• مرام‌نامه
  • شبکه های اجتماعی
  • سفارش آگهی
  • تماس با ما
  • درباره ما
دوشنبه 24 آذر 1404
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
ژورنال سینما
  • خانه
  • خبر
  • رک و راست
  • شیروانی داغ
  • گزارش
  • گفتگو
  • گوناگون
  • یادداشت
  • یک سکانس سینمایی
  • خانه
  • خبر
  • رک و راست
  • شیروانی داغ
  • گزارش
  • گفتگو
  • گوناگون
  • یادداشت
  • یک سکانس سینمایی
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
ژورنال سینما
  • مرام‌نامه
  • شبکه های اجتماعی
  • سفارش آگهی
  • تماس با ما
  • درباره ما
تبلیغات
خانه گفتگو

گلایه آقای دوربین مخفی از خانه سینما⇐اگر کارت خانه سینما را ببرم کلانتری می‌گویند برو بیرون!!!/هر کس پدر این خانواده می‌شود پولها را می‌برد!!!

11 خرداد 1397
در گفتگو
0 0
A A
0
گلایه آقای دوربین مخفی از خانه سینما⇐اگر کارت خانه سینما را ببرم کلانتری می‌گویند برو بیرون!!!/هر کس پدر این خانواده می‌شود پولها را می‌برد!!!

دوربین مخفی-فرشاد اسدالله پور

سینماروزان: مشکلات ابتدایی صنف سینمای ایران نزدیک به سه دهه بعد از راه اندازی خانه سینما همچنان وجود دارد و ماهی نیست که گلایه یک یا چند سینماگر را درباره مغفول ماندن حل مشکلات صنفی در خانه سینما نشنویم.

به گزارش سینماروزان سران خانه سینما اگر به جای پذیرفتن مسئولیتهای متعدد در شوراها و نهادهای دولتی و ارگانی الویت خود را بر حل مشکلات ابتدایی بدنه صنف می گذاشتند قطعا هم برای خویش باقیات صالحات می گذاشتند و هم با این همه گلایه روبرو نبودند.

فرشاد اسدالله پور از جمله فعالان حیطه دستیاری کارگردان است که در سالهای اخیر در کنار امیرحسین قهرایی به تولید «دوربین مخفی» برای شبکه خانگی و تلویزیون می‌پردازد. اسدالله‌پور تازه ترین چهره ایست که به گلایه از ضعف فعالیتهای صنفی در خانه سینما پرداخته است. اسدالله‌پور به «قانون» گفت: من از خانه سینما راضي نيستم. اگر اين خانواده است اين خانواده پدر ندارد، مادر ندارد، اتفاق‌ها براساس لذت‌هاي آني مي‌افتند؛ نهاد صنفي جايگاهي ندارد. برای هر صنف دیگری اتحادیه وجود دارد که دارای وجاهت است؛ چرا برای سینماگران این اتحادیه وجود ندارد؟ ولي منِ سینماگر چه دارم؟

وی ادامه داد: اگر كارت خانه سينما را ببرم كلانتري، مي‌گويند برو بيرون و جوازت را بياور. من مي‌توانم ضامن كسي شوم؟ اگر وزارت كار هست، تضمين شود كه من بتوانم بازنشسته شوم. چرا پول بيمه خودم را خودم بايد پرداخت كنم؟ اين پول‌ها كجا مي‌رود؟ هر كس پدر اين خانواده مي‌شود، پول‌هارا می برد که در این خانه خرج نشود؟ اگر تمام حرف‌ها گفته شود، خيلي‌ها زير سوال مي‌روند.

پیوند کوتاه: https://www.cinemaroozan.ir/?p=50217
image_print
برچسب ها: خانه سینمادوربین مخفیفرشاد اسدالله پور
نوشته قبلی

سقف تقاضای نمایندگان خانه سینما در افطاری ریاست جمهوری: دعوت از سینماگران قبل از انقلاب برای بازگشت به ایران!!!⇔پرسش: یعنی با بازگشت بهروز، گوگوش، شهرزاد، ملوسک، جمیله و شورانگیز طباطبایی، یک «بیمه درمانی جامع» برای سینماگران ایجاد خواهد شد؟/ یعنی با بازگشت فرزانه تأییدی، مری آپیک، پرویز صیاد، مسعود اسدالهی، شهناز تهرانی، فرزان دلجو و رضا علامه‌زاده، خلأ «بیمه بیکاری» سینماگران رفع خواهد شد؟

