• مرام‌نامه
  • شبکه های اجتماعی
  • سفارش آگهی
  • تماس با ما
  • درباره ما
چهارشنبه 28 خرداد 1404
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
ژورنال سینما
  • خانه
  • خبر
  • رک و راست
  • شیروانی داغ
  • گزارش
  • گفتگو
  • گوناگون
  • یادداشت
  • یک سکانس سینمایی
  • خانه
  • خبر
  • رک و راست
  • شیروانی داغ
  • گزارش
  • گفتگو
  • گوناگون
  • یادداشت
  • یک سکانس سینمایی
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
ژورنال سینما
  • مرام‌نامه
  • شبکه های اجتماعی
  • سفارش آگهی
  • تماس با ما
  • درباره ما
تبلیغات
خانه گزارش

خسرو معتضد در رسانه ملی بیان کرد⇐سینماگران هالیوود تشریف بیاورند تخت جمشید و قد و قامت و آراستگی ایرانیان را ببینند/حتی مورخان یونانی هم از جنگاوری ایرانیان تجلیل کرده‌اند/افلاطون ایران را دوست داشت و می‌گفت باید مانند ایران، حکومت، آریستوکراسی باشد و توسط نخبگان اداره شود/ما چهل هزار سوژه تاریخی جذاب داریم اما کاهلی می‌کنیم و دست روی دست می‌گذاریم تا هالیوودیها ما را «بربر» نشان دهند!!

27 آبان 1397
در گزارش
1 1
A A
0
خسرو معتضد در رسانه ملی بیان کرد⇐سینماگران هالیوود تشریف بیاورند تخت جمشید و قد و قامت و آراستگی ایرانیان را ببینند/حتی مورخان یونانی هم از جنگاوری ایرانیان تجلیل کرده‌اند/افلاطون ایران را دوست داشت و می‌گفت باید مانند ایران، حکومت، آریستوکراسی باشد و توسط نخبگان اداره شود/ما چهل هزار سوژه تاریخی جذاب داریم اما کاهلی می‌کنیم و دست روی دست می‌گذاریم تا هالیوودیها ما را «بربر» نشان دهند!!

خسرو معتضد-تاریخ و سینما

سینماروزان: خسرو معتضد با انتقاد از محتوای فیلم «300» و نحوه به تصویر کشیدن ایرانی ها و خشایار شاه در این فیلم گفت: کارگردان 300، مورخ و سینماگر نیست بلکه یک حقوق بگیرِ مزدور است و فیلم های ضد ایرانی نظیر 300 غرض ورزانه و تحت نفوذ رژیم صهیونیستی ساخته میشوند.

تاریخ نگار و کارشناس برنامه «تاریخ و سینما»ی شبکه آی فیلم به تهیه کنندگی ایزد مهرآفرین بیان کرد: من درباره فیلم های ضد ایرانی، تحریف شده و فیلم هایی که وقتی فردی به آنها نگاه می کند متوجه می شود که این فیلم ها جنبه خصمانه و ضد ایرانی دارد صحبت می کنم. گویی برنامه ای در کار است که میخواهند به دنیا  بگویند ایران در گذشته نیز چیزی نبوده است.

وی افزود: هرودوت با اینکه جزو مخالفان ایران و از تاریخ دانان یونان بوده است اما در کتاب «تواریخ» نتوانسته خودداری کند و از ایران، اجتماعات و مردمش تعریف کرده است. امروز موجی از فیلم های ضد ایرانی راه افتاده است و در گذشته این موج ها بر روی فیلم هایی مثل «مومیایی» و «ایندیانا جونز» بود. امروز نیز گشته اند و دیده اند ایران جای بکری است و کسی به فکرش نیست.

او ادامه داد: ما چهل هزار سوژه برای تاریخ ایران داریم که یکی از یکی زیباتر، بکرتر، جالب تر  و دیدنی تر است اما یا کاهلی می کنیم و یا به دنبال این سوژه ها نمی رویم و دست روی دست میگذاریم تا هالیوود ما را بربر و وحشی نشان دهد؟!

