• مرام‌نامه
  • شبکه های اجتماعی
  • سفارش آگهی
  • تماس با ما
  • درباره ما
دوشنبه 1 تیر 1405
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
ژورنال سینما
  • خانه
  • خبر
  • رک و راست
  • شیروانی داغ
  • گزارش
  • گفتگو
  • گوناگون
  • یادداشت
  • یک سکانس سینمایی
  • خانه
  • خبر
  • رک و راست
  • شیروانی داغ
  • گزارش
  • گفتگو
  • گوناگون
  • یادداشت
  • یک سکانس سینمایی
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
ژورنال سینما
  • مرام‌نامه
  • شبکه های اجتماعی
  • سفارش آگهی
  • تماس با ما
  • درباره ما
تبلیغات
خانه رک و راست

تازه ترین اظهارات سرمایه گذار 60 درصدی و شریک برند “شهرزاد”⇐بعد از شکایت من موسسه ای که برند “شهرزاد” را خریده بود از سرمایه گذاری انصراف داد/مردم می خواهند بدانند سرمایه تولید “شهرزاد2″ از کجا آمده!/”شهرزاد2” را به سرعت ضبط می کنند چون می خواهند مبالغی که از طرف سرمایه گذار جهت پیشبرد سریال به امانت در مجموعه گذاشته شده تا انتها خرج شود/به بازیگران “شهرزاد2” پیشنهاد می کنم به خاطر علاقه به فرهنگ، رایگان کار کنند تا تهیه کننده آزاد شود/{عذرخواهی از شریعتمداری باعث شد} روزنامه منتسب به دولت در نسبت خانوادگی ام با معاون رئیس جمهور، ایجاد تشکیک کند/اگر وامدار اخلاق هستند “شهرزاد2” را متوقف کنند تا ادامه کار بعد از آزادی تهیه کننده ضبط شود

6 آذر 1395
در رک و راست
0 0
A A
2
توضیحات تازه فرشته طائرپور درباره امضایش زیر کارت تهیه‌کننده بازداشتی⇐باز هم پای دولت سابق در میان است!!!

محمد امامی و محمدهادی رضوی و پرویز پرستویی

سینماروزان: این روزها عوامل سازنده سریال «شهرزاد2» به سرعت درحال تصویربرداری هستند درحالی که تهیه کننده سریال به دلایلی که هنوز به صورت رسمی اعلام نشده است در بازداشت به سر می برد.

به گزارش سینماروزان و به نقل از “فارس” در این وضعیت برند این سریال که در قرارداد میان دو سرمایه گذار متعلق به هر دو سرمایه گذار سید هادی رضوی و محمد امامی است اما تهیه کننده و سرمایه گذار این برند را فروخته است که  همین امر موجب اعاده حق سید هادی رضوی در وزارت ارشاد شد.

در دو مصاحبه معاونت ارزشیابی و نظارت سازمان سینمایی و مدیرکل نمایش خانگی، سرمایه گذار “شهرزاد” را به قوه قضاییه ارجاع دادند.

محمدهادی رضوی درباره نحوه ادامه فعالیت «شهرزاد» و این مهم که ادعاهای ایشان در قوه قضاییه مطرح شده یا خیر گفت: قصد مصاحبه نداشتم اما بعد از سخنان آقای ایل بیگی برای روشن شدن اذهان عمومی مجبور شدم توضیح دهم سخنان آقای ایل بیگی  مربوط به قبل از جلسه است.  ما جلسه ای مفصل با آقای ایل بیگی و حسین پارسایی داشتیم دوستان با سعه صدر به صحبت های من گوش دادند. متاسفانه دوستان فکر می کردند من تنها ادعا مطرح کردم و اسنادی در دست ندارم این درحالی است که من علاوه بر اسناد و مدارک دارای سه شاهد عاقل و بالغ هستم؛ یکی از شاهدها آقای سعید ملکان است. حتی آقای علی اسدزاده (تصویر گستر پاسارگاد) هم از قرارداد ما به هر دلیلی که آن را نمی دانم مطلع نبود.

