• مرام‌نامه
  • شبکه های اجتماعی
  • سفارش آگهی
  • تماس با ما
  • درباره ما
شنبه 11 مرداد 1404
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
ژورنال سینما
  • خانه
  • خبر
  • رک و راست
  • شیروانی داغ
  • گزارش
  • گفتگو
  • گوناگون
  • یادداشت
  • یک سکانس سینمایی
  • خانه
  • خبر
  • رک و راست
  • شیروانی داغ
  • گزارش
  • گفتگو
  • گوناگون
  • یادداشت
  • یک سکانس سینمایی
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
ژورنال سینما
  • مرام‌نامه
  • شبکه های اجتماعی
  • سفارش آگهی
  • تماس با ما
  • درباره ما
تبلیغات
خانه گفتگو

این هم اولین اظهارات محمد خزاعی تازه ترین مجری سینمایی رسانه ملی ⇐فرصت نمی کنم “هفت” افخمی و دیگر برنامه های تلویزیون را ببینم!!!/از “هفت” جیرانی خوشم می آمد/نه مجری ام و نه کارشناس! فقط یک تهیه کننده هستم که هرازگاه کارهای دیگری انجام می دهد!!/قرار است از منظر جامعه شناسی به سینما نگاه کنیم!!!

7 آذر 1395
در گفتگو
0 0
A A
0
اقدامی بخردانه از دبیرخانه یک جشنواره دولتی؛ بودجه برگزاری جشنواره مقاومت صرف تولید فیلم می‌شود

محمد خزاعی

سینماروزان: محمد خزاعی را که در سالهای اخیر به عنوان دبیر جشنواره مقاومت دیده ایم از پنجشنبه یازدهم آذرماه به عنوان مجری برنامه تلویزیونی “سینمادو” به رسانه ملی می آید.

به گزارش سینماروزان خزاعی البته سابقه اجرای برنامه ای به نام “شبهای روشن” در شبکه جام جم را داشته اما طبیعی است که روی آنتن بردن یک ژورنال تصویری سراسری که زیر ذره بین سینماگران و روزنامه نگاران سینمایی قرار می گیرد به مراتب دشوارتر از اجرای برنامه ای روتین برای شبکه ای برون مرزی است.

خراعی در گفتگویی که با “خبرآنلاین” داشته در کنار برشمردن برخی ویژگیهای “سینمادو” و تأکید بر وجه جامعه شناختی(!) این برنامه ادعا کرده که به دلیل کمبود وقت نه “هفت” افخمی را می بیند و نه برنامه های دیگر تلویزیون!!! و البته نگفته چطور می شود اجرا در رسانه ای را پذیرفت که خود مخاطبش نیستیم؟

مهمترین گفته خزاعی آنجاست که می گوید خود را تهیه کننده ای می داند که هرازگاه کارهای دیگر می کند و این می تواند به این معنا باشد که شاید او نیز مانند افخمی به اجرا در تلویزیون به عنوان فعالیتی موقتی برای در بورس ماندن می نگرد!

متن کامل گفتگوی خزاعی را بخوانید:

چطور شد که شما به عنوان کارشناس و مجری برای «سینما دو» انتخاب شدید؟
بعد از رفتن آقای جیرانی از برنامه «هفت» آقای ضرغامی پیشنهاد دادند که ادامه برنامه را من بپذیرم، من همان موقع هم اعلام کردم از فضایی که برنامه «هفت» با اجرای آقای جیرانی داشت خوشم می‌آید و شیوه اداره ایشان در برنامه بهتر بود و اما من پیشنهاد آقای ضرغامی را به دلایل گرفتاری‌های که خودم داشتم از جمله مشغله‌هایم در سینما و برگزاری جشنواره و کارهایی از این قبیل نپذیرفتم. بعد از این بود که آقای گبرلو اجرای ادامه برنامه را بر عهده گرفتند. البته من مدتی در شبکه جام جم برنامه «شب‌های روشن» را که در حوزه سینما بود اجرا می‌کردم. وقتی دوستان پیشنهاد برنامه «سینما دو» را به دادند و گفتند که به عنوان کارشناس و مجری در این برنامه حضور داشته باشم به دوستان گفتم هستند کسانی که در اجرا و حوزه نقد از من کارشناس‌تر هستند و می‌توانند این برنامه را به شکل بهتری اجرا کنند، اما اصرار دوستان بر این بود که خودم من در این برنامه حضور داشته باشم.

