• مرام‌نامه
  • شبکه های اجتماعی
  • سفارش آگهی
  • تماس با ما
  • درباره ما
چهارشنبه 30 مهر 1404
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
ژورنال سینما
  • خانه
  • خبر
  • رک و راست
  • شیروانی داغ
  • گزارش
  • گفتگو
  • گوناگون
  • یادداشت
  • یک سکانس سینمایی
  • خانه
  • خبر
  • رک و راست
  • شیروانی داغ
  • گزارش
  • گفتگو
  • گوناگون
  • یادداشت
  • یک سکانس سینمایی
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
ژورنال سینما
  • مرام‌نامه
  • شبکه های اجتماعی
  • سفارش آگهی
  • تماس با ما
  • درباره ما
تبلیغات
خانه گفتگو

ابراهیم داروغه‌زاده روی آنتن زنده بیان کرد⇐تغییری در سازمان سینمایی انجام نخواهد شد اما شخصا طوری کار می‌کنم که انگار همین امروز، آخرین روز فعالیتم است/مشکل 5 فیلم توقیفی حل شد و پروانه نمایش گرفتند/آیین‌نامه بومی شده درجه‌بندی سنی، هفته آینده رونمایی خواهد شد/به فضای رقابتی جشنواره فجر به شدت نیاز داریم به‌خصوص در بخشهای فنی!/نیازی به نظارت نخواهیم داشت اگر فیلمسازان تندترین نقدها را در جهت حفظ منافع ملی انجام دهند/جشنواره فجر باید باشکوه و در شأن سینما و ایام فجر انقلاب اسلامی باشد/هیچ نماینده‌ای خواستار بازبینی فیلمهای دارای پروانه نمایش نشده!/کاری که حوزه هنری از بابت سینماداری میکند همان کاریست که شهرداری و پردیس‌داران خصوصی هم انجام میدهند/سرگرمی سازان نباید انگ مبتذل‌ساز بخورند

9 شهریور 1396
در گفتگو
0 0
A A
7
ابراهیم داروغه‌زاده روی آنتن زنده بیان کرد⇐تغییری در سازمان سینمایی انجام نخواهد شد اما شخصا طوری کار می‌کنم که انگار همین امروز، آخرین روز فعالیتم است/مشکل 5 فیلم توقیفی حل شد و پروانه نمایش گرفتند/آیین‌نامه بومی شده درجه‌بندی سنی، هفته آینده رونمایی خواهد شد/به فضای رقابتی جشنواره فجر به شدت نیاز داریم به‌خصوص در بخشهای فنی!/نیازی به نظارت نخواهیم داشت اگر فیلمسازان تندترین نقدها را در جهت حفظ منافع ملی انجام دهند/جشنواره فجر باید باشکوه و در شأن سینما و ایام فجر انقلاب اسلامی باشد/هیچ نماینده‌ای خواستار بازبینی فیلمهای دارای پروانه نمایش نشده!/کاری که حوزه هنری از بابت سینماداری میکند همان کاریست که شهرداری و پردیس‌داران خصوصی هم انجام میدهند/سرگرمی سازان نباید انگ مبتذل‌ساز بخورند

ابراهیم داروغه زاده

سینماروزان: ابراهیم داروغه‌زاده معاون نظارت و ارزشیابی سازمان سینمایی در اولین گفتگوی خود بعد از صدور حکمش برای دبیری جشنواره سی و ششم فجر که در شبکه خبر و «شهرفرنگ» انجام شد، کوشید هم درباره برخی مسائل مبتلابه نظارتی اظهارنظر کند و هم کوتاه درباره نگاهش نسبت به جشنواره فجر بگوید.

به گزارش سینماروزان داروغه‌زاده درباره نگرش معاونتش نسبت به صدور پروانه های ساخت و نمایش گفت: در سال حدود 100 فیلم تولید میشود که نهایتا 60 تا 70 فیلم امکان اکران پیدا میکنند. سیاست اصلی سازمان این است که در صدور پروانه ساخت تنوع ژانر رعایت شود یعنی هیچ ژانری بنا نیست حذف شود.

