• مرام‌نامه
  • شبکه های اجتماعی
  • سفارش آگهی
  • تماس با ما
  • درباره ما
دوشنبه 24 آذر 1404
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
ژورنال سینما
  • خانه
  • خبر
  • رک و راست
  • شیروانی داغ
  • گزارش
  • گفتگو
  • گوناگون
  • یادداشت
  • یک سکانس سینمایی
  • خانه
  • خبر
  • رک و راست
  • شیروانی داغ
  • گزارش
  • گفتگو
  • گوناگون
  • یادداشت
  • یک سکانس سینمایی
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
ژورنال سینما
  • مرام‌نامه
  • شبکه های اجتماعی
  • سفارش آگهی
  • تماس با ما
  • درباره ما
تبلیغات
خانه خبر

با نامزدي همزمان اين مادر و دختر و نامزدی همزمان در گریم و تهیه‌کنندگی⇐اسامي كانديداهاي دريافت سيمرغ اعلام شد

20 بهمن 1394
در خبر
0 0
A A
1
لزوم شفاف‌سازی در خروجی 450 کارت جشنواره‌ای که طی این سالها برای “منتقدان خانه‌سینما” صادر شده‌ است

کاخ جشنواره فجر

سینماژورنال: نامزدهای دریافت سیمرغ بلورین بخش مسابقه سینمای ایران (سودای سیمرغ) سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر معرفی شدند.

به گزارش سینماژورنال جالب است که در میان نامزدها یک مادر و دختر به نامهای هایده صفی یاری و سپیده عبدالوهاب به چشم می خورد که هر دو نامزد دریافت سیمرغ بهترین تدوین هستند؛ اولی برای برای فیلم “لانتوری” و دومی برای فیلم “به دنیا آمدن.”

سعید ملکان گریمور سینمای ایران نیز همزمان هم بخاطر تهیه کنندگی “ابد و یک روز” کاندیدا شده و هم بخاطر چهره پردازی “ابد و یک روز” و “امکان مینا”.

آثار غیرقابل انتظار در صدر

نکته عجیب آمار نامزدیها آن است که “ابد و یک روز” سعید روستایی و “امکان مینا” کمال تبریزی که هر دو با استانداردهای تلویزیونی تولید شده اند، صدرنشین نامزدیها هستند. اولی با نامزدی در 10 رشته و دومی با نامزدی در 9 رشته.

“ایستاده در غبار” محمدحسین مهدویان با نامزدی در 8 رشته، “دختر” با نامزدی در 7 رشته و “بادیگارد” با نامزدی در 6 رشته دیگر فیلمهای فهرست کاندیداها هستند.

لیست نامزدها

هیات داوران سودای سیمرغ متشکل از ابوالحسن داوودی، محمد داودی، مجتبی راعی، سید جمال ساداتیان، منوچهر شاهسواری، مهدی فخیم زاده و نیکی کریمی نامزدهای دریافت سیمرغ بلورین را در بخش های مختلف بدین شرح معرفی کردند:

*بهترین فیلم

منوچهر محمدی برای تهیه کنندگی فیلم “امکان مینا”

سعید ملکان برای تهیه کنندگی فیلم “ابد و یک روز”

فرزاد موتمن برای تهیه کنندگی فیلم “آخرین بار کی سحر را دیدی؟”

سید رضا میرکریمی برای تهیه کنندگی فیلم “دختر”

حبیب والی نژاد برای تهیه کنندگی فیلم “ایستاده در غبار”

 *بهترین کارگردانی

کمال تبریزی برای کارگردانی فیلم “امکان مینا”

سعید روستایی برای کارگردانی فیلم “ابد و یک روز”

فرزاد موتمن برای کارگردانی فیلم “آخرین بار کی سحر را دیدی؟”

محمدحسین مهدویان برای کارگردانی فیلم “ایستاده در غبار”

سیدرضا میرکریمی برای کارگردانی فیلم “دختر”

*بهترین فیلمنامه

فرهاد توحیدی و مرتضی اصفهانی برای فیلمنامه “امکان مینا”

