• مرام‌نامه
  • شبکه های اجتماعی
  • سفارش آگهی
  • تماس با ما
  • درباره ما
سه شنبه 27 خرداد 1404
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
ژورنال سینما
  • خانه
  • خبر
  • رک و راست
  • شیروانی داغ
  • گزارش
  • گفتگو
  • گوناگون
  • یادداشت
  • یک سکانس سینمایی
  • خانه
  • خبر
  • رک و راست
  • شیروانی داغ
  • گزارش
  • گفتگو
  • گوناگون
  • یادداشت
  • یک سکانس سینمایی
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
ژورنال سینما
  • مرام‌نامه
  • شبکه های اجتماعی
  • سفارش آگهی
  • تماس با ما
  • درباره ما
تبلیغات
خانه خبر وسط

واکنش فارابی به گلایه‌های پوران درخشنده بابت عدم حمایت از اکران آنلاین آثار کودک⇐به‌خاطر خطر سرقت مجازی، امکان اکران آنلاین آثار کودک فراهم نبود!/زمان کافی برای تعامل با سامانه‌های آنلاین موجود نبود!/نماوا تمایلی به اکران بدون تنوع آثار کودک نداشت!/بودجه “سیمرغ و پروانه‌ها” از سوی سازمان سینمایی به فارابی اختصاص پیدا نکرد!

5 اسفند 1399
در خبر وسط
0 0
A A
0
مدیرعامل فارابی فهرست کامل فیلمهایی که مورد حمایت ویژه این نهاد بوده‌اند را اعلام کرد⇐از فیلم آقازاده اصلاح‌طلب تا فیلم تهیه‌کننده «پادری»/از فیلم رییس شورایعالی تهیه‌کنندگان تا فیلم مجری طرح «شهرزاد» /از فیلم ارگانی «امپراطوری جهنم» تا فیلم تهیه‌کننده شکست خورده سینمای ایران

بنیاد سینمایی فارابی

سینماروزان/نسترن حسینی: گلایه‌های پوران درخشنده بابت عدم حمایت فارابی از اکران آنلاین آثار کودک(اینجا را بخوانید) با واکنش بنیاد سینمایی فارابی مواجه شد.

متن جوابیه فارابی را بخوانید:

۱- هدف‌گذاری برنامه «سیمرغ و پروانه‌ها»، ایجاد سهم مناسب کودکان و نوجوانان در جشنواره فیلم فجر و جشن‌های انقلاب بود که عملا امسال به دلیل شیوع کرونا، امکان برگزاری این برنامه در زمان برگزاری جشنواره سی و نهم فیلم فجر در سینماها به وجود نیامد، چرا که مدارس به صورت فیزیکی دایر نبودند و خانواده‌ها معمولا برای فرستادن فرزندان‌شان به سینما ریسک نمی‌کردند، پس اساسا این برنامه در سال 99 به شکل سه سال گذشته قابل انجام نبود.

۲- در سال‌های پیش، فیلم‌های منتخب و جدید «سیمرغ و پروانه‌ها» در سالن‌های سینما و آن هم به صورت تک سانس نمایش داده می‌شد و نمایش فیلم در داخل سینما تحت کنترل دقیق بود؛ فیلم‌ها از خطر سرقت حفظ می‌شد و برای اکران بعدی فیلم‌ها مشکلی پیش نمی‌آمد. ولی چنانچه نمایش مجازی فیلم‌ها در پلتفرم‌ها به شکل پیشنهادی مرکز توسعه سینمای کودک و نوجوان ایران اتفاق می‌افتاد، یقینا حقوقی که صاحبان هر کدام از فیلم‌ها مطالبه می‌کرد، به تنهایی بیشتر از همه بودجه‌ای بود که سازمان سینمایی برای طرح «سیمرغ و پروانه‌ها» در نظر می‌گرفت… به همین دلیل امکان این کار برای بنیاد فارابی مقدور نبود.

۳- خانم پوران درخشنده به عنوان رئیس مرکز توسعه سینمای کودک و نوجوان ایران ۷ بهمن ۹۹ به علیرضا تابش مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی و دبیر جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان پیشنهاد داد که امسال برنامه «سیمرغ و پروانه‌ها» در روزهای برپایی سی و نهمین جشنواره فیلم فجر، از طریق پلتفرم‌ها انجام شود و طی نامه‌ای بیش از ۴٨ فیلم قدیمی سینمای کودک را برای نمایش مجازی در پلتفرم‌ها پیشنهاد داد.