نوشته‌ی بعدی

محمود شهریاری بیان کرد⇐خودم هم نمی‌دانم چرا ممنوع‌التصویر هستم؟!/از شبکه‌های سیاسی گرفته تا همین GEM به من پیشنهاد همکاری داده‌اند!!!/صداوسیما باید زودتر از اینها به سودآوری می‌رسید/توسعه کمّی بیهوده ضربه سختی به رسانه ملی زد/ تعداد کارکنان برخی شبکه‌های تلویزیون بیشتر از تعداد مخاطبان است!/ماهواره را مسخره می‌کنند و از آن طرف «استیج» را کپی می‌کنند!!/با تحقیر شبکه‌های ماهواره‌ای نمی‌توان مخاطب جذب کرد/مدام می‌گویند کمبود بودجه داریم اما سوال اینجاست که با همین بودجه موجود چه کرده‌اید؟/اگر نهادهای قضایی به کمک سازمان نمی‌آمدند فارغ از فیلمهای سینمایی تمامی شرکتهای تجاری هم آگهی‌های خود را به ماهواره می‌دادند/برای بهبود اوضاع رسانه ملی قبل از هر کاری باید جلوی موازی‌کاری را گرفت و سپس به سراغ کوچک کردن سازمان رفت/آدمهای کاربلد با حذف از رسانه ملی بیکار نمی‌مانند؛ می‌روند در شبکه خانگی کار میکنند یا برای فضای مجازی برنامه می‌سازند

مطالب مرتبط

غلامرضا موسوی و رضا درمیشیان

تولید ۱۸ فیلم بدون پروانه ساخت!⇐ادعای غلامرضا موسوی تهیه‌کننده فیلم جنجالی “کیک محبوب من” +ماجرای کلک رضا درمیشیان به پلیس ترکیه  

8 آبان 1404

سینماروزان: غلامرضا موسوی تهیه‌کننده باسابقه سینما در تازه‌ترین گفتگویش خبر از تولید حدود بیست فیلم-دقیقا ۱۸ فیلم- بدون دریافت پروانه...

بهمن+ کامیار

اعلان عامل توقیف دوساله‌ی فیلم «لاک‌پشت»/چرا شش سال منتظر فرهاد اصلانی ماندند؟/بهمن کامیار کارگردان توضیح داد

16 مهر 1404

سینماروزان: فیلم لاک‌پشت از تازه‌ترین فیلمهای توقیفی است که رفع توقیف شده و در اکران پاییزی روی پرده رفته و...

لیلی+رشیدی

لیلی رشیدی، ممنوع‌کاری، توصیه پدر و مهاجرت؟/سوئیس بهتر است یا آمریکا؟

15 مهر 1404

سینماروزان: به خاطر دارم که در دوره‌ای، تلویزیون بر سر ماجرایی که امروز خنده‌دار است، من را ممنوع‌کار کرده بود....

نوشته‌ی بعدی
ماجرای حضور خوانندگان لس‌آنجلسی در برنامه محمود شهریاری

محمود شهریاری بیان کرد⇐خودم هم نمی‌دانم چرا ممنوع‌التصویر هستم؟!/از شبکه‌های سیاسی گرفته تا همین GEM به من پیشنهاد همکاری داده‌اند!!!/صداوسیما باید زودتر از اینها به سودآوری می‌رسید/توسعه کمّی بیهوده ضربه سختی به رسانه ملی زد/ تعداد کارکنان برخی شبکه‌های تلویزیون بیشتر از تعداد مخاطبان است!/ماهواره را مسخره می‌کنند و از آن طرف «استیج» را کپی می‌کنند!!/با تحقیر شبکه‌های ماهواره‌ای نمی‌توان مخاطب جذب کرد/مدام می‌گویند کمبود بودجه داریم اما سوال اینجاست که با همین بودجه موجود چه کرده‌اید؟/اگر نهادهای قضایی به کمک سازمان نمی‌آمدند فارغ از فیلمهای سینمایی تمامی شرکتهای تجاری هم آگهی‌های خود را به ماهواره می‌دادند/برای بهبود اوضاع رسانه ملی قبل از هر کاری باید جلوی موازی‌کاری را گرفت و سپس به سراغ کوچک کردن سازمان رفت/آدمهای کاربلد با حذف از رسانه ملی بیکار نمی‌مانند؛ می‌روند در شبکه خانگی کار میکنند یا برای فضای مجازی برنامه می‌سازند