معتضد  ضمن بیان اینکه عده ای برای نوشتن سناریوی ضد ایرانی استخدام می شوند گفت: هارولد لمب یکی از کسانی بوده که بهترین سناریوها را برای سینما می نوشته است، امروز او  و بسیاری از افراد دیگر کجا رفتند، این سناریو نویس های جدید از کجا آمدند، چرا اینها اینقدر بی سوادند، من فکر می کنم این بی سوادی تعمدی است در غیر این صورت چطور یک شخص می تواند خشایار شاه را در آن حالتی که در فیلم «300» نمایش داده شده به تصویر بکشد.

وی خاطرنشان کرد: در این فیلم همه ایرانی ها برهنه و ژنده پوش هستند، چهره هایشان بسیار زشت است در حالی که ایرانی یکی از زیباترین چهره های دنیا را داشته است. همه این موارد جلوی چشمشان است، هالیوودیها تشریف ببرند تخت جمشید و قد و قامت، لباس، آراستگی، آن بالاپوشی که مثل کت و شلوار است و آن کلاه های زیبا را ببینند. چرا این موارد در این فیلم ها مرده اند، کورند و نمی بینند؟ خیر، غرض دارند و معتقدند که باید بر ضد ایران فیلم بسازند و ایرانی ها را یک سکه پول کنند و بگویند ایران باستانی نبوده است.

معتضد اظهار داشت: در میان فیلم های ضد ایرانی هالیوود مخصوصا کمپانی برادران وارنر یکی از احمقانه ترین و مهمل ترین این فیلم ها به نام «300» را تهیه کرده است. برخی از سینماگران هالیوود کینه توزی عجیبی دارند، آنها پول گرفته اند. کمپانی وارنر یک کمپانی کاملا  تحت نفوذ رژیم صهیونیستی است. این فیلم به قدری احمقانه است که خشایار شاه را در تمام صحنه های فیلم برهنه نمایش داده است، خشایار شاه با آن همه دبدبه و کبکبه اینگونه نبوده است.

او با اشاره به بخش هایی از فیلم عنوان کرد: ارتش ایران بعد از جنگ ترموپیل ده سال دیگر در یونان جنگید و آتن و سایر شهرهای بزرگ را فتح کرد. همه ایرانی ها در این فیلم زشت اند و ماسک های عجیبی مثل جادوگران آفریقا در فیلم های قدیمی مربوط به دوران قرن بیستم بر صورت دارند.  به قدری کار سازندگان این فیلم خنده دار است که روزنامه گاردین که نظر چندان خوبی به ایران ندارد نوشته است: «شما خجالت نکشیدید این فیلم را تهیه کردید؟  این فیلم محتوایی احمقانه دارد، شما ایرانی ها را به صورت یکسری از بومیان جزایر دورافتاده جهان مجسم کردید». آن چهره چیست که برای خشایار شاه درست کردند، خشایارشاه و ایرانی ها همیشه لباس می پوشیدند، لباس های پر زرق و برق؛  خشایار شاه در این فیلم با سری تراشیده و بدقیافه نشان داده شده است. بروند تخت جمشید، موزه لوور، موزه پرگامون و موزه ایران باستان و ببینید که  ایرانی ها چه موها و چهره های زیبایی داشتند.

این تاریخ نگار ادامه داد: این مزخرفات چیست. آیا شاه ایران، خشایار شاه برهنه است و تمام قسمت های بدنش در معرض دید است؟  شما شرم نمی کنید که این فیلم های احمقانه را می سازید؟ این فیلم درباره سرگذشت لئونیداس پادشاه اسپارت است. این کارگردان و نویسنده نادان نمی داند که اسپارتی ها در دربار ایران مورد علاقه شاهان ایران بودند. از آنجا که تصادفا اسپارت یک رژیم جنگی داشت نسبت به ایران خیلی تمایل نشان می داد. بسیاری از بزرگان یونان در دربار خشایارشاه بودند. در فیلم 300 یک کشور بیگانه ای به نام ایران که می خواهد تمدن یونان را از بین ببرد به نمایش گذاشتند؛ اصلا چنین چیزی نیست. ماجرا این است که ایرانیان از جایی که اکنون بلغارستان است طلا می آوردند و راهزنان دریایی حمله می کردند و کشورهای بدون دفاع ایران را تصرف می کردند  لذا تصمیم گرفتند آنها را سرکوب کنند.

