• مرام‌نامه
  • شبکه های اجتماعی
  • سفارش آگهی
  • تماس با ما
  • درباره ما
چهارشنبه 26 آذر 1404
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
ژورنال سینما
  • خانه
  • خبر
  • رک و راست
  • شیروانی داغ
  • گزارش
  • گفتگو
  • گوناگون
  • یادداشت
  • یک سکانس سینمایی
  • خانه
  • خبر
  • رک و راست
  • شیروانی داغ
  • گزارش
  • گفتگو
  • گوناگون
  • یادداشت
  • یک سکانس سینمایی
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
ژورنال سینما
  • مرام‌نامه
  • شبکه های اجتماعی
  • سفارش آگهی
  • تماس با ما
  • درباره ما
تبلیغات
خانه یادداشت

#لباس_شخصی ( #امیرعباس_ربیعی) ؛ تمام و کمال در #حضیض !! هیچ #اوج ی در کار نیست!!

19 بهمن 1398
در یادداشت
0 0
A A
0
لباس+شخصی+اوج

لباس+شخصی+اوج

سینماروزان/محمد شاکری:

➕همین که ورود کرده به ماجرای توده می‌تواند مزیت باشد

➖ دیالوگهای شعاری سراسر فیلم را پر کرده!! به‌جای اثرگذاری، خنده‌دار است

➖شخصیت اصلی از ابتدا تا انتها می‌گوید مشکل از توده است و تازه در انتها هم معلوم می‌شود که سرکار بوده!

➖شخصیت اصلی با قوس کمر موجود در یک عکس، رد تشکیلات مخفی توده را می‌زند

➖نشان دادن گاه و بیگاه پیکر شهید برای حس‌دار کردن!! یعنی نمی‌داند حس گرفتن، نیاز دارد به پیش‌زمینه دراماتیک؟؟

➕خشونت بی‌محابا در کلام بازجویان اطلاعاتی!

➕بیان نقش انگلیس در ایجاد بازی جهت زدن توده‌‌ای‌ها

➕تیپ‌سازی خوب به‌مدد حضور #خیرالله_تقیانی_پور به‌عنوان بازیگردان

➖جیغ و دادهای یاسر که مثلا نیروی اطلاعاتی است ولی برای استدلال فقط داد می‌زند!

➖کپی‌برداری از سبک کاری مهدویان بی آن که یادشان باشد بنیاد روایت کلی هزینه و زمان صرف مهدویان کرد تا در مستندنمایی رشد کند و اینجا یک تازه‌کار یی‌پیشینه در مستندنمایی فقط در حال کپی سبک است

➖کدر کردن مدام تصویر با غبار و باران برای پوشاندن گاف‌های صحنه‌آرایی

➖موزیک گل‌درشت به‌ظاهر حماسی برای پوشش ضعف در داستان‌پردازی

➖از کف دست عرق کرده کیانوری پی می‌برد به جاسوسی دختر همراه کیانوری!؟؟

➖برگ برنده‌ای به‌نام داماد کیانوری را رد نمی‌زند!! چرا؟؟

➖چرا هویت واقعی رابط مشهوری که اسناد جاسوسی توده را از بریتانیا در پاکستان تحویل می‌گیرد، مشخص نیست؟؟

➖بازی‌های اغراق‌زده و تیپیکال همه رده‌ها؛ از نیروهای اطلاعاتی تا سمپات‌های توده تا خود کیانوری که عین مجسمه است!

➖مشاوره کارگردانی حاتمی‌کیا!! حاتمی‌کیا که خود درگیر #خروج بوده چطور فرصت کرده برای مشاوره چنین پروژه‌ای؟؟

?کاراکتر

–توفیقی(ساواکی زندانی) با بازی مجید جعفری

?دیالوگ

–هرچی حزب میگه بگین چشم

–از کسی ضربه میخوریم که میگوید درود بر خمینی!

–حکومت دست آخونداس؛ سفارت آمریکا رو میگیرن ولی با شوروی کار ندارن

–انگلیس دنبال این بوده که توده را بزنیم!