داروغه زاده درباره عدم صدور پروانه ساخت برخی آثار در هفته های اخیر گفت: فارغ از بحثهای جزیی و موردی مربوط به فیلم یا فیلمسازی خاص باید به سمتی برویم که نظارت به سینماگران واگذار شود و نگاه دولت با نگاه سینماگران همپوشانی داشته شود.

وی ادامه داد: در تولید محصول منافع ملی باید بر هر چیزی ارجح داده شود و همین طور فرهنگ ایرانی- اسلامی و اگر این موارد محقق شود حتی انتقادی ترین فیلم هم پروانه خواهد گرفت.

داروغه زاده افزود: در هالیوود اغلب در جهت تحقق اهداف ملی شان فیلم میسازند و به آن افتخار هم میکنند نمونه اش هم “آرگو”. اینجا هم در عین اینکه باید نگاه برود به سمت انتقادپذیری و بالا رفتن سعه صدر در نقدهای که محصولات سینمایی ارائه میدهند، در مقابل فیلمساز هم بهتر است نقد را در جهت منافع ملی ارائه دهد و اگر این اتفاق بیفتد اصلا نیازی به معاونت نظارت نخواهیم داشت.

معاون نظارت درباره نتیجه بازبینی فیلمهای بلاتکلیف بیان داشت: کمیته بازبینی فیلمهای بلاتکلیف، 12 فیلم را دید؛ 5 فیلم با اصلاحات در اختیار شورای نمایش قرار گرفت و پروانه هایشان صادر شد و انشاءالله در یک فضای آرام روی پرده می روند.

داروغه زاده درباره ماجرای دیدار با اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس و شایعات پیرامونش گفت: هیچ نماینده ای نخواست فیلمهای دارای پروانه را مجددا بازبینی کند. نگرانی آنها بابت فراقانونی بودن کمیته بازبینی بود که درباره آن هم توجیهات لازم صورت گرفت. نمایندگان هم بنا شد فیلمها را هنگام اکران ببینند.

ممانعتی که حوزه هنری از نمایش برخی فیلمها در سینماهایش ترتیب میدهد موضوع پرسش بعدی از داروغه زاده بود. به گزارش سینماروزان معاون نظارت درباره انتقادات وارده به حوزه هنری بخاطر توقیف نمایش آثار در سینماهایش گفت: اینکه حوزه هنری برخی فیلمها را نمایش نمیدهد از بابت سینماداریست؛ درست مثل رفتار شهرداری و خیلی از تهیه کنندگان خصوصی که پردیس‌دار هستند و فیلمهای خودشان را مورد توجه قرار میدهند و به برخی فیلمها سالن کمتری میدهند.

ابراهیم داروغه زاده با انتقاد از برخی هجمه ها نسبت به آثاری که حتی روی پرده هم نرفته اند که عیارشان مشخص شود اظهار داشت: مخاطبان سینما متنوع هستند؛ مخاطبی فیلم مفهومی میخواهد و مخاطبی فیلم سرگرم کننده. هر دو نوع سینماگران هم محترمند یعنی هم سازندگان محصولات سرگرمی ساز و هم صاحبان محصولات اندیشه‌محور حق دارند آثارشان را در معرض قضاوت مخاطب قرار دهند و در این مسیر سرگرمی سازان نباید انگ مبتذل‌ساز بخورند.

به گزارش سینماروزان وی با خطاب قرار دادن برخی رسانه ها ادامه داد: وقتی از فیلمی خوششان نمی آید انگ ابتذال نزنند چون باید گذاشت مخاطب خود به انتخاب دست زند. متاسفانه برخی دنبال نقد فیلم نیستند و با کلی گویی و الفاظ زننده فقط قصد زدن یک فیلم خاص را دارند مثلا اخیرا یک رسانه خاص یکی دو هفته قبل از نمایش یک فیلم خاص آن را با ادبیاتی سطحی نقد کرد با واژگانی که نشان میداد نگارنده اصلا فیلم را ندیده!!