کارشناس برنامه «تاریخ و سینما» بیان کرد: در این فیلم دو نفر سیاه پوست از ایران به یونان می آیند و به اسپارتی ها می گویند که از آنها اطاعت کنند. لئونیداس در کودکی تربیت اسپارتایی داشته است یعنی از کودکی نزاع و  شمشیر بازی می کرده؛  در ایران نیز همینگونه بوده و همه کودکان ایرانی از همان کودکی ورزش، شمشیر بازی و کمانگیری می کردند. چرا افلاطون ایران را دوست داشت و می گفت باید حکومت آریستوکراسی باشد، برای اینکه طبقات نخبه روی کار می آیند که عاقل اند و مملکت را خوب اداره می کنند. این نظر شاید از نظر دموکراسی مورد قبول نباشد ولی آنچه که افلاطون معرفی می کند حکومت پارس ها است.

وی با اشاره به فیلم گفت: معمولا سفرای ایران خیلی شیک بودند، سیاهپوست ها مردمان خوبی هستند و ایرانیها نیز دوستشان دارند ولی سفیر ایران سیاهپوست نبوده است بلکه از پارس بوده،  موهای مجعد و لباس های رنگی  داشته است؛ هرودوت نوشته است که مدال های طلا داشتند و شمشیر ها، لباس ها و تاجی که بر سر داشتند بسیار شیک بوده است. در فیلم لئونیداس این دو سیاهپوست را با شمشیر می کشد و به چاه می اندازد  در حالی که این دروغ است و  برای زمان داریوش است. هرودوت نوشته که در زمان داریوش چنین کاری می کنند و سپس پشیمان می شوند. در این بخش از فیلم لئونیداس با فرزندش بازی می کند و سیاهپوست می آید و می گوید که ارتش میلیونی دارند و می خواهند میلیون ها سرباز به اسپارت بفرستند در حالی که این نیز دروغ است. محققان برجسته قرن بیستم گفته اند که خشایار شاه بیشتر از 350 هزار نفر سپاه نداشته است.

معتضد افزود: وقتی سفیر ایران را به چاه انداختند، نگران شدند و از اِفورها یا جادوگران خواستند که در این باره تصمیم گیری کنند و اِفورها با کاهنها صحبت می کنند و کاهنها  شکست اسپارت را پیش بینی می کنند. اِفوری می گوید که با ایرانی ها نباید جنگ کرد  اما سایرین مخالفت می کنند و لئونیداس نیز اصرار دارد که با ایرانی ها جنگ کند، همسرش هم او را تشویق می کند. در این فیلم همسرش را یک  ملکه به تصویر کشیدند در حالی که در تاریخ نامش خیلی کم آمده است.

وی بیان کرد: ما از نظر نظامی یک اشتباه بزرگ کردیم و آن اینکه این ارتش  300 ـ 400 هزار نفری زبان مشترک نداشتند در حالی که یونانی ها زبان مشترک داشتند و جالب است که در ارتش ایران سربازان یونانی نیز بودند اما در فیلم  این موارد را بیان نمی کنند. کارگردان این فیلم بی سواد است. نویسنده و تهیه کننده اش نمی داند که رجال اسپارت در دربار خشایار شاه هر روز با او مشورت می کردند که چه کار کنند.

