• مرام‌نامه
  • شبکه های اجتماعی
  • سفارش آگهی
  • تماس با ما
  • درباره ما
سه شنبه 25 شهریور 1404
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
ژورنال سینما
  • خانه
  • خبر
  • رک و راست
  • شیروانی داغ
  • گزارش
  • گفتگو
  • گوناگون
  • یادداشت
  • یک سکانس سینمایی
  • خانه
  • خبر
  • رک و راست
  • شیروانی داغ
  • گزارش
  • گفتگو
  • گوناگون
  • یادداشت
  • یک سکانس سینمایی
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
ژورنال سینما
  • مرام‌نامه
  • شبکه های اجتماعی
  • سفارش آگهی
  • تماس با ما
  • درباره ما
تبلیغات
خانه یادداشت

بهداد گفت: کیمیایی نمی‌تواند دیگران را دوست داشته باشد+فیلم⇔ این ویژگی از کجا آمده؟ از «کیمیایی بودن»؟! یا به تعبیر کنایه‌آلود آن فیلمساز غربت‌نشین از «فیلمساز موفق بودن»؟!

7 مرداد 1396
در یادداشت
6 0
A A
7
حامد مظفری

حامد مظفری

سینماروزان/حامد مظفری: هفتم مردادماه تولد 76 سالگی مسعود کیمیایی بود و به مانند همه تولدهای دیگرش مواجه شد با پیامهای تبریکی که این و آن برایش فرستادند اما گفتگوی حامد بهداد یک روز پیش از تولد کیمیایی بیشتر از همه این پیامهای تبریک بازخورد داشت.

بهداد در گفتگویی زنده روی آنتن رسانه ملی به صراحت به گلایه از کیمیایی پرداخت و از بی رغبتی به سیمرغی گفت که بخاطر «جرم» گرفته بود! بهداد یک عبارت کلیدی هم طرح کرد و آن هم اینکه «کیمیایی نمیتواند دیگران را دوست داشته باشد.»
اگر این عبارت بهداد را مجالی کنیم برای بررسی کیفیت رابطه همکاران سالهای دور و نزدیک با کیمیایی بیش از پیش به صدق گفته های بهداد میرسیم.

تقریبا در همه این سالها آدمهای مختلف به کیمیایی نزدیک شده و در ابتدا هم همه قابها، خوش و خرم و با فیگورهای خواستنی بوده ولی در گذر زمان گلایه ها پررنگ شده و حتی گاه به تقابل رسیده.
از بهروز وثوقی بگیرید که کیمیایی بعد از اختلاف با وی «غزل» را با فردین کار کرد که البته فیلم موفقی نشد تا فرامرز قریبیان و سعید راد و اسفندیار منفردزاده که بعد از همکاریهای ابتدایی میان آنها با کیمیایی فاصله افتاد و حتی احمد نجفی که رابطه اش با کیمیایی در این سالها کاملا کمرنگ شده.

اصلا چرا راه دور برویم؛ سال قبل همین موقع پرویز پرستویی و امیر جدیدی بازیگران و منصور لشکری قوچانی تهیه کننده «قاتل اهلی» جشن تولد او را برگزار کردند و تا توانستند از لذت همکاری با وی گفتند اما امسال اینها کجایند و فاصله آنها با کیمیایی چقدر است؟؟

چرا چنین است؟ مشکل چیست؟ یا کیست؟ کیمیایی یا همکاران؟
شاید «کیمیایی بودن» است که مشکل ساز شده تا جایی که باعث میشود آن کارگردان رفیق سالهای دور وقتی می‌خواهد از ینگه دنیا درباره یکی از فیلمنامه هایش و چرایی عدم تولید آن بنویسد کیمیایی را به طعنه با لفظ «فیلمساز موفق»ی خطاب میکند که در فیلمنامه بی‌سرانجام وی به دنبال نام خودش بوده! نامی که یافت نمیشود، اما نام فیلمنامه می‌پرد و در روزگار پس از دوم خرداد سردر سینماها را با امضای فیلمساز موفق(!) روشن می کند!
بله، کیمیایی بودن و به تعبیر آن غربت‌نشین «فیلمساز موفق بودن»(!!!) حقیقتا امر دشواریست.

