی‌ و‌ اجرای دستورالعملهای جدید از جانب وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، خانه سینما و سازمان سینمایی برای مقابله با این بحران اقتصادی از دیگر اقدامات جدی در این عرصه است تا علاوه بر سینماداران و‌‌ فیلمسازان، از دست اندرکاران این بخش نیز حمایت شود.

وی ادامه داد: با انتشار کرونا عملا فرصت طلایی ۳ماهه سینما برای کسب درآمد میلیاردی از دست رفته ‌و این مشکل دامن بخش خصوصی را نیز گرفته است. این در حالی است که متاسفانه مشغله های دولت زیاد شده و پیگیری این بخش از مشکلات به فراموشی سپرده می شود. نباید فراموش کرد که کسب درآمد افراد زیادی به سینما و متعلقات مربوط به آن وابسته بوده و تعطیلی آن امرارمعاش بخش وسیعی از اهالی فرهنگی را با مشکل مواجه کرده است.

این پخش کننده، سینما را رکن اصلی فرهنگ در کشورها دانست و یادآور شد: حرف اول در جهان را سینما می‌زند بنابراین ما با عرصه‌ای بین‌المللی روبرو هستیم و قطعا مشکلات مالی وارد شده بر آن عواقب سنگینی خواهد داشت. در این شرایط باید به دنبال راهکاری برای جبران بیکاری بو‌ده و تکلیف بیمه بیکاری سینماگران مشخص شود. در حال حاضر شیوع ویروس کرونا مشکلی موقتی نیست و باید با استناد به مقررات ستاد‌ مبارزه با کرونا فعالیتها و پروژه های تولید فیلم از سر گرفته شود. مردم نیز باید با این شرایط کنار آمده و با شیوه های جدید اکران فیلم نیز سازگاری پیدا کنند.

وی اظهارداشت: پیش از این نیز سالنهای سینما با مشکل کمبود مخاطب روبرو بوده و کمتر سانس هایی داشته ایم که تمام از تمام ظرفیت سالن استفاده شده و همه صندلی ها پر شود. بر این اساس بازگشایی سالنها با اعمال محدودیت ، از لحاظ اقتصادی مقرون به صرفه تر از تعطیلی کامل آن است. صدور پروانه های ساخت فیلم نیز مستلزم اخذ تصمیمات جدیدی است و باید روند تولید فیلم آغاز شود.

اسماعیلی در پایان عنوان کرد: متاسفانه در مساله کرونا سینما بیش از هر چیزی با مشکل گذر زمان و فراموشی دولت در رسیدگی به مشکلات سینما مواجه است و امیدوارم بحران های این بخش فرهنگی پیگیری و چاره‌ای به حال اقشار آن سنجیده شود!!

پیوند کوتاه: https://www.cinemaroozan.ir/?p=60505
image_print
برچسب ها: تعطیلی سینماهاحبیب اسماعیلیرسانه فیلمسازان مولودسینماروزانسینماژورنالکرونا
نوشته قبلی

کارگردان “سرباز”، در توجیه کش‌دار بودن این سریال از طولانی بودن خدمت سربازی گفت!!!

نوشته‌ی بعدی

واکنش رسانه اصلاح‌طلب به اختلالات فراوان در کنسرت آنلاین آقازاده شجریان⇐چطور است که زیرساخت ندارید ولی درگاه دریافت پول دارید؟؟؟/ چرا وزارت ارتباطات، چشم بر نظارت كيفي بر عملكرد پلتفرم‌هاي پخش آنلاين بسته‌؟/همايون شجريان در زمينه فعاليت‌هاي هنري‌اش با چه فرد يا افرادي مشورت مي‌كند؟/چرا از کیهان کلهر نیاموختید که بی دریافت یک ریال، برای مردم کنسرت آنلاین گذاشت؟؟

مطالب مرتبط

تلاش برای همکاری با نسل‌های مختلف/اعلام فهرست تولیدات تازه‌ی فارابی+اطلاعات کامل درباره روند تولید این ۱۵ فیلم

تلاش برای همکاری با نسل‌های مختلف/اعلام فهرست تولیدات تازه‌ی فارابی+اطلاعات کامل درباره روند تولید این ۱۵ فیلم

18 آذر 1404

سینماروزان: در حالی که در سال‌های گذشته تازه بعد از اعلام اسامی فیلمهای جشنواره فیلم فجر بود که ارگانهای سینمایی،...

