• مرام‌نامه
  • شبکه های اجتماعی
  • سفارش آگهی
  • تماس با ما
  • درباره ما
دوشنبه 24 آذر 1404
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
ژورنال سینما
  • خانه
  • خبر
  • رک و راست
  • شیروانی داغ
  • گزارش
  • گفتگو
  • گوناگون
  • یادداشت
  • یک سکانس سینمایی
  • خانه
  • خبر
  • رک و راست
  • شیروانی داغ
  • گزارش
  • گفتگو
  • گوناگون
  • یادداشت
  • یک سکانس سینمایی
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
ژورنال سینما
  • مرام‌نامه
  • شبکه های اجتماعی
  • سفارش آگهی
  • تماس با ما
  • درباره ما
تبلیغات
خانه گزارش

سرمايه‌گذار جديد سينماي ايران⇐شغل اصلي من خودرو و مواد شيميايي است/ با نوروزبيگي خارج از سينما همكاري‌هايي در گذشته داشتم

18 فروردین 1395
در گزارش, گوناگون
1 0
A A
1
سرمايه‌گذار جديد سينماي ايران⇐شغل اصلي من خودرو و مواد شيميايي است/ با نوروزبيگي خارج از سينما همكاري‌هايي در گذشته داشتم

ماحی

سینماژورنال: جواد نورزبیگی تهیه کننده ای که سال قبل چند فیلم و از جمله “من دیه گو مارادونا هستم” و “بهمن” را با حمایت بانک پاسارگاد تولید کرده بود به تازگی یک پروژه مشترک با بالیوود به نام “سلام بمبئی” را تهیه کرد.

به گزارش سینماژورنال چندی قبل از سرمایه گذار “سلام بمبئی” که فرزند رییس صنف طلا و جواهر ایران است رونمایی شد.(اینجا را بخوانید)

اما این تنها فیلم سال اخیر نوروزبیگی نبوده است چرا که وی به جز “سلام بمبئی” سه فیلم آماده اکران دیگر را هم به عنوان تهیه کننده دارد؛ “ماحی”(داوود خیام)، “ربوده شده”(بیژن میرباقری) و “جاودانگی”(مهدی فردقادری) عناوین این سه فیلم هستند.

مسعود احمدی در خبرگزاری “برنا” اخیرا گزارشی ارائه کرده درباره سرمایه‌گذار این سه فیلم که جوانی است فارغ التحصیل مدیریت اجرایی یا MBA از یونان!

این سرمایه گذار روزبه حسینی‌کارگر نام دارد. جوانی که درباره کسب و کار خود به “برنا” می گوید: شغل اصلی من صادرات و وارادت خودرو و مواد شیمیایی  است.

این سرمایه گذار صنف خودرو و مواد شیمیایی درباره دلیلش برای فعالیت سینمایی بیان می دارد: به هنر و سینما علاقمند هستم، این مسئله موجب شد که به همکاری با فیلمسازان جوان و جویای نام روی بیاورم.

باید به سودآوری برسیم

وی ادامه می دهد: البته که به مسائل مادی و درآمدزایی سینما هم فکر می کنم و باید از فعالیت در این عرصه به سودآوری برسیم ولی در مجموع معتقد هستم که پتانسیل بالایی در همه عرصه ها از جمله سینما وجود دارد.

روزبه حسینی‌کارگر در جایی دیگر از گفتگوی خود بر بحث درآمدزایی تأکید کرده و می گوید: جدا از مباحث دیگر، بحث اقتصادی و درآمدزایی از سینما هم مطرح است چرا که اعتقادم بر این است که هم باید از فیلمنامه نویسان و کارگردانان جوان حمایت شود هم باید به جنبه های مادی و سودآوری هم فکر کرد.

