سینماروزان: برشی از نمایش «جومانجی» به کارگردانی و تهیهکنندگی اشکان درویشی با عنوان «فرشتههای بهشتی» در میدان امام حسین اجرا و به شهدای میناب و امدادگران هلالاحمر تقدیم شد.
برشی از نمایش «جومانجی» به کارگردانی و تهیهکنندگی اشکان درویشی با عنوان «فرشتههای بهشتی» چهارشنبه ۹ اردیبهشتماه ساعت ۱۸ همزمان با جشن میلاد امام رضا علیهالسلام در میدان امام حسین تهران روی صحنه رفت و به شهدای مدرسه شجره طیبه میناب، دکتر پیرحسین کولیوند و امدادگران و داوطلبان سفید و سرخپوش هلال احمر تقدیم شد.
در این اجرا که به صورت زنده از شبکه افق سیما پخش شد، شراره رخام، عباس بابایی و ۳۵ بازیگر کودک و نوجوان نقشآفرینی داشتند و فریبا کوثری نیز به عنوان مدیر پروژه با این اثر همراه بود.
نمایش «جومانجی» که قرار بود پیش از آغاز جنگ روی صحنه برود ولی به دلیل شرایط کنونی کشور به تعویق افتاد، به زودی در یکی از سالنهای استان تهران اجرا خواهد شد.
این نمایش قرار است تعدادی اجرای رایگان در مناطق محروم و شهرهای مختلف داشته باشد و به کودکان مظلوم و معصوم کشورمان هدیه شود.
عوامل این اثر نمایشی عبارتند از:
طراح فرم و حرکت: افسانه بخشیفرد، نویسنده: احسان بدخشان، بازنویس: رویا منصور، سرپرست: سیدحسام سیدجوادی، مدیر اجرایی: حسین عباسی، مدیر هماهنگی: محمدنیکبخت، موسیقی: آتنا رضوی، دستیار کارگردان: الهام غلامیان، مشاور رسانهای و مدیر روابط عمومی: مریم قربانینیا.


