صدور پروانه برای نهنگ عنبر۳+صدور پروانه برای تهیه‌کننده‌ی سفیر +صدور پروانه برای شهاب+یک داماد+یک برادر+یک آقازاده‌+…

صدور پروانه برای نهنگ عنبر۳+صدور پروانه برای تهیه‌کننده‌ی سفیر +صدور پروانه برای شهاب+یک داماد+یک برادر+یک آقازاده‌+…

18 آذر 1404

سینماروزان: شورای صدور پروانه سینمایی تازه ترین مجوزهای خود را اعلام کرد. در میان پروانه های صادره نام قسمت سوم...

وقتی ده‌ها جشنواره سینمایی در کشور داریم، چرا باید حتما جشنواره فجر را تجزیه کنیم؟/ این درخت تناور ریشه‌های عمیق دارد؛ هرس اشتباه بدجوری به درخت آسیب زد/هیچ دلیل قانع‌کننده و عقلانی برای گسست بخش بین‌الملل و فاصله‌گذاری میان یک کل منسجم  نبود/اتفاقا با برگزاری بخش بین‌الملل در دهه فجر می‌شد از فضای مهیای جشنواره اصلی فجر بهره‌مند شد و میلیاردها تومان در منابع صرفه‌جویی نمود و همزمان از ظرفیت صدها رسانه استفاده کرد/اینکه بخش اصلی جشنواره فجر را در دهه فجر و نصفه‌‌ی دیگر را در اردیبهشت یا آذر و «شاید وقتی دیگر» یا در تهران، منطقه آزاد، شیراز و یا «ناکجاآباد» برگزار کرد فقط باعث بی‌هویتی، سرگردانی و ضعیف‌تر شدن جشنواره شد!/اگر واقعا به دنبال جهانی شدن هستند چرا فجر را پاره کردند و چرا مستقلا جشنواره جهانی شیراز یا قشم یا… را برگزار نمی‌کنند؟/باعث تاسف است که صدای جشنواره جهانی فجر حتی از دروازه‌ی شیراز آن سوتر نرفته است ولی جشنواره‌ی تازه‌کار دریای سرخ عربستان که عضو فیاپف هم نیست کل جریان خبری رسانه‌های خارجی را درنوردیده! 

وقتی ده‌ها جشنواره سینمایی در کشور داریم، چرا باید حتما جشنواره فجر را تجزیه کنیم؟/ این درخت تناور ریشه‌های عمیق دارد؛ هرس اشتباه بدجوری به درخت آسیب زد/هیچ دلیل قانع‌کننده و عقلانی برای گسست بخش بین‌الملل و فاصله‌گذاری میان یک کل منسجم  نبود/اتفاقا با برگزاری بخش بین‌الملل در دهه فجر می‌شد از فضای مهیای جشنواره اصلی فجر بهره‌مند شد و میلیاردها تومان در منابع صرفه‌جویی نمود و همزمان از ظرفیت صدها رسانه استفاده کرد/اینکه بخش اصلی جشنواره فجر را در دهه فجر و نصفه‌‌ی دیگر را در اردیبهشت یا آذر و «شاید وقتی دیگر» یا در تهران، منطقه آزاد، شیراز و یا «ناکجاآباد» برگزار کرد فقط باعث بی‌هویتی، سرگردانی و ضعیف‌تر شدن جشنواره شد!/اگر واقعا به دنبال جهانی شدن هستند چرا فجر را پاره کردند و چرا مستقلا جشنواره جهانی شیراز یا قشم یا… را برگزار نمی‌کنند؟/باعث تاسف است که صدای جشنواره جهانی فجر حتی از دروازه‌ی شیراز آن سوتر نرفته است ولی جشنواره‌ی تازه‌کار دریای سرخ عربستان که عضو فیاپف هم نیست کل جریان خبری رسانه‌های خارجی را درنوردیده! 

18 آذر 1404

سینماروزان: اصرار مجدد بر جدایی بخش بین الملل از جشنواره اصلی فجر و برپایی آن در شیراز -علیرغم تجربیات بی...

