• مرام‌نامه
  • شبکه های اجتماعی
  • سفارش آگهی
  • تماس با ما
  • درباره ما
سه شنبه 25 آذر 1404
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
ژورنال سینما
  • خانه
  • خبر
  • رک و راست
  • شیروانی داغ
  • گزارش
  • گفتگو
  • گوناگون
  • یادداشت
  • یک سکانس سینمایی
  • خانه
  • خبر
  • رک و راست
  • شیروانی داغ
  • گزارش
  • گفتگو
  • گوناگون
  • یادداشت
  • یک سکانس سینمایی
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
ژورنال سینما
  • مرام‌نامه
  • شبکه های اجتماعی
  • سفارش آگهی
  • تماس با ما
  • درباره ما
تبلیغات
خانه گزارش

اعتراض اهالی رسانه به سامانه بلیت‌فروشی آنلاین جشنواره تئاتر فجر +بیانیه دست‌اندرکاران «تیوال» به چرایی حذف از پروسه ارائه خدمات آنلاین به مخاطبان جشنواره​​

24 دی 1396
در گزارش
0 0
A A
1
اعتراض اهالی رسانه به سامانه بلیت‌فروشی آنلاین جشنواره تئاتر فجر +بیانیه دست‌اندرکاران «تیوال» به چرایی حذف از پروسه ارائه خدمات آنلاین به مخاطبان جشنواره​​

جشنواره تئاتر فجر

سینماروزان: سال قبل در جشنواره فیلم فجر به ناگاه سامانه مرجع «سینماتیکت» حذف شد و سامانه‌ای جایگزین شد که نتوانست از پس بلیت فروشی آنلاین برآید و در نهایت کار به بلیت فروشی حضوری رسید!!! اتفاقی که موجب شد برای جشنواره امسال فجر از مدتها قبل رایزنیهای لازم با سینماتیکت صورت گیرد.

به گزارش سینماروزان جشنواره امسال تئاتر فجر هم بعد از مدتها سامانه مرجع بلیت فروشی آنلاین «تیوال» را حذف کرده و سامانه ای تازه را جایگزین کرده؛ سامانه ای که عملکرد نه چندان قابل قبولش در سرویس دهی به اهالی رسانه، پرسشهای فراوانی را در میان رسانه ها موجب شده است.

این پرسشها از یک طرف موجب شده خبرگزاری «میزان» وابسته به قوه قضاییه به انتقاد از روند پیش آمده بپردازد و آن را با عبارت «شروع نومیدکننده…» بنوازد و از طرف دیگر باعث شده دست اندرکاران سامانه «تیوال» بیانیه ای را تنظیم کرده و انتشار دهند. بیانیه ای که در آن به تفصیل در چرایی حذف تیوال سخن گفته شده است.

ابتدا متن گزارش «میزان» را بخوانید:

شروع نومیدکننده جشنواره تئاتر فجر

براساس اعلام دبیرخانه سی و ششمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر، قرار بر این بود تا ساعت 20 دیشب(شنبه شب 23 دی ماه) بلیت فروشی مخصوص اهالی رسانه در سامانه معرفی شده آغاز شود اما همچنان خرید بلیت در این سایت با مشکلات فراوانی روبرو است. این در حالی است که سایت بلیت فروشی سال گذشته جشنواره با دامنه و تعداد کاربر بالا طی سالهای اخیر به خوبی توانسته از پس بلیت فروشی آثار جشنواره بر آید اما فرهاد مهندس پور و سایر عوامل جشنواره اصرار داشتند که سایت جدید انتخاب شده به علت توانایی ها و تمایزات فراوان خود نسبت به سال گذشته برای بلیت فروشی جشنواره انتخاب شده است.

