• مرام‌نامه
  • شبکه های اجتماعی
  • سفارش آگهی
  • تماس با ما
  • درباره ما
یکشنبه 23 آذر 1404
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
ژورنال سینما
  • خانه
  • خبر
  • رک و راست
  • شیروانی داغ
  • گزارش
  • گفتگو
  • گوناگون
  • یادداشت
  • یک سکانس سینمایی
  • خانه
  • خبر
  • رک و راست
  • شیروانی داغ
  • گزارش
  • گفتگو
  • گوناگون
  • یادداشت
  • یک سکانس سینمایی
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
ژورنال سینما
  • مرام‌نامه
  • شبکه های اجتماعی
  • سفارش آگهی
  • تماس با ما
  • درباره ما
تبلیغات
خانه تیتر 1

برادران اوج! اگر الگوریتم اکران آنلاین “خروج” واقعا موفق و سودآور بوده هرچه‌زودتر مابقی فیلمهای‌تان را روانه اینترنت کنید!

29 فروردین 1399
در تیتر 1
0 1
A A
5
امتداد همکاری خاندان حاتمی‌کیا با سازمان ارزشی و متمول اوج⇐این بار با حضور تهیه‌کننده ارگانی «امپراطور جهنم»؟

ابراهیم حاتمی کیا و احسان محمدحسنی رییس سازمان هنری-رسانه ای اوج (محمدحسنی جوانی است متولد دهه 60 که ادبیات گفتاریش یادآور فرماندهانیست که سالها در دفاع حضور داشته اند)

 

سینماروزان: کاملا قابل پیش‌بینی بود که ارگان تولیدکننده “خروج”حاتمی‌کیا که نومید از نمایش در سینماها، فیلم را روانه اکران آنلاین کرده بلافاصله بعد از قاچاق فیلم، به آماردهی پیرامون اقبال بالای بازدیدکنندگان-حتی با بلیت ۱۲هزار تومانی-بپردازد.

این نوع آماردهی که یادآور آمار میزان مخاطبانی است که مدیران تلویزیون از سریالهای خود ارائه می‌دهند می‌تواند کمک‌حال احسان محمدحسنی رییس سازمان هنری-رسانه‌ای اوج در برهه پیش‌رو باشد که از زیربار انتقادات مرتبط با چرایی اکران آنلاین -بدون فراهم آوردن زمینه‌ای محافظت‌شده برای جلوگیری از قاچاق- برهد ولی گویا رییس اوج و مشاوران و مدیرانش به عواقب این آماردهی‌ها توجهی ندارند.

اصلی‌ترین عاقبت آماردهی بالایی که اوج از سوددهی آنلاین “خروج” ارائه داده، این است که سایر فیلمهای اوج هم باید مستقیما روانه اکران آنلاین شوند.

اگر گردانندگان اوج آن قدر توانمندند که در اوج قاچاق مجازی میتوانند در کمتر از یک هفته، یک میلیارد از “خروج” بکشند حتما قادرند که لااقل هفته‌ای نیم میلیارد از فیلمهایی نظیر “روز بلوا”، “لباس شخصی”، “آبادان یازده شصت”، “کیک زرد” و “کارو” و… بیرون بکشند.

به خصوص که برخلاف اکران در سینماها، اکران آنلاین نه سقف زمانی دارد و نه حفظ کف فروش در سرگروه و به این ترتیب گردانندگان اوج می‌توانند خیلی زود و بی‌کمترین هزینه جانبی به پول برسند.
پس برادران اوج بشتابید که تا واکسن کرونا یافت نشده و همچنان سینماها بسته‌اند، سودآوری آنلاین آثارتان را به نظاره بنشینید.

