• مرام‌نامه
  • شبکه های اجتماعی
  • سفارش آگهی
  • تماس با ما
  • درباره ما
دوشنبه 24 آذر 1404
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
ژورنال سینما
  • خانه
  • خبر
  • رک و راست
  • شیروانی داغ
  • گزارش
  • گفتگو
  • گوناگون
  • یادداشت
  • یک سکانس سینمایی
  • خانه
  • خبر
  • رک و راست
  • شیروانی داغ
  • گزارش
  • گفتگو
  • گوناگون
  • یادداشت
  • یک سکانس سینمایی
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
ژورنال سینما
  • مرام‌نامه
  • شبکه های اجتماعی
  • سفارش آگهی
  • تماس با ما
  • درباره ما
تبلیغات
خانه گفتگو

گلایه‌های یک همکار سابق مهران مدیری⇐شبهای سرد زمستان کنار دکورهای «…برره» می‌خوابیدم تا آسیبی به آنها وارد نشود/هیچ وقت نفهمیدم چرا مدیری مرا کنار گذاشت؟/سالهای سال هم که بگذرد هرگز به سمت مهران مدیری نمی‌روم!

1 بهمن 1396
در گفتگو
13 0
A A
0
گلایه‌های یک همکار سابق مهران مدیری⇐شبهای سرد زمستان کنار دکورهای «…برره» می‌خوابیدم تا آسیبی به آنها وارد نشود/هیچ وقت نفهمیدم چرا مدیری مرا کنار گذاشت؟/سالهای سال هم که بگذرد هرگز به سمت مهران مدیری نمی‌روم!

مختار سائقی-محمدرضا هدایتی-شبهای برره

سینماروزان: در کنار پیمان قاسم خانی که شاید شناخته شده ترین چهره ایست که نزدیک به یک دهه قبل از مهران مدیری جدا شد و البته آسیبهای سنگینی هم به واسطه این جدایی بر متن آثار نمایشی مدیری وارد آمد در این سالها بازیگران فراوانی بوده اند که بعد از مدتها همکاری با مدیری از سوی او کنار گذاشته شده اند.

به گزارش سینماروزان از جمله این بازیگران مختار سائقی است؛ بازیگر قدیمی سینما و تلویزیون که از «ساعت خوش» تا «نوروز ۷۷»، «پلاک ۱۴»، «پاورچین»، «نقطه چین»، «شب‌های برره» و «مرد هزارچهره» در کنار مهران مدیری بود اما به ناگاه میان این دو جدایی افتاد.

سائقی با لحنی گلایه آلود درباره این جدایی به «میزان» گفت: من بیش از همه بازیگرانی که با مهران مدیری همکاری کردند در کنار وی بودم. از «ساعت خوش» همکاری ام با مهران مدیری شروع شد و تا «نوروز ۷۷»، «پلاک ۱۴»، «پاورچین»، «نقطه چین»، «شب‌های برره» و «مرد هزارچهره» ادامه پیدا کرد اما بعد از آن همکاری ما قطع شد و هیچ وقت هم دلیل آن را نفهمیدم.

وی افزود: مهران مدیری به همین شکل کار می کند یعنی وقتی نخواهد با کسی کار کند دیگر سراغش نمی‌رود. هیچ کس هم نمی‌پرسد که چرا برای بازی استفاده نمی‌شود البته از طریق یکی از دوستانم که ارتباط نزدیکی با مهران مدیری دارد شنیدم که او گفته است دیگر نمی‌خواهم با مختار سائقی کار کنم اما دلیل آن را هم نمی‌گویم.

بازیگر «مرد هزارچهره» درباره بازیگرانی که در حال حاضر با مدیری همکاری می‌کنند اظهار کرد: علاوه بر من بازیگران زیادی با مدیری همکاری می کردند که در حال حاضر همکاریشان قطع شده است.

سائقی درباره تمایل به همکاری با مهران مدیری همچون گذشته توضیح داد: سالهای سال هم که بگذرد هرگز به سمت مهران مدیری نمی‌روم تا بتوانم نقشی از او دریافت کرده و بازی کنم چون برای بازیگر حرفه‌ای این کار عرف نیست. اگر او بخواهد که در نقشی بازی کنم با کمال میل قبول می‌کنم همانطور که در «مرد هزارچهره» نقش استوار کریمی را بازی کردم و آخرین همکاری من با مهران مدیری شد.