معاون نظارت درباره برخی اختلاف سلیقه های صنف سینما گفت: اقتصاد سینمای ایران خیلی فقیر است. کل فروش 95 بیستر از 200 میلیارد نبود! تا این اقتصاد رشد نکند اختلاف سلیقه ها به درگیری منجر میشود. باید فضا را توسعه داد و بازارهای جدید برای محصولات فراهم کرد تا صاحبان محصول به طور عادلانه بتوانند آثار را عرضه کنند. جادوی سینما در محصولات ما کم است؛ حتی جرأت تصویرسازی یک نمای تصادف خودروی استاندارد را نداریم و این ایراد است. باید برویم به سمت توسعه سینما هم در بحث تکنیکی و هم توسعه سالنهای استاندارد.

داروغه زاده پیرامون درجه بندی فیلمها بیان داشت: درجه بندی سنی فیلمها از سالهای قبل بوده ولی برای قاعده مند کردن آن با همکاری مراکز دانشگاهی به دنبال بومی کردن درجه بندی سنی آثار سینمایی هستیم. درجه بندی موجب انتخاب دقیقتر فیلم از سوی مخاطب میشود. هفته آینده  آیین نامه بومی شده درجه بندی سنی رونمایی خواهد شد و شورای پروانه نمایش منطبق با آن درجه بندی را انجام خواهد داد.

معاون نظارت با اشاره به تلاشها برای ورود راحتتر فیلمسازان اول دارای رزومه به سینما گفت: در دوران قبل فیلمسازان اول، ماهها معطل تعیین صلاحیت توسط معاون نظارت می شدند اما حالا با تعامل صنف تهیه کنندگان این پروسه روند حرفه ایتر و سریعتری خواهد گرفت. هر لحظه هر کارگردانی میتواند برود سراغ یک تهیه کننده حرفه ای و بعد از تایید تهیه کننده و تاییدیه شورایعالی تهیه کنندگان، برای پروانه ساخت تقاضا دهد.

داروغه زاده درباره مشکلات فعالان صنف نمایش خانگی گفت: چشم انداز آینده نمایش خانگی توسعه سامانه ویدیوی درخواستی است و حمایت سازمان به این سمت خواهد رفت تا دسترسی مخاطبان به محصولات بهتر شود.

وی ادامه داد: شبکه فیزیکی عرضه محصولات سینمایی در این سالها خیلی کمک کرده اما در برخی زمینه ها نمیتواند کاری کند مثلا در زمینه های کوتاه و مستند شبکه فیزیکی خانگی کمک چندانی نمیکند اما ویدیوی درخواستی این کار را میکند. سیاستها در جهت حمایت از ویدیوی درخواستی است و این منافاتی با نظارت ندارد.  نظارت و بحث کپی رایت در این سامانه ها هم جدی تر دنبال خواهد شد. این سامانه ها هنوز جوان هستند و در آینده شکل بهتر نظارتی درباره آنها اعمال خواهد شد. البته نباید فراموش کنیم که فضای نظارت در ویدیوی درخواستی با مقوله نظارت در سیستم عرضه لوح فشرده کاملا متفاوت است.

داروغه زاده درباره وضعیت برگزاری جشنواره امسال فجر اظهار داشت: احکام شورای سیاستگذاری جشنواره فجر هفته آینده صادر خواهد شد و بعد از آن آیین نامه تدوین خواهد شد. شخصا فکر میکنم باید برویم به سمت اینکه مدام جشنواره فجر و قواعدش را تغییر ندهیم یعنی به سمت ثبات در برگزاری جشنواره برویم.
وی خاطرنشان ساخت: جشنواره فجر باید باشکوه و در شأن سینما و ایام فجر انقلاب اسلامی باشد. این موضوعیست که در دستور کار قرار خواهد گرفت.

داروغه زاده درباره کم و کیف بخشهای جشنواره سی و ششم فجر بیان داشت: بخش اصلی جشنواره فجر بخش سینمای بلند است. ما جشنواره های کوتاه و مستند را داریم که بسیار تخصصی و حرفه ای اند. اخیرا هم جشنواره بین الملل فجر راه افتاده برای رونق بخش خارجی. جشنواره فجر برای فیلمهای بلند است و اگر بتواند کمکی به توسعه بخشهای مستند و کوتاه  کند از حضور آنها استقبال خواهیم کرد وگرنه بهتر است فجر متمرکز بر غنی کردن همان بخش بلند باشد.