پیوند کوتاه: https://www.cinemaroozan.ir/?p=60109
image_print
برچسب ها: اکران آنلاینخروجسازمان هنری-رسانه‌ای اوجسینماروزانسینماژورنال
نوشته قبلی

حتما باید عزرائیل سر بر‌سد و کار را یکسره کند؟؟⇐صندوق اعتباری هنر: حق بیمه سه ماهه هنرمندان توسط ارشاد پرداخت می‌شود!/خانه سینما: سینماگران حق بیمه‌های‌شان را خودشان پرداخت کنند تا بیمه‌شان قطع نشود!!

نوشته‌ی بعدی

یک پخش‌کننده سینما اظهار داشت⇐کرونا، سینمای ایران را به برزخی برده که همگان در آن بلاتکلیف هستند!/اولویت دولت هم در شرایط فعلی، سینما و فرهنگ نیست!/حتی اگر همین امروز نیز کرونا از بین برود، حداقل یک ماه طول می‌کشد تا مخاطبان به سینماها برگردند!/خطر مبتلا شدن به کرونا در مترو و اتوبوس بسیار بیشتر از سینماها و تئاترهای تعطیل‌شده است ولی مترو و اتوبوس با حجمی بالا از جمعیت فعالیت می‌کنند!!/وقتی کپی‌رایت را به‌رسمیت نمی‌شناسیم معلوم است که تمرکز بر اکران آنلاین هم نمی‌تواند به جایی برسد!

مطالب مرتبط

حامد مظفری

به جز تراکم اکران، تهیه‌کننده‌های و پخش‌کنندگان حق‌العمل‌کار، باعث فیلمسوزی گسترده شده‌اند/گروهی از تهیه‌کنندگان طرفدار ورشکستگی در گیشه هستند!/بعضی از پخش‌کنندگان بی‌مسئولیت به عامل نابودی فیلمها بدل شده‌اند!/باید اعتبار را به پروانه‌های ارشاد برگرداند وگرنه سنگ روی سنگ بند نخواهد شد/با ادامه توقیف آثار مجوزدار در شهرستان، هیچ بعید نیست که سینماداران تهرانی هم از شهرستان‌ها یاد بگیرند و اقدام به ممیزی و توقیف خودسرانه کنند!

1 آذر 1404

سینماروزان: اینکه در نیمه‌ی دوم سال به ناگاه با انبوهی فیلم روی پرده مواجهیم درظاهر معلولِ سیاست غلط تنگ کردن...

مهدی نقویان

آقای نقویان!مدیر محترم سیمافیلم! به فصول دوم و سوم «مختار» و «امام علی(ع)» هم فکر کنید!

23 آبان 1404

سینماروزان/احمد محمداسماعیلی: یکی از سنت‌هایی که در سینما و تلویزیون اغلب کشورهای صاحب صنعت سینما دنبال می‌شود بحث ادامه تولید...

سعید مظفری، محمد کاسبی و ناصر تقوایی

امان از این مهر لعنتی⇐کدام ارگانی‌ساز زیرآب «چای تلخ»تقوایی را زد؟/چرا کاسبی ترجیح میداد کارمند بانک باشد؟/همه‌ی حرفِ سعید مظفری چه بود؟

26 مهر 1404

سینماروزان/احمد محمداسماعیلی(منتقد سینما): تا اینجای کار مهر امسال بسیار تلخ و تکان دهنده برای اهالی هنر بوده است و در...

نوشته‌ی بعدی
امیرحسین+حیدری

یک پخش‌کننده سینما اظهار داشت⇐کرونا، سینمای ایران را به برزخی برده که همگان در آن بلاتکلیف هستند!/اولویت دولت هم در شرایط فعلی، سینما و فرهنگ نیست!/حتی اگر همین امروز نیز کرونا از بین برود، حداقل یک ماه طول می‌کشد تا مخاطبان به سینماها برگردند!/خطر مبتلا شدن به کرونا در مترو و اتوبوس بسیار بیشتر از سینماها و تئاترهای تعطیل‌شده است ولی مترو و اتوبوس با حجمی بالا از جمعیت فعالیت می‌کنند!!/وقتی کپی‌رایت را به‌رسمیت نمی‌شناسیم معلوم است که تمرکز بر اکران آنلاین هم نمی‌تواند به جایی برسد!