۴- پیشنهاد مرکز توسعه، زمانی مطرح شد که فاصله خیلی کمی تا شروع جشنواره سی و نهم باقی مانده بود و هماهنگی با پلتفرم‌ها و اجرای برنامه کار آسانی نبود ضمن آن که زمان کافی برای ارائه پاسخ و برنامه از سوی دیگر پلتفرم‌ها (منهای دو پلتفرم که به آنها اشاره شد) وجود نداشت.

۵- پیشنهاد سرکار خانم درخشنده این بود که بودجه «سیمرغ و پروانه‌ها» به واسطه کمک سازمان سینمایی، در اختیار تهیه‌کنندگان فیلم‌هایی قرار گیرد که در پلتفرم‌ها قرار است به نمایش درآید. نکته این است که آن بودجه برای نمایش فیلم‌های جدید برای دانش‌آموزان در سالن‌های سینما پیش‌بینی می‌شد و نه آثاری که در پلتفرم‌ها موجود است و در اختیار مخاطب کودک و نوجوان قرار دارد. چنانچه در دوره اخیر جشنواره فیلم‌های کودکان و نوجوانان هم فیلم‌های جدید غیرسینمایی با پرداخت حق‌نمایش از سوی جشنواره یک نوبت در پلتفرم‌ها برای مخاطبان به نمایش درمی‌آمد، چرا که دیدن فیلم جدید برای آن مخاطب جذاب بود…

۶- با این اوصاف بنیاد سینمایی فارابی حتی به این سمت رفت که نمایش فیلم‌‌های قدیمی سینمای کودک و نوجوان را با وجود این که با ماهیت «سیمرغ و پروانه‌ها» (نمایش فیلم‌های جدید برای مخاطبان سراسر کشور) مغایرت داشت، در برنامه خود قرار دهد.

۷- در راستای این پیشنهاد، نماینده و مدیر بازاریابی بنیاد سینمایی فارابی، ابتدا با پلتفرم‌ها وارد مذاکره شد و از بین سامانه‌های برخط فیلیمو و نماوا، سامانه نماوا این طرح را به شرط واگذاری حق نمایش انحصاری پذیرفت.

٨- بنیاد سینمایی فارابی از میان فیلم‌‌های پیشنهاد شده مرکز، فقط اجازه‌ تصمیم‌گیری راجع به تعدادی از فیلم‌ها را داشت و صاحبان تعداد دیگری از فیلم‌ها، تهیه‌کنندگان دیگری بودند که طبیعتاً حق نمایش و استفاده از حقوق آن فیلم‌ها خارج از اختیار بنیاد بود.

۹- با این وجود بنیاد سینمایی فارابی اعلام کرده بود که آماده است آن تعداد فیلمی را که متعلق به این بنیاد است، در اختیار نماوا قرار دهد تا در ذیل برنامه «سیمرغ و پروانه‌ها» به نمایش درآید؛ ولی پلتفرم مورد بحث، به دلیل عدم تنوع کافی محتوا و همچنین ضیق وقت به منظور تبلیغات و ارائه متفاوت این برنامه و جذب مخاطب کودک و نوجوان، به طور رسمی عدم تمایل خود را اعلام کرد.

۱۰- تاکید می‌شود: بودجه برپایی برنامه «سیمرغ و پروانه‌ها» که در سه دوره گذشته این برنامه از سوی بنیاد در اختیار مرکز توسعه قرار می‌گرفت، با توجه به لغو برگزاری آن در سال ۹۹، از سوی سازمان سینمایی به بنیاد سینمایی فارابی اختصاص پیدا نکرد اما اگر هم این برنامه به شکل نمایش مجازی فیلم‌های قدیمی اجرا می‌شد، بخشی از بودجه‌ای که به این کار اختصاص می‌یافت باید به عنوان سهم پلتفرم‌ نمایش دهنده پرداخت می‌شد.