این نکته را باید بگویم که من خودم را نه مجری می‌دانم و نه مثل خیلی از دوستان که مدعی کارشناسی هستند ادعای کارشناسی دارم، من یک تهیه کننده هستم که فعالیت‌های دیگری هم انجام‌ می‌دهم. حتی این امکان وجود دارد که من فعلا به صورت موقت اجرای این برنامه را برعهده بگیرم تا ببینیم در آینده چه پیش می‌آید. از طرف دیگر باید دید مشغله‌های من در حوزه سینما اجازه حضورم در برنامه را می‌دهد یا خیر. من گرفتاری‌ها و مشکلات دیگری دارم و باید ببینم آیا اصلا می‌توانم هر هفته متمرکز شوم و برای گردانندن این برنامه روی آنتن بروم. شاید اینکه هر هفته بخواهم روی آنتن بروم کار سختی باشد، اما من تلاشم را می‌کنم که در مدت زمان حضورم در این برنانه اتفاق‌های خوبی حاصل شود.

از ویژگی‌های «سینما دو» برایمان بگویید و اینکه چقدر مخاطب طرح و ایده جذاب و نو در این برنامه خواهد دید؟

«سینما دو» کاملا برنامه متفاوتی نسبت به برنامه‌های سینمایی است که تا به حال از تلویزیون پخش شده‌اند و از منظر اجتماعی و جامعه شناسی به سینما و فیلم‌هایش نگاه می‌کند. «سینما دو» اصلا قرار نیست یک برنامه مطبوعاتی به معنای اینکه در فضایی جنجالی روی آنتن رود باشد. برنامه صرفا خبری و تخصصی سینما هم نیست بلکه این برنامه شیوه جدید و نویی است که از منظر جامعه شناسی و با حضور کارشناسان این حوزه و البته کارشناسان حوزه روانشناسی و اجتماعی فیلم‌های فیلمسازان را نقد خواهد کرد و نگاهی جدی به سینمای اجتماعی ایران خواهد داشت.

چقدر از این طرح و ایده‌ها به خودتان تعلق دارد؟

تا جایی که من در جریان هستم طراحی اولیه این برنامه از حدود هشت نه ماه قبل مطرح شده بود و دوستان حتی با یکی دو کارشناس این برنامه را ضبط هم کرده بودند، اما ظاهرا طبق نظر خودشان به آن شکل و شمایلی که مطلوب خودشان بود نرسیده بودند و برنامه‌ها را متوقف کردند تا زمانی که از من برای همکاری دعوت کردند.

البته من از همان روز اول هم به دوستان گفتم من درگیر تولید فیلم هستم و نمی‌رسم، اما بالاخره شرایطی فراهم شد که احساس کردم شاید با حضورم در این برنامه بتوانم کمکی به سینمای ایران کنم. در واقع حس کردم این برنامه می‌تواند برنامه‌ای محترم و تخصصی در حوزه سینما باشد و می‌تواند بستری فراهم کند که افراد در حوزه سینمای اجتماعی بیایند و حرف‌هایشان را بزنند و ما مشکلاتی را که در سینمای اجتماعی داریم مطرح کنیم و اساسا نگاهی که به سینمای اجتماعی داریم را جریان شناسی کنیم و به بررسی افت و خیزهای آن بپردازیم.