این تاریخ نگار در ادامه خاطرنشان کرد: همسر لئونیداس مردم یونان را تحریک می کند که به جنگ با ایران بروند. در ارتش ایران یک کرگدن بسیار نیرومند را به تصویر کشیدند که تمام سپاهیان را فراری می دهد و لئونیداس نیز او را می کشد. کرگدن از کجا آمده است؟  همه این مورخان یونانی اند چون تاریخ ما از بین رفته است و به قول مرحوم پیرنیا ما باید به سخن یونانی ها اکتفا کنیم. قلم در دست دشمن است ولی با این حال هرودوت شرف داشته و نوشته است که ایرانی ها چقدر خوب می جنگیدند و شجاع بودند. با اینکه دشمن بوده ولی خیلی از ایران تعریف کرده است.

کارشناس «تاریخ و سینما» با اشاره به تصویرگری خشایارشاه در 300 گفت: خشایار شاه در این فیلم بدنش را خالکوبی کرده است. این ماسک ها چیست که روی ایرانی ها زده اند؟ در بخشی از فیلم افیالتس ظاهر می شود که من نمی دانم او را از کجا پیدا کرده اند. قوزی است و یک چهره زشت و کثیف دارد که به دربار ایران می آید، او را به بزمی می برند و به او خوش می گذرد. سپس ایرانی ها را نشان می دهد که در حال کشت و کشتارند و هر کدامشان که بیکار می شود گرزی بر سر اُسرا می کوبد.

معتضد تاکید کرد: روزنامه گاردین به این فیلم بسیار ناسزا گفته و در سایتش نوشته است که داستان فیلم 300 در  480 سال قبل از میلاد می گذرد و کارگردانش از ایرانیان گروهی وحشی و مهاجم ساخته است.

این تاریخ نگار در پایان خاطرنشان کرد: مردم دنیا شعور دارند و می فهمند که این فیلم ها سفارشی اند و برای رژیم صهیونیستی است. کارگردان فیلم 300 نه مورخ است و نه سینماگر؛ بلکه یک فرد حقوق بگیرِ مزدورِ بدبخت است.

پیوند کوتاه: https://www.cinemaroozan.ir/?p=53436
image_print
برچسب ها: آیفیلمتاریخ و سینماخسرو معتضد
نوشته قبلی

استاندار خراسان رضوی مدعی شد⇐آقایان علم‌الهدی و رییسی در حوزه‌هایی همچون «کنسرت» هیچ دخالتی نداشته و ندارند

نوشته‌ی بعدی

همکاری پارسا پیروزفر با یک شاخ مجازی در «بی حسی موضعی»!!

مطالب مرتبط

جعفر پناهی-دستیار اسبق کیارستمی- نخل طلای جشنواره کن۲۰۲۵ را از بازیگر آثار کیارستمی گرفت!/فیلم روستایی؛ بازنده‌ی مطلق!

جعفر پناهی-دستیار اسبق کیارستمی- نخل طلای جشنواره کن۲۰۲۵ را از بازیگر آثار کیارستمی گرفت!/فیلم روستایی؛ بازنده‌ی مطلق!

3 خرداد 1404

سینماروزان: ساعاتی بعد از انتشار لیست کامل آرای منتقدان اسکرین‌دیلی که با صدرنشینی «تصادف ساده» همراه بود(اینجا را بخوانید) جعفر...

رسانه انگلیسی منتشر کرد: داستان کامل فیلم «زن و بچه»سعید روستایی   

رسانه انگلیسی منتشر کرد: داستان کامل فیلم «زن و بچه»سعید روستایی   

2 خرداد 1404

سینماروزان/محمد شاکری: ساعاتی کوتاه بعد از اولین رونمایی فیلم‌ «زن و بچه» در جشنواره فیلم کن۲۰۲۵،‌ رسانه انگلیسی گاردین در...

روایت بازیگر "تاراج" از ساخت اسکله به‌دلیل ممنوع‌کاری!/پاسداشت میراث ایرج قادری در موزه سینما  

روایت بازیگر “تاراج” از ساخت اسکله به‌دلیل ممنوع‌کاری!/پاسداشت میراث ایرج قادری در موزه سینما  

26 اردیبهشت 1404

سینماروزان/مهدی فلاح: با نمایش فیلم "تاراج" ساخته درخشان زنده‌یاد ایرج قادری در موزه سینما با حضور هنرمندان، همکاران این سینماگر...