۱۱- همچنین در واکنش به موضع اخیر رییس مرکز توسعه سینمای کودک درباره برگزاری نشست‌های تخصصی سینمای کودکان و نوجوانان باید این نکته را عنوان کرد که درخواست برپایی نشست‌های تخصصی، از سوی مرکز توسعه سینمای کودک و نوجوان ایران نبوده و چنین برنامه‌ای، ایده و مطالبه بنیاد سینمایی فارابی بوده است. در واقع بنیاد سینمایی فارابی این چشم‌انداز را مدنظر داشت که برای به‌روز شدن دست‌اندرکاران سینمای کودک، آشنایی با تحولات و شیوه‌های جدید سینمای کودک و نوجوان، جلوه‌های بصری و فانتزی در سینمای کودک و بسیاری از موضوعاتی که می‌تواند برای سینماگرانی که در این حوزه فعالیت می‌کنند جالب باشد، سلسله‌نشست‌هایی را با مشارکت مرکز توسعه سینمای کودک و نوجوان برگزار کند. در پی این طرح برپایی این برنامه، دوستان مرکز برنامه‌ای را به بنیاد سینمایی فارابی ارائه دادند و برای برگزاری این نشست‌ها برآورد هزینه بالایی پیش‌بینی کرده بودند که تخصیص چنین بودجه‌ای قابل انجام نبود و توجیه نداشت، ضمن آن که یکی دو برنامه‌ای که بنیاد سینمایی فارابی در سال‌های ۹۷ و ۹٨ برای نمایش فیلم‌های جدید جشنواره کودک برگزار کرد، متاسفانه با کم‌ترین استقبال و مشارکت از سوی اعضای محترم مرکز توسعه مواجه شده بود… اما در نهایت، برآورد هزینه بالای مرکز، دلیل مخالفت بنیاد سینمایی فارابی با اجرای نشست‌هایی بود که خود به مرکز پیشنهاد داده بود.

۱۲- امیدواریم که از این پس شاهد برخوردهای حرفه‌ای‌تری از سوی سینماگران باتجربه، دغدغه‌مند و جریان‌ساز سینمای کودک و نوجوان با موضوعات مرتبط باشیم.

 

 

 

پیوند کوتاه: https://www.cinemaroozan.ir/?p=63267
image_print
برچسب ها: بنیاد سینمایی فارابیپوران درخشندهسایت سینما روزانسیمرغ و پروانه هاسینماروزان
نوشته قبلی

ترس صابر ابر و لیلا زارع از ماندن «زیر نور کم»!+عکس

نوشته‌ی بعدی

کارگردان “ملکه” و “سرو زیر آب” مطرح کرد⇐ادبیات شفاهی دفاع مقدس از لحاظ آزادی عمل بسیار جلوتر از سینما است!/تعداد فیلمسازانی که حضور مستقیم در جنگ داشتند بسیار کم شده!/در دو دهه آینده فیلمسازی وجود نخواهد داشت که تجربه حضور مستقیم در جنگ را داشته باشد/سینماگران واقعی جنگ را از گردونه خارج کرده‌اند و فقط آنهایی مانده‌اند که همیشه سرمایه برای کار دارند!/مخاطب امروز، فیلمهای جنگی سفارشی را پس می‌زند چون به دنبال نگاه مستقل است!/برای ساخت یک موشک به اندازه ساخت ده‌ها فیلم هزینه می‌کنیم و باید هم بکنیم ولی جنگ رسانه‌ای را هم باید جدی گرفت!/چرا اجازه نمی‌دهند فیلمی واقعی درباره کربلای چهار و غواصان شهید ساخته شود؟!

مطالب مرتبط

ناصر تقوایی، هویت ملی و فیلمنامه‌ی «مسجد جامع خرمشهر»!/حرفهای خالق «ای ایران» را بخوانید 

ناصر تقوایی، هویت ملی و فیلمنامه‌ی «مسجد جامع خرمشهر»!/حرفهای خالق «ای ایران» را بخوانید 

26 خرداد 1404

سینماروزان: در روزهای پرحادثه انتهای خرداد۴۰۴ بد نیست مروری کنیم بر اینکه چرا ناصر تقوایی سه سال بعد از «ناخدا...

صدور پروانه برای دو مدیر اسبق!

صدور پروانه برای دو مدیر اسبق!

25 خرداد 1404

سینماروزان: شورای پروانه نمایش، مجوز نمایش دو فیلم را صادر کرد.   امیرحسین علم الهدی مدیر اولیه گروه هنروتجربه پروانه...