دیدگاه‌ها 5

  1. رییسی می‌گوید:
    قبل 6 سال

    این ها پول که زیاد دارن وبرای اینکه قافیه رو نبازن میگن ۷-۸میلیارد دیدن فیلم رو

    پاسخ
  2. مجید رفیعی می‌گوید:
    قبل 6 سال

    خیلی هم عالی هفته ای یک میلیارد یعنی ماهی ۴میلیارد و سالی ۵۰ میلیارد
    ۵ تا فیلم دیگه هم دارن هر کدوم ۲۰میلیارد هم دربیاره میشه ۱۰۰ میلیارد
    اینا بدون دفتر و دستک و دی سی پی و پول تبلیع و پخش و… ۱۵۰میلیارد تا اخر سال کاسبن
    بزن دست قشنگه رو

    پاسخ
  3. حسن سرهنگی می‌گوید:
    قبل 6 سال

    به نظرم

    با کشف قلق سودآوری سریع در اکران آنلاین هرچه زودتر یک دفتر پخش اکران آنلاین راه انداخته و تجربیات خود را دراختیار امثال علی سرتیپی و دیگر پخش‌کنندگانی قرار دهید که تعطیلی کرونایی سینماها بدجوری حالشان را خراب کردهچ

    پاسخ
  4. تمجیدی سعید می‌گوید:
    قبل 6 سال

    دیگه اینا آماردهی شون از سبنماتیکت و پنل سینماشهر و دفاتر پخش هم فانتزی تره بابا

    پاسخ
  5. مجتبی توانا می‌گوید:
    قبل 6 سال

    احسان جان راهت درسته
    کارت درسته
    من که قبولت دارم
    به بدخواها کاری نداسته باس
    باقدرت ادامه بده
    ایشالا یه روز تو هالیوود فیلم تولید کنید

    پاسخ

پاسخ دادن به تمجیدی سعید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدها

  • حامد مظفری

    به جز تراکم اکران، تهیه‌کننده‌های و پخش‌کنندگان حق‌العمل‌کار، باعث فیلمسوزی گسترده شده‌اند/گروهی از تهیه‌کنندگان طرفدار ورشکستگی در گیشه هستند!/بعضی از پخش‌کنندگان بی‌مسئولیت به عامل نابودی فیلمها بدل شده‌اند!/باید اعتبار را به پروانه‌های ارشاد برگرداند وگرنه سنگ روی سنگ بند نخواهد شد/با ادامه توقیف آثار مجوزدار در شهرستان، هیچ بعید نیست که سینماداران تهرانی هم از شهرستان‌ها یاد بگیرند و اقدام به ممیزی و توقیف خودسرانه کنند!

    354 اشتراک ها
    اشتراک گذاری 142 توئیت 89
  • تقابلات والد و مولود در سینمای این سالها؛ از “پیرپسر” تا “پسرکشی” 

    179 اشتراک ها
    اشتراک گذاری 72 توئیت 45
  • حرفهای ده‌نمکی درباره تعدد دوست‌دختر! +فیلم

    21 اشتراک ها
    اشتراک گذاری 8 توئیت 5
  • صدور پروانه نمایش برای تهیه‌کننده «داوینچیز»+صدور پروانه برای یک مدیر اسبق

    18 اشتراک ها
    اشتراک گذاری 7 توئیت 5
  • معرفی یک بانوی تهیه‌کننده به‌عنوان دبیر پانزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم ١٠٠

    15 اشتراک ها
    اشتراک گذاری 6 توئیت 4
  • واکنش غیرمنتظره علیرضا قربانی به خط سفید!+ویدئو

    14 اشتراک ها
    اشتراک گذاری 6 توئیت 4
  • تلاش برای همکاری با نسل‌های مختلف/اعلام فهرست تولیدات تازه‌ی فارابی+اطلاعات کامل درباره روند تولید این ۱۵ فیلم

