سینماروزان: حدود یک هفته بعد از اعلام شورای صنفی نمایش مبنی بر تثبیت بهای بلیت سینما، بلیت سینما گران شد.
گرچه گرانی قیمت بلیت در لوای شناورسازی اعلام شده اما واقعیت اینکه بهای بلیت در سانسهای اصلی سینماها به ۱۵۰ (وسط هفته) تا ۱۸۰ هزار تومان(آخرهفته) رسیده.
بهای بلیت سالنهای ویآیپی نیز ۳۶۰هزار تومان اعلام شده.
البته به جبران افزایش بها، روزهای نیم بها به دو روز افزایش یافته…
در ناچاری سینماداران بر افزایش قیمت بلیت، حرجی نیست و وقتی همه چیز گران میشود آنها هم ناچارند به گرانی اما چه کاری بود که هفته قبل، از تثبیت گفتند و بعد به این زودی، افزایش بها را اعلام نمودند؟؟
بهای بلیت سینماها در سال ۱۴۰۵ به قرار زیر است:
—روزهای نیمبها/یکشنبه و سهشنبه: سینماهای مدرن ۹۰ هزار تومان، سینماهای ممتاز ۶۰ هزار تومان و سینماهای درجهیک ۵۰ هزار تومان
— روزهای پنجشنبه، جمعه، اعیاد و تعطیل: سینماهای مدرن ۱۸۰ هزار تومان، سینماهای ممتاز ۱۲۰ هزار تومان و سینماهای درجهیک ۹۰ هزار تومان
— روزهای شنبه، دوشنبه و چهارشنبه قبل از ساعت ۱۷ بلیت سینما نیمبها و بعد از ساعت ۱۷: سینماهای مدرن ۱۵۰ هزار تومان، سینماهای ممتاز ۹۰ هزار تومان و سینماهای درجهیک ۷۰ هزار تومان

