برای دیدن فیلم گفته های بهداد درباره کیمیایی اینجا را ببینید.

حامد بهداد-مسعود کیمیایی
حامد بهداد-مسعود کیمیایی
پیوند کوتاه: https://www.cinemaroozan.ir/?p=40968
image_print
برچسب ها: احمد نجفیاسفندیار منفردزادهجرمحامد بهدادحامد مظفریسعید رادغزلفرامرز قریبیانقاتل اهلیمحمدعلی فردینمسعود کیمیایی
نوشته قبلی

آیا به رکورد هر روز یک جشنواره خواهیم رسید؟⇐یک مدیر دوران احمدی‌نژاد هم جشنواره‌دار شد⇔جشنواره‌ای ایرانی-عراقی که معلوم نیست هزینه‌اش را کدام نهاد می‌دهد

نوشته‌ی بعدی

هفت سال بعد از یک حجت‎الاسلام که با حضور جعفر دهقان فیلم «طیب» را تولید کرد⇐حالا مسعود ده‌نمکی هم قصد تولید فیلم سینمایی «طیب خان» را دارد/فیلمی اقتباسی که اولین قسمت از سه گانه «اعدامیها»ست!؟+عکس

مطالب مرتبط

چرا روسای جسور(!) خانه‌ی سینما از فروزان و طوطی سلیمی و ایرن و پوری بنایی نگفتند؟؟

چرا روسای جسور(!) خانه‌ی سینما از فروزان و طوطی سلیمی و ایرن و پوری بنایی نگفتند؟؟

23 شهریور 1404

سینماروزان/حامد مظفری: جشن خانه‌ی سینمای امسال- که اول بنا بود برگزار نشود و بعد در موزه‌ی سینما برگزار شد!-چنان پارادوکسیکال...

منتقد جشنواره تورنتو درباره «وحشی» نوشت/جواد عزتی در «وحشی»؛ قهرمان بدشانس یا فرد بدون خودآگاهی؟

منتقد جشنواره تورنتو درباره «وحشی» نوشت/جواد عزتی در «وحشی»؛ قهرمان بدشانس یا فرد بدون خودآگاهی؟

22 شهریور 1404

سینماروزان: ادیسون لاوه منتقد جشنواره تورنتو در نقدی درباره سریال «وحشی» به شخصیت داود با بازی جواد عزتی پرداخته است....

مرگ مهرداد فلاحتگر؛ بازیگر نقش سینوهه‌ی سریال «یوسف» و کاشفِ مصطفی زمانی!

مرگ مهرداد فلاحتگر؛ بازیگر نقش سینوهه‌ی سریال «یوسف» و کاشفِ مصطفی زمانی!

2 شهریور 1404

سینماروزان/حامد مظفری: مهرداد فلاحتگر بازیگر تلویزیون و سینما در ۶۶سالگی مرحوم شد.   مهرداد فلاحتگر زاده ۱۳۳۸ بابل بود و از هشت...

نوشته‌ی بعدی
هفت سال بعد از یک حجت‎الاسلام که با حضور جعفر دهقان فیلم «طیب» را تولید کرد⇐حالا مسعود ده‌نمکی هم قصد تولید فیلم سینمایی «طیب خان» را دارد/فیلمی اقتباسی که اولین قسمت از سه گانه «اعدامیها»ست!؟+عکس

هفت سال بعد از یک حجت‎الاسلام که با حضور جعفر دهقان فیلم «طیب» را تولید کرد⇐حالا مسعود ده‌نمکی هم قصد تولید فیلم سینمایی «طیب خان» را دارد/فیلمی اقتباسی که اولین قسمت از سه گانه «اعدامیها»ست!؟+عکس

