• مرام‌نامه
  • شبکه های اجتماعی
  • سفارش آگهی
  • تماس با ما
  • درباره ما
دوشنبه 24 آذر 1404
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
ژورنال سینما
  • خانه
  • خبر
  • رک و راست
  • شیروانی داغ
  • گزارش
  • گفتگو
  • گوناگون
  • یادداشت
  • یک سکانس سینمایی
  • خانه
  • خبر
  • رک و راست
  • شیروانی داغ
  • گزارش
  • گفتگو
  • گوناگون
  • یادداشت
  • یک سکانس سینمایی
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
ژورنال سینما
  • مرام‌نامه
  • شبکه های اجتماعی
  • سفارش آگهی
  • تماس با ما
  • درباره ما
تبلیغات
خانه خبر وسط

ادعاهای مدیرعامل 11شغله خانه سینما⇐هیچ پیشنهادی برای دبیری جشنواره فجر به من نشده!/جشنواره فجر باید از حالت رقابتی خارج و به مراسم تولید پایان سال تبدیل شود!!!/برای برگزاری جشن خانه سینما، بودجه‌ای دریافت نکرده‌ایم و اسپانسری هم نداشته‌ایم!/مدرسه ملی سینما و «ما» دو بال ارتقای دانش در همه حوزه‌ها هستیم!

8 شهریور 1396
در خبر وسط, گوناگون
0 0
A A
4
شفاف‌سازی مدیرعامل درباره بودجه خانه سینما⇐2.8 میلیارد هزینه بیمه تکمیلی+2.5 میلیارد هزینه‌های “دیگر”! و البته 1 میلیارد هزینه بازسازی ملک استیجاری

منوچهر شاهسواری

سینماروزان: نشست خبری جشن خانه سینما در حالی برگزار شد که در روزهای گذشته واگذاری دبیری فجر به مدیرعامل خانه سینما مهمترین شایعه مرتبط با این نهاد صنفی بود. اما مدیرعامل خانه سینما که در ماههای اخیر سیاهه مسئولیتهایش به عدد 11 رسیده از اساس این شایعه را زیر سوال برد و ادعا کرد که اساسا پیشنهادی به وی برای دبیری فجر صورت نگرفته است.

به گزارش سینماروزان شاهسواری البته پیشنهاد عجیبی را هم درباره جشنواره فجر طرح کرد و آن هم اینکه باید از حالت رقابتی خارچ شود اما از این نگفت که به این ترتیب فلسفه برگزاری جشنواره زیر سوال خواهد رفت و معتبرترین گردهمایی رقابتی سینمای ایران از دست خواهد رفت.

شاهسواری در ابتدای سخنان خود گفت: وقتی در میدان کار اجرایی هستیم باید هدف خود را مراقبت کنیم. من به عنوان مدیرعامل خانه سینما رییس اعضایمان نیستم بلکه وکیل آنها هستم. اختیار آنها به دست خودشان است و ما علاقه مندیم که صنوف بر اساس معیارهای تشخیصی خود فعالیتشان را سامان دهند البته تا جایی که با منافع سینما تقابل نداشته باشد.

وی افزود: برخی موقعیتهایی ایجاد می‌شود که ما پولی را برای چرخاندن فعالیت صنوف می‌گیریم که این موقعیت ها نباید حمل بر سودجویی شود. درباره جشن سینما نیز باید بگویم خوشحالم که جشن امسال روی پایه های تشکیل انجمن علوم و فنون به عنوان مظهر ارتقای کیفیت سینمای ایران آغاز به کار کرده است. کارهای جشن به صورت پاکیزه انجام می شود و باعث افتخار من است در دوره ای خدمتگزار خانه سینما و جشن آن هستم که ریاست آن بر عهده هارون یشایایی است و به لحاظ حرفه ای و حیثیتی لازم است از او تشکر کنم.

مدیرعامل خانه سینما با اشاره به مساله شهدای مدافع حرم که مساله تجلیل از آنها در جشن سینمای ایران توسط برخی اهالی رسانه مطرح شد، بیان کرد: آنچه به حیثیت ما مربوط می شود متعلق به همه ما است و از دید سینما پنهان نمی ماند. مگر می شود جشن سینما را برگزار کنیم اما یادی از عزیزانی که جان خود را داده اند و دفاع کرده اند نباشیم؟ ما حتما امسال از آنها یاد می کنیم.