نوشته‌ی بعدی
پارسا پیروزفر در لس آنجلس چه می کند؟+عکس

همکاری پارسا پیروزفر با یک شاخ مجازی در «بی حسی موضعی»!!

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ویژه ها

ناصر تقوایی، هویت ملی و فیلمنامه‌ی «مسجد جامع خرمشهر»!/حرفهای خالق «ای ایران» را بخوانید 
خبر وسط

ناصر تقوایی، هویت ملی و فیلمنامه‌ی «مسجد جامع خرمشهر»!/حرفهای خالق «ای ایران» را بخوانید 

26 خرداد 1404

سینماروزان: در روزهای پرحادثه انتهای خرداد۴۰۴ بد نیست مروری کنیم بر اینکه چرا ناصر تقوایی سه سال بعد از «ناخدا...

ادامه مطلب
درگذشت امیر مجاهد کارگردان فیلمهای «بوی گندم»، «شب غریبان» و…

درگذشت امیر مجاهد کارگردان فیلمهای «بوی گندم»، «شب غریبان» و…

24 خرداد 1404
تعلیق کنداکتور شبکه خانگی تا اطلاع ثانوی؟ 

تعلیق کنداکتور شبکه خانگی تا اطلاع ثانوی؟ 

23 خرداد 1404
پردیس سینمایی ارگ تجریش

“دایناسور” در مرز ۱۵۰میلیارد/”صدام” مماس با ۹۰میلیارد/”موسی(ع)” مماس با ۷۰میلیارد/ “کوکتل مولوتف” ۶۱میلیارد/”خانه ارواح” ۲۱میلیارد/”سلام علیکم…” در مرز ۲۰میلیارد/”رویاشهر” در آستانه ۱۵میلیارد/”پیرپسر” دوروزه ۷میلیارد/شکستِ کامل فیلمی همنام سریال هومن سیدی!+آمار کامل فروش 

23 خرداد 1404
«مجلس ضربت زدن» اثر ضدّسانسور بهرام بیضایی در یوسف‌آباد 

«مجلس ضربت زدن» اثر ضدّسانسور بهرام بیضایی در یوسف‌آباد 

23 خرداد 1404
“پیرپسر” تا صد میلیارد را پر خواهد کرد/با اکران “پیرپسر” سینماداران امیدوار شده‌اند به احیای گیشه محرم و صفر!/هوشمندی مالکان “پیرپسر” آن بود که همان تک‌سانس جشنواره فجر را روی هوا زدند!/همچنان جشنواره فجر تنها جشنواره‌ای است که می‌تواند برای فیلمها، فضای تبلیغاتی موثر ایجاد کند 

“پیرپسر” تا صد میلیارد را پر خواهد کرد/با اکران “پیرپسر” سینماداران امیدوار شده‌اند به احیای گیشه محرم و صفر!/هوشمندی مالکان “پیرپسر” آن بود که همان تک‌سانس جشنواره فجر را روی هوا زدند!/همچنان جشنواره فجر تنها جشنواره‌ای است که می‌تواند برای فیلمها، فضای تبلیغاتی موثر ایجاد کند 

22 خرداد 1404
صدور پروانه برای کارگردانان «تیرباران» و «دلشکسته»

صدور پروانه برای کارگردانان «تیرباران» و «دلشکسته»

21 خرداد 1404

پربازدیدها

  • از خاطراتِ مگوی خالقان «دلیران تنگستان» و «کیف انگلیسی» تا فیلترینگ نماوا به‌خاطر «سووشون»!

    از خاطراتِ مگوی خالقان «دلیران تنگستان» و «کیف انگلیسی» تا فیلترینگ نماوا به‌خاطر «سووشون»!