دیدگاه‌ها 7

  1. فسیل ستیز می‌گوید:
    قبل 8 سال

    مشگل این آقا را در روانکاوی “خود شیفتگی” میگویند. توجه نمائید ایشان در اتاقش یا دفتر کارش عکس خودش را قاب گرفته و به دیوار زده.حالا اگر عکس فیلمش بود باز یه چیزی! ولی‌ نه، پرترهٔ خودشان باید شب و روز جلوی چشمشان باشد. مهرجو، که از ایشان هم حالش وخیم تر است و خودش را جزو “گنجینه‌ها و مفاخر ملی‌” میداند !

    خودشیفتگی در پیری تبدیل به یک تراژدی میشود و گاهی‌ هم در لباس “تواضع” خود را نشان می‌دهد. مثل مشایخ و انتظام، که مدام خود را “خاک پای مردم” مینامند، ولی‌ وای به حال و روزت اگر آنها را استاد یا اسطوره خطاب نکنی‌. ..

    بهروز وثوق در مورد ایشان گفته، فیلمهای خوبی‌ ساخت، ولی‌ با خودش میانه ای‌ ندارم …
    بنده خدا سعید راد هم سر پیری، از دست ایشان حرص میخورد ولی‌ باز استاد کیمیایی می‌گوید، شاید دلش سوخت و یک نقشی‌ هم به او داد.
    بیچاره پولاد که مجبور است اضمحلال پدرش را تحمل کند و دم نزند، شاید هم تا به حال از خانهٔ فرار کرده و فقط روزی یک بار به پدر سر میزند ..

    پاسخ
    • hamed می‌گوید:
      قبل 8 سال

      اگر مهرجویی “گنجینه” نیست در عرصه سینما چه کسی “گنجینه” است؟ مسئله این است که مهرجویی اشاره‌اش به فیلم‌های‌اش- گاو، دایره مینا، هامون، اجاره نشین‌ها، لیلا، درخت گلابی، سارا، پری، مهمان مامان، سنتوری و …- است و نه شخصِ خودش. خودش هم به خوبی از کیفیت پائین فیلم‌های اخیرش آگاه است. حالا گیرم که دلیل‌اش را “فقط” سانسور می‌داند. اما داستان کیمیایی فرق می‌کند. کیمیایی به همه چشمک رفاقت می‌زند و بعد پشت‌شان را خالی می‌کند. حتا پشت جواد طوسی، یار غارش، را خالی کرد. در همین مصاحبه هم بهداد در اشاره به مهرجویی می‌گوید “نام فامیل‌اش برازنده شخصیت‌اش است.” حسن معجونی در مصاحبه اخیرش با برنامه آپاراتچی مهرجوییِ سال‌های اخیر را شست و گذاشت کنار. به فرض اگر درباره کیمیایی چنین حرفی زده بود خود کیمیایی و اعوان و انصارش مطبوعات و رسانه‌ها را علیه‌اش بسیج می‌کرد. اما مهرجویی نه نوچه دارد نه خودش اهل این رفتارهاست و به همین خاطر نسبت به صحبت معجونی واکنشی نشان نداد.

      پاسخ
      • فسیل ستیز می‌گوید:
        قبل 8 سال

        در مورد سوال شما: در این سینما هیچ کس گنجینه نیست ولی‌ “خود گنجینه دان” تا دلتان بخواهد داریم.

        عجب، ایشان بعد از اینکه “چاوشی” و “رادان” پیشنهاد سنتوری ۲ را بسیار مودبانه ردّ کرد چه‌ها که نگفتند..
        اینها هیچ کس نبودند، “من” اوردمشان و به واسطهٔ “من” بود که شهرت یافتند و امروز خودشان را برای “من” میگیرند…”
        صد بار این “من” را تکرار کردند.