–ما اگه شک نکنیم نونمون حلال نیس

–خدا خواس مچ شوروی رو گرفتیم ولی اون انگلیس بی پدر و مادر…

–به دوستات بگو به این راحتی که به من میگن به بقیه نگن خائن

?جوک

–کت احمدی‌نژادی در تن نیروهای سپاه دهه شصت

–میرم تهران، میریزم همه‌شونو می‌گیرم!(به سبک فیلم لرزان ۳ارگانی)

–بریزیم خونه رو بزنیم!(باز به سبک فیلم لرزان ۳ارگانی)

–تلویزیون رنگی، تصویر سیاه و سفید نشان می‌دهد

–آفتاب وسط آسمان است و تلویزیون، #مدرسه_موشها نشان می‌دهد!!

–اندازه ریش و موی کاراکترها در کل فیلم هیچ تغییری نمی‌کند؛ انگار فریز شده‌اند

پیوند کوتاه: https://www.cinemaroozan.ir/?p=59344
image_print
برچسب ها: امیرعباس ربیعیجشنواره سی و هشتم فیلم فجرسینماروزانسینماژورناللباس شخصی
نوشته قبلی

«مطرب» 37میلیاردی شد/«زیرنظر» به 8میلیارد نزدیک شد/«جهان» از 5میلیارد عبور کرد/«جان دار» 4میلیاردی شد/«اژدر» نیم میلیاردی شد/آغاز تراژیک فیلمی با بازی هدیه تهرانی و نگار جواهریان+آمار کامل فروش

نوشته‌ی بعدی

#آتابای ( #نیکی_کریمی) ؛ سفره‌ای زیبا و پر از دسر بدون یک لقمه غذا!/عاقبتِ پا کردن در کفش کیارستمی و بیگله‌جیلان

مطالب مرتبط

مستند «لاماسو»؛ کاریزمای طوسی در برگ تازه‌ی نماوا 

مستند «لاماسو»؛ کاریزمای طوسی در برگ تازه‌ی نماوا 

23 آذر 1404

سینماروزان/ احمد محمداسماعیلی: مستند «لاماسو» محصول نماوا جزو مستندهای پرتره است که براساس زندگی شخصیت های معروف هنری ، سیاسی...

فیلم های کپی

فیلم «های‌کپی»؛ ملغمه‌ای low level!

19 آذر 1404

سینماروزان/حامد مظفری: آیا به صرف استفاده از یک ستاره‌ی سابقا ممنوعه و معدود مظاهر باقیمانده از فیلمفارسی میتوان فیلمی ساخت...

یزدان عشیری+جشنواره جهانی فجر

وقتی ده‌ها جشنواره سینمایی در کشور داریم، چرا باید حتما جشنواره فجر را تجزیه کنیم؟/ این درخت تناور ریشه‌های عمیق دارد؛ هرس اشتباه بدجوری به درخت آسیب زد/هیچ دلیل قانع‌کننده و عقلانی برای گسست بخش بین‌الملل و فاصله‌گذاری میان یک کل منسجم  نبود/اتفاقا با برگزاری بخش بین‌الملل در دهه فجر می‌شد از فضای مهیای جشنواره اصلی فجر بهره‌مند شد و میلیاردها تومان در منابع صرفه‌جویی نمود و همزمان از ظرفیت صدها رسانه استفاده کرد/اینکه بخش اصلی جشنواره فجر را در دهه فجر و نصفه‌‌ی دیگر را در اردیبهشت یا آذر و «شاید وقتی دیگر» یا در تهران، منطقه آزاد، شیراز و یا «ناکجاآباد» برگزار کرد فقط باعث بی‌هویتی، سرگردانی و ضعیف‌تر شدن جشنواره شد!/اگر واقعا به دنبال جهانی شدن هستند چرا فجر را پاره کردند و چرا مستقلا جشنواره جهانی شیراز یا قشم یا… را برگزار نمی‌کنند؟/باعث تاسف است که صدای جشنواره جهانی فجر حتی از دروازه‌ی شیراز آن سوتر نرفته است ولی جشنواره‌ی تازه‌کار دریای سرخ عربستان که عضو فیاپف هم نیست کل جریان خبری رسانه‌های خارجی را درنوردیده! 

18 آذر 1404

سینماروزان: اصرار مجدد بر جدایی بخش بین الملل از جشنواره اصلی فجر و برپایی آن در شیراز -علیرغم تجربیات بی...