فرهاد مهندس پور طی نشست دیروز سی و ششمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر اعلام کرد که انتخاب سایت بلیت فروشی به مزایده گذاشته شده و دبیرخانه بهترین پیشنهاد را پذیرفته است. از همان نشست جشنواره اهالی رسانه نقدهای فراوانی به چرایی انتخاب سایت ضعیف کنونی را داشتند. این سایت در حال حاضر تنها پنج نمایش را روی صفحه بلیت فروشی خود می بیند در حالی که سایت پیشین جشنواره ماهانه قریب به دویست اثر نمایشی را پوشش می دهد.

خبررسانی سایت کنونی بلیت فروشی جشنواره هم نشان می دهد که مسئولین این سایت چندان اهمیتی به مساله به روز بودن نداشته اند و اخبار این سایت به کندی و دیر به دیر به روز می شود. طراحی ساده و بدون عمق سایت هم خبر از عدم توانایی سایت ایران نمایش در پرداختن به حجم بالایی از مراجعه کننده و همچنین اطلاعات را دارد و تجربه دیشب نشان داد که این سایت در مواجهه با تعداد اندک خبرنگاران نیز ناتوان است و مشخص نیست در ایام جشنواره چگونه از پس بلیت فروشی برای عموم بر خواهد آمد.

حال مشخص نیست آن پنج رکن اصلی دبیرخانه که دبیر و روابط عمومی جشنواره اصرار بر آن داشتند چه بوده که سایتی ضعیف و ناکارآمد را برای جشنواره انتخاب کرده اند. سایتی که دیشب و بعد از گذر از زمان مقرر هیچگونه تغییر خاصی نداشت و پس از یک ساعت لینکی را به عنوان خرید بلیت جشنواره ارائه کرد که در صفحه بعدی خود به جشنواره موسیقی فجر ارجاع داده می شد.

حال باید دید آیا این سایت برای پیشرفت و دیده شدن وارد کارزار تبلیغاتی جشنواره تئاتر فجر شده و آیا توانایی خاصی در خود پنهان دارد که همه بی خبرند. نکته جالب آنجا که اپراتور این سایت طی تماس های مکرر از باز شدن سریع بلیت فروشی طی دقایقی بعد خبر می داد تا آنجا که نزدیک به ساعت 12 نیمه شب بنری با عنوان بلیت فروشی ساعت 9 صبح روز بعد آغاز می شود خیال همه را راحت کرد.

جشنواره تئاتر فجر امسال با انتقادات فراوانی روبرو شده است. از طراحی پوستر که در نشست جشنواره مورد نقد تند و صریح اهالی رسانه قرار گرفت تا نحوه انتخاب آثار بخش مرور و مسابقه که طی قوانینی صورت گرفته بود. قوانینی که دبیر جشنواره تلویحاً آن را فرایند می نامید. سی و ششمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر در ابتدا با حضور دبیر و مدیران کاملاً تئاتری امید تازه ای در دل جوانان تئاتری به وجود آورد اما این امید با نحوه عملکرد و انتخاب آثار به سرعت به تیرگی گرایید. نامیدی که دیروز طی نشست جشنواره به حضور و اعتراض شدید یکی از بازیگران جوان تئاتر انجامید.

↵↵↵

حالا متن بیانیه «تیوال» درباره چرایی حذف از پروسه بلیت فروشی جشنواره تئاتر فجر را با ذکر این توضیح بخوانید که سینماروزان آماده است پاسخهای دست اندرکاران دبیرخانه جشنواره تئاتر فجر نسبت به این بیانیه را منتشر کند:

چرا تیوال در​​ جشنواره بین المللی تئاتر فجر امسال غایب است​​؟

مخاطبان محترم هنر به ویژه تئاتر، این متن برای شما نوشته‌شده که این روزها می‌پرسید: علت غیبت تیوال در سی‌وششمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر، ​با وجود مرجعیت در کشور و تجربه موفق دو دوره گذشته چیست؟​
روابط عمومی تیوال وظیفه خود می‌داند برای رفع ابهامات و ایجاد شفافیت در اذهان اعضای بزرگ خانواده هنر ایران که سرمایه اصلی تیوال هستند، دلایل دوری از خدمت به تئاتر ایران در این رویداد مهم را توضیح دهد. بدون شک هدف این متن تنها ارائه گزارش به مخاطبان است، تا روشن شود که تیوال در این راه کوتاهی نکرده‌است.