    111 اشتراک ها
    اشتراک گذاری 44 توئیت 28
  • رسانه انگلیسی منتشر کرد: داستان کامل فیلم «زن و بچه»سعید روستایی   

    83 اشتراک ها
    اشتراک گذاری 33 توئیت 21
  • نسخه‌ی زنانه مازیار(شهره) لرستانی روی پرده!+توضیحات کارگردان درباره حذف نامش از تیتراژ

    94 اشتراک ها
    اشتراک گذاری 38 توئیت 24
  • داود اشرفِ سریال «وحشی» در واقعیت کیست؟/ قاتلی که از زندان فرار می‌کند؟

    76 اشتراک ها
    اشتراک گذاری 30 توئیت 19
  • چرا علی حاتمی نتوانست فیلم پیامبر(ص) را بسازد؟/سرمایه تولید «ضیافت»کیمیایی را سعید امامی داد یا …؟/دلیل مخالفت بیضایی با حضور نیکی کریمی در «سگ کشی» چه بود؟/چرا گلشیفته حتی با تب چهل درجه هم میخواست جلوی دوربین برود؟/چرا شهاب حسینی فیلمنامه‌ی پیشنهادی را سیاه کرد؟/در ساحل خزر بین گلزار و ایرج قادری چه گذشت؟

    38 اشتراک ها
    اشتراک گذاری 15 توئیت 10
  • …و بالاخره داریم می‌رسیم به اکران؟⇐رونمایی از تیزر فیلم‌ «پیرپسر» با بازی لیلا حاتمی، حسن پورشیرازی، حامد بهداد و‌…+فیلم

    38 اشتراک ها
    اشتراک گذاری 15 توئیت 10
  • مرگ امیر سماواتی؛ تهیه‌کننده‌‌ای که از «مسابقه محله» و «کافه ترانزیت» و «ساکن طبقه وسط» رسید به بازیگری در «زخم کاری»!

    35 اشتراک ها
    اشتراک گذاری 14 توئیت 9
  • انتشار آرای کامل اسکرین‌دیلی بر جشنواره کن۲۰۲۵/«تصادف ساده» با جعفر پناهی: اول/«زن و بچه»سعید روستایی: سوم از آخر!

    33 اشتراک ها
    اشتراک گذاری 13 توئیت 8

آخرین مطالب

صدای استوار در لحظه بحران/رادیو؛ سنگری برای دفاع از حقیقت و جبهه آگاهی

ناصر تقوایی، هویت ملی و فیلمنامه‌ی «مسجد جامع خرمشهر»!/حرفهای خالق «ای ایران» را بخوانید 

جشن منتقدان خانه سینما به تعویق افتاد/ امروز زمان همدلی با دل‌های داغدار و جان‌های استوار است

صدور پروانه برای دو مدیر اسبق!

بیانیه شورای عالی خانه هنرمندان ایران در پی وقایع اخیر 

بازگشت نماوا به شبکه خانگی 

درگذشت امیر مجاهد کارگردان فیلمهای «بوی گندم»، «شب غریبان» و…

تعلیق کنداکتور شبکه خانگی تا اطلاع ثانوی؟ 

“دایناسور” در مرز ۱۵۰میلیارد/”صدام” مماس با ۹۰میلیارد/”موسی(ع)” مماس با ۷۰میلیارد/ “کوکتل مولوتف” ۶۱میلیارد/”خانه ارواح” ۲۱میلیارد/”سلام علیکم…” در مرز ۲۰میلیارد/”رویاشهر” در آستانه ۱۵میلیارد/”پیرپسر” دوروزه ۷میلیارد/شکستِ کامل فیلمی همنام سریال هومن سیدی!+آمار کامل فروش 

واکنش ابراهیم حاتمی‌کیا به اقدام تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی و دل‌نوشته‌ای برای سرداران شهید

تبلیغات

ویژه ها

ناصر تقوایی، هویت ملی و فیلمنامه‌ی «مسجد جامع خرمشهر»!/حرفهای خالق «ای ایران» را بخوانید 
خبر وسط

ناصر تقوایی، هویت ملی و فیلمنامه‌ی «مسجد جامع خرمشهر»!/حرفهای خالق «ای ایران» را بخوانید 

26 خرداد 1404

سینماروزان: در روزهای پرحادثه انتهای خرداد۴۰۴ بد نیست مروری کنیم بر اینکه چرا ناصر تقوایی سه سال بعد از «ناخدا...