نوشته‌ی بعدی
آتابای

#آتابای ( #نیکی_کریمی) ؛ سفره‌ای زیبا و پر از دسر بدون یک لقمه غذا!/عاقبتِ پا کردن در کفش کیارستمی و بیگله‌جیلان

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدها

  • حامد مظفری

    به جز تراکم اکران، تهیه‌کننده‌های و پخش‌کنندگان حق‌العمل‌کار، باعث فیلمسوزی گسترده شده‌اند/گروهی از تهیه‌کنندگان طرفدار ورشکستگی در گیشه هستند!/بعضی از پخش‌کنندگان بی‌مسئولیت به عامل نابودی فیلمها بدل شده‌اند!/باید اعتبار را به پروانه‌های ارشاد برگرداند وگرنه سنگ روی سنگ بند نخواهد شد/با ادامه توقیف آثار مجوزدار در شهرستان، هیچ بعید نیست که سینماداران تهرانی هم از شهرستان‌ها یاد بگیرند و اقدام به ممیزی و توقیف خودسرانه کنند!

    355 اشتراک ها
    اشتراک گذاری 142 توئیت 89
  • تقابلات والد و مولود در سینمای این سالها؛ از “پیرپسر” تا “پسرکشی” 

    179 اشتراک ها
    اشتراک گذاری 72 توئیت 45
  • صدور پروانه نمایش برای تهیه‌کننده «داوینچیز»+صدور پروانه برای یک مدیر اسبق

    18 اشتراک ها
    اشتراک گذاری 7 توئیت 5
  • ماجرای انتقادات ناصر تقوایی از کیمیایی و مهرجویی/در گزارش روزنامه اصلاح‌طلب آمد

    15 اشتراک ها
    اشتراک گذاری 6 توئیت 4
  • معرفی یک بانوی تهیه‌کننده به‌عنوان دبیر پانزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم ١٠٠

    15 اشتراک ها
    اشتراک گذاری 6 توئیت 4
  • حامد مظفری در سینماتیک شرح داد: چرا «یک تصادف ساده» یک فیلم کاملا خودی است؟

    15 اشتراک ها
    اشتراک گذاری 6 توئیت 4
  • واکنش غیرمنتظره علیرضا قربانی به خط سفید!+ویدئو

    14 اشتراک ها
    اشتراک گذاری 6 توئیت 4
  • احضار به ساواک به‌خاطر یک کلاه!+مواجهه با خلخالی بابتِ سرقفلی ملک نماینده‌ی خلخال!++ماجرای گریه‌ی یک‌ساعته بابت نقش پُرمویی که مهرجویی به او داد/اصغر سمسارزاده در تازه‌ترین گفتگویش مطرح کرد

    14 اشتراک ها
    اشتراک گذاری 6 توئیت 4

آخرین مطالب

فیلم‌های «سینماحقیقت» چه تعداد بلیت فروختند؟

صدور پروانه‌ی عشق کی‌پاپ!+صدور چهار پروانه دیگر

پخش «وحشی ۲» با مردم آغاز شد/ فصل سه در آستانه فیلمبرداری

«شیفت گورستان» به بازار کتاب آمد/ دلهره در دیدارهای شبانه

چرا حواس‌تان نیست؟/پرسش لیلا حاتمی از مدیران سینمایی

پایان فیلمبرداری «داستان‌های موازی» جدیدترین فیلم اصغر فرهادی+تصاویر

ورود «آقای زالو» به باشگاه ۱۰۰ میلیاردی‌ها

حامد مظفری در سینماتیک شرح داد: چرا «یک تصادف ساده» یک فیلم کاملا خودی است؟

مستند «لاماسو»؛ کاریزمای طوسی در برگ تازه‌ی نماوا 

فیلم «یازده یازده» در فیلمنت

تبلیغات

ویژه ها

چرا حواس‌تان نیست؟/پرسش لیلا حاتمی از مدیران سینمایی
خبر وسط

چرا حواس‌تان نیست؟/پرسش لیلا حاتمی از مدیران سینمایی

24 آذر 1404

سینماروزان: لیلا حاتمی بازیگر سینما که اخیرا فیلم پیرپسر را روی پرده داشت و فیلمهای بت و زمانی برای ابدیت...

