سینماروزان: کمدی جیمز باند که یک بار اواخر آذر پارسال روی پرده رفت ولی به دلیل قطعی اینترنت، اتفاقات دی ماه و بعد جنگ رمضان، در اکرانش وقفه افتاد، مجددا در هفته های اخیر روی پرده رفته.
#جیمز_باند در دو هفته اخیر بالای ۱۳ میلیارد فروش داشته و مجموع فروش خود را به نزدیکی ۵۰میلیارد رسانده و گویا در شهرستانها بیش از تهران مخاطب دارد.
“ماجراجویی در جزیره جیمز باند” را بهمن گودرزی ساخته که سابقه ساخت آثار مخاطب پسند مثل شش و بش، هاوایی، ثبت با سند… و آتیش بازی را در کارنامه دارد. حمید پنداشته و احسان ظلیپور تهیه کنندگی این فیلم را برعهده داشته اند.
#جیمزباند… با بازی محسن کیایی و سام درخشانی داستان رفقایی را روایت میکند که به ناگاه از جزیره ای عجیب سربرآورده و گرفتار قاچاقچیان اعضای بدن میشوند…

