شاهسواری اظهار کرد: یکی از وظایف اهالی فرهنگ توجه دادن به مسایلی است که متعلق به همه است به همین دلیل مضمون جشن امسال «آب» است. ما فکر می کنیم وضعیت آب در کشور ما در شرایط خطرناکی است و باید درباره آن به یکدیگر هشدار دهیم و مخاطبان را از آن آگاه کنیم و نگرانی ها را درباره کمبود آب بیان کنیم.

مدیر عامل خانه سینما در پاسخ به سوالی درباره تعدد جشنهای خانه سینما گفت: برای اصنافی که خارج از شاخه های پانزده گانه هستند تقدیر درنظر گرفته شده وگرنه مثلا ما در جشن بزرگ سینمای ایران تندیس فیلم کوتاه می دهیم. در مورد مستند هم تندیس مستند کوتاه به کارگردان و تندیس مستند بلند به تهیه کننده داده می شود.

وی درباره سوالی درباره اینکه مدرسه ملی سینما و خانه سینما قرار است به صورت موازی در بحث آموزش عمل کنند، گفت: روزی که با هیات مدیره سابق جلسه ای داشتیم برای خودمان سه ماموریت اعلام کردم؛ اول بحث «مراقبت» که در آن بیمه، مهربانی، مراقبت از فیلم ها و تخصص های مختلف وجود دارد. دوم بحث «رونق» است یعنی در تولید و توزیع و نمایش باید رونق داشته باشیم. سوم «ارتقا» است که اگر به آن نرسیم رونق ما از بین می رود اگر بهتر از روز گذشته نباشیم نمی توانیم فعالیت کنیم.

مدیرعامل خانه سینما تاکید کرد: هیات رییسه ماموریت ویژه پیدا کرده است که از هر چه به امور کمی برمی گردد مراقبت شود. در این معادله هم توافقی با سازمان سینمایی و مدرسه ملی کردیم تا درباره امکاناتی و ابزاری که در مدرسه ملی است تفاهم کنیم تا ضرورت ها و نیازسنجی های لازم برای آموزش به خصوص در حوزه فناوری ها صورت گیرد. ما در بازاریابی مشکل جدی داریم و این موضوع باید مرتفع شود. مدرسه ملی سینما و ما دو بال ارتقای دانش در همه حوزه ها هستیم.

شاهسواری در بخش دیگری از صحبت های خود توضیح داد: ما قرار نیست جایگزین کسی در سینما شویم. منظور ما از سهم سینما از بازار جهانی این است که فیلمی قابل عرضه به جهان داشته باشیم نه اینکه در مارکتینگ دخالت کنیم.

وی تاکید کرد: من عضو هیأت رییسه آکادمی سینمای ایران نیستم و این آکادمی مستقل کار می کند. در ادامه باید بگویم محل برگزاری مراسم هایی از این دست یک بحران است و بی شک سینمای ایران لیاقت داشتن یک کاخ ثابت دارد. البته مکان برگزاری جشن مشخص است که به زودی اعلام می شود. همچنین باید بگویم هیچ کمک دولتی ویژه ای به غیر از تفاهمنامه حمایتی سازمان سینمایی که اول هر سال داریم، نداشته ایم و بودجه ای از جایی برای جشن دریافت نکرده ایم و اسپانسری هم نداشته ایم.

این تهیه کننده سینما توضیح داد: سینمای ایران به لحاظ زبانی و وارد شدن به بازار جهانی در موقعیت ویژه است. توسعه سینمای ایران بدون ایجاد فضای حرکت در عرصه بین الملل امکانپذیر نیست. ما به هر یک نفری که به گیشه سینما می رود احترام می گذاریم و باید بپذیریم هر فرد نیازها و سلیقه های متنوعی دارد و هر سینماگر می تواند به بخشی از سلیقه مخاطب جواب دهد.

منوچهر شاهسواری درباره سوالی مبنی بر اینکه او دبیر جشنواه سی و ششم فیلم فجر می شود؟ گفت: هیچ پیشنهادی در این حوزه به من نشده است. درباره جشنواره فجر در هیات رییسه آکادمی مفصل بحث کردیم و آکادمی بر این باور است که جشنواره باید از حالت رقابتی خارج و به مراسم تولید پایان سال تبدیل شود.