    13 اشتراک ها
    اشتراک گذاری 5 توئیت 3
  • کمدی-رمانتیک دشوارتر از کمدی!⇐اصغر نعیمی کارگردان فیلم «دوروز دیرتر» مطرح کرد+توضیح درباره چرایی واگذاری فیلمنامه پرحاشیه «زندگی خصوصی»

    13 اشتراک ها
    اشتراک گذاری 5 توئیت 3

آخرین مطالب

فیلم کوتاه «مِه» آماده نمایش شد

راه‌اندازی رادیو مقاومت/ رادیو مقاومت اول دی‌ماه ششمین سال فعالیت خود را آغاز می‌کند

کنسرت بزرگ جواد زکی شمس‌آبادی با ارکستر کامل؛ ۲۷ آذر در اریکه ایرانیان

انتصاب مسئولان بخش‌های مختلف پنجمین جشنواره رادیویی پژواک

مرتضی غفوری؛ برنده‌ی جایزه‌ی اصلی فستیوال باکو

آقای زالو مماس با صد میلیارد/قسطنطنیه ۷۵میلیارد/عبور یوز از ۷۴میلیارد/کفایت مذاکرات ۲۳میلیارد/بچه مردم ۱۳میلیارد/دوروز دیرتر ۱۱میلیارد/وصال طهران۵۷ و دختر برقی در ۶میلیارد+آمار کامل فروش 

«شَبِ‌ موسیقی جنوبی» در پنجاهمین شب از سلسله شب‌های دلکوک خانه هنرمندان ایران

نمایشگاه «پنج امضاء» در شاهرود

دو سال انتظار برای دريافت مجوز “فِلفور”/واکنش پلتفرم نماوا به بلاتکلیفی برنامه‌های رپ

سُها نیاستی دربرابر مرضیه برومند؟! فیلم «دختر پری خانوم» در راه فجر۴۴ 

تبلیغات

ویژه ها

پردیس اکومال کرج
خبر

آقای زالو مماس با صد میلیارد/قسطنطنیه ۷۵میلیارد/عبور یوز از ۷۴میلیارد/کفایت مذاکرات ۲۳میلیارد/بچه مردم ۱۳میلیارد/دوروز دیرتر ۱۱میلیارد/وصال طهران۵۷ و دختر برقی در ۶میلیارد+آمار کامل فروش 

21 آذر 1404

سینماروزان: صدرنشین فروش هفتگی دو فیلم "آقای زالو" و "کفایت مذاکرات" هستند؛ آقاي زالو بیش از ده میلیارد فروش هفتگی...

ادامه مطلب
دو سال انتظار برای دريافت مجوز “فِلفور”/واکنش پلتفرم نماوا به بلاتکلیفی برنامه‌های رپ

دو سال انتظار برای دريافت مجوز “فِلفور”/واکنش پلتفرم نماوا به بلاتکلیفی برنامه‌های رپ

20 آذر 1404
فیلم های کپی

فیلم «های‌کپی»؛ ملغمه‌ای low level!