وی افزود: درباره حذف جوایز فنی یا حضور بخشهای کوتاه و مستند حتما با صنوف جلسه خواهیم گذاشت و به تعامل خواهیم رسید.

داروغه زاده تاکید کرد: به فضای رقابتی جشنواره فجر به شدت نیاز داریم بخصوص در بخشهای فنی؛ هم برای مخاطبان و هم برای بدنه صنف!!!

به گزارش سینماروزان داروغه زاده درباره تعدد برگزاری جشنواره‌ها در کشور و اینکه آیا بهتر نیست بودجه جشنواره صرف تولید شود گفت: غیر از جشنواره های تخصصی یک سری نهاد جشنواره موضوعی برگزار میکنند. اینکه سازمان سینمایی از ارگانها بخواهد بودجه بدهند به فیلمساز برای تولید فیلمهایی خاص فایده ای ندارد و در نهایت به سفارشی سازی منجر میشود. بهتر است ارگانهای علاقمند از آثار دغدغه مند مرتبط که کاملا دلی ساخته شده اند حمایت کنند؛ حالا چه در جشنواره های موضوعی و چه حمایت در تولید یا اکران.

داروغه زاده در انتهای گفتگوی خود درباره احتمال تغییر و تحول در سازمان سینمایی با حضور وزیر تازه ارشاد گفت: به نظرم تغییری در مدیریت سازمان سینمایی انجام نخواهد شد اما شخصا عادت کرده ام به وضعیت بی ثباتی مدیریتی یعنی طوری کار میکنم که انگار همین امروز آخرین روز فعالیتم است.

پیوند کوتاه: https://www.cinemaroozan.ir/?p=42249
image_print
برچسب ها: ابراهیم داروغه زادهجشنواره فیلم فجرمعاون نظارت و ارزشیابی ارشاد
نوشته قبلی

چرا اکبر عبدی از علاقه به کار با بیضایی گفت اما از رد پیشنهاد «سگ کشی» نگفت؟!+فیلم

نوشته‌ی بعدی

عواقب عدم اقبال به قسمت اول مجموعه‌‌ای خانگی به تهیه‌کنندگی سازنده «نهنگ عنبر»⇐تغییر در نحوه عرضه «گاراژ888» که میخواست «تخت گاز» ایرانی باشد

مطالب مرتبط

بهمن+ کامیار

اعلان عامل توقیف دوساله‌ی فیلم «لاک‌پشت»/چرا شش سال منتظر فرهاد اصلانی ماندند؟/بهمن کامیار کارگردان توضیح داد

16 مهر 1404

سینماروزان: فیلم لاک‌پشت از تازه‌ترین فیلمهای توقیفی است که رفع توقیف شده و در اکران پاییزی روی پرده رفته و...

لیلی+رشیدی

لیلی رشیدی، ممنوع‌کاری، توصیه پدر و مهاجرت؟/سوئیس بهتر است یا آمریکا؟

15 مهر 1404

سینماروزان: به خاطر دارم که در دوره‌ای، تلویزیون بر سر ماجرایی که امروز خنده‌دار است، من را ممنوع‌کار کرده بود....

انتقاد محمدرضا شریفی‌نیا از بی‌مهری‌های تلویزیون با شاهد مثال از “من و تو”    

انتقاد محمدرضا شریفی‌نیا از بی‌مهری‌های تلویزیون با شاهد مثال از “من و تو”   

8 مهر 1404

سینماروزان: محمدرضا شریفی نیا بازیگر و تهیه کننده سینما به انتقاد از بی مهری های تلویزیون نسبت به تبلیغ محصولات...