نوشته‌ی بعدی
واکنش رسانه اصلاح‌طلب به اختلالات فراوان در کنسرت آنلاین آقازاده شجریان⇐چطور است که زیرساخت ندارید ولی درگاه دریافت پول دارید؟؟؟/ چرا وزارت ارتباطات، چشم بر نظارت كيفي بر عملكرد پلتفرم‌هاي پخش آنلاين بسته‌؟/همايون شجريان در زمينه فعاليت‌هاي هنري‌اش با چه فرد يا افرادي مشورت مي‌كند؟/چرا از کیهان کلهر نیاموختید که بی دریافت یک ریال، برای مردم کنسرت آنلاین گذاشت؟؟

واکنش رسانه اصلاح‌طلب به اختلالات فراوان در کنسرت آنلاین آقازاده شجریان⇐چطور است که زیرساخت ندارید ولی درگاه دریافت پول دارید؟؟؟/ چرا وزارت ارتباطات، چشم بر نظارت كيفي بر عملكرد پلتفرم‌هاي پخش آنلاين بسته‌؟/همايون شجريان در زمينه فعاليت‌هاي هنري‌اش با چه فرد يا افرادي مشورت مي‌كند؟/چرا از کیهان کلهر نیاموختید که بی دریافت یک ریال، برای مردم کنسرت آنلاین گذاشت؟؟

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدها

  • حامد مظفری

    به جز تراکم اکران، تهیه‌کننده‌های و پخش‌کنندگان حق‌العمل‌کار، باعث فیلمسوزی گسترده شده‌اند/گروهی از تهیه‌کنندگان طرفدار ورشکستگی در گیشه هستند!/بعضی از پخش‌کنندگان بی‌مسئولیت به عامل نابودی فیلمها بدل شده‌اند!/باید اعتبار را به پروانه‌های ارشاد برگرداند وگرنه سنگ روی سنگ بند نخواهد شد/با ادامه توقیف آثار مجوزدار در شهرستان، هیچ بعید نیست که سینماداران تهرانی هم از شهرستان‌ها یاد بگیرند و اقدام به ممیزی و توقیف خودسرانه کنند!

    353 اشتراک ها
    اشتراک گذاری 141 توئیت 88
  • تقابلات والد و مولود در سینمای این سالها؛ از “پیرپسر” تا “پسرکشی” 

    178 اشتراک ها
    اشتراک گذاری 71 توئیت 45
  • حرفهای ده‌نمکی درباره تعدد دوست‌دختر! +فیلم

    20 اشتراک ها
    اشتراک گذاری 8 توئیت 5
  • صدور پروانه نمایش برای تهیه‌کننده «داوینچیز»+صدور پروانه برای یک مدیر اسبق

    18 اشتراک ها
    اشتراک گذاری 7 توئیت 5
  • سریال «الگوریتم» و مساله‌ی ناترازی!/ بیژن جان! یوزپلنگ ببین!

    16 اشتراک ها
    اشتراک گذاری 6 توئیت 4
  • صدور مجوز همکاری کارگردان “بی بدن” و تهیه‌کننده “آنتیک”+صدور مجوز برای کارگردان “خوش رکاب”+صدور پروانه برای کارگردان “لاک‌پشت”  

    15 اشتراک ها
    اشتراک گذاری 6 توئیت 4
  • آقای نقویان!مدیر محترم سیمافیلم! به فصول دوم و سوم «مختار» و «امام علی(ع)» هم فکر کنید!

    14 اشتراک ها
    اشتراک گذاری 6 توئیت 4
  • معرفی یک بانوی تهیه‌کننده به‌عنوان دبیر پانزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم ١٠٠

    14 اشتراک ها
    اشتراک گذاری 6 توئیت 4

آخرین مطالب

تلاش برای همکاری با نسل‌های مختلف/اعلام فهرست تولیدات تازه‌ی فارابی+اطلاعات کامل درباره روند تولید این ۱۵ فیلم

توسعه مخاطب سینمای مستند را در سال اخیر در دستور کار خود قرار دادیم/ اکران سیار و فضای مجازی نقش مهمی در توسعه مخاطب سینمای مستند دارند

قصه بم روی پرده سینما می‌رود/ حامد زمانی برای فیلم «احمد» خواند

صدور پروانه برای نهنگ عنبر۳+صدور پروانه برای تهیه‌کننده‌ی سفیر +صدور پروانه برای شهاب+یک داماد+یک برادر+یک آقازاده‌+…