من با این نگاه به این برنامه ورود پیدا کردم که مباحثی جدید در باب سینمای اجتماعی در برنامه مطرح کنیم و الان هم امیدوارم «سینما دو» بتواند برنامه خوبی شود. البته مهندس جعفری جلوه در شبکه دو به عنوان کسی که سالیان سال در حوزه سینما فعالیت می‌کردند ایده‌ها و طرح‌هایی داشتند که از ابتدا برای خود سیستم و مدیریت بوده و دوستانی که آنجا حضور داشتند الان نیز دنبال این هستند که برنامه جذاب شود. به نظرم دوستان سازنده تیم حرفه‌ای جمع کردند، از حضور آقای میرفخرایی گرفته تا طراحی صحنه و موسیقی و تیتراژ و … همه تلاش‌شان این بوده که برنامه خوب شکل بگیرد. البته بعد از چند قسمت اولیه ساختار برنامه عوض خواهد شد و تقریبا می‌توان گفت چند قسمت اولیه که روی آنتن می‌رود به نوعی محک زدن ذائقه مخاطب خواهد بود و بعد برنامه با توجه به بازخوردهایی که از مخاطب خواهیم گرفت تغییراتی پیدا می‌کند و طبیعتا نقصان‌های برنامه نیز در قسمت‌های آتی برطرف خواهد شد. تلاش ما این است که این برنامه جایی باشد برای دور هم جمع شدن اهالی سینما، بدون حب و بغض و در عین حال این برنامه نگاه خودش را دارد و برنامه ای خنثی نخواهد بود.

چه شباهت‌هایی بین برنامه «سینما دو» و «هفت» وجود دارد؟

من فکر می‌کنم ماموریت‌های هر کدام از این برنامه‌ها با هم متفاوت است. رقابت «سینما دو» با «هفت» مثل این است که بگوییم چون الان چند روزنامه سینمایی در می آید دیگر نیازی به انتشار یک روزنامه جدید نیست البته ممکن است رقابت بین روزنامه‌ها به وجود بیاید اما من فکر می‌کنم ماموریت هر برنامه سینمایی که در حال شکل گرفتن است باید متفاوت باشد. یعنی اگر شباهتی با هم داشته باشند سیاست گذاری در حوزه سینما در تلویزیون مشکلاتی خواهد داشت. برنامه «هفت» رسالت دیگری دارد با یک سابقه و پیشینه دیرینه دیگر کار خود را می‌کند و برنامه «سینما دو» کاملا با آن متفاوت است. ما سعی کردیم نگاهی کاملا علمی به همه چیز داشته باشد و قرار نیست وارد حواشی زرد شویم. اتفاقا من معتقدم چقدر خوب است که همه این برنامه‌ها سعی کنند موفق شوند و با حفظ ادب، احترام و رعایت شان مخاطب و مهمان برنامه مباحثی را مطرح کنند. ما نیز تمام تلاشمان این است که برنامه محترمی را به روی آنتن ببریم.

این روزها حواشی زیادی درباره برنامه «هفت» شنیده می‌شود و نارضایتی مخاطبان و حتی سینماگران نیز به وضوح مشخص است. چقدر این موضوع و رقابت با «هفت» در شکل گیری «سینما دو» تاثیر داشت؟

من از آنجاییکه گرفتار هستم،فرصت نمی‌کنم «هفت» و برخی دیگر از برنامه‌های تلویزیون را تماشا کنم‌. مطمئن هستم همه دوستان چه در «هفت» و چه در شبکه‌های دیگر همه تلاش می‌کنند تا به نوعی به جریان فرهنگی کشور کمک کنند. حالا اینکه چقدر موفق بودند یا نه بحثی جداست. اما من بیشتر «هفت» اقای جیرانی را تماشا می‌کردم بعد از رفتن ایشان و تصدی محمود گبرلو نیز چندین قسمت از برنامه را دیدم، از زمان آقای افخمی خیلی وقت نکردم برنامه‌ها را به طور کامل ببینم، اما چند قسمت از برنامه‌ را دیدم که فکر می‌کنم این تعداد برای قضاوت عادلانه نباشد. به اعتقاد من صرف برنامه داشتن مهم نیست اینکه بدانی به چه نکته‌ای می‌خواهیم برسیم، هدفمان چیست و در نهایت قرار است تلاشمان به کجا ختم شود نکته مهمتری است. تلاش ما نیز این است که برنامه‌ای روی آنتن ببریم که به درد مردم و سینمای اجتماعی بخورد و تلاش ما و بچه‌ها در شبکه دو این است که این برنامه در عین حال که برای مخاطب جذاب باشد بحث‌های جدید را نیز در سینما باز و مطرح کند. حالا اینکه تا چه اندازه موفق شویم مستلزم این است که چند قسمت بگذرد تا خودمان هم بازخوردها را دریافت کنیم.