وی درباره جشنواره فیلم فجر بیان کرد: این جشنواره خدمات گرانبهایی به سینمای ما داده است اما باید تغییراتی در آن انجام شود و باید ضرورت های شکل گیری آن مورد بازبینی قرار گیرد. درباره جشنواره فجر در هیات رییسه آکادمی مفصل بحث کردیم و آکادمی بر این باور است که جشنواره باید از حالت رقابتی خارج و به مراسم تولید پایان سال تبدیل شود.

مدیرعامل خانه سینما تاکید کرد: ما نمی توانیم به دیگر جشنواره ها مثل جشنواره سینما حقیقت و جشنواره فیلم کوتاه بی توجه باشیم و باید ببینیم کجاها با یکدیگر هم پوشانی داریم. به هر حال ادامه شیوه قبلی جشنواره باعث رشد ما نمی شود و این را به عنوان نظر شخصی می گویم. ما از نظام مشورتی پرهیز نمی کنیم و هرکجا لازم باشد به دوستان مشورت می دهیم تا سینما را از حوزه خدمات به سمت صنعت ببریم.

وی ادامه داد: زمانی که شورای عالی تهیه کنندگان و یا کانون کارگردانان به مواردی اعتراض می کنند یعنی خانه سینما اعتراض کرده است. خانه سینما جدا از صنوف خود نیست و ما پشتیبان هر حرکت درست صنف ها در دفاع از حقوقشان هستیم.

مدیرعامل خانه سینما در پاسخ به اینکه به دلیل رابطه اش با سازمان سینمایی در قبال برخی رفتارها سکوت می کند، گفت: من به قاعده عربده کشی اعتقاد ندارم و فرهنگ و سینما تعامل های دو طرفه هستند. آیا شما معتقد هستید که باید با سازمان سینمایی روابط خوبی نداشته باشیم؟ فکر می کنم سینمای ایران برای پیشرفت باید همه تلاش خود را انجام دهد تا بخش خصوصی در سینمای ایران در تمام وجوه پیشرفت کند و برای این امر همه قوانین باید تغییر کند و تصدی گری دولت کم شود و برای این امر راه حل تعامل از تقابل بهتر است.

شاهسواری درباره حضورش در کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: من در مقام مدیرعاملی خانه سینما این دومین جلسه ای بود که به کمیسیون فرهنگی می رفتم. ما در بخشی از موضوعات مانند مالکیت معنوی و … نیازمند تغییر و انشای قوانین هستیم و برای این منظور باید با کمیسیون فرهنگی مجلس گفتگو داشته باشیم. در جلسه درباره اینکه کمیته مشترکی بین سینما و کمیسیون ایجاد شود صحبت کردیم و امیدوارم شکل و شمایل درست پیدا کند.

وی تاکید کرد: ما نیازمند همراهی دولت هستیم، این کار مشترک صنف، دولت و قوه مقننه است. یکی از بزرگترین ماموریت ها بردن لایحه نظام صنفی به مجلس است و از این جهت دچار مشکل هستیم، ما این کار را شروع و با سازمان سینمایی گفتگو کرده ایم.

شاهسواری درباره حمایت از جوانان نیز گفت: انجمن سینمای جوانان در این زمینه کار می کند و ما در تفاهمنامه خودمان با مدرسه ملی بندی برای کمک به جوانان آورده ایم.

پیوند کوتاه: https://www.cinemaroozan.ir/?p=42201
image_print
برچسب ها: جشن خانه سینماخانه سینمامنوچهر شاهسوارینشست جشن خانه سینما
نوشته قبلی

بعد از اجرای زنده خواننده فیلم در مشهد⇐حالا برگزاری کنسرت بزرگ «21روز بعد» در پایتخت

نوشته‌ی بعدی

ابراهیم داروغه‌زاده دبیر جشنواره سی و ششم فجر شد

مطالب مرتبط

حامد مظفری در سینماتیک شرح داد: چرا «یک تصادف ساده» یک فیلم کاملا خودی است؟

حامد مظفری در سینماتیک شرح داد: چرا «یک تصادف ساده» یک فیلم کاملا خودی است؟

23 آذر 1404

سینماروزان: دو فیلم ایرانی داریم که مهمترین نماینده‌های ما در اسکار غیر انگلیسی زبان هستند؛ یکی "علت مرگ‌ نامعلوم" که...