وی به شخصیت مهران مدیری و تأثیرگذاری او اشاره و بیان کرد: من همچنان مهران مدیری را دوست دارم و به همکاری با او افتخار می کنم چون هنوز که هنوز است مرا در خیابان سرجوخه صدا می‌زنند. کارهای مهران مدیری ماندگار است به ویژه «شب های برره» که مردم با لحظه به لحظه آن همذات‌پنداری کردند.

این بازیگر درباره تولید برنامه «دورهمی» و تأثیر آن در بیکاری بازیگرانی که با مهران مدیری همکاری کردند اظهار کرد: نمی‌توانم در این باره قضاوت کنم. باید به جای مهران مدیری باشم تا ببینم آیا با مختار سائقی و سایر بازیگران برای همکاری تماس می گرفتم. ای کاش برای من روشن می‎‌شد که چرا مدیری با من و امثال من کار نمی‌کند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: دکورهای «شبهای برره» را من به همراه چند افغانی طراحی کردم و حتی نگهداری دکورهای این سریال برعهده من بود. زمان فیلمبرداری این سریال فصل زمستان بود، برف می آمد و برای این که آسیبی به دکورها وارد نشود شبها در محل فیلمبرداری می خوابیدم. در «نقطه‌چین» و «شب‌های برره» در کنار بازیگری، صحنه‌پردازی و مدیریت صحنه را برعهده داشتم. من اول به خاطر خودم و بعد به خاطر مدیری به هر شکلی در خدمت او بودم. دو بار برای پی بردن به دلیل قطع همکاری کنجکاوی کردم اما نتیجه‌ای نگرفتم. اگر روزی روزگاری به شرط بقای عمر با هم دیدار کردیم از خود او دلیل قطع همکاری را می پرسم.

پیوند کوتاه: https://www.cinemaroozan.ir/?p=46863
image_print
برچسب ها: پاورچینپیمان قاسم خانیشبهای بررهمختار سائقیمهران مدیرینقطه چین
نوشته قبلی

پرسش‌ رسانه اصولگرا درباره تازه‌ترین پروژه رامبد جوان⇐آیا به‌دنبال راه‌اندازی یک برنامه‌ استعدادیابی در فضای مجازی است؟ یا به فکر تأمین محتوای صداوسیما؟

نوشته‌ی بعدی

با حضور طراحی که پرسشهایی جدی وجود داشت درباره کپی‌برداری‌اش از پوستر یک فیلم آمریکایی!⇐هیأت داوران مسابقه تبلیغات جشنواره سی و ششم معرفی شدند

مطالب مرتبط

غلامرضا موسوی و رضا درمیشیان

تولید ۱۸ فیلم بدون پروانه ساخت!⇐ادعای غلامرضا موسوی تهیه‌کننده فیلم جنجالی “کیک محبوب من” +ماجرای کلک رضا درمیشیان به پلیس ترکیه  

8 آبان 1404

سینماروزان: غلامرضا موسوی تهیه‌کننده باسابقه سینما در تازه‌ترین گفتگویش خبر از تولید حدود بیست فیلم-دقیقا ۱۸ فیلم- بدون دریافت پروانه...

بهمن+ کامیار

اعلان عامل توقیف دوساله‌ی فیلم «لاک‌پشت»/چرا شش سال منتظر فرهاد اصلانی ماندند؟/بهمن کامیار کارگردان توضیح داد

16 مهر 1404

سینماروزان: فیلم لاک‌پشت از تازه‌ترین فیلمهای توقیفی است که رفع توقیف شده و در اکران پاییزی روی پرده رفته و...

لیلی+رشیدی

لیلی رشیدی، ممنوع‌کاری، توصیه پدر و مهاجرت؟/سوئیس بهتر است یا آمریکا؟

15 مهر 1404

سینماروزان: به خاطر دارم که در دوره‌ای، تلویزیون بر سر ماجرایی که امروز خنده‌دار است، من را ممنوع‌کار کرده بود....

نوشته‌ی بعدی
پرسشهای ناظر به کپی‌برداری یک کارمند جشنواره‌های 20میلیاردی فجر به یک ادعای جالب منجر شد⇐از سونی پیکچرز شکایت می‌کنیم!!!