پیوند کوتاه: https://www.cinemaroozan.ir/?p=31545
image_print
برچسب ها: سینمادوعباس یدالهیفریدون جیرانیمحمد خزاعیهفت
نوشته قبلی

“کیهان” طرح کرد⇐اگر “فروشنده” رکورد زده یعنی پول 200 هزار نفر از مخاطبان “سالوادور…” پس داده شده

نوشته‌ی بعدی

انتشار دعوتنامه حضور در اکران مردمی کمدی اینترنتی “مشکل گیتی” با حضور رویا نونهالی، یکتا ناصر، امیرحسین رستمی و…+عکس

مطالب مرتبط

آتش تقی پور

خانه‌تکانی را از اینجا آغاز کنید/توصیه‌ی آتش تقی‌پور بازیگر پیشکسوت به مدیران فرهنگی

18 تیر 1404

سینماروزان: برخلاف ادعاهایی که طرح می‌شود و با وجود پشت سر گذاشتن شرایط حساس جنگ دوازده روزه، مدیران فرهنگی همچنان...

مهدی مصیبی تهیه‌کننده

سکانس‌های علم‌کشی ناصر و بهروز در «طوقی» مشکل‌ساز شد!/دو فیلمِ علی حاتمی، کمرم را شکست!+ماجرای ترس بهروز وثوقی از شوهر اول گوگوش و…+کمک به رونق ژیان!

14 تیر 1404

سینماروزان: مهدی مصیبی تهیه‌کننده باسابقه سینمای ایران، مدیر سیرافیلم، از مدیران سینما گلریز(یوسف آباد) سابقه تولید حدود سی فیلم و...

سروش انتظامی

سروش انتظامی آقازاده مجید انتظامی: در خانه ما از بچگی فقط موسیقی فیلم پخش می‌شد/در «تاسیان» نتوانستم ساز تخصصی خودم را بزنم  

11 تیر 1404

سینماروزان: سروش انتظامی فرزند خلف استاد مجید انتظامی و نوه استاد عزت‌الله انتظامی است. او این روزها با پخش سریال...

نوشته‌ی بعدی
رویا نونهالی و عوامل “مشکل گیتی”؛ سه شنبه در پردیس آزادی

انتشار دعوتنامه حضور در اکران مردمی کمدی اینترنتی "مشکل گیتی" با حضور رویا نونهالی، یکتا ناصر، امیرحسین رستمی و...+عکس

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ویژه ها

پردیس+زندگی
خبر

“صددام” ۱۲۲میلیارد/”پیرپسر” ۱۰۴میلیارد/”مرد عینکی” ۳۱میلیارد/”زن و بچه” ۲۸میلیارد/”فرمانروای آب” دوروزه ۲۵۰میلیون!+آمار کامل فروش

10 مرداد 1404

سینماروزان: با ورود "مرد عینکی" و "زن و بچه" به اکران و قرارگیری کنار "پیرپسر" حالا سه فیلم هستند که...

ادامه مطلب
تحقق پیش‌بینی یک ماه و نیم قبل↵فیلم”پیرپسر”صدمیلیاردی شد و عباس آقای سوپرگوشت، ته قلبمان ماند!

تحقق پیش‌بینی یک ماه و نیم قبل↵فیلم”پیرپسر”صدمیلیاردی شد و عباس آقای سوپرگوشت، ته قلبمان ماند!