۱. سرقت ایده‌ها
سازوکار منتشرشده انتخاب سایت فروش بلیت این دوره جشنواره، که به انتخاب یک سایت کم‌سابقه در حوزه تئاتر منجر شده، به دور از قضاوت، تداعی‌گر فرآیندی ناسالم و شبهه‌ناک در انتخاب سایت است که با سرقت ایده‌های تیوال و وانمود کردن آن‌ها به عنوان کارهایی جدید از سوی سایت منتخب، انجام شده‌. عمده اموری که به عنوان عوامل مهم در این انتخاب عنوان‌شده، ایده‌هایی‌است که از سال‌ها پیش از سوی تیوال طراحی و در خدمت جامعه هنری بوده و در دو دوره پیشین جشنواره تئاتر فجر عملیاتی بوده‌است. مهم‌ترین مصادیق عبارتند از:

الف: در دو دوره پیش با هم‌اندیشی و راهبری فنی تیوال و دبیرخانه محترم آن زمان، به منظور ساماندهی روال سنتی و غیرشفاف تقسیم بلیت‌ها میان خبرنگاران، الگوی کوپن‌های الکترونیکی هوشمند مطابق روش‌های روز دنیا برای رزرو منصفانه سهمیه‌ از سوی خود خبرنگاران، و خیلی جامع‌تر برای دانشجویان، میهمانان گروه، ستاد و… با قابلیت‌های پیشرفته تنظیم قواعدی همچون تشخیص محدوده سالن، تعداد بلیت در روز، تعداد بلیت در کل دوره و اعتبار الکترونیکی معادل آن بدون نیاز به دخالت یک بانک اجرا شد که به آسانی قابلیت چاپ آن بر روی یک کارت هم وجود داشت و در طرح تیوال برای این دوره نیز مکتوب موجود است.

ب: تولید محتوا​،​ ساخت ویدئو و عکاسی و توزیع آن در شبکه‌های مجازی به نفع جشنواره به رایگان، نه تنها در طرح تیوال برای این دوره به صراحت موجود است، بلکه از پنج سال پیش به عنوان یکی از تمایزات کلیدی تیوال با دیگر سایت‌های محترم که صرفا به فروش بلیت می‌پردازند با سه تیم مجزای عکاسی، رادیو اینترنتی و ویدیویی‌است. ۶۰۰۰ آلبوم عکس، ۴۰۰۰ برنامه صوتی و ۴۰۰ برنامه ویدیویی بخشی از سابقه تولیدی تیوال است. مهم‌تر آن‌که کیفیت، یک اصل و انتشار ویدیوها با تکیه بر همکاری تیوال و آپارات (یکی از پربازدیدترین سامانه های مولتی مدیای کاربرمحور کشور) علاوه بر شبکه‌های اجتماعی به صورت گسترده و خاص تبلیغ و نشر می‌شود. نمونه و کیفیت تولید محتوای تیوال برای جشنواره تئاتر دوره‌های پیشین در آرشیو آپارات به نشانی http://aparat.com/fajrtheaterfestival موجود است. آیا حتی یک مورد نمونه و سابقه تولید محتوا از سایت منتخب در هر زمینه‌ای موجود است؟