        حامد بهداد عالیست، ولی‌ مبتذل‌ترین فیلمش را در همکاری با ایشان ارائه داد. یک فیلم بسیار لوس و خنک و به قول ایشان مثلا “آبزورد” که حتا از اسمش ابتذال می‌بارید.
        “چه خوبه که برگشتی‌” اولش “سلام سلام چه خوبه برگشتی‌” بود که حتما سانسور شده و کوتاه کردند …
        پیشنهاد به ایشان: قسمت دوم آنرا هم بسازید به اسم “بری که بر نگردی” حامد بهداد مهربان و احساساتی باز هم آنرا قبول می‌کند.

        مصیبت بود پیری و نیستی‌ بخصوص همراه با “خود شیفتگی‌”

        پاسخ
  2. mehran می‌گوید:
    قبل 8 سال

    فک کنم …
    … لطفا . مرسی

    پاسخ
  3. یبنام می‌گوید:
    قبل 8 سال

    مسعود کیمیایی رند است مثل حافظ و کسی متوجه نیست خوشبختانه…

    پاسخ
  4. دوست می‌گوید:
    قبل 8 سال

    ميكروسكوپ خصوصي من
    نزديك ترين دوري ها

    نويسنده: امير پوريا

    شنبه هفتم مرداد ٩٦، مسعود كيميايي ٧٦ ساله شد. در وصف ميراثي كه از او داريم و خوب آورده ايم كه بدان مي افزايد، چه مي شود گفت كه بسنده باشد؟ افزودن برگ هايي زرين به تاريخ اين سينما و اين فرهنگ و حساسيت هميشگي به شرايط اجتماعي و سياسي روز را همه مي دانند. مي توانم جهان بيني منحصر به فرد، نثر بديع و بي شباهت به هر آنچه در داستان نويسي و ديالوگ نويسي ادبيات و سينماي ما ديده و خوانده شده، طنز و طعنه پردازي درجا را هم اضافه و عرض كنم. توان توصيف آنچه دوست مي دارد، يكي ديگر از خصلت هاي كمتر گفته شده توسط سايرين است. وقتي ديدن گري كوپر در آسانسور استوديوي مولن روژ را روايت مي كند يا داستان يك وسترن باد بوتيچر را مي گويد يا قصه زايمان همسر جلال پيشواييان همزمان با فيلمبرداري «خاك» را تعريف مي كند و اداي واكنش او را در مي آورد، قدرتي در جزييات نگري، شوقي در نوع بازگويي و خنده اي در چشمان اوست كه روايات تمام نشدني هم نسل تازه فقيدش عباس كيارستمي را به ياد مي آورد. او هم هرگز «خاطره» نمي گفت: بلكه از آن «قصه» مي ساخت و شنونده ستايشگر قصه هاي خوب روايت شده ديگران بود. اما مي توانيد از اين ربط دادن، تعجب كنيد: نه؟ جز هم نسلي و يكي دو همكاري در تيتراژ فيلم ها، ميان آداب و هنر و زيست اين دو نسبتي به چشم تان نمي آيد: درست است؟ عرض مي كنم: البته كه نگاه شان به سينما و ساختار و تكنيك، فرق داشت و حتي ضد هم بود. البته كه دراماتيزه كردن همه چيز و رفتار فيگوراتيو بازيگرها و سر و ريخت و دوخت لباس و وزن راه رفتن آدم ها در سينماي كيميايي با تلاش كيارستمي در هدايت نامحسوس نابازيگرانش به سياق شعر محبوب اش از مولانا يعني «مي دوم از پي ات همي: گرچه همي دوانم ات»، فاصله فراوان داشت. البته كه اصرار كيارستمي به اهميت فرديت آدم ها و حتي ارزش تكدرخت در نسبت با جنگل، تقابل داشت با جامعه شناسي كيميايي كه در مبهم ترين و نامعمول ترين تجربه هاي خود – از «تيغ و ابريشم» تا همين «قاتل اهلي» اخير- دارد مساله زمانه و جامعه را طرح مي كند. ولي مهم و كمياب، اين بود كه ديد و دركي رها نسبت به كار يكديگر داشتند. كيارستمي وقتي مي خواست اندوه دوستي را حين ملاقات يك شاعر پير در بستر بيماري توصيف كند، مي گفت «مانند فرمان در فيلم «قيصر» رويش را به ديوار كرده بود و شانه هايش از گريه مي لرزيد» و كيميايي در گفت وگويي كه فريدون جيراني در برنامه اينترنتي «٣٥» با او انجام داد، گفت: «عباس كيارستمي نوعي فيلم را سينما تبديل كرد». (هر دو نقل به مضمون) . اين دومي را كمتر كسي نيك دريافت. به شرح نياز دارد: بس كه موجز است. دارد مي گويد آن نوع فيلم ساده بي پيرايه كه كودك سمج، محورش بود و بعدتر در دوران فيلم هاي مدرن تر كيارستمي، بزرگسالاني بسيار نزديك به بافت و بوم خودشان، شخصيت فيلم مي شدند، در اجرا به نظر سهل الوصول مي آمد. خيلي ها در دوران رونق كانون پرورش فكري كودكان و نوجوانان فيلم هاي مشابهي مي ساختند كه احتمالا از برنامه كودك و نوجوان تلويزيون پخش مي شد. خيلي ها هم در سال هاي اوج اعتبار جهاني و هنري كيارستمي، دست به تقليدهايي زدند: وانگهي آنچه اين فيلم هاي به ظاهر مشابه را از هم متمايز و آثار كيارستمي را ممتاز مي كرد، همان جهان بيني او، زاويه نگاه اش و «سادگي بعد از پيچيدگي» بود كه قابل كسب نيست. او شبيه اين فيلم هاي ظاهرا آشنا فيلم ساخت: اما از دل آن «سينما» و سبك و حتي نگرش فلسفي به حيات و آدمي، استخراج كرد. كيميايي داشت همين را مي گفت كه در عمل، از رويكردهاي بس راهگشا در درك دنياي هنري كيارستمي است. حالا كه قريب به يك سال و يك ماه از دنياي بدون كيارستمي مي گذرد، هر يك از اين نسبت ها طنين ديگري دارند. مثلا اشاره اسفنديار منفردزاده در پيام تصويري اش به بهانه تولد امسال كيميايي، با ذكر اينكه «بعدها وقتي او از اين جهان برود، آثارش ماندگار خواهند بود» (باز و طبعا نقل به مضمون)، ما را ياد آن نظر حالا ديگر مشهور كيارستمي مي اندازد كه مي گفت اگر بناست ميان امتداد عمر خود و ماندگاري آثارش بعد از سفر ابدي، يكي را برگزيند، انتخاب اش ماندن خودش خواهد بود. نتيجه اين است كه گفته اسفند به جاي تبريك تولد، به همان سياه نگري شباهت مي يابد كه خود از آن خرده مي گرفت. يا آنچه بارها در سوگ و ثناي كيارستمي گفته و نوشته ام كه «عمري بدون يك روز سالمندي» زيست و از همين رو آن طرز درمان ناكارآمد و حالا نقدناپذير، قلب آدمي را مي فشرد و مي خراشد، حالا در تحسين كيميايي كه روز تولدش بازيگوش تر از اغلب حواليون و حواريون جدي بود، قابل تكرار است: ايشان با اين پويايي و حجم فعاليت فكر و قلم و شوق تكميل و نمايش هر فيلم شان، طبعا و قطعا سالمند به حساب نمي آيند و عدد سني، در اين موارد به شوخي مي ماند. كيارستمي از نوبت نخست تماشاي «گوزن ها» قصه اي مي گفت كه تمام شيريني اش حالا و در نبود يكي از اين دو هم نسل، به تلخي يا دست كم حسرت درمي آميزد. مي گفت مسعود ازم خواست فيلم را در استوديوي ميثاقيه، با خودش ببينم. مي گفت نگران شدم كه مي خواهد در طول فيلم، از پيچيدگي هاي تكنيكي اش بگويد: شايد در قياسي ناگفته با سادگي ساخت وساز فيلم هاي من. يا مثلا نماهايي را معنا كند. يا بگويد به اين و آن عنصرش دل بده. ولي در تمام طول فيلم ساكت بود: جز جاهايي كه صحنه اي مي گذشت و از شيطنتي كه در پشت صحنه آن كرده بود، مي گفت. فقط همين. وقتي قصه اين قصه گويي كيارستمي را براي كيميايي بازگفتم، پيش از آنكه به ته برسم، خودش جمله نهايي را گفت. عين هماني كه آقاي كيارستمي مي گفت. بايد بدانيم كه راويان خلاق، عادت پسنديده اي دارند: حين گفتن قصه اي، در واقعيت آن دست مي برند و به شكل مطلوب تر خود، روايتش مي كنند. اما اينجا، قصه اين هر دو راوي خلاق، يكي بود. يكي است.