9 مرداد 1404
مشکلات صدای فرهاد و داریوش و فریدون فروغی چه بود؟/کدام خواننده‌های لس‌آنجلسی، پولکی نیستند؟/داریوش در اوج اعتیاد پدری از ما درآورد که نگو…/چرا ابی زن دلیل شد؟/شادمهر نصف ویژگی‌های یک هنرمند را ندارد/برای امیرقاسمی زن گرفتم و حالا دشمنم شده!/سندی و گروهش یخچال خانه مرا خالی کردند!+عذرخواهی پنجاه درصد‌‌ی از سیاوش قمیشی+ماجرای درگیری با گوگوش+کیفیت رپ خوانی تتلو+ماجرای پیتزا دلیوری در ابتدای ورود به آمریکا؟+جریان یک‌ شب بازداشت به‌خاطر بیتلز 

مشکلات صدای فرهاد و داریوش و فریدون فروغی چه بود؟/کدام خواننده‌های لس‌آنجلسی، پولکی نیستند؟/داریوش در اوج اعتیاد پدری از ما درآورد که نگو…/چرا ابی زن دلیل شد؟/شادمهر نصف ویژگی‌های یک هنرمند را ندارد/برای امیرقاسمی زن گرفتم و حالا دشمنم شده!/سندی و گروهش یخچال خانه مرا خالی کردند!+عذرخواهی پنجاه درصد‌‌ی از سیاوش قمیشی+ماجرای درگیری با گوگوش+کیفیت رپ خوانی تتلو+ماجرای پیتزا دلیوری در ابتدای ورود به آمریکا؟+جریان یک‌ شب بازداشت به‌خاطر بیتلز 

7 مرداد 1404
فریدزاده شرط شاهسواری را پذیرفت!/شاهسواری دبیر جشنواره اصلی فجر شد!+معرفی دبیر بین‌الملل فجر بدون اعلام زمان برگزاری!

فریدزاده شرط شاهسواری را پذیرفت!/شاهسواری دبیر جشنواره اصلی فجر شد!+معرفی دبیر بین‌الملل فجر بدون اعلام زمان برگزاری!

5 مرداد 1404
خیرِ اخراج؟⇐انتشار آنونس فیلم «زن و بچه»با بازی پریناز ایزدیار، پیمان معادی و…+فیلم

خیرِ اخراج؟⇐انتشار آنونس فیلم «زن و بچه»با بازی پریناز ایزدیار، پیمان معادی و…+فیلم

4 مرداد 1404
اویس طوفانی اصل+وحید طوفانی اصل

ردّپای آقازادگی در انتصاب تازه‌ی فارابی

1 مرداد 1404
اویس طوفانی معاون فرهنگی فارابی شد

معرفی معاون فرهنگی تازه‌ی فارابی/جانشین تهیه‌ی فیلم آقازاده‌ی حاتمی‌کیا وارد شد

31 تیر 1404

پربازدیدها

  • بازگشت بهرام افشاری به سینما با  فیلم «مرد عینکی»+رونمایی از پوستر بدون بازیگر زن!؟ 

    بازگشت بهرام افشاری به سینما با  فیلم «مرد عینکی»+رونمایی از پوستر بدون بازیگر زن!؟ 

    167 اشتراک ها
    اشتراک گذاری 67 توئیت 42
  • بازگشتِ کارگردانِ شکست‌خورده‌ی اکران نوروز⇐فیلم «جزایر قناری» در راه اکران+پوستر 

    109 اشتراک ها
    اشتراک گذاری 44 توئیت 27
  • درگذشت همایون؛ بازیگر تپلی دوست‌داشتنی «سلطان قلبها»/ممنوع‌کار مرحوم شد!

    102 اشتراک ها
    اشتراک گذاری 41 توئیت 26
  • بهرام افشاری در حبس؟⇐رونمایی از اولین ویدیوی «مرد عینکی» +فیلم

    80 اشتراک ها
    اشتراک گذاری 32 توئیت 20
  • تعویق اکران «زن و بچه»/«مرد عینکی» با خالق «فسیل» روی پرده میرود؟

    45 اشتراک ها
    اشتراک گذاری 18 توئیت 11
  • سکانس‌های علم‌کشی ناصر و بهروز در «طوقی» مشکل‌ساز شد!/دو فیلمِ علی حاتمی، کمرم را شکست!+ماجرای ترس بهروز وثوقی از شوهر اول گوگوش و…+کمک به رونق ژیان!