۲. چالش تشریفات  
در متن منتشر شده، این ادعا مطرح شده‌ که جشنواره صراحتا امور تشریفات را از سایت خواسته و​ اعلام‌نموده​ هیچ هزینه‌ای هم بابت آن پرداخت نمی‌کند. همین که این بند -که ادعا شده شرط مهمی در انتخاب سایت بوده- در استعلام کتبی از سایت‌ها موجود نیست، شبهه بر این ادعاست. در جلسه حضوری با تیوال که از محتوای آن بیشتر تصویر انتخاب قطعی تیوال و برنامه‌ریزی اجرایی به نظر می‌رسید تا جلسه بررسی بیشتر و البته با تخلیه اطلاعاتی هم همراه بود، تنها در حد یک سوال کوتاه پرسیده‌شد اگر امور چک بلیت و تشریفات هم به تیوال سپرده شود شرایط چیست، که عرض شد مشکلی از بابت اجرا و برپایی تیم تشریفات نیست و پیش از این نیز در دیگر جشنواره‌ها اجرا کرده‌ایم اما منطقی‌است هزینه حقوق نیروها را بدون هیچ سودی جشنواره به عهده بگیرد، و به هیچ‌وجه به عنوان یک شرط اعلام نشد. جالب اینکه پس از آن جلسه، بارها از سوی مدیریت تیوال به روابط عمومی اعلام شد که تیوال منعطف و آماده مذاکره روی هر خدمات افزوده‌ای‌ است که پاسخ‌های مبهم و سربالا دریافت می‌شد.

۳. توافق دورهمی
در طرح توافقی با سایت منتخب که رسما از سوی خود دبیرخانه محترم منتشر شده، خبری از بندهای مهم زیر که در طرح مکتوب تیوال درج شده ‌بود، نیست و گویا مصلحت بر مسکوت نگاه داشتن آن‌ها بوده:

– اسپانسرینگ اپراتور ایرانسل از طریق تیوال با ارسال میلیونی پیامک.
– اسپانسرینگ اسنپ با تخفیف ویژه جشنواره، برای تسهیل رفت و آمد تماشاگران، خبرنگاران و میهمانان با شیوه‌ای سیستماتیک که مدت‌هاست در تیوال جاری است.
– طراحی اپلیکیشن موبایل اختصاصی جش​​نواره با قابلیت خرید بلیت و کد دانشجویی، برای کاربران که در دو دوره پیش نیز انجام شد.
– اسپانسرینگ سایت آپارات برای انتشار گسترده ویدیوهای جشنواره در بخش‌های ویژه این سایت.

پیوند کوتاه: https://www.cinemaroozan.ir/?p=46694
image_print
برچسب ها: تیوالجشنواره تئاتر فجر
نوشته قبلی

عصبانیت بی‌سابقه منوچهر هادی از یک رسانه اصولگرا⇐این فروش بی‌سابقه شرافت دارد به قلم کثیف تو!/فیلمهای پرفروش و سازندگانش شرافت دارند به فیلمهایی که با پول بیت‌المال ساخته می‌شوند و فروش نمی‌کنند

نوشته‌ی بعدی

علیرضا رییسیان در تازه‌ترین گفتگویش اظهار داشت⇐نظام عرضه و تقاضا قبل از انقلاب با یک اتاق و دو کارمند پیش می‌رفت؛ حالا همان نظام عرضه و تقاضا با کلی سازمان عریض و طویل سینمایی و کلی مدیر و کارمند پیش می‌رود!!/شورای اکران بد عمل می‌کند و باعث شده تقریبا همه ناراضی باشند/وقتی شریک یک دفتر پخش خاص می‌شود نماینده تهیه‌کنندگان در شورای اکران معلوم است که منافع شخصی غالب می‌شود/اگر آمار فیلمهای پرفروش را درآورید همه بیش از 100 سالن در اختیار داشته‌اند! این معنایی دارد جز آن که سبدتان را فقط با پرتقال پر کرده‌اید؟/بهترین زمان اکران یا به فیلمهای سفارشی می‌رسد یا به افراد صاحب نفوذ در شورای اکران!!/چرا رییس شورای صنفی نمایش فیلمش را در نوروز روی پرده می‌فرستد؟؟

مطالب مرتبط

بنیاد سینمایی فارابی

تلاش برای همکاری با نسل‌های مختلف/اعلام فهرست تولیدات تازه‌ی فارابی+اطلاعات کامل درباره روند تولید این ۱۵ فیلم

18 آذر 1404

سینماروزان: در حالی که در سال‌های گذشته تازه بعد از اعلام اسامی فیلمهای جشنواره فیلم فجر بود که ارگانهای سینمایی،...