وقتی ده‌ها جشنواره سینمایی در کشور داریم، چرا باید حتما جشنواره فجر را تجزیه کنیم؟/ این درخت تناور ریشه‌های عمیق دارد؛ هرس اشتباه بدجوری به درخت آسیب زد/هیچ دلیل قانع‌کننده و عقلانی برای گسست بخش بین‌الملل و فاصله‌گذاری میان یک کل منسجم  نبود/اتفاقا با برگزاری بخش بین‌الملل در دهه فجر می‌شد از فضای مهیای جشنواره اصلی فجر بهره‌مند شد و میلیاردها تومان در منابع صرفه‌جویی نمود و همزمان از ظرفیت صدها رسانه استفاده کرد/اینکه بخش اصلی جشنواره فجر را در دهه فجر و نصفه‌‌ی دیگر را در اردیبهشت یا آذر و «شاید وقتی دیگر» یا در تهران، منطقه آزاد، شیراز و یا «ناکجاآباد» برگزار کرد فقط باعث بی‌هویتی، سرگردانی و ضعیف‌تر شدن جشنواره شد!/اگر واقعا به دنبال جهانی شدن هستند چرا فجر را پاره کردند و چرا مستقلا جشنواره جهانی شیراز یا قشم یا… را برگزار نمی‌کنند؟/باعث تاسف است که صدای جشنواره جهانی فجر حتی از دروازه‌ی شیراز آن سوتر نرفته است ولی جشنواره‌ی تازه‌کار دریای سرخ عربستان که عضو فیاپف هم نیست کل جریان خبری رسانه‌های خارجی را درنوردیده! 

در فیدیبو، فروش کتاب ۵ برابر شد/ رشد کاربران و استقبال از طرح‌های اشتراکی

نقش راهبردی رادیو در اقناع افکار عمومی و مدیریت مشارکت انتخابات

رویکردهای رادیو قرآن ۲ تشریح شد 

«کافه مستند» میزبان علاقه‌مندان مستند می‌شود/ تشریح جزییات برنامه

سلسله اجراهای موسیقی محیطی دلکوک فصل پاییز خانه هنرمندان ایران

تبلیغات

ویژه ها

وقتی ده‌ها جشنواره سینمایی در کشور داریم، چرا باید حتما جشنواره فجر را تجزیه کنیم؟/ این درخت تناور ریشه‌های عمیق دارد؛ هرس اشتباه بدجوری به درخت آسیب زد/هیچ دلیل قانع‌کننده و عقلانی برای گسست بخش بین‌الملل و فاصله‌گذاری میان یک کل منسجم  نبود/اتفاقا با برگزاری بخش بین‌الملل در دهه فجر می‌شد از فضای مهیای جشنواره اصلی فجر بهره‌مند شد و میلیاردها تومان در منابع صرفه‌جویی نمود و همزمان از ظرفیت صدها رسانه استفاده کرد/اینکه بخش اصلی جشنواره فجر را در دهه فجر و نصفه‌‌ی دیگر را در اردیبهشت یا آذر و «شاید وقتی دیگر» یا در تهران، منطقه آزاد، شیراز و یا «ناکجاآباد» برگزار کرد فقط باعث بی‌هویتی، سرگردانی و ضعیف‌تر شدن جشنواره شد!/اگر واقعا به دنبال جهانی شدن هستند چرا فجر را پاره کردند و چرا مستقلا جشنواره جهانی شیراز یا قشم یا… را برگزار نمی‌کنند؟/باعث تاسف است که صدای جشنواره جهانی فجر حتی از دروازه‌ی شیراز آن سوتر نرفته است ولی جشنواره‌ی تازه‌کار دریای سرخ عربستان که عضو فیاپف هم نیست کل جریان خبری رسانه‌های خارجی را درنوردیده! 
خبر وسط

وقتی ده‌ها جشنواره سینمایی در کشور داریم، چرا باید حتما جشنواره فجر را تجزیه کنیم؟/ این درخت تناور ریشه‌های عمیق دارد؛ هرس اشتباه بدجوری به درخت آسیب زد/هیچ دلیل قانع‌کننده و عقلانی برای گسست بخش بین‌الملل و فاصله‌گذاری میان یک کل منسجم  نبود/اتفاقا با برگزاری بخش بین‌الملل در دهه فجر می‌شد از فضای مهیای جشنواره اصلی فجر بهره‌مند شد و میلیاردها تومان در منابع صرفه‌جویی نمود و همزمان از ظرفیت صدها رسانه استفاده کرد/اینکه بخش اصلی جشنواره فجر را در دهه فجر و نصفه‌‌ی دیگر را در اردیبهشت یا آذر و «شاید وقتی دیگر» یا در تهران، منطقه آزاد، شیراز و یا «ناکجاآباد» برگزار کرد فقط باعث بی‌هویتی، سرگردانی و ضعیف‌تر شدن جشنواره شد!/اگر واقعا به دنبال جهانی شدن هستند چرا فجر را پاره کردند و چرا مستقلا جشنواره جهانی شیراز یا قشم یا… را برگزار نمی‌کنند؟/باعث تاسف است که صدای جشنواره جهانی فجر حتی از دروازه‌ی شیراز آن سوتر نرفته است ولی جشنواره‌ی تازه‌کار دریای سرخ عربستان که عضو فیاپف هم نیست کل جریان خبری رسانه‌های خارجی را درنوردیده! 