    40 اشتراک ها
    اشتراک گذاری 16 توئیت 10
  • جایزه سی میلیون دلاری برای سر بهرام افشاری!؟⇐تیزر رسمی فیلم “مرد عینکی” منتشر شد+ویدیو 

    36 اشتراک ها
    اشتراک گذاری 14 توئیت 9
  • مشکلات صدای فرهاد و داریوش و فریدون فروغی چه بود؟/کدام خواننده‌های لس‌آنجلسی، پولکی نیستند؟/داریوش در اوج اعتیاد پدری از ما درآورد که نگو…/چرا ابی زن دلیل شد؟/شادمهر نصف ویژگی‌های یک هنرمند را ندارد/برای امیرقاسمی زن گرفتم و حالا دشمنم شده!/سندی و گروهش یخچال خانه مرا خالی کردند!+عذرخواهی پنجاه درصد‌‌ی از سیاوش قمیشی+ماجرای درگیری با گوگوش+کیفیت رپ خوانی تتلو+ماجرای پیتزا دلیوری در ابتدای ورود به آمریکا؟+جریان یک‌ شب بازداشت به‌خاطر بیتلز 

    27 اشتراک ها
    اشتراک گذاری 11 توئیت 7

آخرین مطالب

“صددام” ۱۲۲میلیارد/”پیرپسر” ۱۰۴میلیارد/”مرد عینکی” ۳۱میلیارد/”زن و بچه” ۲۸میلیارد/”فرمانروای آب” دوروزه ۲۵۰میلیون!+آمار کامل فروش

مانی حقیقی: فیلم نمی‌سازم که جواب بدهم، فیلم می‌سازم که سؤال بسازم

توسط انجمن سینمای جوانان ایران/آثار محمدرضا مرادی در بسته «۴ فیلم ۴ اقتباس» روی پرده می‌رود

در آغاز دومین هفته اکران صورت گرفت/رونمایی از پوستر جدید «جزایر قناری»

بررسی نسبت گیشه با سینمای ایران در «سینما رو به آینده»

تحقق پیش‌بینی یک ماه و نیم قبل↵فیلم”پیرپسر”صدمیلیاردی شد و عباس آقای سوپرگوشت، ته قلبمان ماند!

اکران و نقد «صدای متال» در سینماتک خانه هنرمندان ایران

گیشه تابستان همچنان داغ است/رکوردشکنی مخاطبان سینما در اولین سه‌شنبه مرداد

فصل 10 پاتوق فیلم کوتاه کلید خورد / از نقش تاریخی فیلمخانه ملی تا تجربه‌های نوین ساختاری و مضمونی

از ماهور الوند و شهرام مکری تا ژاله آموزگار/سخنرانی‌های تدکس دانشگاه تهران 2025 منتشر شد

تبلیغات

ویژه ها

پردیس+زندگی
خبر

“صددام” ۱۲۲میلیارد/”پیرپسر” ۱۰۴میلیارد/”مرد عینکی” ۳۱میلیارد/”زن و بچه” ۲۸میلیارد/”فرمانروای آب” دوروزه ۲۵۰میلیون!+آمار کامل فروش

10 مرداد 1404

سینماروزان: با ورود "مرد عینکی" و "زن و بچه" به اکران و قرارگیری کنار "پیرپسر" حالا سه فیلم هستند که...

ادامه مطلب
تحقق پیش‌بینی یک ماه و نیم قبل↵فیلم”پیرپسر”صدمیلیاردی شد و عباس آقای سوپرگوشت، ته قلبمان ماند!

تحقق پیش‌بینی یک ماه و نیم قبل↵فیلم”پیرپسر”صدمیلیاردی شد و عباس آقای سوپرگوشت، ته قلبمان ماند!