19 آذر 1404
یزدان عشیری+جشنواره جهانی فجر

وقتی ده‌ها جشنواره سینمایی در کشور داریم، چرا باید حتما جشنواره فجر را تجزیه کنیم؟/ این درخت تناور ریشه‌های عمیق دارد؛ هرس اشتباه بدجوری به درخت آسیب زد/هیچ دلیل قانع‌کننده و عقلانی برای گسست بخش بین‌الملل و فاصله‌گذاری میان یک کل منسجم  نبود/اتفاقا با برگزاری بخش بین‌الملل در دهه فجر می‌شد از فضای مهیای جشنواره اصلی فجر بهره‌مند شد و میلیاردها تومان در منابع صرفه‌جویی نمود و همزمان از ظرفیت صدها رسانه استفاده کرد/اینکه بخش اصلی جشنواره فجر را در دهه فجر و نصفه‌‌ی دیگر را در اردیبهشت یا آذر و «شاید وقتی دیگر» یا در تهران، منطقه آزاد، شیراز و یا «ناکجاآباد» برگزار کرد فقط باعث بی‌هویتی، سرگردانی و ضعیف‌تر شدن جشنواره شد!/اگر واقعا به دنبال جهانی شدن هستند چرا فجر را پاره کردند و چرا مستقلا جشنواره جهانی شیراز یا قشم یا… را برگزار نمی‌کنند؟/باعث تاسف است که صدای جشنواره جهانی فجر حتی از دروازه‌ی شیراز آن سوتر نرفته است ولی جشنواره‌ی تازه‌کار دریای سرخ عربستان که عضو فیاپف هم نیست کل جریان خبری رسانه‌های خارجی را درنوردیده! 

18 آذر 1404
فیلم احمد

تازه‌ترین خروجی شورای صنفی نمایش: دستور اکران فیلم تراژدی زلزله‌ی بم+دستور نیم‌بها کردن آخرهفته فقط برای بانوان!

16 آذر 1404
اصغر سمسارزاده

احضار به ساواک به‌خاطر یک کلاه!+مواجهه با خلخالی بابتِ سرقفلی ملک نماینده‌ی خلخال!++ماجرای گریه‌ی یک‌ساعته بابت نقش پُرمویی که مهرجویی به او داد/اصغر سمسارزاده در تازه‌ترین گفتگویش مطرح کرد

15 آذر 1404
توقف «متری شش و نیم» کمی بالاتر از 27میلیارد/«تگزاس2» 17میلیاردی شد/دو فیلم حاکمیتی-مشکوک المنابع که سانسها را بلعیده‌اند بعد از دو هفته، رویهم فقط کمی بیش از 12میلیارد فروختند/«سرخپوست» 5میلیاردی شد/«زهرمار» دوروزه در مرز نیم میلیارد/«دختر شیطان» علیرغم تبعید به سانسهای کم‌مخاطب صبحگاهی(!) در آستانه میلیارد قرار گرفت+آمار کامل فروش

آقای زالو مماس با ۹۰میلیارد/قسطنطنیه ۷۴میلیارد/یوز ۷۱میلیارد/کج‌پیله ۴۵میلیارد/گوزنهای اتوبان ۱۷/۵میلیارد و مجنون ۱۶/۵میلیارد/کفایت مذاکرات ۱۵میلیارد/غریزه ۱۴میلیارد و بچه‌ی مردم ۱۲میلیارد/دوروز دیرتر ۹میلیارد/دختر برقی ۳/۵میلیارد/طهران۵۷ دوروزه دومیلیارد/آغاز سرد های‌کپی با مرتضی عقیلی+آمار کامل فروش

14 آذر 1404
سامانه جامع رسانه‌های کشور
  • خانه
  • خبر
  • رک و راست
  • شیروانی داغ
  • گزارش
  • گفتگو
  • گوناگون
  • یادداشت
  • یک سکانس سینمایی

© 2023 ژورنال سینما - تمام حقوق محفوظ است طراحی سایت توسط آنیل طراح

بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
  • خانه
  • خبر
  • رک و راست
  • شیروانی داغ
  • گزارش
  • گفتگو
  • گوناگون
  • یادداشت
  • یک سکانس سینمایی
برای ما ژورنال چیز دیگریست و برای خیلی‌ها، چیز دیگر
ما به منظور دیگری ژورنالیست شدیم و آنها به‌منظور دیگری در این حرفه‌اند...

خوش آمدید!

وارد ناحیه کاربری خود شوید

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

رمز عبور خود را بازیابی کنید

لطفا نام کاربری یا آدرس ایمیل خود را برای بازنشانی رمز عبور خود وارد کنید.

ورود به سیستم