ایرج طهماسب

از بتهوون، پیکاسو، لبخند ژکوند و اسپایدرمن تا دفترچه‌ی مطلوبِ کیارستمی و مسیر اصغر فرهادی/ایرج طهماسب در کارگاه انتقال تجربه‌اش چه گفت؟

10 آذر 1404

سینماروزان: هنرمند برخلاف جهان علم از دل کوچک‌ترین جزئیات به روایت‌های بزرگ می‌رسد و همین موضوع‌محوری است که مسیر سینما...

توقیف دو فیلم تازه‌اکران در قم!+بیانیه یک پردیس سینمایی 

توقیف دو فیلم تازه‌اکران در قم!+بیانیه یک پردیس سینمایی 

1 آبان 1404

سینماروزان: در کمال تعجب مجددا محدودیت نمایش فیلم‌های مجوزدار در برخی شهرستان ها استارت خورده است... سینماهای قم مجوز پخش...

نوشته‌ی بعدی
علیرضا رییسیان: در داوری جشنواره، رفاقت بر اصالت هنری چیره شد!/سلیقه‌های خانه سینما به آرای مردمی جهت داد

علیرضا رییسیان در تازه‌ترین گفتگویش اظهار داشت⇐نظام عرضه و تقاضا قبل از انقلاب با یک اتاق و دو کارمند پیش می‌رفت؛ حالا همان نظام عرضه و تقاضا با کلی سازمان عریض و طویل سینمایی و کلی مدیر و کارمند پیش می‌رود!!/شورای اکران بد عمل می‌کند و باعث شده تقریبا همه ناراضی باشند/وقتی شریک یک دفتر پخش خاص می‌شود نماینده تهیه‌کنندگان در شورای اکران معلوم است که منافع شخصی غالب می‌شود/اگر آمار فیلمهای پرفروش را درآورید همه بیش از 100 سالن در اختیار داشته‌اند! این معنایی دارد جز آن که سبدتان را فقط با پرتقال پر کرده‌اید؟/بهترین زمان اکران یا به فیلمهای سفارشی می‌رسد یا به افراد صاحب نفوذ در شورای اکران!!/چرا رییس شورای صنفی نمایش فیلمش را در نوروز روی پرده می‌فرستد؟؟

دیدگاه‌ها 1

  1. آیدا احمدی می‌گوید:
    قبل 8 سال

    از عجایب جذاب سایت فروش بلیط تئاتر فجر امسال یکی اینکه بلیط ۴۰هزار تومانی را که تنها چهار صندلی کلا از تمام صندلی های سالن باقیمانده که طبق همه سنوات قبل بهترین جاها که اصولا برای اقوام و… کلا از قبل سیاه شده جهت حبه به کارکنان عزیز و… برای تفریح عزیزان… من یکی از چهار صندلی باقیمانده را با هزاران بدبختی تلاش داشتم که بخرم با پیغام شما با خرید خود صندلی را تکی کرده اید مواجه شدم و اصولا در قسمت هایی که دوتا صندلی خالی وجود دارد امکان خرید یک صندلی نیست وقتی که دو صندلی میود امکان خرید و پرداخت فراهم میشود. یاللعجب. واقعا درک نمیکنم

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدها

  • حامد مظفری

    به جز تراکم اکران، تهیه‌کننده‌های و پخش‌کنندگان حق‌العمل‌کار، باعث فیلمسوزی گسترده شده‌اند/گروهی از تهیه‌کنندگان طرفدار ورشکستگی در گیشه هستند!/بعضی از پخش‌کنندگان بی‌مسئولیت به عامل نابودی فیلمها بدل شده‌اند!/باید اعتبار را به پروانه‌های ارشاد برگرداند وگرنه سنگ روی سنگ بند نخواهد شد/با ادامه توقیف آثار مجوزدار در شهرستان، هیچ بعید نیست که سینماداران تهرانی هم از شهرستان‌ها یاد بگیرند و اقدام به ممیزی و توقیف خودسرانه کنند!