با حضور طراحی که پرسشهایی جدی وجود داشت درباره کپی‌برداری‌اش از پوستر یک فیلم آمریکایی!⇐هیأت داوران مسابقه تبلیغات جشنواره سی و ششم معرفی شدند

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدها

  • حامد مظفری

    به جز تراکم اکران، تهیه‌کننده‌های و پخش‌کنندگان حق‌العمل‌کار، باعث فیلمسوزی گسترده شده‌اند/گروهی از تهیه‌کنندگان طرفدار ورشکستگی در گیشه هستند!/بعضی از پخش‌کنندگان بی‌مسئولیت به عامل نابودی فیلمها بدل شده‌اند!/باید اعتبار را به پروانه‌های ارشاد برگرداند وگرنه سنگ روی سنگ بند نخواهد شد/با ادامه توقیف آثار مجوزدار در شهرستان، هیچ بعید نیست که سینماداران تهرانی هم از شهرستان‌ها یاد بگیرند و اقدام به ممیزی و توقیف خودسرانه کنند!

    355 اشتراک ها
    اشتراک گذاری 142 توئیت 89
  • تقابلات والد و مولود در سینمای این سالها؛ از “پیرپسر” تا “پسرکشی” 

    179 اشتراک ها
    اشتراک گذاری 72 توئیت 45
  • حرفهای ده‌نمکی درباره تعدد دوست‌دختر! +فیلم

    21 اشتراک ها
    اشتراک گذاری 8 توئیت 5
  • صدور پروانه نمایش برای تهیه‌کننده «داوینچیز»+صدور پروانه برای یک مدیر اسبق

    18 اشتراک ها
    اشتراک گذاری 7 توئیت 5
  • معرفی یک بانوی تهیه‌کننده به‌عنوان دبیر پانزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم ١٠٠

    15 اشتراک ها
    اشتراک گذاری 6 توئیت 4
  • واکنش غیرمنتظره علیرضا قربانی به خط سفید!+ویدئو

    14 اشتراک ها
    اشتراک گذاری 6 توئیت 4
  • تلاش برای همکاری با نسل‌های مختلف/اعلام فهرست تولیدات تازه‌ی فارابی+اطلاعات کامل درباره روند تولید این ۱۵ فیلم

    13 اشتراک ها
    اشتراک گذاری 5 توئیت 3
  • کمدی-رمانتیک دشوارتر از کمدی!⇐اصغر نعیمی کارگردان فیلم «دوروز دیرتر» مطرح کرد+توضیح درباره چرایی واگذاری فیلمنامه پرحاشیه «زندگی خصوصی»

    13 اشتراک ها
    اشتراک گذاری 5 توئیت 3

آخرین مطالب

ورود «آقای زالو» به باشگاه ۱۰۰ میلیاردی‌ها

حامد مظفری در سینماتیک شرح داد: چرا «یک تصادف ساده» یک فیلم کاملا خودی است؟

مستند «لاماسو»؛ کاریزمای طوسی در برگ تازه‌ی نماوا 

فیلم «یازده یازده» در فیلمنت

۲۶ هزار پاترهد دست دوستی دادند/ پیش به سوی فیلم‌-کنسرت «بازی تاج و تخت»

تشخیص، هوشیاری و آگاهی؛ ابزار مهم عکاسی جنگ و مستند اجتماعی

فیلم کوتاه «مِه» آماده نمایش شد

راه‌اندازی رادیو مقاومت/ رادیو مقاومت اول دی‌ماه ششمین سال فعالیت خود را آغاز می‌کند

کنسرت بزرگ جواد زکی شمس‌آبادی با ارکستر کامل؛ ۲۷ آذر در اریکه ایرانیان

انتصاب مسئولان بخش‌های مختلف پنجمین جشنواره رادیویی پژواک

تبلیغات

ویژه ها

حامد مظفری در سینماتیک شرح داد: چرا «یک تصادف ساده» یک فیلم کاملا خودی است؟
خبر وسط

حامد مظفری در سینماتیک شرح داد: چرا «یک تصادف ساده» یک فیلم کاملا خودی است؟

23 آذر 1404

سینماروزان: دو فیلم ایرانی داریم که مهمترین نماینده‌های ما در اسکار غیر انگلیسی زبان هستند؛ یکی "علت مرگ‌ نامعلوم" که...