9 مرداد 1404
مشکلات صدای فرهاد و داریوش و فریدون فروغی چه بود؟/کدام خواننده‌های لس‌آنجلسی، پولکی نیستند؟/داریوش در اوج اعتیاد پدری از ما درآورد که نگو…/چرا ابی زن دلیل شد؟/شادمهر نصف ویژگی‌های یک هنرمند را ندارد/برای امیرقاسمی زن گرفتم و حالا دشمنم شده!/سندی و گروهش یخچال خانه مرا خالی کردند!+عذرخواهی پنجاه درصد‌‌ی از سیاوش قمیشی+ماجرای درگیری با گوگوش+کیفیت رپ خوانی تتلو+ماجرای پیتزا دلیوری در ابتدای ورود به آمریکا؟+جریان یک‌ شب بازداشت به‌خاطر بیتلز 

مشکلات صدای فرهاد و داریوش و فریدون فروغی چه بود؟/کدام خواننده‌های لس‌آنجلسی، پولکی نیستند؟/داریوش در اوج اعتیاد پدری از ما درآورد که نگو…/چرا ابی زن دلیل شد؟/شادمهر نصف ویژگی‌های یک هنرمند را ندارد/برای امیرقاسمی زن گرفتم و حالا دشمنم شده!/سندی و گروهش یخچال خانه مرا خالی کردند!+عذرخواهی پنجاه درصد‌‌ی از سیاوش قمیشی+ماجرای درگیری با گوگوش+کیفیت رپ خوانی تتلو+ماجرای پیتزا دلیوری در ابتدای ورود به آمریکا؟+جریان یک‌ شب بازداشت به‌خاطر بیتلز 

7 مرداد 1404
فریدزاده شرط شاهسواری را پذیرفت!/شاهسواری دبیر جشنواره اصلی فجر شد!+معرفی دبیر بین‌الملل فجر بدون اعلام زمان برگزاری!

فریدزاده شرط شاهسواری را پذیرفت!/شاهسواری دبیر جشنواره اصلی فجر شد!+معرفی دبیر بین‌الملل فجر بدون اعلام زمان برگزاری!

5 مرداد 1404
خیرِ اخراج؟⇐انتشار آنونس فیلم «زن و بچه»با بازی پریناز ایزدیار، پیمان معادی و…+فیلم

خیرِ اخراج؟⇐انتشار آنونس فیلم «زن و بچه»با بازی پریناز ایزدیار، پیمان معادی و…+فیلم

4 مرداد 1404
اویس طوفانی اصل+وحید طوفانی اصل

ردّپای آقازادگی در انتصاب تازه‌ی فارابی

1 مرداد 1404
اویس طوفانی معاون فرهنگی فارابی شد

معرفی معاون فرهنگی تازه‌ی فارابی/جانشین تهیه‌ی فیلم آقازاده‌ی حاتمی‌کیا وارد شد

31 تیر 1404
سامانه جامع رسانه‌های کشور
  • خانه
  • خبر
  • رک و راست
  • شیروانی داغ
  • گزارش
  • گفتگو
  • گوناگون
  • یادداشت
  • یک سکانس سینمایی

© 2023 ژورنال سینما - تمام حقوق محفوظ است طراحی سایت توسط آنیل طراح

بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
  • خانه
  • خبر
  • رک و راست
  • شیروانی داغ
  • گزارش
  • گفتگو
  • گوناگون
  • یادداشت
  • یک سکانس سینمایی
برای ما ژورنال چیز دیگریست و برای خیلی‌ها، چیز دیگر
ما به منظور دیگری ژورنالیست شدیم و آنها به‌منظور دیگری در این حرفه‌اند...

خوش آمدید!

وارد ناحیه کاربری خود شوید

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

رمز عبور خود را بازیابی کنید

لطفا نام کاربری یا آدرس ایمیل خود را برای بازنشانی رمز عبور خود وارد کنید.

ورود به سیستم