قصد ندارم پرونده دیگری به پرونده امامی اضافه کنم

وی در پاسخ به این سوال که چرا مدارک را جهت اعاده حق به قوه قضاییه ارجاع نمی دهند گفت: خوشبختانه یا متاسفانه من خلاف آنچه که برخی از افراد از من تصویر کردند و ساختند، اخلاق مدار هستم و قصد ندارم  یک پرونده با شکایت خصوصی  روی  پرونده  آقای  امامی  قراردهم. این درحالی است که براساس قرارداد فی مابین من و آقای امامی ، محل دعاوی ما  معاونت سینمایی ارشاد مشخص شده است. نکته دیگر این که  وقتی وزارت ارشاد جلوی  پروانه ساخت و نمایشی که خود صادر کرده را می گیرد نیاز به قوه قضاییه و مراجع ذیصلاح نیست اما وقتی من براساس اسناد اعاده حق می کنم نیاز به قوه قضاییه است؟! دوستان بر این باورند که “شهرزاد” باعث رونق و جان گرفتن فضای سینما و شبکه خانگی شده و تمایلی به برهم زدن این روال ندارند به هر قیمتی ادامه داده شود.

ساخت ادامه «شهرزاد» بی اخلاقی است/ موسسه ای که برند شهرزاد را خرید، خواهان عودت مبلغ پرداخت شده است

وی ادامه داد: متاسفانه دوستان مرا به بی اخلاقی متهم می کنند اما این عزیزان خود در ادامه ساخت «شهرزاد» بی اخلاقی می کنند. 50 درصد برند «شهرزاد» را پیش فروش کردند؛ پیش پرداخت هم گرفته اند و بعد از مطرح شدن صحبت های من درباره برند “شهرزاد” موسسه‌ای که  50 درصد برند را خریداری کرده بود از سرمایه گذاری انصراف داد و درخواست عودت مبلغ را کرد که متاسفانه نتیجه نگرفته است. این بی اخلاقی نیست؟ این که به سوال مردم پاسخ نمی دهند در خصوص سرمایه «شهرزاد 2» بی اخلاقی نیست اما این که من از سوی آقای فتحی (که صوت ایشان درخصوص عذرخواهی از آقای حسین شریعتمداری در یکی از خبرگزاری ها موجود است) عذرخواهی می کنم بی اخلاقی است؟ من را متهم به عدم اخلاق و رفتار در فضای فرهنگی می کنند درصورتی که در مورد  عذرخواهی از آقای حسین شریعتمداری دوستان می گویند این عذرخواهی به سریال “شهرزاد” آسیب می زد. به نظر شما قرار باشد سریال توزیع و بی اخلاقی شود و عذرخواهی نشود این رفتار حرفه ای است.

پیشنهاد می کنم تا روشن شدن وضعیت آقای امامی دوستان بدون دستمزد و برای فرهنگ کار کنند

وی درباره نحوه برخورد با فروش برند “شهرزاد” گفت: آقایان اگر بخشی از ثروت و یا خانه و مستغلاتشان مورد تعرض دزد قرار گیرد رفتار فرهنگی می کنند؟ من پیشنهاد می کنم تمام عزیزانی که در “شهرزاد 2” مبالغی به عنوان دستمزد گرفتند همه را نزد صندوقی در دادگستری به امانت بگذارند و چون ادعای دلسوزی برای فرهنگ می کنند تا انتهای پروژه برای «فرهنگ» رایگان فعالیت کنند تا بعد از عرضه شدن و رفع اتهامات از سرمایه گذار و انشاءالله آزادی ایشان مبالغ دستمزد را مسترد کنند و آقای امامی هم نسبت به ابهامات توضیح دهند. این که با این سرعت اصرار به ضبط سریال است  برای من باعث تعجب است! به نظر می رسد می خواهند مبالغی که از طرف سرمایه گذار جهت پیشبرد سریال به امانت در مجموعه گذاشته شده تا  انتها خرج شود و بعد از اتمام آن علی بماند و حوضش! اینجا این سوال مطرح است که اگر این اتفاق بیافتد آقای فتحی و دیگر عزیزان برای فرهنگ و بدون دستمزد این کار انجام می دهند. اگر پاسخ مثبت باشد اشاره به اسنادی می کنم کل مبالغی دریافتی را  بازگردانند و رایگان فعالیت کنند . اسناد دریافتی ها را نمی توانند کتمان می کنند.  اگر دوستان فرهنگی هستند باید این را در عمل اثبات کنند. آیا هر کسی که در این گروه مشغول به کار است بدون دستمزد و فقط برای این که به فرهنگ ملت خدمت کند حاضر به فعالیت است؟