    پاسخ
    • فسیل ستیز می‌گوید:
      قبل 8 سال

      جناب دوست، با احترام به دید و سلیقهٔ همهٔ دوستاران چنین “مفاخر ملی‌” این مرز و بوم ..
      آقای پوریا ستایش نامهٔ خوبی‌ برای استادش نوشته و چرا که نه …
      عرض شود، خاطرات ایشان را در مورد وسترن‌ها و فیلم دیدنشان را دیگر کسی‌ نیست که نداند، اما گاهی‌ دچار توّهم و تخیل نیز میشوند ..
      قضیه دیدن “گری کوپر” در آسانسور استودیو مولن روژ هم به مثابهٔ تحویل گرفتن جنازهٔ “فروغ فرخزاد” به نظر می‌رسد.
      گری کوپر در سال ۱۳۴۰ چشم از دنیا فرو بسته، یعنی‌ در این تاریخ اصلا استودیو مولن روژ تاسیس نشده بود که آسانسور داشته باشد..
      برادران اخوان صاحب گروه مولن روژ‌ها بودند که متشکل از سینما‌های “مولن روژ، مهتاب، کریستال، دیانا، اسکار و زهره” بود و فقط فیلم‌های خارجی‌ نشان میداد.
      استودیو مولن روژ در سال ۱۳۴۵ با تهیه فیلم هاشم خان به کارگردانی تونی زرین دست تاسیس شد، یعنی‌ ۵ سال بعد از فوت شدن بنده خدا “گری کوپر”
      البته در آن‌ زمان ستارگان هالیوود بسیار به ایران سفر میکردند و در تخت جمشید و چهل ستون عکس میگرفتند، و گری کوپر هم یکی‌ از آنان بوده.
      احتمالا این تنها شیفتهٔ وسترن در ایران زمین این خبر را در مجله “سپید و سیاه” آن‌ زمان خوانده، چشم‌هایش را بسته و پیاده از بستنی فروشی اکبر مشتی‌ تا خانه‌اش را در آسانسور با گری کوپر ملاقات و گفتگو کرده … و چرا که نه ..

      همواره ستایشگر مفاخر ملی‌ خود و کامروا باشید …

      پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ویژه ها

ثبت قرارداد اکران «لاک‌پشت» و یک فیلم دیگر 
خبر

ثبت قرارداد اکران «لاک‌پشت» و یک فیلم دیگر 

23 شهریور 1404

سینماروزان: شورای صنفی نمایش در تازه‌ترین جلسه خود قرارداد اکران دو فیلم را ثبت کرد.   شورای صنفی نمایش قرارداد...