مستند «لاماسو»؛ کاریزمای طوسی در برگ تازه‌ی نماوا 

مستند «لاماسو»؛ کاریزمای طوسی در برگ تازه‌ی نماوا 

23 آذر 1404

سینماروزان/ احمد محمداسماعیلی: مستند «لاماسو» محصول نماوا جزو مستندهای پرتره است که براساس زندگی شخصیت های معروف هنری ، سیاسی...

تشخیص، هوشیاری و آگاهی؛ ابزار مهم عکاسی جنگ و مستند اجتماعی

تشخیص، هوشیاری و آگاهی؛ ابزار مهم عکاسی جنگ و مستند اجتماعی

23 آذر 1404

سینماروزان: نشست تخصصی و کارگاه انتقال تجربه «عکاسی جنگ و مستند اجتماعی» توسط آلفرد یعقوب‌زاده، عکاس باسابقه و دارنده جوایز...

نوشته‌ی بعدی
تبریک به فرهادی و شهاب حسینی از سوی دبیر جشنواره سلامت

ابراهیم داروغه‌زاده دبیر جشنواره سی و ششم فجر شد

دیدگاه‌ها 4

  1. الف.ش می‌گوید:
    قبل 8 سال

    به عنوان عضوی از خانه سینما
    اقای شاهسواری ای کاش شفاف سازی می کردید که جشن تان جقدر هزینه برگزاریش میشود
    و این هزینه احتمالا میلیاردی؟؟ از کجا تأمین میشود؟
    و اگر این جشن حامی ندارد چرا باید برگزار شود؟
    و اگر نیاز است به برگزاری برای سخنرانی های مختلف چرا جشنهای دیگر صنوف را جمع نمی کنید
    و بودجه ها را صرف اموری بهتر مانند راه اندازی یک پردیس برای خانه سینما نمی کنید
    این سوالات مدام پرسیده میشود
    و شما مدام جواب نمیدهید
    و ادامه میدهید به روندی غلط که از گذشتگان به ارث رسیده

    پاسخ
  2. محمدمهدی می‌گوید:
    قبل 8 سال

    اقای شاهسواری عزیز
    به جای اینکه وارد حیطه جشنواره فجر شوند و برای بهبود ان راهکار ارائه دهند
    راهکاری ارائه کنند برای ایجاد یک بیمه درمانی جامع برای صنوف سینما
    و از بریز و بپاشهای جشن طوری کم کند و به جایش بودجه را خرج ساخت
    نه حالا یک بیمارستان بلکه یک درمانگاه برای خانه سینما کنند تا
    بعد از بیست سال کار سینمایی دیگر برای یک بیماری ساده هم دست و دلمان نلرزد

    پاسخ
  3. مجید ماوی می‌گوید:
    قبل 8 سال

    ایشون که به رقابتی بودن جشنواره فجر اعتقاد ندارن
    چرا مسئول برگزاری بخش رقابتی سیمرغ مردمی جشنواره شده بودند؟
    یادمان نمیرود که با چه لذتی در اختتامیه 95 روی سن رفتند و با چه لذتی نام سه برنده ای را خواندند
    که یکی از آنها به شکست خورده اکران نوروزی تبدیل شد و فیلم دیگر ده ها ردیف پایین تر از گشت2 قرار گرفت
    که به دلیل صراحت کارگردانش در نقد خانه سینما
    نامش را از فهرست ارای مردمی حذف کردند

    پاسخ
  4. رضی الله عنه می‌گوید:
    قبل 8 سال

    ای کاش راستش را می گفتند که بی میل هم نبودن به دبیری
    منتها افشاگری رسانه های مستقل موجب این شد که از ترس 12 شغلگی قید این کار را بزنند
    همین حالا چنان تشنه دیده شدن هستند که با وجود ان که کسی دیگر رییس جشن شده ایشان
    هم باز در نشست جشن حضور می یابد و کلی وقت را صرف سخنرانی درباره ارایش میکند
    اصلا شما که این همه ایده داری در برگزاری جشنواره ها
    چرا با هزینه شخصی یک جشنواره الگوساز نمیزنی؟؟؟
    مدام باید ایده هایتان را صرف بودجه ها دولتی و جیب مردم کنید؟