    355 اشتراک ها
    اشتراک گذاری 142 توئیت 89
  • تقابلات والد و مولود در سینمای این سالها؛ از “پیرپسر” تا “پسرکشی” 

    179 اشتراک ها
    اشتراک گذاری 72 توئیت 45
  • صدور پروانه نمایش برای تهیه‌کننده «داوینچیز»+صدور پروانه برای یک مدیر اسبق

    18 اشتراک ها
    اشتراک گذاری 7 توئیت 5
  • حرفهای ده‌نمکی درباره تعدد دوست‌دختر! +فیلم

    21 اشتراک ها
    اشتراک گذاری 8 توئیت 5
  • معرفی یک بانوی تهیه‌کننده به‌عنوان دبیر پانزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم ١٠٠

    15 اشتراک ها
    اشتراک گذاری 6 توئیت 4
  • واکنش غیرمنتظره علیرضا قربانی به خط سفید!+ویدئو

    14 اشتراک ها
    اشتراک گذاری 6 توئیت 4
  • ماجرای انتقادات ناصر تقوایی از کیمیایی و مهرجویی/در گزارش روزنامه اصلاح‌طلب آمد

    14 اشتراک ها
    اشتراک گذاری 6 توئیت 4
  • احضار به ساواک به‌خاطر یک کلاه!+مواجهه با خلخالی بابتِ سرقفلی ملک نماینده‌ی خلخال!++ماجرای گریه‌ی یک‌ساعته بابت نقش پُرمویی که مهرجویی به او داد/اصغر سمسارزاده در تازه‌ترین گفتگویش مطرح کرد

    13 اشتراک ها
    اشتراک گذاری 5 توئیت 3

آخرین مطالب

«شیفت گورستان» به بازار کتاب آمد/ دلهره در دیدارهای شبانه

چرا حواس‌تان نیست؟/پرسش لیلا حاتمی از مدیران سینمایی

پایان فیلمبرداری «داستان‌های موازی» جدیدترین فیلم اصغر فرهادی+تصاویر

ورود «آقای زالو» به باشگاه ۱۰۰ میلیاردی‌ها

حامد مظفری در سینماتیک شرح داد: چرا «یک تصادف ساده» یک فیلم کاملا خودی است؟

مستند «لاماسو»؛ کاریزمای طوسی در برگ تازه‌ی نماوا 

فیلم «یازده یازده» در فیلمنت

۲۶ هزار پاترهد دست دوستی دادند/ پیش به سوی فیلم‌-کنسرت «بازی تاج و تخت»

تشخیص، هوشیاری و آگاهی؛ ابزار مهم عکاسی جنگ و مستند اجتماعی

فیلم کوتاه «مِه» آماده نمایش شد

تبلیغات

ویژه ها

چرا حواس‌تان نیست؟/پرسش لیلا حاتمی از مدیران سینمایی
خبر وسط

چرا حواس‌تان نیست؟/پرسش لیلا حاتمی از مدیران سینمایی

24 آذر 1404

سینماروزان: لیلا حاتمی بازیگر سینما که اخیرا فیلم پیرپسر را روی پرده داشت و فیلمهای بت و زمانی برای ابدیت...