سعید روستایی برای فیلمنامه “ابد و یک روز”

امیر عربی برای فیلمنامه “آخرین بار کی سحر را دیدی؟”

مهران کاشانی برای فیلمنامه “دختر”

محمد حسین مهدویان برای فیلمنامه “ایستاده در غبار”

*بهترین بازیگر نقش اول زن

پریناز ایزدیار برای فیلم “ابد و یک روز”

ساره بیات برای فیلم “عادت نمی کنیم”

مینا ساداتی برای فیلم “امکان مینا”

طناز طباطبایی برای فیلم “خشم و هیاهو”

الهام کردا برای فیلم ” به دنیا آمدن”

*بهترین بازیگر نقش اول مرد

فرهاد اصلانی برای فیلم “دختر”

پرویز پرستویی برای فیلم “بادیگارد”

رضا کیانیان برای فیلم “کفش هایم کو”

پیمان معادی برای فیلم “ابد و یک روز”

نوید محمد زاده برای فیلم “خشم و هیاهو”

*بهترین بازیگر نقش مکمل زن

بهنوش بختیاری برای بازی در فیلم “من”

مریلا زارعی برای فیلم “دختر”

ژاله صامتی برای فیلم “آخرین بار کی سحر را دیدی؟”

شبنم مقدمی برای فیلم های “زاپاس” و “نفس”

شیرین یزدان بخش برای فیلم “ابد و یک روز”

*بهترین نقش مکمل مرد

حمیدرضا آذرنگ برای فیلم “عادت نمی کنیم”

امیر جدیدی برای فیلم “من”

سیامک صفری برای فیلم “آخرین بار کی سحر را دیدی؟”

آذرخش فراهانی برای فیلم “مالاریا”

نوید محمدزاده برای فیلم “ابد و یک روز”

*بهترین فیلمبرداری

حمید خضوعی ابیانه برای فیلم “دختر”

هومن بهمنش برای فیلم “اژدها وارد می شود”

پیمان شادمان فر برای فیلم “خشم و هیاهو”

محمود کلاری برای فیلم “بادیگارد”

فرشاد محمدی برای فیلم “امکان مینا”

*بهترین تدوین

سجاد پهلوان زاده برای فیلم “ایستاده در غبار”

بهرام دهقانی برای فیلم “ابد و یک روز”

سپیده عبدالوهاب برای فیلم “به دنیا آمدن”

هایده صفی یاری برای فیلم “لانتوری”

محمد رضا موئینی و هدی موئینی برای فیلم “امکان مینا”

*بهترین موسیقی متن

کریستف رضایی برای فیلم “اژدها وارد می شود”

مسعود سخاوت دوست برای فیلم “نفس”

محمدرضا علیقلی برای فیلم “امکان مینا” و “دختر”

کارن همایونفر برای فیلم “بادیگارد”

پیمان یزدانیان برای فیلم “به دنیا آمدن”

*بهترین صدا

بهمن اردلان و سید علیرضا علویان برای فیلم “بادیگارد

سعید بجنوردی و محمد رضا دلپاک برای فیلم “لانتوری”

حسین بشاش و آرش قاسمی برای فیلم “خشم و هیاهو”

امین میرشکاری و سید علیرضا علویان برای فیلم “ابد و یک روز”

مهرشاد ملکوتی برای فیلم “ایستاده در غبار”

*بهترین طراح صحنه و لباس

محمد رضا شجاعی برای فیلم “ایستاده در غبار”

امیر حسین قدسی و نگار نعمتی برای فیلم “اژدها وارد می شود”

بهزاد کزازی برای فیلم “امکان مینا”

محسن نصراللهی و رعنا امینی برای فیلم “خشم و هیاهو”

اصغر نژاد ایمانی برای فیلم “نفس”

*بهترین چهره پردازی

ایمان امیدواری برای فیلم های “زاپاس” و “بادیگارد”

عبدالله اسکندری و مهرداد میرکیانی برای فیلم “لانتوری”

شهرام خلج برای فیلم “ایستاده در غبار”

مهرداد میرکیانی برای فیلم های “نفس” و اژدها وارد می شود”