    پاسخ

پاسخ دادن به مجید ماوی لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدها

  • حامد مظفری

    به جز تراکم اکران، تهیه‌کننده‌های و پخش‌کنندگان حق‌العمل‌کار، باعث فیلمسوزی گسترده شده‌اند/گروهی از تهیه‌کنندگان طرفدار ورشکستگی در گیشه هستند!/بعضی از پخش‌کنندگان بی‌مسئولیت به عامل نابودی فیلمها بدل شده‌اند!/باید اعتبار را به پروانه‌های ارشاد برگرداند وگرنه سنگ روی سنگ بند نخواهد شد/با ادامه توقیف آثار مجوزدار در شهرستان، هیچ بعید نیست که سینماداران تهرانی هم از شهرستان‌ها یاد بگیرند و اقدام به ممیزی و توقیف خودسرانه کنند!

    355 اشتراک ها
    اشتراک گذاری 142 توئیت 89
  • تقابلات والد و مولود در سینمای این سالها؛ از “پیرپسر” تا “پسرکشی” 

    179 اشتراک ها
    اشتراک گذاری 72 توئیت 45
  • حرفهای ده‌نمکی درباره تعدد دوست‌دختر! +فیلم

    21 اشتراک ها
    اشتراک گذاری 8 توئیت 5
  • صدور پروانه نمایش برای تهیه‌کننده «داوینچیز»+صدور پروانه برای یک مدیر اسبق

    18 اشتراک ها
    اشتراک گذاری 7 توئیت 5
  • معرفی یک بانوی تهیه‌کننده به‌عنوان دبیر پانزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم ١٠٠

    15 اشتراک ها
    اشتراک گذاری 6 توئیت 4
  • واکنش غیرمنتظره علیرضا قربانی به خط سفید!+ویدئو

    14 اشتراک ها
    اشتراک گذاری 6 توئیت 4
  • تلاش برای همکاری با نسل‌های مختلف/اعلام فهرست تولیدات تازه‌ی فارابی+اطلاعات کامل درباره روند تولید این ۱۵ فیلم

    13 اشتراک ها
    اشتراک گذاری 5 توئیت 3
  • کمدی-رمانتیک دشوارتر از کمدی!⇐اصغر نعیمی کارگردان فیلم «دوروز دیرتر» مطرح کرد+توضیح درباره چرایی واگذاری فیلمنامه پرحاشیه «زندگی خصوصی»

    13 اشتراک ها
    اشتراک گذاری 5 توئیت 3

آخرین مطالب

ورود «آقای زالو» به باشگاه ۱۰۰ میلیاردی‌ها

حامد مظفری در سینماتیک شرح داد: چرا «یک تصادف ساده» یک فیلم کاملا خودی است؟

مستند «لاماسو»؛ کاریزمای طوسی در برگ تازه‌ی نماوا 

فیلم «یازده یازده» در فیلمنت

۲۶ هزار پاترهد دست دوستی دادند/ پیش به سوی فیلم‌-کنسرت «بازی تاج و تخت»

تشخیص، هوشیاری و آگاهی؛ ابزار مهم عکاسی جنگ و مستند اجتماعی

فیلم کوتاه «مِه» آماده نمایش شد

راه‌اندازی رادیو مقاومت/ رادیو مقاومت اول دی‌ماه ششمین سال فعالیت خود را آغاز می‌کند

کنسرت بزرگ جواد زکی شمس‌آبادی با ارکستر کامل؛ ۲۷ آذر در اریکه ایرانیان

انتصاب مسئولان بخش‌های مختلف پنجمین جشنواره رادیویی پژواک

تبلیغات

ویژه ها

حامد مظفری در سینماتیک شرح داد: چرا «یک تصادف ساده» یک فیلم کاملا خودی است؟
خبر وسط

حامد مظفری در سینماتیک شرح داد: چرا «یک تصادف ساده» یک فیلم کاملا خودی است؟

23 آذر 1404

سینماروزان: دو فیلم ایرانی داریم که مهمترین نماینده‌های ما در اسکار غیر انگلیسی زبان هستند؛ یکی "علت مرگ‌ نامعلوم" که...

