• مرام‌نامه
  • شبکه های اجتماعی
  • سفارش آگهی
  • تماس با ما
  • درباره ما
چهارشنبه 26 آذر 1404
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
ژورنال سینما
  • خانه
  • خبر
  • رک و راست
  • شیروانی داغ
  • گزارش
  • گفتگو
  • گوناگون
  • یادداشت
  • یک سکانس سینمایی
  • خانه
  • خبر
  • رک و راست
  • شیروانی داغ
  • گزارش
  • گفتگو
  • گوناگون
  • یادداشت
  • یک سکانس سینمایی
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
ژورنال سینما
  • مرام‌نامه
  • شبکه های اجتماعی
  • سفارش آگهی
  • تماس با ما
  • درباره ما
تبلیغات
خانه رک و راست

انتقاد بازیگر زن «ویلاییها» از برخورد غیرحرفه‌ای سازندگان فیلم

29 اردیبهشت 1396
در رک و راست
1 0
A A
5
انتقاد بازیگر زن «ویلاییها» از برخورد غیرحرفه‌ای سازندگان فیلم

ویلاییها

سینماروزان: «ویلاییها» از جمله آثار دفاع مقدسی روی پرده است که محصولی کاملا زنانه محسوب میشود و بیشتر از جنگ به مرور اتفاقاتی می پردازد که در حاشیه جنگ برای گروهی از همسران رزمندگان روی داد.

به گزارش سینماروزان گیتی قاسمی از جمله بازیگران زن این فیلم است که در جشنواره سی و پنجم فجر به خاطر بازی در «ویلاییها» و همچنیین «سد معبر» کاندیدای سیمرغ بهترین بازیگر نقش مکمل زن شد ولی جالب است که علیرغم این موفقیت هیچ نامی از او بر پوستر «ویلاییها» نیاورده اند.

گیتی قاسمی با گلایه از این ماجرا به سینماروزان گفت: اگر من جای کارگردان و تهیه کننده «ویلایی ها» بودم و می دیدم بازیگر فیلمم با یک نقش نه چندان بلند  کاندیدای دریافت سیمرغ میشود برایش اهمیت بیشتری قائل می شدم و اسمش را در پوستر فیلم می نوشتم.

وی ادامه داد: من از کسی شاکی نیستم و بازیم دیده شد و این برایم مایه خوشحالی است. من اهل حاشیه نیستم و علیرغم دلخوریم بابت این قضیه حتی در جلساتی که برای معرفی فیلم دعوت شدم رفتم و اخیرا هم که مدیر تولید «ویلایی ها» خواست برای ضبط مصاحبه ای برای شبکه دو به استودیو بروم، رفتم و حرفه ای بودن خودم را ثابت کردم.

این بازیگر افزود: با این همه باید صریح بگویم بهایی که گروه سازنده «سد معبر» به من داد، در فیلم «ویلایی ها» وجود نداشت و امیدوارم با بازیگرانی که اهل حاشیه و داد و قال و اعتراض کردن نیستند برخورد بهتری بشود.

گیتی قاسمی که سابقه تجربیات بازیگری متفاوتی در تئاتر هم داشته و اخیرا در نمایشهای «خانه پاکیزه» و نمایش «قیطریه» در نقش یک زن فرزند گم کرده بازی های موثر و درستی ارائه کرده درباره حضور در «ویلاییها» به سینماروزان گفت: بعد از خواندن فیلمنامه  «ویلایی ها» تمام خاطرات دوران کودکیم برایم زنده شد. به نوعی مادر من هم در وضغیتی که زنان «ویلایی ها» با آن درگیر بودند قرار داشت؛ خانواده ما در دوران جنگ در همین مجتمع در شهر ذزفول زندگی کرده بود و پدرم در زمان جنگ افسر ارتش بود و چند سالی مفقود الاثر شد و بعد از خاتمه جنگ متوجه شدیم که در اسارت بود و با جانبازی به کشور برگشت و اکنون هم با وجود جانبازی در ملایر روزگار می گذراند.

