سینماروزان: همزمان با دهه کرامت قرارگاه مردمی و اصحاب رسانهی قم آغاز به کار کرد.
این قرارگاه که با همت سیدروحالله حسینی تهیهکننده و کارگردان راه اندازی شده، در بیانیه آغاز به کار خود آورده است: در ایام پربرکت دهه کرامت، هنر از سالنهای بسته به قلب خیابانها آمد تا با شما همنفس شود. بیایید تا با هم،شکوه ایثار را روایت کنیم.
افتتاح قرارگاه هنرمندان قم با حضور مهندس بهنام جو استاندار قم، دکتر سوقندی مدیرکل ارشاد قم، دکتر بقایی فرماندار قم و دکتر ملایی و آقای محرری و خانم نیازمند اعضای شورای شهر، دکتر مظهر مدیرکل اقتصاد و دارایی استان قم و دکتر عباس ذاکری رئوف مدیرعامل سازمان فرهنگی هنری شهرداری قم، محمدکاظم رضوانی معاونت توسعه منابع اداره کل ارشاد، محسن حیدری معاونت هنری سینمایی ارشاد قم، مهندس رهنما سرپرستی بانک مسکن استان قم، هادی چهره قانی مدیرکل روابط عمومی استانداری، سعید اینانلو رئیس اداره سینمایی ارشاد قم و جمعی از هنرمندان صورت گرفت.
قرارگاه مردمی هنرمندان هر شب از ساعت ۲۱ الی ۲۳ در قم _خیابان ۱۹دی (باجک) _ روبروی شرکت مخابرات، برقرار است.



