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدها

  • حامد مظفری

    به جز تراکم اکران، تهیه‌کننده‌های و پخش‌کنندگان حق‌العمل‌کار، باعث فیلمسوزی گسترده شده‌اند/گروهی از تهیه‌کنندگان طرفدار ورشکستگی در گیشه هستند!/بعضی از پخش‌کنندگان بی‌مسئولیت به عامل نابودی فیلمها بدل شده‌اند!/باید اعتبار را به پروانه‌های ارشاد برگرداند وگرنه سنگ روی سنگ بند نخواهد شد/با ادامه توقیف آثار مجوزدار در شهرستان، هیچ بعید نیست که سینماداران تهرانی هم از شهرستان‌ها یاد بگیرند و اقدام به ممیزی و توقیف خودسرانه کنند!

    355 اشتراک ها
    اشتراک گذاری 142 توئیت 89
  • تقابلات والد و مولود در سینمای این سالها؛ از “پیرپسر” تا “پسرکشی” 

    179 اشتراک ها
    اشتراک گذاری 72 توئیت 45
  • حرفهای ده‌نمکی درباره تعدد دوست‌دختر! +فیلم

    21 اشتراک ها
    اشتراک گذاری 8 توئیت 5
  • صدور پروانه نمایش برای تهیه‌کننده «داوینچیز»+صدور پروانه برای یک مدیر اسبق

    18 اشتراک ها
    اشتراک گذاری 7 توئیت 5
  • معرفی یک بانوی تهیه‌کننده به‌عنوان دبیر پانزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم ١٠٠

    15 اشتراک ها
    اشتراک گذاری 6 توئیت 4
  • واکنش غیرمنتظره علیرضا قربانی به خط سفید!+ویدئو

    14 اشتراک ها
    اشتراک گذاری 6 توئیت 4
  • تلاش برای همکاری با نسل‌های مختلف/اعلام فهرست تولیدات تازه‌ی فارابی+اطلاعات کامل درباره روند تولید این ۱۵ فیلم

    13 اشتراک ها
    اشتراک گذاری 5 توئیت 3
  • کمدی-رمانتیک دشوارتر از کمدی!⇐اصغر نعیمی کارگردان فیلم «دوروز دیرتر» مطرح کرد+توضیح درباره چرایی واگذاری فیلمنامه پرحاشیه «زندگی خصوصی»

    13 اشتراک ها
    اشتراک گذاری 5 توئیت 3

آخرین مطالب

ورود «آقای زالو» به باشگاه ۱۰۰ میلیاردی‌ها

حامد مظفری در سینماتیک شرح داد: چرا «یک تصادف ساده» یک فیلم کاملا خودی است؟

مستند «لاماسو»؛ کاریزمای طوسی در برگ تازه‌ی نماوا 

فیلم «یازده یازده» در فیلمنت

۲۶ هزار پاترهد دست دوستی دادند/ پیش به سوی فیلم‌-کنسرت «بازی تاج و تخت»

تشخیص، هوشیاری و آگاهی؛ ابزار مهم عکاسی جنگ و مستند اجتماعی

فیلم کوتاه «مِه» آماده نمایش شد

راه‌اندازی رادیو مقاومت/ رادیو مقاومت اول دی‌ماه ششمین سال فعالیت خود را آغاز می‌کند

کنسرت بزرگ جواد زکی شمس‌آبادی با ارکستر کامل؛ ۲۷ آذر در اریکه ایرانیان

انتصاب مسئولان بخش‌های مختلف پنجمین جشنواره رادیویی پژواک

تبلیغات

ویژه ها

حامد مظفری در سینماتیک شرح داد: چرا «یک تصادف ساده» یک فیلم کاملا خودی است؟
خبر وسط

حامد مظفری در سینماتیک شرح داد: چرا «یک تصادف ساده» یک فیلم کاملا خودی است؟

23 آذر 1404

سینماروزان: دو فیلم ایرانی داریم که مهمترین نماینده‌های ما در اسکار غیر انگلیسی زبان هستند؛ یکی "علت مرگ‌ نامعلوم" که...