سعید ملکان برای فیلم های “ابد و یک روز” و “امکان مینا”

*بهترین جلوه های ویژه میدانی و جلوه های ویژه بصری

سید هادی اسلامی برای فیلم “بادیگارد (جلوه های بصری)

ایمان کرمیان برای فیلم ایستاده در غبار (جلوه های میدانی)

فرید ناظر فصیحی برای فیلم “نفس” (جلوه های بصری)

محمد رضا نجفی امامی برای فیلم رسوایی 2 (جلوه های بصری)

پیوند کوتاه: https://www.cinemaroozan.ir/?p=17824
image_print
برچسب ها: جشنواره فیلم فجرنامزدها
نوشته قبلی

روایت مدیر اسبق رادیو از روزگاری که اذان موذن‌زاده اجازه پخش نداشت

نوشته‌ی بعدی

چرا واکنش مخاطبان به “اژدها وارد می‌شود” دیجیتال است؟/چگونه شد که چپ و راست افراطی در یک نقطه به هم رسیدند؟

مطالب مرتبط

ورود «آقای زالو» به باشگاه ۱۰۰ میلیاردی‌ها

ورود «آقای زالو» به باشگاه ۱۰۰ میلیاردی‌ها

23 آذر 1404

سینماروزان: فیلم سینمایی «آقای زالو» به کارگردانی مهران احمدی پس از چند هفته پیاپی صدرنشینی در جدول فروش هفتگی توانست...

فیلم «یازده یازده» در فیلمنت

فیلم «یازده یازده» در فیلمنت

23 آذر 1404

سینماروزان: فیلم «یازده یازده» با بازی فرزاد حسنی به طور اختصاصی در فیلم نت اکران آنلاین می شود.   فیلم...

۲۶ هزار پاترهد دست دوستی دادند/ پیش به سوی فیلم‌-کنسرت «بازی تاج و تخت»

۲۶ هزار پاترهد دست دوستی دادند/ پیش به سوی فیلم‌-کنسرت «بازی تاج و تخت»

23 آذر 1404

سینماروزان: هشتمین شب از اجراهای فیلم-کنسرت «هری پاتر» با استقبال گسترده پاترهدها در هتل اسپیناس پالاس تهران برگزار شد. هشتمین...

نوشته‌ی بعدی
چرا واکنش مخاطبان به “اژدها وارد می‌شود” دیجیتال است؟/چگونه شد که چپ و راست افراطی در یک نقطه به هم رسیدند؟

چرا واکنش مخاطبان به "اژدها وارد می‌شود" دیجیتال است؟/چگونه شد که چپ و راست افراطی در یک نقطه به هم رسیدند؟

دیدگاه‌ها 1

  1. پیوند ایرانی می‌گوید:
    قبل 10 سال

    اصلأ هییت داوران نیاز نبود….آقایان..منوچهر محمدی و کمال تبریزی…..حاتمی کیا و نیکی کریمی را بعنوان نماینده گان,طیفهای مختلف…..در وزارت………..مینشستند و جایزه می دادند

    سینمایی که,بهترینهاش,,محمدی…..تبریزی…..و امکان…..مینا…باشند.

    باید,به حالش گریه که هیچ……خندید…..

    نیکی خانم هم البته نماینده قشر روشنفکر….وزارت است در بین سینماگران

    و البته,داوریش مجوز,,بی حجابیش…..گول این بی حجابیها را خیلیها خوردند

    رای این آدمها,اصلأ تعجب آور نبود,,,,,بنا نبود که مثلأ,…….وارونگی…….بیاید و اول شود