ادامه مطلب
چرا روسای جسور(!) خانه‌ی سینما از فروزان و طوطی سلیمی و ایرن و پوری بنایی نگفتند؟؟

چرا روسای جسور(!) خانه‌ی سینما از فروزان و طوطی سلیمی و ایرن و پوری بنایی نگفتند؟؟

23 شهریور 1404
«پیرپسر»؛ زمینی‌ترین گزینه برای معرفی به اسکار۲۰۲۶!

«پیرپسر»؛ زمینی‌ترین گزینه برای معرفی به اسکار۲۰۲۶!

22 شهریور 1404
فقط ۴۴ سال داشت!/درگذشت امید جهان؛ خواننده‌ی خونگرم/تداعیگر سندی!

فقط ۴۴ سال داشت!/درگذشت امید جهان؛ خواننده‌ی خونگرم/تداعیگر سندی!

22 شهریور 1404
روز سینما؟/«هیچی‌ندار» مثل اهالی سینما!

روز سینما؟/«هیچی‌ندار» مثل اهالی سینما!

21 شهریور 1404
رهبری درباره فیلم “موسی” چه گفت؟+ویدیو

رهبری درباره فیلم “موسی” چه گفت؟+ویدیو

21 شهریور 1404
مرگ ابی لیتلز؛ خواننده و نوازنده/اولین اِبی موسیقی ایران!

مرگ ابی لیتلز؛ خواننده و نوازنده/اولین اِبی موسیقی ایران!

20 شهریور 1404

پربازدیدها

  • تعیین تکلیف دو فیلم باقیمانده اکران نوروزی به هفته آینده موکول شد/تعیین قیمت بلیت سینماها در سال96 با توافق سینمادار-تهیه‌کننده-توزیع کننده/تعطیلی سینماها از چهارشنبه عصر تا جمعه صبح

    “پیرپسر” ۱۶۴میلیارد و “صددام” ۱۳۴میلیارد/”مرد عینکی” ۱۲۵میلیارد و “زن و بچه” ۸۱میلیارد/”ناجورها” ۲۲میلیارد/”ناتوردشت” ۵میلیارد+آمار کامل فروش

    860 اشتراک ها
    اشتراک گذاری 344 توئیت 215
  • حلوا حلوای«سینمای ارگانی» توسط دو مدیر تازه‌کار ارگانی!

    664 اشتراک ها
    اشتراک گذاری 266 توئیت 166
  • مرگ شهرزاد؛ بازیگر زن «قیصر» که کارتن‌خواب شده بود!

    471 اشتراک ها
    اشتراک گذاری 188 توئیت 118
  • چرا روسای جسور(!) خانه‌ی سینما از فروزان و طوطی سلیمی و ایرن و پوری بنایی نگفتند؟؟

    381 اشتراک ها
    اشتراک گذاری 152 توئیت 95
  • روز سینما؟/«هیچی‌ندار» مثل اهالی سینما!

    371 اشتراک ها
    اشتراک گذاری 148 توئیت 93
  • صدور پروانه «ماجرای نیمه‌شب»مهدویان با مضمونی درباره تخلیه بیمارستانی مجاور یک کانکس افغان!+صدور پروانه برای سازندگان «گشت ارشاد» و «علفزار» و…+صدور پروانه‌ی مادر شهید ژاپنی!

    388 اشتراک ها
    اشتراک گذاری 155 توئیت 97
  • مرگ مهرداد فلاحتگر؛ بازیگر نقش سینوهه‌ی سریال «یوسف» و کاشفِ مصطفی زمانی!