ادامه مطلب
مستند «لاماسو»؛ کاریزمای طوسی در برگ تازه‌ی نماوا 

مستند «لاماسو»؛ کاریزمای طوسی در برگ تازه‌ی نماوا 

23 آذر 1404
پردیس اکومال کرج

آقای زالو مماس با صد میلیارد/قسطنطنیه ۷۵میلیارد/عبور یوز از ۷۴میلیارد/کفایت مذاکرات ۲۳میلیارد/بچه مردم ۱۳میلیارد/دوروز دیرتر ۱۱میلیارد/وصال طهران۵۷ و دختر برقی در ۶میلیارد+آمار کامل فروش 

21 آذر 1404
دو سال انتظار برای دريافت مجوز “فِلفور”/واکنش پلتفرم نماوا به بلاتکلیفی برنامه‌های رپ

دو سال انتظار برای دريافت مجوز “فِلفور”/واکنش پلتفرم نماوا به بلاتکلیفی برنامه‌های رپ

20 آذر 1404
فیلم های کپی

فیلم «های‌کپی»؛ ملغمه‌ای low level!

19 آذر 1404
یزدان عشیری+جشنواره جهانی فجر

وقتی ده‌ها جشنواره سینمایی در کشور داریم، چرا باید حتما جشنواره فجر را تجزیه کنیم؟/ این درخت تناور ریشه‌های عمیق دارد؛ هرس اشتباه بدجوری به درخت آسیب زد/هیچ دلیل قانع‌کننده و عقلانی برای گسست بخش بین‌الملل و فاصله‌گذاری میان یک کل منسجم  نبود/اتفاقا با برگزاری بخش بین‌الملل در دهه فجر می‌شد از فضای مهیای جشنواره اصلی فجر بهره‌مند شد و میلیاردها تومان در منابع صرفه‌جویی نمود و همزمان از ظرفیت صدها رسانه استفاده کرد/اینکه بخش اصلی جشنواره فجر را در دهه فجر و نصفه‌‌ی دیگر را در اردیبهشت یا آذر و «شاید وقتی دیگر» یا در تهران، منطقه آزاد، شیراز و یا «ناکجاآباد» برگزار کرد فقط باعث بی‌هویتی، سرگردانی و ضعیف‌تر شدن جشنواره شد!/اگر واقعا به دنبال جهانی شدن هستند چرا فجر را پاره کردند و چرا مستقلا جشنواره جهانی شیراز یا قشم یا… را برگزار نمی‌کنند؟/باعث تاسف است که صدای جشنواره جهانی فجر حتی از دروازه‌ی شیراز آن سوتر نرفته است ولی جشنواره‌ی تازه‌کار دریای سرخ عربستان که عضو فیاپف هم نیست کل جریان خبری رسانه‌های خارجی را درنوردیده! 

18 آذر 1404
فیلم احمد

تازه‌ترین خروجی شورای صنفی نمایش: دستور اکران فیلم تراژدی زلزله‌ی بم+دستور نیم‌بها کردن آخرهفته فقط برای بانوان!

16 آذر 1404
سامانه جامع رسانه‌های کشور
  • خانه
  • خبر
  • رک و راست
  • شیروانی داغ
  • گزارش
  • گفتگو
  • گوناگون
  • یادداشت
  • یک سکانس سینمایی

© 2023 ژورنال سینما - تمام حقوق محفوظ است طراحی سایت توسط آنیل طراح

بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
  • خانه
  • خبر
  • رک و راست
  • شیروانی داغ
  • گزارش
  • گفتگو
  • گوناگون
  • یادداشت
  • یک سکانس سینمایی
برای ما ژورنال چیز دیگریست و برای خیلی‌ها، چیز دیگر
ما به منظور دیگری ژورنالیست شدیم و آنها به‌منظور دیگری در این حرفه‌اند...

خوش آمدید!

وارد ناحیه کاربری خود شوید

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

رمز عبور خود را بازیابی کنید

لطفا نام کاربری یا آدرس ایمیل خود را برای بازنشانی رمز عبور خود وارد کنید.

ورود به سیستم