    جایی,که…..تبریزی وحاتمی کیا,,,,,,,,,با سفارشاتشون حضور دارند

    انسانی چون,بهنام بهزادی…..جایگاهی ندارد,,,,او انسانی ست بزرگ و مستقل……

    او بزرگیست,که سبنمایش,با آلوده گی………فاصله بسیار دارد……

    وارونگی……..را دیدید…….هوای جشنواره ایران را آلوده کرده……

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدها

  • حامد مظفری

    به جز تراکم اکران، تهیه‌کننده‌های و پخش‌کنندگان حق‌العمل‌کار، باعث فیلمسوزی گسترده شده‌اند/گروهی از تهیه‌کنندگان طرفدار ورشکستگی در گیشه هستند!/بعضی از پخش‌کنندگان بی‌مسئولیت به عامل نابودی فیلمها بدل شده‌اند!/باید اعتبار را به پروانه‌های ارشاد برگرداند وگرنه سنگ روی سنگ بند نخواهد شد/با ادامه توقیف آثار مجوزدار در شهرستان، هیچ بعید نیست که سینماداران تهرانی هم از شهرستان‌ها یاد بگیرند و اقدام به ممیزی و توقیف خودسرانه کنند!

    355 اشتراک ها
    اشتراک گذاری 142 توئیت 89
  • تقابلات والد و مولود در سینمای این سالها؛ از “پیرپسر” تا “پسرکشی” 

    179 اشتراک ها
    اشتراک گذاری 72 توئیت 45
  • حرفهای ده‌نمکی درباره تعدد دوست‌دختر! +فیلم

    21 اشتراک ها
    اشتراک گذاری 8 توئیت 5
  • صدور پروانه نمایش برای تهیه‌کننده «داوینچیز»+صدور پروانه برای یک مدیر اسبق

    18 اشتراک ها
    اشتراک گذاری 7 توئیت 5
  • معرفی یک بانوی تهیه‌کننده به‌عنوان دبیر پانزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم ١٠٠

    15 اشتراک ها
    اشتراک گذاری 6 توئیت 4
  • واکنش غیرمنتظره علیرضا قربانی به خط سفید!+ویدئو

    14 اشتراک ها
    اشتراک گذاری 6 توئیت 4
  • تلاش برای همکاری با نسل‌های مختلف/اعلام فهرست تولیدات تازه‌ی فارابی+اطلاعات کامل درباره روند تولید این ۱۵ فیلم

    13 اشتراک ها
    اشتراک گذاری 5 توئیت 3
  • کمدی-رمانتیک دشوارتر از کمدی!⇐اصغر نعیمی کارگردان فیلم «دوروز دیرتر» مطرح کرد+توضیح درباره چرایی واگذاری فیلمنامه پرحاشیه «زندگی خصوصی»

    13 اشتراک ها
    اشتراک گذاری 5 توئیت 3

آخرین مطالب

ورود «آقای زالو» به باشگاه ۱۰۰ میلیاردی‌ها

حامد مظفری در سینماتیک شرح داد: چرا «یک تصادف ساده» یک فیلم کاملا خودی است؟

مستند «لاماسو»؛ کاریزمای طوسی در برگ تازه‌ی نماوا 

فیلم «یازده یازده» در فیلمنت

۲۶ هزار پاترهد دست دوستی دادند/ پیش به سوی فیلم‌-کنسرت «بازی تاج و تخت»

تشخیص، هوشیاری و آگاهی؛ ابزار مهم عکاسی جنگ و مستند اجتماعی

فیلم کوتاه «مِه» آماده نمایش شد

راه‌اندازی رادیو مقاومت/ رادیو مقاومت اول دی‌ماه ششمین سال فعالیت خود را آغاز می‌کند

کنسرت بزرگ جواد زکی شمس‌آبادی با ارکستر کامل؛ ۲۷ آذر در اریکه ایرانیان

انتصاب مسئولان بخش‌های مختلف پنجمین جشنواره رادیویی پژواک

تبلیغات

ویژه ها

حامد مظفری در سینماتیک شرح داد: چرا «یک تصادف ساده» یک فیلم کاملا خودی است؟
خبر وسط

حامد مظفری در سینماتیک شرح داد: چرا «یک تصادف ساده» یک فیلم کاملا خودی است؟

23 آذر 1404

سینماروزان: دو فیلم ایرانی داریم که مهمترین نماینده‌های ما در اسکار غیر انگلیسی زبان هستند؛ یکی "علت مرگ‌ نامعلوم" که...