    228 اشتراک ها
    اشتراک گذاری 91 توئیت 57
  • فرزان دلجو: با «چارلی باستر» به ایران می‌آیم+اظهارنظر درباره‌ی«صبحانه با زرافه‌ها»، «آقازاده» و…

    189 اشتراک ها
    اشتراک گذاری 76 توئیت 47

آخرین مطالب

زن‌های دیگر حذف شدند تا من بمانم/بخشی از پشت صحنه‌ی «کارناوال» به روایت رویا میرعلمی

آغاز اجرای «سمسار» در سالن استاد انتظامی

«الیو» با دوبله اختصاصی به نمایش خانگی رسید  

تورکنسرت «ایرانم» علیرضا قربانی به یزد می‌رود/ اجرا در فضای باز

«پیرپسر»؛ پیشنهادی برای اسکار/تاکیدِ یک روزنامه اصلاح‌طلب

رشد چشمگیر ثبت‌نام فعالان رسانه و منتقدان در چهل‌ودومین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران  

گزارشی از حضور سریال “وحشی” در پنجاهمین فستیوال تورنتو/ استقبال خریداران و صاحبان جشنواره‌ها/ اولین حضور سریال‌های ایرانی در تورنتو

سعید کنگرانی و مرگ در ۲۴ سالگی!

ثبت قرارداد اکران «لاک‌پشت» و یک فیلم دیگر 

عرفان طهماسبی از «امشب» خواند

تبلیغات

ویژه ها

ثبت قرارداد اکران «لاک‌پشت» و یک فیلم دیگر 
خبر

ثبت قرارداد اکران «لاک‌پشت» و یک فیلم دیگر 

23 شهریور 1404

سینماروزان: شورای صنفی نمایش در تازه‌ترین جلسه خود قرارداد اکران دو فیلم را ثبت کرد.   شورای صنفی نمایش قرارداد...

ادامه مطلب
چرا روسای جسور(!) خانه‌ی سینما از فروزان و طوطی سلیمی و ایرن و پوری بنایی نگفتند؟؟

چرا روسای جسور(!) خانه‌ی سینما از فروزان و طوطی سلیمی و ایرن و پوری بنایی نگفتند؟؟

23 شهریور 1404
«پیرپسر»؛ زمینی‌ترین گزینه برای معرفی به اسکار۲۰۲۶!

«پیرپسر»؛ زمینی‌ترین گزینه برای معرفی به اسکار۲۰۲۶!

22 شهریور 1404
فقط ۴۴ سال داشت!/درگذشت امید جهان؛ خواننده‌ی خونگرم/تداعیگر سندی!

فقط ۴۴ سال داشت!/درگذشت امید جهان؛ خواننده‌ی خونگرم/تداعیگر سندی!

22 شهریور 1404
روز سینما؟/«هیچی‌ندار» مثل اهالی سینما!

روز سینما؟/«هیچی‌ندار» مثل اهالی سینما!

21 شهریور 1404
رهبری درباره فیلم “موسی” چه گفت؟+ویدیو

رهبری درباره فیلم “موسی” چه گفت؟+ویدیو

21 شهریور 1404
مرگ ابی لیتلز؛ خواننده و نوازنده/اولین اِبی موسیقی ایران!

مرگ ابی لیتلز؛ خواننده و نوازنده/اولین اِبی موسیقی ایران!

20 شهریور 1404
سامانه جامع رسانه‌های کشور
  • خانه
  • خبر
  • رک و راست
  • شیروانی داغ
  • گزارش
  • گفتگو
  • گوناگون
  • یادداشت
  • یک سکانس سینمایی

© 2023 ژورنال سینما - تمام حقوق محفوظ است طراحی سایت توسط آنیل طراح

بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
  • خانه
  • خبر
  • رک و راست
  • شیروانی داغ
  • گزارش
  • گفتگو
  • گوناگون
  • یادداشت
  • یک سکانس سینمایی
برای ما ژورنال چیز دیگریست و برای خیلی‌ها، چیز دیگر
ما به منظور دیگری ژورنالیست شدیم و آنها به‌منظور دیگری در این حرفه‌اند...

خوش آمدید!

وارد ناحیه کاربری خود شوید

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

رمز عبور خود را بازیابی کنید

لطفا نام کاربری یا آدرس ایمیل خود را برای بازنشانی رمز عبور خود وارد کنید.

ورود به سیستم