پیشینه همکاری های غیرسینمایی با نوروزبیگی

این سرمایه گذار که نخستین فعالیت سینمایی اش حضور در تولید یک فیلم اولی به نام “ماحی” به کارگردانی داوود خیام بوده است درباره چگونگی این حضور می گوید: بعد از توافق‌های اولیه با داود خیام فیلمنامه را به دقت مطالعه کردم از محتوای سناریو راضی بودم. پس از آن با جواد نوروزبیگی در خصوص تهیه کنندگی “ماحی” به گفتگو پرداختیم به توافق و نتیجه لازم درخصوص حمایت از “ماحی” رسیدیم هرچند که در گذشته همکاری های دیگری در زمینه‌ای جدا از سینما با وی داشتم.

روزبه حسینی کارگر
روزبه حسینی کارگر

در کار کارگردانان دخالت نمی کنم

روزبه حسینی‌کارگر درباره تعامل با کارگردانانی که پول تولید آثارشان را فراهم کرده اظهار می دارد: اصلا به هیچ عنوان هم قصد دخالت در وظایف کارگردان‌ها را ندارم ولی شاید بنده فکر نو و جدیدی دارم ولی نمی‌توانم آن را پرورش بدهم پس باید افرادی که در این عرصه حضور دارند از حضور فکر ، نگاه جدید استقبال کنند همچنین در جهت رشد آن گام بردارند.

این آقای سرمایه گذار جوان نقطه نظرات جالبی هم درباره پاشنه آشیل سینمای ایران یعنی فقدان فیلمنامه های خوب دارد. وی می گوید: خیلی‌ها اعتقاد بر این دارند که پاشنه آشیل سینما نبود فیلمنامه خوب که در آن ساختارهای لازم رعایت شده‌باشد، است در صورتی که به نظرم این چنین نیست، افراد مستعد فیلمنامه نویس زیادی در سرتاسر کشورمان وجود دارند ولی مکان یا پایگاهی برای رشد آنها وجود ندارد.

حضور آنا نعمتی در دو فیلم از سه فیلم

به گزارش سینماژورنال هر سه فیلمی که حسینی کارگر در سرمایه گذاری آنها حضور داشته است تهیه کننده ای مشترک به نام جواد نوروزبیگی دارند. ضمن اینکه بازیگر اصلی دو فیلم از این سه فیلم یعنی  “ماحی” و “جاودانگی” آنا نعمتی است.

پیوند کوتاه: https://www.cinemaroozan.ir/?p=20538
image_print
برچسب ها: بهمنبیژن میرباقریجاودانگیجواد نوروزبیگیداوود خیامربوده شدهروزبه حسینی کارگرسرمایه گذارسلام بمبئیماحیمهدی فردقادری
نوشته قبلی

عدم علاقمندی داوودنژاد و کاهانی به شرکت در جشنواره‌ای که دبیرش مدیرعامل خانه سینماست!

نوشته‌ی بعدی

چگونه یک تئاتری سابق مانع بازگشت فردین به سینما شد؟

مطالب مرتبط

تشخیص، هوشیاری و آگاهی؛ ابزار مهم عکاسی جنگ و مستند اجتماعی

تشخیص، هوشیاری و آگاهی؛ ابزار مهم عکاسی جنگ و مستند اجتماعی

23 آذر 1404

سینماروزان: نشست تخصصی و کارگاه انتقال تجربه «عکاسی جنگ و مستند اجتماعی» توسط آلفرد یعقوب‌زاده، عکاس باسابقه و دارنده جوایز...

رادیومقاومت

راه‌اندازی رادیو مقاومت/ رادیو مقاومت اول دی‌ماه ششمین سال فعالیت خود را آغاز می‌کند

22 آذر 1404

سینماروزان: رادیو مقاومت، اول دی‌ماه برای ششمین سال متوالی فعالیت خود را آغاز می‌کند. این شبکه با هدف روایت اقتدار...

جشنواره پژواک

انتصاب مسئولان بخش‌های مختلف پنجمین جشنواره رادیویی پژواک

21 آذر 1404

سینماروزان: با حکم حمیدرضا افتخاری، دبیر پنجمین جشنواره ملی برنامه‌های رادیویی پژواک، مسئولان بخش‌های مختلف این رویداد ملی معرفی و...