نوشته‌ی بعدی
عواقب عدم اقبال به قسمت اول مجموعه‌‌ای خانگی به تهیه‌کنندگی سازنده «نهنگ عنبر»⇐تغییر در نحوه عرضه «گاراژ888» که میخواست «تخت گاز» ایرانی باشد

عواقب عدم اقبال به قسمت اول مجموعه‌‌ای خانگی به تهیه‌کنندگی سازنده «نهنگ عنبر»⇐تغییر در نحوه عرضه «گاراژ888» که میخواست «تخت گاز» ایرانی باشد

دیدگاه‌ها 7

  1. نسترن مرعشی می‌گوید:
    قبل 8 سال

    این جمله پاسخ مستقیمی ه به مدیرعامل 11شغله:
    به فضای رقابتی جشنواره فجر به شدت نیاز داریم بخصوص در بخشهای فنی؛ هم برای مخاطبان و هم برای بدنه صنف!!!

    پاسخ
    • محمدرضا متولی می‌گوید:
      قبل 8 سال

      خیلی خنده داره اگه بخوایم جشنواره فجرو غیررقابتی کنیم
      باز به شعور این معاون نظارت که اینو فهمید
      و بدا به حال ااون مدیرعامل که بی اندیشه اون ادعا رو طرح کرد
      صنف به کجا رسیده؟؟؟
      رقابتی بودن جشنواره اتفاقا به نفع صنفه بخصوص در پشت صحنه سینما
      واقعا کدوم محفل دیگه ای به اعتبار فجر داریم
      اما مدیرعامل خانه سینما که 11 تا مسئولیت همزمان داره میگه باید جشنواره از حالت رقابتی دربیاد….

      پاسخ
  2. نظرعلیان می‌گوید:
    قبل 8 سال

    ایشون خیلی ادم رند و زبلیه
    اینم باید ناشی از تحصیلاتش در پزشکی باشه
    برخلاف اون ح.الف که هر دو جمله ش نقیض هم بودن
    این داروغه کاملا با اندیشه حرف میزنه و حواسش هست چیزی رو نگه که بشه براش پاپوش
    البته اینکه تا کجا بتونه با توسل به این رندی پیش بره رو خدا میدونه
    چون به هر حال سینما لونه زنبوره و…

    پاسخ
  3. مشهدی غریب می‌گوید:
    قبل 8 سال

    یعنی اونجایی که برگشت گفت حوزه هم مثل پردیس داران خصوصی عمل میکنه مردم از خنده
    کاملا منظورش به پردیس … بود و اقای … مدیرعامل-تهیه کننده-پردیس داری که
    نفس سینما رو گرفت تا فقط فیلمای خودش بفروشه
    اما هیشکی حواسش به ایشون نیست و همه گیر میدن به حوزه

    پاسخ
    • قاسم جابری می‌گوید:
      قبل 8 سال

      بله
      الان پردیس مگامال در اختیار اکسیدان ه که فیلم مدیر پردیسه
      پردیس کورش در اختیار نهنگه که فیلم مدیر پردیسه
      پردیس ازادی هم در اختیار 21روز بعد که فیلم حوزه س
      کسی چرا به اون پردیسا گیر نمیده و فقط گیر به حوزه هنریه؟؟؟
      تازه اصلا گردش مالی کورش کجا گردش مالی ازادی کجا؟؟؟
      اما همیشه اون شبه خصوصیا حاشیه امنیت دارن اما نهاد ارزشی همیشه متهمه

      پاسخ
  4. مجید صدق گویا می‌گوید:
    قبل 8 سال

    یادمه داروغه در سالهای ابتدایی دولت اعتدال هم مسئولیت گرفت تو فجر
    اما تا دید نمیتونه برنامه هاشو پیاده کنه
    گذاشت ور فت
    و حتی انتقاد شدید کرد از تغییر جایزه ها تو اختتامیه ای که ع.ر دبیرش بود
    اینجا هم احتمالا بعد از اینکه نتونه کار کنه میزاره میره
    و دوباره احتمالا حجی جون میاد