ادامه مطلب
حامد مظفری در سینماتیک شرح داد: چرا «یک تصادف ساده» یک فیلم کاملا خودی است؟

حامد مظفری در سینماتیک شرح داد: چرا «یک تصادف ساده» یک فیلم کاملا خودی است؟

23 آذر 1404
مستند «لاماسو»؛ کاریزمای طوسی در برگ تازه‌ی نماوا 

مستند «لاماسو»؛ کاریزمای طوسی در برگ تازه‌ی نماوا 

23 آذر 1404
پردیس اکومال کرج

آقای زالو مماس با صد میلیارد/قسطنطنیه ۷۵میلیارد/عبور یوز از ۷۴میلیارد/کفایت مذاکرات ۲۳میلیارد/بچه مردم ۱۳میلیارد/دوروز دیرتر ۱۱میلیارد/وصال طهران۵۷ و دختر برقی در ۶میلیارد+آمار کامل فروش 

21 آذر 1404
دو سال انتظار برای دريافت مجوز “فِلفور”/واکنش پلتفرم نماوا به بلاتکلیفی برنامه‌های رپ

دو سال انتظار برای دريافت مجوز “فِلفور”/واکنش پلتفرم نماوا به بلاتکلیفی برنامه‌های رپ

20 آذر 1404
فیلم های کپی

فیلم «های‌کپی»؛ ملغمه‌ای low level!

19 آذر 1404
یزدان عشیری+جشنواره جهانی فجر

وقتی ده‌ها جشنواره سینمایی در کشور داریم، چرا باید حتما جشنواره فجر را تجزیه کنیم؟/ این درخت تناور ریشه‌های عمیق دارد؛ هرس اشتباه بدجوری به درخت آسیب زد/هیچ دلیل قانع‌کننده و عقلانی برای گسست بخش بین‌الملل و فاصله‌گذاری میان یک کل منسجم  نبود/اتفاقا با برگزاری بخش بین‌الملل در دهه فجر می‌شد از فضای مهیای جشنواره اصلی فجر بهره‌مند شد و میلیاردها تومان در منابع صرفه‌جویی نمود و همزمان از ظرفیت صدها رسانه استفاده کرد/اینکه بخش اصلی جشنواره فجر را در دهه فجر و نصفه‌‌ی دیگر را در اردیبهشت یا آذر و «شاید وقتی دیگر» یا در تهران، منطقه آزاد، شیراز و یا «ناکجاآباد» برگزار کرد فقط باعث بی‌هویتی، سرگردانی و ضعیف‌تر شدن جشنواره شد!/اگر واقعا به دنبال جهانی شدن هستند چرا فجر را پاره کردند و چرا مستقلا جشنواره جهانی شیراز یا قشم یا… را برگزار نمی‌کنند؟/باعث تاسف است که صدای جشنواره جهانی فجر حتی از دروازه‌ی شیراز آن سوتر نرفته است ولی جشنواره‌ی تازه‌کار دریای سرخ عربستان که عضو فیاپف هم نیست کل جریان خبری رسانه‌های خارجی را درنوردیده! 

18 آذر 1404
سامانه جامع رسانه‌های کشور
  • خانه
  • خبر
  • رک و راست
  • شیروانی داغ
  • گزارش
  • گفتگو
  • گوناگون
  • یادداشت
  • یک سکانس سینمایی

© 2023 ژورنال سینما - تمام حقوق محفوظ است طراحی سایت توسط آنیل طراح

بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
  • خانه
  • خبر
  • رک و راست
  • شیروانی داغ
  • گزارش
  • گفتگو
  • گوناگون
  • یادداشت
  • یک سکانس سینمایی
برای ما ژورنال چیز دیگریست و برای خیلی‌ها، چیز دیگر
ما به منظور دیگری ژورنالیست شدیم و آنها به‌منظور دیگری در این حرفه‌اند...

خوش آمدید!

وارد ناحیه کاربری خود شوید

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

رمز عبور خود را بازیابی کنید

لطفا نام کاربری یا آدرس ایمیل خود را برای بازنشانی رمز عبور خود وارد کنید.

ورود به سیستم