نوشته‌ی بعدی
چگونه یک تئاتری سابق مانع بازگشت فردین به سینما شد؟

چگونه یک تئاتری سابق مانع بازگشت فردین به سینما شد؟

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدها

  • حامد مظفری

    به جز تراکم اکران، تهیه‌کننده‌های و پخش‌کنندگان حق‌العمل‌کار، باعث فیلمسوزی گسترده شده‌اند/گروهی از تهیه‌کنندگان طرفدار ورشکستگی در گیشه هستند!/بعضی از پخش‌کنندگان بی‌مسئولیت به عامل نابودی فیلمها بدل شده‌اند!/باید اعتبار را به پروانه‌های ارشاد برگرداند وگرنه سنگ روی سنگ بند نخواهد شد/با ادامه توقیف آثار مجوزدار در شهرستان، هیچ بعید نیست که سینماداران تهرانی هم از شهرستان‌ها یاد بگیرند و اقدام به ممیزی و توقیف خودسرانه کنند!

    355 اشتراک ها
    اشتراک گذاری 142 توئیت 89
  • تقابلات والد و مولود در سینمای این سالها؛ از “پیرپسر” تا “پسرکشی” 

    179 اشتراک ها
    اشتراک گذاری 72 توئیت 45
  • حرفهای ده‌نمکی درباره تعدد دوست‌دختر! +فیلم

    21 اشتراک ها
    اشتراک گذاری 8 توئیت 5
  • صدور پروانه نمایش برای تهیه‌کننده «داوینچیز»+صدور پروانه برای یک مدیر اسبق

    18 اشتراک ها
    اشتراک گذاری 7 توئیت 5
  • معرفی یک بانوی تهیه‌کننده به‌عنوان دبیر پانزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم ١٠٠

    15 اشتراک ها
    اشتراک گذاری 6 توئیت 4
  • واکنش غیرمنتظره علیرضا قربانی به خط سفید!+ویدئو

    14 اشتراک ها
    اشتراک گذاری 6 توئیت 4
  • تلاش برای همکاری با نسل‌های مختلف/اعلام فهرست تولیدات تازه‌ی فارابی+اطلاعات کامل درباره روند تولید این ۱۵ فیلم

    13 اشتراک ها
    اشتراک گذاری 5 توئیت 3
  • کمدی-رمانتیک دشوارتر از کمدی!⇐اصغر نعیمی کارگردان فیلم «دوروز دیرتر» مطرح کرد+توضیح درباره چرایی واگذاری فیلمنامه پرحاشیه «زندگی خصوصی»

    13 اشتراک ها
    اشتراک گذاری 5 توئیت 3

آخرین مطالب

ورود «آقای زالو» به باشگاه ۱۰۰ میلیاردی‌ها

حامد مظفری در سینماتیک شرح داد: چرا «یک تصادف ساده» یک فیلم کاملا خودی است؟

مستند «لاماسو»؛ کاریزمای طوسی در برگ تازه‌ی نماوا 

فیلم «یازده یازده» در فیلمنت

۲۶ هزار پاترهد دست دوستی دادند/ پیش به سوی فیلم‌-کنسرت «بازی تاج و تخت»

تشخیص، هوشیاری و آگاهی؛ ابزار مهم عکاسی جنگ و مستند اجتماعی

فیلم کوتاه «مِه» آماده نمایش شد

راه‌اندازی رادیو مقاومت/ رادیو مقاومت اول دی‌ماه ششمین سال فعالیت خود را آغاز می‌کند

کنسرت بزرگ جواد زکی شمس‌آبادی با ارکستر کامل؛ ۲۷ آذر در اریکه ایرانیان

انتصاب مسئولان بخش‌های مختلف پنجمین جشنواره رادیویی پژواک

تبلیغات

ویژه ها

حامد مظفری در سینماتیک شرح داد: چرا «یک تصادف ساده» یک فیلم کاملا خودی است؟
خبر وسط

حامد مظفری در سینماتیک شرح داد: چرا «یک تصادف ساده» یک فیلم کاملا خودی است؟

23 آذر 1404

سینماروزان: دو فیلم ایرانی داریم که مهمترین نماینده‌های ما در اسکار غیر انگلیسی زبان هستند؛ یکی "علت مرگ‌ نامعلوم" که...