قاسمی خاطرنشان ساخت: در زمان جنگ در خانه‌های ویلایی شهر دزفول زندگی می‌کردیم و برای همین مسائل زنان فیلم «ویلایی ها» را خیلی خوب درک میکردم.  موقعی که برای بازی در «ویلایی ها» به دزفول رفتم ناگهان با خاطرات تلخ و شیرین دهه شصت که در دزفول زندگی می کردم مواجه شدم و اصلا یکی از دلایل قبول بازی در این فیلم همین همذات پنداری بود. تقریبا همزمان با حضور در «ویلایی ها» در جشن بازیگر خانه تئاتر ، جایزه بهترین بازیگر را به دست آوردم و پیشنهادات مختلفی به من ارائه شد که میان آنها «ویلاییها» را پذیرفتم.

این بازیگر تأکید کرد: اینکه چرا برخی اتفاقاتی می افتد که ذهنیت را نسبت به برخی دچار تغییر میکند را که کنار بگذاریم مهم این است که نه پارتی دارم و نه جزو باندی هستم ولی در سال های اخیر توانسته ام در کارم پیشرفت کنم و مدام نقش های بهتر و موثرتری بازی کنم و این را مرهون لطف خداوند می دانم.

گیتی-قاسمی(چپ) در کنار ثریا قاسمی در نمایی از «ویلاییها»
گیتی-قاسمی(چپ) در کنار ثریا قاسمی در نمایی از «ویلاییها»

پیوند کوتاه: https://www.cinemaroozan.ir/?p=38228
image_print
برچسب ها: خانه پاکیزهسد معبرقیطریهگیتی قاسمیویلاییها
نوشته قبلی

انتقادات تند و تیز تنها سینماگر کاندید برای شورای شهر که در کنار حمایت سینماگران، حمایت خانواده‌های شهدا را هم دارد⇐چرا حمایتهای فرهنگی شهرداری فقط شامل عده‌ای خاص شده؟!/نظارت شورای شهر کجا رفته؟/چرا اعضای شورای شهر به ماشین امضاء بدل شده‌اند؟

نوشته‌ی بعدی

صداوسیما در انتخابات بی‌طرف است؟؟!

مطالب مرتبط

چرا حواس‌تان نیست؟/پرسش لیلا حاتمی از مدیران سینمایی

چرا حواس‌تان نیست؟/پرسش لیلا حاتمی از مدیران سینمایی

24 آذر 1404

سینماروزان: لیلا حاتمی بازیگر سینما که اخیرا فیلم پیرپسر را روی پرده داشت و فیلمهای بت و زمانی برای ابدیت...

حامد مظفری در سینماتیک شرح داد: چرا «یک تصادف ساده» یک فیلم کاملا خودی است؟

حامد مظفری در سینماتیک شرح داد: چرا «یک تصادف ساده» یک فیلم کاملا خودی است؟

23 آذر 1404

سینماروزان: دو فیلم ایرانی داریم که مهمترین نماینده‌های ما در اسکار غیر انگلیسی زبان هستند؛ یکی "علت مرگ‌ نامعلوم" که...

بنیاد سینمایی فارابی

تلاش برای همکاری با نسل‌های مختلف/اعلام فهرست تولیدات تازه‌ی فارابی+اطلاعات کامل درباره روند تولید این ۱۵ فیلم

18 آذر 1404

سینماروزان: در حالی که در سال‌های گذشته تازه بعد از اعلام اسامی فیلمهای جشنواره فیلم فجر بود که ارگانهای سینمایی،...

نوشته‌ی بعدی
حضور یک کارگردان-مجری-دبیر جشنواره در محفل وحدت اصولگرایان برای انتخابات 96

صداوسیما در انتخابات بی‌طرف است؟؟!

دیدگاه‌ها 5

  1. مرضیه رسولی می‌گوید:
    قبل 9 سال

    وقتی خود سینماییا هوای همدیگه رو ندارن
    چه انتظاری دارن از اغیار که هواشو داشته باشن؟؟؟

    پاسخ
  2. ترحم می‌گوید:
    قبل 9 سال

    گیتی قاسمی هنرمند توانااییست در تئاتر
    و به نظر میرسه در سالهای آینده بیشتر ازشون بشنویم انشالله

    پاسخ
  3. نقی ارجمندی می‌گوید:
    قبل 9 سال

    ویلاییها واقعا فیلم جنگیه؟
    پس چرا غیر از دو تا سکانس هواپیما هیچی از جنگ نمی بینیم؟
    تو رو خدا یه ذره تنبلی رو بزارید کنار و اگه حال دارید فیلم جنگی بسازید