“پیرپسر” تا صد میلیارد را پر خواهد کرد/با اکران “پیرپسر” سینماداران امیدوار شده‌اند به احیای گیشه محرم و صفر!/هوشمندی مالکان “پیرپسر” آن بود که همان تک‌سانس جشنواره فجر را روی هوا زدند!/همچنان جشنواره فجر تنها جشنواره‌ای است که می‌تواند برای فیلمها، فضای تبلیغاتی موثر ایجاد کند 

“پیرپسر” تا صد میلیارد را پر خواهد کرد/با اکران “پیرپسر” سینماداران امیدوار شده‌اند به احیای گیشه محرم و صفر!/هوشمندی مالکان “پیرپسر” آن بود که همان تک‌سانس جشنواره فجر را روی هوا زدند!/همچنان جشنواره فجر تنها جشنواره‌ای است که می‌تواند برای فیلمها، فضای تبلیغاتی موثر ایجاد کند 

22 خرداد 1404

سینماروزان: فروش بالای فیلم "پیرپسر" قابل پیش بینی و متاثر از دو عنصر است؛ یکی فضای تبلیغاتی موثری که در...

نوشته‌ی بعدی
فیلم تازه کارگردان “ملکه” در شش و بش تولید

کارگردان "ملکه" و "سرو زیر آب" مطرح کرد⇐ادبیات شفاهی دفاع مقدس از لحاظ آزادی عمل بسیار جلوتر از سینما است!/تعداد فیلمسازانی که حضور مستقیم در جنگ داشتند بسیار کم شده!/در دو دهه آینده فیلمسازی وجود نخواهد داشت که تجربه حضور مستقیم در جنگ را داشته باشد/سینماگران واقعی جنگ را از گردونه خارج کرده‌اند و فقط آنهایی مانده‌اند که همیشه سرمایه برای کار دارند!/مخاطب امروز، فیلمهای جنگی سفارشی را پس می‌زند چون به دنبال نگاه مستقل است!/برای ساخت یک موشک به اندازه ساخت ده‌ها فیلم هزینه می‌کنیم و باید هم بکنیم ولی جنگ رسانه‌ای را هم باید جدی گرفت!/چرا اجازه نمی‌دهند فیلمی واقعی درباره کربلای چهار و غواصان شهید ساخته شود؟!

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ویژه ها

ناصر تقوایی، هویت ملی و فیلمنامه‌ی «مسجد جامع خرمشهر»!/حرفهای خالق «ای ایران» را بخوانید 
خبر وسط

ناصر تقوایی، هویت ملی و فیلمنامه‌ی «مسجد جامع خرمشهر»!/حرفهای خالق «ای ایران» را بخوانید 

26 خرداد 1404

سینماروزان: در روزهای پرحادثه انتهای خرداد۴۰۴ بد نیست مروری کنیم بر اینکه چرا ناصر تقوایی سه سال بعد از «ناخدا...

ادامه مطلب
درگذشت امیر مجاهد کارگردان فیلمهای «بوی گندم»، «شب غریبان» و…

درگذشت امیر مجاهد کارگردان فیلمهای «بوی گندم»، «شب غریبان» و…

24 خرداد 1404
تعلیق کنداکتور شبکه خانگی تا اطلاع ثانوی؟ 

تعلیق کنداکتور شبکه خانگی تا اطلاع ثانوی؟ 

23 خرداد 1404
پردیس سینمایی ارگ تجریش

“دایناسور” در مرز ۱۵۰میلیارد/”صدام” مماس با ۹۰میلیارد/”موسی(ع)” مماس با ۷۰میلیارد/ “کوکتل مولوتف” ۶۱میلیارد/”خانه ارواح” ۲۱میلیارد/”سلام علیکم…” در مرز ۲۰میلیارد/”رویاشهر” در آستانه ۱۵میلیارد/”پیرپسر” دوروزه ۷میلیارد/شکستِ کامل فیلمی همنام سریال هومن سیدی!+آمار کامل فروش 

23 خرداد 1404
«مجلس ضربت زدن» اثر ضدّسانسور بهرام بیضایی در یوسف‌آباد 

«مجلس ضربت زدن» اثر ضدّسانسور بهرام بیضایی در یوسف‌آباد 

23 خرداد 1404
“پیرپسر” تا صد میلیارد را پر خواهد کرد/با اکران “پیرپسر” سینماداران امیدوار شده‌اند به احیای گیشه محرم و صفر!/هوشمندی مالکان “پیرپسر” آن بود که همان تک‌سانس جشنواره فجر را روی هوا زدند!/همچنان جشنواره فجر تنها جشنواره‌ای است که می‌تواند برای فیلمها، فضای تبلیغاتی موثر ایجاد کند 