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدها

  • فیلم قسطنطنیه

    فیلم «قسطنطنیه» و عواقبِ شیوع ویروس مردانه!؟

    157 اشتراک ها
    اشتراک گذاری 63 توئیت 39
  • انتقاد تند اميرحسين شریفی تهیه‌کننده «اشک سرما» از یک انحصار تازه در سینمای ایران/مسئول این اهمال کیست؟/چرا کارگردان «اشک سرما» به موزه سینما نرفت؟

    49 اشتراک ها
    اشتراک گذاری 20 توئیت 12
  • اکران پس از دو سال توقیف/رونمایی از تیزر فیلم «لاک پشت» با بازی فرهاد اصلانی، نازنین بیاتی، صابر ابر و…+فیلم

    48 اشتراک ها
    اشتراک گذاری 19 توئیت 12
  • خداحافظی نیکی کریمی با بازیگری!؟/توضیحات این بازیگر را بخوانید

    39 اشتراک ها
    اشتراک گذاری 16 توئیت 10
  • آقایان! برائت نمی‌جویید از اینها؟

    34 اشتراک ها
    اشتراک گذاری 14 توئیت 9
  • گرشا رضایی برای انیمیشن «یوز» خواند/ رونمایی از قطعه «ایران»+فیلم

    34 اشتراک ها
    اشتراک گذاری 14 توئیت 9
  • فیلم «پیر پسر»؛ نماینده‌ی کانادا در اسکار؟/بازیگر مقیم کانادا چه گفت؟ 

    31 اشتراک ها
    اشتراک گذاری 12 توئیت 8
  • واکنش نقادانه کاراکترِ محسن امیریوسفی خطاب به کمیته اسکار: بیانیه‌ کمیته اسکار را ارشاد نوشته یا خودتان؟؟/مگر به خاطر بی‌احترامی ارشاد اعلام کناره‌گیری نکردید، پس چرا در کمیته ماندید؟/مگر نورچشمی ارشادپسند کمیته تهدید نکرد که محال است جلسات را به خارج خانه سینما ببرد، پس چه شد؟/چرا درباره سه همکار اخراجی از کمیته اسکار چیزی ننوشتید؟/آقای نورچشمی ارشاد! چرا احترام همکاران اخراجی را نگه نداشتید؟/صنف مرده‌شورها بیشتر به هم احترام می‌گذارند تا شما خانه سینمایی‌ها!!/طبق قوانین جدید میتوانستید «یک تصادف ساده» را به اسکار بفرستید! چرا جا زدید؟/چرا به‌جای پاسخگویی، عذرنامه‌ای ارشادپسند نوشتید؟

    31 اشتراک ها
    اشتراک گذاری 12 توئیت 8

آخرین مطالب

مامان‌رضا وارد میشود…⇐رونمایی از تیزر کمدی «خانوم والده» با زن‌پوشی رضا عطاران+فیلم

بازداشت پژمان جمشیدی و عروسی‌گیت؛ از آمریکا تا اروپا

دلیل نامگذاری «ناتوردشت» چه بود؟/ رازی که در نهایت برملا شد!/ هادی حجازی‌فر: نقش احمد پیران فرصتی بود تا به خود فکر کنم

مشارکت رسانه‌ها در پوشش خبری جشنواره فیلم کوتاه چشمگیر است / از رکوردزنی مخاطبان تا بازتاب وسیع جشنواره

«انجمن اشباح» امشب رسمی می‌شود/ اسامی بازیگران گروه اول

حکایت یک عطش⇐رونمایی از تیزر فیلم «غریزه» با بازی امین حیایی، پانته‌آ پناهی‌ها، ساینا روحانی و…+فیلم

رکورددار نامزدی/انتشار پوستر فیلم «بچه مردم» با بازی گوهر خیراندیش، رضا کیانیان، حسن معجونی، بهروز شعیبی، سیامک صفری، سیاوش چراغی‌پور، امید روحانی و…+عکس

اطلاعیه روابط عمومی پروژه «ایرانم»/علیرضا قربانی در اپرای حافظ حضور فیزیکی ندارد

هوش مصنوعی در خدمت کاربران «آپارات»/ رایگان ویدئوی کوتاه بسازید! 