    پاسخ
    • تنهاتر از دریا می‌گوید:
      قبل 9 سال

      اره والله
      یه کارگردان و تهیه کننده ویلاییها توصیه میکنم
      برن و فیلم ستیغ اره ای مل گیبسون و ببینند تاا بفهمند سینمای جنگ یعنی چی
      اون فارابی چرا باید تو همچین فیلمی که 90 درصدش داخلیه مشارکت کنه اونم به اسم سینمای جنگ

      پاسخ
  4. فرهاد می‌گوید:
    قبل 9 سال

    کلاهبرداری آشکاره
    من فکر کردم میرم چهار تا نمای جنگی می بینم
    اما همش شاهد خاله زنک بازیای یه کمپ بودیم و رقابتهای زنانه
    اخرش هم پایان بندی شعاری

    پاسخ

پاسخ دادن به تنهاتر از دریا لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدها

  • حامد مظفری

    به جز تراکم اکران، تهیه‌کننده‌های و پخش‌کنندگان حق‌العمل‌کار، باعث فیلمسوزی گسترده شده‌اند/گروهی از تهیه‌کنندگان طرفدار ورشکستگی در گیشه هستند!/بعضی از پخش‌کنندگان بی‌مسئولیت به عامل نابودی فیلمها بدل شده‌اند!/باید اعتبار را به پروانه‌های ارشاد برگرداند وگرنه سنگ روی سنگ بند نخواهد شد/با ادامه توقیف آثار مجوزدار در شهرستان، هیچ بعید نیست که سینماداران تهرانی هم از شهرستان‌ها یاد بگیرند و اقدام به ممیزی و توقیف خودسرانه کنند!

    355 اشتراک ها
    اشتراک گذاری 142 توئیت 89
  • تقابلات والد و مولود در سینمای این سالها؛ از “پیرپسر” تا “پسرکشی” 

    179 اشتراک ها
    اشتراک گذاری 72 توئیت 45
  • صدور پروانه نمایش برای تهیه‌کننده «داوینچیز»+صدور پروانه برای یک مدیر اسبق

    18 اشتراک ها
    اشتراک گذاری 7 توئیت 5
  • ماجرای انتقادات ناصر تقوایی از کیمیایی و مهرجویی/در گزارش روزنامه اصلاح‌طلب آمد

    15 اشتراک ها
    اشتراک گذاری 6 توئیت 4
  • معرفی یک بانوی تهیه‌کننده به‌عنوان دبیر پانزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم ١٠٠

    15 اشتراک ها
    اشتراک گذاری 6 توئیت 4
  • حامد مظفری در سینماتیک شرح داد: چرا «یک تصادف ساده» یک فیلم کاملا خودی است؟

    15 اشتراک ها
    اشتراک گذاری 6 توئیت 4
  • واکنش غیرمنتظره علیرضا قربانی به خط سفید!+ویدئو

    14 اشتراک ها
    اشتراک گذاری 6 توئیت 4
  • احضار به ساواک به‌خاطر یک کلاه!+مواجهه با خلخالی بابتِ سرقفلی ملک نماینده‌ی خلخال!++ماجرای گریه‌ی یک‌ساعته بابت نقش پُرمویی که مهرجویی به او داد/اصغر سمسارزاده در تازه‌ترین گفتگویش مطرح کرد

    14 اشتراک ها
    اشتراک گذاری 6 توئیت 4

آخرین مطالب

فیلم‌های «سینماحقیقت» چه تعداد بلیت فروختند؟

صدور پروانه‌ی عشق کی‌پاپ!+صدور چهار پروانه دیگر

پخش «وحشی ۲» با مردم آغاز شد/ فصل سه در آستانه فیلمبرداری

«شیفت گورستان» به بازار کتاب آمد/ دلهره در دیدارهای شبانه

چرا حواس‌تان نیست؟/پرسش لیلا حاتمی از مدیران سینمایی

پایان فیلمبرداری «داستان‌های موازی» جدیدترین فیلم اصغر فرهادی+تصاویر

ورود «آقای زالو» به باشگاه ۱۰۰ میلیاردی‌ها

حامد مظفری در سینماتیک شرح داد: چرا «یک تصادف ساده» یک فیلم کاملا خودی است؟

مستند «لاماسو»؛ کاریزمای طوسی در برگ تازه‌ی نماوا 

فیلم «یازده یازده» در فیلمنت

تبلیغات

ویژه ها

چرا حواس‌تان نیست؟/پرسش لیلا حاتمی از مدیران سینمایی
خبر وسط

چرا حواس‌تان نیست؟/پرسش لیلا حاتمی از مدیران سینمایی

24 آذر 1404

سینماروزان: لیلا حاتمی بازیگر سینما که اخیرا فیلم پیرپسر را روی پرده داشت و فیلمهای بت و زمانی برای ابدیت...