ادامه مطلب
مستند «لاماسو»؛ کاریزمای طوسی در برگ تازه‌ی نماوا 

مستند «لاماسو»؛ کاریزمای طوسی در برگ تازه‌ی نماوا 

23 آذر 1404
پردیس اکومال کرج

آقای زالو مماس با صد میلیارد/قسطنطنیه ۷۵میلیارد/عبور یوز از ۷۴میلیارد/کفایت مذاکرات ۲۳میلیارد/بچه مردم ۱۳میلیارد/دوروز دیرتر ۱۱میلیارد/وصال طهران۵۷ و دختر برقی در ۶میلیارد+آمار کامل فروش 

21 آذر 1404
دو سال انتظار برای دريافت مجوز “فِلفور”/واکنش پلتفرم نماوا به بلاتکلیفی برنامه‌های رپ

دو سال انتظار برای دريافت مجوز “فِلفور”/واکنش پلتفرم نماوا به بلاتکلیفی برنامه‌های رپ

20 آذر 1404
فیلم های کپی

فیلم «های‌کپی»؛ ملغمه‌ای low level!

19 آذر 1404
یزدان عشیری+جشنواره جهانی فجر

وقتی ده‌ها جشنواره سینمایی در کشور داریم، چرا باید حتما جشنواره فجر را تجزیه کنیم؟/ این درخت تناور ریشه‌های عمیق دارد؛ هرس اشتباه بدجوری به درخت آسیب زد/هیچ دلیل قانع‌کننده و عقلانی برای گسست بخش بین‌الملل و فاصله‌گذاری میان یک کل منسجم  نبود/اتفاقا با برگزاری بخش بین‌الملل در دهه فجر می‌شد از فضای مهیای جشنواره اصلی فجر بهره‌مند شد و میلیاردها تومان در منابع صرفه‌جویی نمود و همزمان از ظرفیت صدها رسانه استفاده کرد/اینکه بخش اصلی جشنواره فجر را در دهه فجر و نصفه‌‌ی دیگر را در اردیبهشت یا آذر و «شاید وقتی دیگر» یا در تهران، منطقه آزاد، شیراز و یا «ناکجاآباد» برگزار کرد فقط باعث بی‌هویتی، سرگردانی و ضعیف‌تر شدن جشنواره شد!/اگر واقعا به دنبال جهانی شدن هستند چرا فجر را پاره کردند و چرا مستقلا جشنواره جهانی شیراز یا قشم یا… را برگزار نمی‌کنند؟/باعث تاسف است که صدای جشنواره جهانی فجر حتی از دروازه‌ی شیراز آن سوتر نرفته است ولی جشنواره‌ی تازه‌کار دریای سرخ عربستان که عضو فیاپف هم نیست کل جریان خبری رسانه‌های خارجی را درنوردیده! 

18 آذر 1404
فیلم احمد

تازه‌ترین خروجی شورای صنفی نمایش: دستور اکران فیلم تراژدی زلزله‌ی بم+دستور نیم‌بها کردن آخرهفته فقط برای بانوان!

16 آذر 1404
سامانه جامع رسانه‌های کشور
  • خانه
  • خبر
  • رک و راست
  • شیروانی داغ
  • گزارش
  • گفتگو
  • گوناگون
  • یادداشت
  • یک سکانس سینمایی

© 2023 ژورنال سینما - تمام حقوق محفوظ است طراحی سایت توسط آنیل طراح

بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
  • خانه
  • خبر
  • رک و راست
  • شیروانی داغ
  • گزارش
  • گفتگو
  • گوناگون
  • یادداشت
  • یک سکانس سینمایی
برای ما ژورنال چیز دیگریست و برای خیلی‌ها، چیز دیگر
ما به منظور دیگری ژورنالیست شدیم و آنها به‌منظور دیگری در این حرفه‌اند...

خوش آمدید!

وارد ناحیه کاربری خود شوید

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

رمز عبور خود را بازیابی کنید

لطفا نام کاربری یا آدرس ایمیل خود را برای بازنشانی رمز عبور خود وارد کنید.

ورود به سیستم