تقویت همکاری میان رادیو و مرکز شعر و موسیقی/ پلی برای هم‌افزایی فرهنگی در سازمان صدا و سیما

تبلیغات

ویژه ها

حکایت یک عطش⇐رونمایی از تیزر فیلم «غریزه» با بازی امین حیایی، پانته‌آ پناهی‌ها، ساینا روحانی و…+فیلم
خبر

حکایت یک عطش⇐رونمایی از تیزر فیلم «غریزه» با بازی امین حیایی، پانته‌آ پناهی‌ها، ساینا روحانی و…+فیلم

28 مهر 1404

سینماروزان: تیزر فیلم سینمایی «غریزه» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی سیاوش اسعدی منتشر شد. با شرکتِ امین حیایی، پانته‌آ پناهی‌ها، (با...

ادامه مطلب
بالماسکه‌ی غریب؟!/رونمایی از پوستر فیلم کمدی «آقای زالو» با بازی امین حیایی، هادی کاظمی، مونا فرجاد و…+عکس

بالماسکه‌ی غریب؟!/رونمایی از پوستر فیلم کمدی «آقای زالو» با بازی امین حیایی، هادی کاظمی، مونا فرجاد و…+عکس

27 مهر 1404
امان از این مهر لعنتی⇐کدام ارگانی‌ساز زیرآب «چای تلخ»تقوایی را زد؟/چرا کاسبی ترجیح میداد کارمند بانک باشد؟/همه‌ی حرفِ سعید مظفری چه بود؟

امان از این مهر لعنتی⇐کدام ارگانی‌ساز زیرآب «چای تلخ»تقوایی را زد؟/چرا کاسبی ترجیح میداد کارمند بانک باشد؟/همه‌ی حرفِ سعید مظفری چه بود؟

26 مهر 1404
صدور پروانه زن‌پوشی عطاران با «خانوم والده»!+صدور پروانه یک فیلم ارگانی با تغییر نام+صدور دو پروانه دیگر

صدور پروانه زن‌پوشی عطاران با «خانوم والده»!+صدور پروانه یک فیلم ارگانی با تغییر نام+صدور دو پروانه دیگر

26 مهر 1404
دو وصیت مهم ناصر تقوایی چه بود؟/فرزندش-علی تقوایی- شرح داد+ویدئو 

دو وصیت مهم ناصر تقوایی چه بود؟/فرزندش-علی تقوایی- شرح داد+ویدئو 

24 مهر 1404
مرگ سعید مظفری؛ صدای جوان تاریخ دوبله‌ی ایران و خالق«حاجی سیدتو کشتن»!/دوبلوری که به‌خاطر «پزشک دهکده» ممنوع‌کار شد

مرگ سعید مظفری؛ صدای جوان تاریخ دوبله‌ی ایران و خالق«حاجی سیدتو کشتن»!/دوبلوری که به‌خاطر «پزشک دهکده» ممنوع‌کار شد

22 مهر 1404
ناصر تقوایی

اقتباس به‌جای تألیف!/فوت ناصر تقوایی که “قیصر” را “باج‌خور” می‌دید و ناخداخورشید را “معتبر”!

22 مهر 1404
سامانه جامع رسانه‌های کشور
  • خانه
  • خبر
  • رک و راست
  • شیروانی داغ
  • گزارش
  • گفتگو
  • گوناگون
  • یادداشت
  • یک سکانس سینمایی

© 2023 ژورنال سینما - تمام حقوق محفوظ است طراحی سایت توسط آنیل طراح

بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
  • خانه
  • خبر
  • رک و راست
  • شیروانی داغ
  • گزارش
  • گفتگو
  • گوناگون
  • یادداشت
  • یک سکانس سینمایی
برای ما ژورنال چیز دیگریست و برای خیلی‌ها، چیز دیگر
ما به منظور دیگری ژورنالیست شدیم و آنها به‌منظور دیگری در این حرفه‌اند...

خوش آمدید!

وارد ناحیه کاربری خود شوید

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

رمز عبور خود را بازیابی کنید

لطفا نام کاربری یا آدرس ایمیل خود را برای بازنشانی رمز عبور خود وارد کنید.

ورود به سیستم