ادامه مطلب
حامد مظفری در سینماتیک شرح داد: چرا «یک تصادف ساده» یک فیلم کاملا خودی است؟

حامد مظفری در سینماتیک شرح داد: چرا «یک تصادف ساده» یک فیلم کاملا خودی است؟

23 آذر 1404
مستند «لاماسو»؛ کاریزمای طوسی در برگ تازه‌ی نماوا 

مستند «لاماسو»؛ کاریزمای طوسی در برگ تازه‌ی نماوا 

23 آذر 1404
پردیس اکومال کرج

آقای زالو مماس با صد میلیارد/قسطنطنیه ۷۵میلیارد/عبور یوز از ۷۴میلیارد/کفایت مذاکرات ۲۳میلیارد/بچه مردم ۱۳میلیارد/دوروز دیرتر ۱۱میلیارد/وصال طهران۵۷ و دختر برقی در ۶میلیارد+آمار کامل فروش 

21 آذر 1404
دو سال انتظار برای دريافت مجوز “فِلفور”/واکنش پلتفرم نماوا به بلاتکلیفی برنامه‌های رپ

دو سال انتظار برای دريافت مجوز “فِلفور”/واکنش پلتفرم نماوا به بلاتکلیفی برنامه‌های رپ

20 آذر 1404
فیلم های کپی

فیلم «های‌کپی»؛ ملغمه‌ای low level!

19 آذر 1404
یزدان عشیری+جشنواره جهانی فجر

وقتی ده‌ها جشنواره سینمایی در کشور داریم، چرا باید حتما جشنواره فجر را تجزیه کنیم؟/ این درخت تناور ریشه‌های عمیق دارد؛ هرس اشتباه بدجوری به درخت آسیب زد/هیچ دلیل قانع‌کننده و عقلانی برای گسست بخش بین‌الملل و فاصله‌گذاری میان یک کل منسجم  نبود/اتفاقا با برگزاری بخش بین‌الملل در دهه فجر می‌شد از فضای مهیای جشنواره اصلی فجر بهره‌مند شد و میلیاردها تومان در منابع صرفه‌جویی نمود و همزمان از ظرفیت صدها رسانه استفاده کرد/اینکه بخش اصلی جشنواره فجر را در دهه فجر و نصفه‌‌ی دیگر را در اردیبهشت یا آذر و «شاید وقتی دیگر» یا در تهران، منطقه آزاد، شیراز و یا «ناکجاآباد» برگزار کرد فقط باعث بی‌هویتی، سرگردانی و ضعیف‌تر شدن جشنواره شد!/اگر واقعا به دنبال جهانی شدن هستند چرا فجر را پاره کردند و چرا مستقلا جشنواره جهانی شیراز یا قشم یا… را برگزار نمی‌کنند؟/باعث تاسف است که صدای جشنواره جهانی فجر حتی از دروازه‌ی شیراز آن سوتر نرفته است ولی جشنواره‌ی تازه‌کار دریای سرخ عربستان که عضو فیاپف هم نیست کل جریان خبری رسانه‌های خارجی را درنوردیده! 

18 آذر 1404
سامانه جامع رسانه‌های کشور
  • خانه
  • خبر
  • رک و راست
  • شیروانی داغ
  • گزارش
  • گفتگو
  • گوناگون
  • یادداشت
  • یک سکانس سینمایی

© 2023 ژورنال سینما - تمام حقوق محفوظ است طراحی سایت توسط آنیل طراح

بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
  • خانه
  • خبر
  • رک و راست
  • شیروانی داغ
  • گزارش
  • گفتگو
  • گوناگون
  • یادداشت
  • یک سکانس سینمایی
برای ما ژورنال چیز دیگریست و برای خیلی‌ها، چیز دیگر
ما به منظور دیگری ژورنالیست شدیم و آنها به‌منظور دیگری در این حرفه‌اند...

خوش آمدید!

وارد ناحیه کاربری خود شوید

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

رمز عبور خود را بازیابی کنید

لطفا نام کاربری یا آدرس ایمیل خود را برای بازنشانی رمز عبور خود وارد کنید.

ورود به سیستم