ادامه مطلب
مستند «لاماسو»؛ کاریزمای طوسی در برگ تازه‌ی نماوا 

مستند «لاماسو»؛ کاریزمای طوسی در برگ تازه‌ی نماوا 

23 آذر 1404
پردیس اکومال کرج

آقای زالو مماس با صد میلیارد/قسطنطنیه ۷۵میلیارد/عبور یوز از ۷۴میلیارد/کفایت مذاکرات ۲۳میلیارد/بچه مردم ۱۳میلیارد/دوروز دیرتر ۱۱میلیارد/وصال طهران۵۷ و دختر برقی در ۶میلیارد+آمار کامل فروش 

21 آذر 1404
دو سال انتظار برای دريافت مجوز “فِلفور”/واکنش پلتفرم نماوا به بلاتکلیفی برنامه‌های رپ

دو سال انتظار برای دريافت مجوز “فِلفور”/واکنش پلتفرم نماوا به بلاتکلیفی برنامه‌های رپ

20 آذر 1404
فیلم های کپی

فیلم «های‌کپی»؛ ملغمه‌ای low level!

19 آذر 1404
یزدان عشیری+جشنواره جهانی فجر

وقتی ده‌ها جشنواره سینمایی در کشور داریم، چرا باید حتما جشنواره فجر را تجزیه کنیم؟/ این درخت تناور ریشه‌های عمیق دارد؛ هرس اشتباه بدجوری به درخت آسیب زد/هیچ دلیل قانع‌کننده و عقلانی برای گسست بخش بین‌الملل و فاصله‌گذاری میان یک کل منسجم  نبود/اتفاقا با برگزاری بخش بین‌الملل در دهه فجر می‌شد از فضای مهیای جشنواره اصلی فجر بهره‌مند شد و میلیاردها تومان در منابع صرفه‌جویی نمود و همزمان از ظرفیت صدها رسانه استفاده کرد/اینکه بخش اصلی جشنواره فجر را در دهه فجر و نصفه‌‌ی دیگر را در اردیبهشت یا آذر و «شاید وقتی دیگر» یا در تهران، منطقه آزاد، شیراز و یا «ناکجاآباد» برگزار کرد فقط باعث بی‌هویتی، سرگردانی و ضعیف‌تر شدن جشنواره شد!/اگر واقعا به دنبال جهانی شدن هستند چرا فجر را پاره کردند و چرا مستقلا جشنواره جهانی شیراز یا قشم یا… را برگزار نمی‌کنند؟/باعث تاسف است که صدای جشنواره جهانی فجر حتی از دروازه‌ی شیراز آن سوتر نرفته است ولی جشنواره‌ی تازه‌کار دریای سرخ عربستان که عضو فیاپف هم نیست کل جریان خبری رسانه‌های خارجی را درنوردیده! 

18 آذر 1404
فیلم احمد

تازه‌ترین خروجی شورای صنفی نمایش: دستور اکران فیلم تراژدی زلزله‌ی بم+دستور نیم‌بها کردن آخرهفته فقط برای بانوان!

16 آذر 1404
سامانه جامع رسانه‌های کشور
  • خانه
  • خبر
  • رک و راست
  • شیروانی داغ
  • گزارش
  • گفتگو
  • گوناگون
  • یادداشت
  • یک سکانس سینمایی

© 2023 ژورنال سینما - تمام حقوق محفوظ است طراحی سایت توسط آنیل طراح

بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
  • خانه
  • خبر
  • رک و راست
  • شیروانی داغ
  • گزارش
  • گفتگو
  • گوناگون
  • یادداشت
  • یک سکانس سینمایی
برای ما ژورنال چیز دیگریست و برای خیلی‌ها، چیز دیگر
ما به منظور دیگری ژورنالیست شدیم و آنها به‌منظور دیگری در این حرفه‌اند...

خوش آمدید!

وارد ناحیه کاربری خود شوید

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

رمز عبور خود را بازیابی کنید

لطفا نام کاربری یا آدرس ایمیل خود را برای بازنشانی رمز عبور خود وارد کنید.

ورود به سیستم