ادامه مطلب
مستند «لاماسو»؛ کاریزمای طوسی در برگ تازه‌ی نماوا 

مستند «لاماسو»؛ کاریزمای طوسی در برگ تازه‌ی نماوا 

23 آذر 1404
پردیس اکومال کرج

آقای زالو مماس با صد میلیارد/قسطنطنیه ۷۵میلیارد/عبور یوز از ۷۴میلیارد/کفایت مذاکرات ۲۳میلیارد/بچه مردم ۱۳میلیارد/دوروز دیرتر ۱۱میلیارد/وصال طهران۵۷ و دختر برقی در ۶میلیارد+آمار کامل فروش 

21 آذر 1404
دو سال انتظار برای دريافت مجوز “فِلفور”/واکنش پلتفرم نماوا به بلاتکلیفی برنامه‌های رپ

دو سال انتظار برای دريافت مجوز “فِلفور”/واکنش پلتفرم نماوا به بلاتکلیفی برنامه‌های رپ

20 آذر 1404
فیلم های کپی

فیلم «های‌کپی»؛ ملغمه‌ای low level!

19 آذر 1404
یزدان عشیری+جشنواره جهانی فجر

وقتی ده‌ها جشنواره سینمایی در کشور داریم، چرا باید حتما جشنواره فجر را تجزیه کنیم؟/ این درخت تناور ریشه‌های عمیق دارد؛ هرس اشتباه بدجوری به درخت آسیب زد/هیچ دلیل قانع‌کننده و عقلانی برای گسست بخش بین‌الملل و فاصله‌گذاری میان یک کل منسجم  نبود/اتفاقا با برگزاری بخش بین‌الملل در دهه فجر می‌شد از فضای مهیای جشنواره اصلی فجر بهره‌مند شد و میلیاردها تومان در منابع صرفه‌جویی نمود و همزمان از ظرفیت صدها رسانه استفاده کرد/اینکه بخش اصلی جشنواره فجر را در دهه فجر و نصفه‌‌ی دیگر را در اردیبهشت یا آذر و «شاید وقتی دیگر» یا در تهران، منطقه آزاد، شیراز و یا «ناکجاآباد» برگزار کرد فقط باعث بی‌هویتی، سرگردانی و ضعیف‌تر شدن جشنواره شد!/اگر واقعا به دنبال جهانی شدن هستند چرا فجر را پاره کردند و چرا مستقلا جشنواره جهانی شیراز یا قشم یا… را برگزار نمی‌کنند؟/باعث تاسف است که صدای جشنواره جهانی فجر حتی از دروازه‌ی شیراز آن سوتر نرفته است ولی جشنواره‌ی تازه‌کار دریای سرخ عربستان که عضو فیاپف هم نیست کل جریان خبری رسانه‌های خارجی را درنوردیده! 

18 آذر 1404
فیلم احمد

تازه‌ترین خروجی شورای صنفی نمایش: دستور اکران فیلم تراژدی زلزله‌ی بم+دستور نیم‌بها کردن آخرهفته فقط برای بانوان!

16 آذر 1404
سامانه جامع رسانه‌های کشور
  • خانه
  • خبر
  • رک و راست
  • شیروانی داغ
  • گزارش
  • گفتگو
  • گوناگون
  • یادداشت
  • یک سکانس سینمایی

© 2023 ژورنال سینما - تمام حقوق محفوظ است طراحی سایت توسط آنیل طراح

بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
  • خانه
  • خبر
  • رک و راست
  • شیروانی داغ
  • گزارش
  • گفتگو
  • گوناگون
  • یادداشت
  • یک سکانس سینمایی
برای ما ژورنال چیز دیگریست و برای خیلی‌ها، چیز دیگر
ما به منظور دیگری ژورنالیست شدیم و آنها به‌منظور دیگری در این حرفه‌اند...

خوش آمدید!

وارد ناحیه کاربری خود شوید

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

رمز عبور خود را بازیابی کنید

لطفا نام کاربری یا آدرس ایمیل خود را برای بازنشانی رمز عبور خود وارد کنید.

ورود به سیستم