“پیرپسر” تا صد میلیارد را پر خواهد کرد/با اکران “پیرپسر” سینماداران امیدوار شده‌اند به احیای گیشه محرم و صفر!/هوشمندی مالکان “پیرپسر” آن بود که همان تک‌سانس جشنواره فجر را روی هوا زدند!/همچنان جشنواره فجر تنها جشنواره‌ای است که می‌تواند برای فیلمها، فضای تبلیغاتی موثر ایجاد کند 

22 خرداد 1404
صدور پروانه برای کارگردانان «تیرباران» و «دلشکسته»

صدور پروانه برای کارگردانان «تیرباران» و «دلشکسته»

21 خرداد 1404

پربازدیدها

  • از خاطراتِ مگوی خالقان «دلیران تنگستان» و «کیف انگلیسی» تا فیلترینگ نماوا به‌خاطر «سووشون»!

    از خاطراتِ مگوی خالقان «دلیران تنگستان» و «کیف انگلیسی» تا فیلترینگ نماوا به‌خاطر «سووشون»!

    110 اشتراک ها
    اشتراک گذاری 44 توئیت 28
  • نسخه‌ی زنانه مازیار(شهره) لرستانی روی پرده!+توضیحات کارگردان درباره حذف نامش از تیتراژ

    94 اشتراک ها
    اشتراک گذاری 38 توئیت 24
  • رسانه انگلیسی منتشر کرد: داستان کامل فیلم «زن و بچه»سعید روستایی   

    83 اشتراک ها
    اشتراک گذاری 33 توئیت 21
  • داود اشرفِ سریال «وحشی» در واقعیت کیست؟/ قاتلی که از زندان فرار می‌کند؟

    75 اشتراک ها
    اشتراک گذاری 30 توئیت 19
  • چرا علی حاتمی نتوانست فیلم پیامبر(ص) را بسازد؟/سرمایه تولید «ضیافت»کیمیایی را سعید امامی داد یا …؟/دلیل مخالفت بیضایی با حضور نیکی کریمی در «سگ کشی» چه بود؟/چرا گلشیفته حتی با تب چهل درجه هم میخواست جلوی دوربین برود؟/چرا شهاب حسینی فیلمنامه‌ی پیشنهادی را سیاه کرد؟/در ساحل خزر بین گلزار و ایرج قادری چه گذشت؟

    38 اشتراک ها
    اشتراک گذاری 15 توئیت 10
  • …و بالاخره داریم می‌رسیم به اکران؟⇐رونمایی از تیزر فیلم‌ «پیرپسر» با بازی لیلا حاتمی، حسن پورشیرازی، حامد بهداد و‌…+فیلم

    38 اشتراک ها
    اشتراک گذاری 15 توئیت 10
  • مرگ امیر سماواتی؛ تهیه‌کننده‌‌ای که از «مسابقه محله» و «کافه ترانزیت» و «ساکن طبقه وسط» رسید به بازیگری در «زخم کاری»!

    35 اشتراک ها
    اشتراک گذاری 14 توئیت 9
  • انتشار آرای کامل اسکرین‌دیلی بر جشنواره کن۲۰۲۵/«تصادف ساده» با جعفر پناهی: اول/«زن و بچه»سعید روستایی: سوم از آخر!

    33 اشتراک ها
    اشتراک گذاری 13 توئیت 8

آخرین مطالب

ناصر تقوایی، هویت ملی و فیلمنامه‌ی «مسجد جامع خرمشهر»!/حرفهای خالق «ای ایران» را بخوانید 

جشن منتقدان خانه سینما به تعویق افتاد/ امروز زمان همدلی با دل‌های داغدار و جان‌های استوار است

صدور پروانه برای دو مدیر اسبق!

بیانیه شورای عالی خانه هنرمندان ایران در پی وقایع اخیر 

بازگشت نماوا به شبکه خانگی 

درگذشت امیر مجاهد کارگردان فیلمهای «بوی گندم»، «شب غریبان» و…

تعلیق کنداکتور شبکه خانگی تا اطلاع ثانوی؟ 

“دایناسور” در مرز ۱۵۰میلیارد/”صدام” مماس با ۹۰میلیارد/”موسی(ع)” مماس با ۷۰میلیارد/ “کوکتل مولوتف” ۶۱میلیارد/”خانه ارواح” ۲۱میلیارد/”سلام علیکم…” در مرز ۲۰میلیارد/”رویاشهر” در آستانه ۱۵میلیارد/”پیرپسر” دوروزه ۷میلیارد/شکستِ کامل فیلمی همنام سریال هومن سیدی!+آمار کامل فروش 