ادامه مطلب
درگذشت امیر مجاهد کارگردان فیلمهای «بوی گندم»، «شب غریبان» و…

درگذشت امیر مجاهد کارگردان فیلمهای «بوی گندم»، «شب غریبان» و…

24 خرداد 1404
تعلیق کنداکتور شبکه خانگی تا اطلاع ثانوی؟ 

تعلیق کنداکتور شبکه خانگی تا اطلاع ثانوی؟ 

23 خرداد 1404
پردیس سینمایی ارگ تجریش

“دایناسور” در مرز ۱۵۰میلیارد/”صدام” مماس با ۹۰میلیارد/”موسی(ع)” مماس با ۷۰میلیارد/ “کوکتل مولوتف” ۶۱میلیارد/”خانه ارواح” ۲۱میلیارد/”سلام علیکم…” در مرز ۲۰میلیارد/”رویاشهر” در آستانه ۱۵میلیارد/”پیرپسر” دوروزه ۷میلیارد/شکستِ کامل فیلمی همنام سریال هومن سیدی!+آمار کامل فروش 

23 خرداد 1404
«مجلس ضربت زدن» اثر ضدّسانسور بهرام بیضایی در یوسف‌آباد 

«مجلس ضربت زدن» اثر ضدّسانسور بهرام بیضایی در یوسف‌آباد 

23 خرداد 1404
“پیرپسر” تا صد میلیارد را پر خواهد کرد/با اکران “پیرپسر” سینماداران امیدوار شده‌اند به احیای گیشه محرم و صفر!/هوشمندی مالکان “پیرپسر” آن بود که همان تک‌سانس جشنواره فجر را روی هوا زدند!/همچنان جشنواره فجر تنها جشنواره‌ای است که می‌تواند برای فیلمها، فضای تبلیغاتی موثر ایجاد کند 

“پیرپسر” تا صد میلیارد را پر خواهد کرد/با اکران “پیرپسر” سینماداران امیدوار شده‌اند به احیای گیشه محرم و صفر!/هوشمندی مالکان “پیرپسر” آن بود که همان تک‌سانس جشنواره فجر را روی هوا زدند!/همچنان جشنواره فجر تنها جشنواره‌ای است که می‌تواند برای فیلمها، فضای تبلیغاتی موثر ایجاد کند 

22 خرداد 1404
صدور پروانه برای کارگردانان «تیرباران» و «دلشکسته»

صدور پروانه برای کارگردانان «تیرباران» و «دلشکسته»

21 خرداد 1404
سامانه جامع رسانه‌های کشور
  • خانه
  • خبر
  • رک و راست
  • شیروانی داغ
  • گزارش
  • گفتگو
  • گوناگون
  • یادداشت
  • یک سکانس سینمایی

© 2023 ژورنال سینما - تمام حقوق محفوظ است طراحی سایت توسط آنیل طراح

بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
  • خانه
  • خبر
  • رک و راست
  • شیروانی داغ
  • گزارش
  • گفتگو
  • گوناگون
  • یادداشت
  • یک سکانس سینمایی
برای ما ژورنال چیز دیگریست و برای خیلی‌ها، چیز دیگر
ما به منظور دیگری ژورنالیست شدیم و آنها به‌منظور دیگری در این حرفه‌اند...

خوش آمدید!

وارد ناحیه کاربری خود شوید

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

رمز عبور خود را بازیابی کنید

لطفا نام کاربری یا آدرس ایمیل خود را برای بازنشانی رمز عبور خود وارد کنید.

ورود به سیستم