ادامه مطلب
حامد مظفری در سینماتیک شرح داد: چرا «یک تصادف ساده» یک فیلم کاملا خودی است؟

حامد مظفری در سینماتیک شرح داد: چرا «یک تصادف ساده» یک فیلم کاملا خودی است؟

23 آذر 1404
مستند «لاماسو»؛ کاریزمای طوسی در برگ تازه‌ی نماوا 

مستند «لاماسو»؛ کاریزمای طوسی در برگ تازه‌ی نماوا 

23 آذر 1404
پردیس اکومال کرج

آقای زالو مماس با صد میلیارد/قسطنطنیه ۷۵میلیارد/عبور یوز از ۷۴میلیارد/کفایت مذاکرات ۲۳میلیارد/بچه مردم ۱۳میلیارد/دوروز دیرتر ۱۱میلیارد/وصال طهران۵۷ و دختر برقی در ۶میلیارد+آمار کامل فروش 

21 آذر 1404
دو سال انتظار برای دريافت مجوز “فِلفور”/واکنش پلتفرم نماوا به بلاتکلیفی برنامه‌های رپ

دو سال انتظار برای دريافت مجوز “فِلفور”/واکنش پلتفرم نماوا به بلاتکلیفی برنامه‌های رپ

20 آذر 1404
فیلم های کپی

فیلم «های‌کپی»؛ ملغمه‌ای low level!

19 آذر 1404
یزدان عشیری+جشنواره جهانی فجر

وقتی ده‌ها جشنواره سینمایی در کشور داریم، چرا باید حتما جشنواره فجر را تجزیه کنیم؟/ این درخت تناور ریشه‌های عمیق دارد؛ هرس اشتباه بدجوری به درخت آسیب زد/هیچ دلیل قانع‌کننده و عقلانی برای گسست بخش بین‌الملل و فاصله‌گذاری میان یک کل منسجم  نبود/اتفاقا با برگزاری بخش بین‌الملل در دهه فجر می‌شد از فضای مهیای جشنواره اصلی فجر بهره‌مند شد و میلیاردها تومان در منابع صرفه‌جویی نمود و همزمان از ظرفیت صدها رسانه استفاده کرد/اینکه بخش اصلی جشنواره فجر را در دهه فجر و نصفه‌‌ی دیگر را در اردیبهشت یا آذر و «شاید وقتی دیگر» یا در تهران، منطقه آزاد، شیراز و یا «ناکجاآباد» برگزار کرد فقط باعث بی‌هویتی، سرگردانی و ضعیف‌تر شدن جشنواره شد!/اگر واقعا به دنبال جهانی شدن هستند چرا فجر را پاره کردند و چرا مستقلا جشنواره جهانی شیراز یا قشم یا… را برگزار نمی‌کنند؟/باعث تاسف است که صدای جشنواره جهانی فجر حتی از دروازه‌ی شیراز آن سوتر نرفته است ولی جشنواره‌ی تازه‌کار دریای سرخ عربستان که عضو فیاپف هم نیست کل جریان خبری رسانه‌های خارجی را درنوردیده! 

18 آذر 1404
سامانه جامع رسانه‌های کشور
  • خانه
  • خبر
  • رک و راست
  • شیروانی داغ
  • گزارش
  • گفتگو
  • گوناگون
  • یادداشت
  • یک سکانس سینمایی

© 2023 ژورنال سینما - تمام حقوق محفوظ است طراحی سایت توسط آنیل طراح

بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
  • خانه
  • خبر
  • رک و راست
  • شیروانی داغ
  • گزارش
  • گفتگو
  • گوناگون
  • یادداشت
  • یک سکانس سینمایی
برای ما ژورنال چیز دیگریست و برای خیلی‌ها، چیز دیگر
ما به منظور دیگری ژورنالیست شدیم و آنها به‌منظور دیگری در این حرفه‌اند...

خوش آمدید!

وارد ناحیه کاربری خود شوید

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

رمز عبور خود را بازیابی کنید

لطفا نام کاربری یا آدرس ایمیل خود را برای بازنشانی رمز عبور خود وارد کنید.

ورود به سیستم