18 آذر 1404

سینماروزان: اصرار مجدد بر جدایی بخش بین الملل از جشنواره اصلی فجر و برپایی آن در شیراز -علیرغم تجربیات بی...

ادامه مطلب
تازه‌ترین خروجی شورای صنفی نمایش: دستور اکران فیلم تراژدی زلزله‌ی بم+دستور نیم‌بها کردن آخرهفته فقط برای بانوان!

تازه‌ترین خروجی شورای صنفی نمایش: دستور اکران فیلم تراژدی زلزله‌ی بم+دستور نیم‌بها کردن آخرهفته فقط برای بانوان!

16 آذر 1404
احضار به ساواک به‌خاطر یک کلاه!+مواجهه با خلخالی بابتِ سرقفلی ملک نماینده‌ی خلخال!++ماجرای گریه‌ی یک‌ساعته بابت نقش پُرمویی که مهرجویی به او داد/اصغر سمسارزاده در تازه‌ترین گفتگویش مطرح کرد

احضار به ساواک به‌خاطر یک کلاه!+مواجهه با خلخالی بابتِ سرقفلی ملک نماینده‌ی خلخال!++ماجرای گریه‌ی یک‌ساعته بابت نقش پُرمویی که مهرجویی به او داد/اصغر سمسارزاده در تازه‌ترین گفتگویش مطرح کرد

15 آذر 1404
توقف «متری شش و نیم» کمی بالاتر از 27میلیارد/«تگزاس2» 17میلیاردی شد/دو فیلم حاکمیتی-مشکوک المنابع که سانسها را بلعیده‌اند بعد از دو هفته، رویهم فقط کمی بیش از 12میلیارد فروختند/«سرخپوست» 5میلیاردی شد/«زهرمار» دوروزه در مرز نیم میلیارد/«دختر شیطان» علیرغم تبعید به سانسهای کم‌مخاطب صبحگاهی(!) در آستانه میلیارد قرار گرفت+آمار کامل فروش

آقای زالو مماس با ۹۰میلیارد/قسطنطنیه ۷۴میلیارد/یوز ۷۱میلیارد/کج‌پیله ۴۵میلیارد/گوزنهای اتوبان ۱۷/۵میلیارد و مجنون ۱۶/۵میلیارد/کفایت مذاکرات ۱۵میلیارد/غریزه ۱۴میلیارد و بچه‌ی مردم ۱۲میلیارد/دوروز دیرتر ۹میلیارد/دختر برقی ۳/۵میلیارد/طهران۵۷ دوروزه دومیلیارد/آغاز سرد های‌کپی با مرتضی عقیلی+آمار کامل فروش

14 آذر 1404
سعید طالبی کارگردان رئالیتی بازمانده

واکنش کارگردان رئالیتی “بازمانده” به حواشی!+فیلم 

11 آذر 1404
ایرج طهماسب

از بتهوون، پیکاسو، لبخند ژکوند و اسپایدرمن تا دفترچه‌ی مطلوبِ کیارستمی و مسیر اصغر فرهادی/ایرج طهماسب در کارگاه انتقال تجربه‌اش چه گفت؟

10 آذر 1404
ناصر مسعودی

مرگ ناصر مسعودی؛ خواننده‌ی سریال کوچک جنگلی

6 آذر 1404
سامانه جامع رسانه‌های کشور
  • خانه
  • خبر
  • رک و راست
  • شیروانی داغ
  • گزارش
  • گفتگو
  • گوناگون
  • یادداشت
  • یک سکانس سینمایی

© 2023 ژورنال سینما - تمام حقوق محفوظ است طراحی سایت توسط آنیل طراح

بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
  • خانه
  • خبر
  • رک و راست
  • شیروانی داغ
  • گزارش
  • گفتگو
  • گوناگون
  • یادداشت
  • یک سکانس سینمایی
برای ما ژورنال چیز دیگریست و برای خیلی‌ها، چیز دیگر
ما به منظور دیگری ژورنالیست شدیم و آنها به‌منظور دیگری در این حرفه‌اند...

خوش آمدید!

وارد ناحیه کاربری خود شوید

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

رمز عبور خود را بازیابی کنید

لطفا نام کاربری یا آدرس ایمیل خود را برای بازنشانی رمز عبور خود وارد کنید.

ورود به سیستم