ادامه مطلب
مستند «لاماسو»؛ کاریزمای طوسی در برگ تازه‌ی نماوا 

مستند «لاماسو»؛ کاریزمای طوسی در برگ تازه‌ی نماوا 

23 آذر 1404
پردیس اکومال کرج

آقای زالو مماس با صد میلیارد/قسطنطنیه ۷۵میلیارد/عبور یوز از ۷۴میلیارد/کفایت مذاکرات ۲۳میلیارد/بچه مردم ۱۳میلیارد/دوروز دیرتر ۱۱میلیارد/وصال طهران۵۷ و دختر برقی در ۶میلیارد+آمار کامل فروش 

21 آذر 1404
دو سال انتظار برای دريافت مجوز “فِلفور”/واکنش پلتفرم نماوا به بلاتکلیفی برنامه‌های رپ

دو سال انتظار برای دريافت مجوز “فِلفور”/واکنش پلتفرم نماوا به بلاتکلیفی برنامه‌های رپ

20 آذر 1404
فیلم های کپی

فیلم «های‌کپی»؛ ملغمه‌ای low level!

19 آذر 1404
یزدان عشیری+جشنواره جهانی فجر

وقتی ده‌ها جشنواره سینمایی در کشور داریم، چرا باید حتما جشنواره فجر را تجزیه کنیم؟/ این درخت تناور ریشه‌های عمیق دارد؛ هرس اشتباه بدجوری به درخت آسیب زد/هیچ دلیل قانع‌کننده و عقلانی برای گسست بخش بین‌الملل و فاصله‌گذاری میان یک کل منسجم  نبود/اتفاقا با برگزاری بخش بین‌الملل در دهه فجر می‌شد از فضای مهیای جشنواره اصلی فجر بهره‌مند شد و میلیاردها تومان در منابع صرفه‌جویی نمود و همزمان از ظرفیت صدها رسانه استفاده کرد/اینکه بخش اصلی جشنواره فجر را در دهه فجر و نصفه‌‌ی دیگر را در اردیبهشت یا آذر و «شاید وقتی دیگر» یا در تهران، منطقه آزاد، شیراز و یا «ناکجاآباد» برگزار کرد فقط باعث بی‌هویتی، سرگردانی و ضعیف‌تر شدن جشنواره شد!/اگر واقعا به دنبال جهانی شدن هستند چرا فجر را پاره کردند و چرا مستقلا جشنواره جهانی شیراز یا قشم یا… را برگزار نمی‌کنند؟/باعث تاسف است که صدای جشنواره جهانی فجر حتی از دروازه‌ی شیراز آن سوتر نرفته است ولی جشنواره‌ی تازه‌کار دریای سرخ عربستان که عضو فیاپف هم نیست کل جریان خبری رسانه‌های خارجی را درنوردیده! 

18 آذر 1404
فیلم احمد

تازه‌ترین خروجی شورای صنفی نمایش: دستور اکران فیلم تراژدی زلزله‌ی بم+دستور نیم‌بها کردن آخرهفته فقط برای بانوان!

16 آذر 1404
سامانه جامع رسانه‌های کشور
  • خانه
  • خبر
  • رک و راست
  • شیروانی داغ
  • گزارش
  • گفتگو
  • گوناگون
  • یادداشت
  • یک سکانس سینمایی

© 2023 ژورنال سینما - تمام حقوق محفوظ است طراحی سایت توسط آنیل طراح

بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
  • خانه
  • خبر
  • رک و راست
  • شیروانی داغ
  • گزارش
  • گفتگو
  • گوناگون
  • یادداشت
  • یک سکانس سینمایی
برای ما ژورنال چیز دیگریست و برای خیلی‌ها، چیز دیگر
ما به منظور دیگری ژورنالیست شدیم و آنها به‌منظور دیگری در این حرفه‌اند...

خوش آمدید!

وارد ناحیه کاربری خود شوید

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

رمز عبور خود را بازیابی کنید

لطفا نام کاربری یا آدرس ایمیل خود را برای بازنشانی رمز عبور خود وارد کنید.

ورود به سیستم