واکنش ابراهیم حاتمی‌کیا به اقدام تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی و دل‌نوشته‌ای برای سرداران شهید

«مجلس ضربت زدن» اثر ضدّسانسور بهرام بیضایی در یوسف‌آباد 

تبلیغات

ویژه ها

ناصر تقوایی، هویت ملی و فیلمنامه‌ی «مسجد جامع خرمشهر»!/حرفهای خالق «ای ایران» را بخوانید 
خبر وسط

ناصر تقوایی، هویت ملی و فیلمنامه‌ی «مسجد جامع خرمشهر»!/حرفهای خالق «ای ایران» را بخوانید 

26 خرداد 1404

سینماروزان: در روزهای پرحادثه انتهای خرداد۴۰۴ بد نیست مروری کنیم بر اینکه چرا ناصر تقوایی سه سال بعد از «ناخدا...

ادامه مطلب
درگذشت امیر مجاهد کارگردان فیلمهای «بوی گندم»، «شب غریبان» و…

درگذشت امیر مجاهد کارگردان فیلمهای «بوی گندم»، «شب غریبان» و…

24 خرداد 1404
تعلیق کنداکتور شبکه خانگی تا اطلاع ثانوی؟ 

تعلیق کنداکتور شبکه خانگی تا اطلاع ثانوی؟ 

23 خرداد 1404
پردیس سینمایی ارگ تجریش

“دایناسور” در مرز ۱۵۰میلیارد/”صدام” مماس با ۹۰میلیارد/”موسی(ع)” مماس با ۷۰میلیارد/ “کوکتل مولوتف” ۶۱میلیارد/”خانه ارواح” ۲۱میلیارد/”سلام علیکم…” در مرز ۲۰میلیارد/”رویاشهر” در آستانه ۱۵میلیارد/”پیرپسر” دوروزه ۷میلیارد/شکستِ کامل فیلمی همنام سریال هومن سیدی!+آمار کامل فروش 

23 خرداد 1404
«مجلس ضربت زدن» اثر ضدّسانسور بهرام بیضایی در یوسف‌آباد 

«مجلس ضربت زدن» اثر ضدّسانسور بهرام بیضایی در یوسف‌آباد 

23 خرداد 1404
“پیرپسر” تا صد میلیارد را پر خواهد کرد/با اکران “پیرپسر” سینماداران امیدوار شده‌اند به احیای گیشه محرم و صفر!/هوشمندی مالکان “پیرپسر” آن بود که همان تک‌سانس جشنواره فجر را روی هوا زدند!/همچنان جشنواره فجر تنها جشنواره‌ای است که می‌تواند برای فیلمها، فضای تبلیغاتی موثر ایجاد کند 

“پیرپسر” تا صد میلیارد را پر خواهد کرد/با اکران “پیرپسر” سینماداران امیدوار شده‌اند به احیای گیشه محرم و صفر!/هوشمندی مالکان “پیرپسر” آن بود که همان تک‌سانس جشنواره فجر را روی هوا زدند!/همچنان جشنواره فجر تنها جشنواره‌ای است که می‌تواند برای فیلمها، فضای تبلیغاتی موثر ایجاد کند 

22 خرداد 1404
صدور پروانه برای کارگردانان «تیرباران» و «دلشکسته»

صدور پروانه برای کارگردانان «تیرباران» و «دلشکسته»

21 خرداد 1404
سامانه جامع رسانه‌های کشور
  • خانه
  • خبر
  • رک و راست
  • شیروانی داغ
  • گزارش
  • گفتگو
  • گوناگون
  • یادداشت
  • یک سکانس سینمایی

© 2023 ژورنال سینما - تمام حقوق محفوظ است طراحی سایت توسط آنیل طراح

بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
  • خانه
  • خبر
  • رک و راست
  • شیروانی داغ
  • گزارش
  • گفتگو
  • گوناگون
  • یادداشت
  • یک سکانس سینمایی
برای ما ژورنال چیز دیگریست و برای خیلی‌ها، چیز دیگر
ما به منظور دیگری ژورنالیست شدیم و آنها به‌منظور دیگری در این حرفه‌اند...

خوش آمدید!

وارد ناحیه کاربری خود شوید

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

رمز عبور خود را بازیابی کنید

لطفا نام کاربری یا آدرس ایمیل خود را برای بازنشانی رمز عبور خود وارد کنید.

ورود به سیستم