خواستار مناظره با فتحی در حضور رسانه های جمعی

رضوی ادامه داد: قصد مصاحبه نداشتم اما از جایی تصمیم به مصاحبه گرفتم که آقای فتحی  نامه اش به آقای امامی را رسانه ای کرد؛ من خواستار جلسه شدم اما طی 8 ماه گذشته علیرغم پیگیری اینجانب از افراد مختلف مبنی بر برگزاری جلسه و توضیح کامل این رفتار، متاسفانه آقای فتحی هیچ گونه پاسخی ندادند و جلسه ای برگزار نشد اما بنده به جد خواستار  مناظره با ایشان در حضور رسانه های جمعی هستم.  رفتار آقای فتحی حلقه گمشده اخلاق است. اما من در مقابل این بی اخلاقی ها  ایستادم و از حسین شریعتمداری  عذرخواهی کردم.  بعد از عذرخواهی من را از “شهرزاد” جدا  خواندند و رسانه های بیگانه ساعت ها درباره من و زندگی ام تصویر منتشر کردند و کار به جایی رسید که روزنامه منتسب به دولت در نسبت خانوادگی ام با آقای شریعتمداری معاون رئیس جمهور سعی در ایجاد تشکیک  کرد. وقتی عذرخواهی کردم دم خروس بیرون زد و رضوی جدای فتحی و عوامل “شهرزاد” شد.

سرمایه گذار “شهرزاد” گفت: همه می دانند «شهرزاد2» در ادامه «شهرزاد1» است و نمی توان آن را جدا کرد . در جلسه من با ارشاد برای اولین بار اعضای جلسه به مبحث جدیدی پی بردند که خود یک کیس مطالعاتی گردید به عنوان «برند» سریال که حتی در جلسه گفتم، اگر قرار است «شهرزاد 2» از «شهرزاد 1» جدا شود بدون اجازه دوستان و عوامل مجموعه سریال «پایتخت» و «کلاه قرمزی» و «نهنگ عنبر» اجازه تولید قسمت های  4 و 5 این مجموعه ها را به من بدهید که دوستان به اهمیت برند پی بردند. به عقیده من اگر دوستان اخلاق مدار هستند بهتر است به جای این که به سرعت کار را دنبال کنند به سوالات مخاطب جواب دهند .

«شهرزاد» را تا آزادی امامی متوقف کنید

وی در پاسخ به این مهم که پرسش های مخاطبین درباره نحوه سرمایه گذاری سریال “شهرزاد 2” چگونه پاسخ داده می شود گفت: مخاطب این سوال برایش مطرح است که “شهرزاد 2” چگونه ساخته می شود. قطعا با سرمایه آقای امامی ساخته می شود اما برای مخاطب این سوال است که این سرمایه شبهه دارد یا خیر. من از دوستان آقای امامی هستم اما به برخی از اعمال ایشان انتقاد دارم اما حاضر نیستم به پرونده ایشان پرونده دیگری با شکایت من  اضافه شود .دوستان که مدعی اخلاق و دوستی با ایشان هستند چرا برای ادامه کار و ایجاد تبلیغات گسترده، جو عمومی نسبت به پروژه و منابع مالی آن را حساس می کنند. برای آگاهی مردم ارزش قایل باشید و بگذارید ادامه کار به بعد از حل مشکل اقای امامی موکول شود و ایشان پاسخگوی حجم سوالات مردم و بنده در باره نحوه تامین سرمایه “شهرزاد 2 ” باشند. توقف پروژه در این مدت زمان باعث می شود اعتماد مخاطب به شهرزاد و عوامل سازنده بیشتر شود اما دوستان به این مهم توجه نمی کنند . آقای امامی همیشه تلاش می کردند فضا آرام شود چرا به رفتار ایشان توجه نمی کنند و اجازه نمی دهند با توقف کار فضا آرام شود و با حضور ایشان و پاسخ به شبهات کار از سر گرفته شود. چرا؟ چون اگر هنرمندان فعال که ادعای اخلاق هم دارند کار را متوقف کنند دیگر دستمزدی وجود ندارد تنها دلیل این است.

سرمایه «شهرزاد2» برای مردم سوال برانگیز است

وی در خاتمه  گفت: می گویند اخلاق من شایسته فرهنگ نیست! دوستان که اخلاق شایسته ای دارند چرا رفتار شایسته انجام نمی دهند و در مقابل این همه سوال مخاطب به سرعت به کار ادامه می دهند این درحالی است که سرمایه تامین شده در حال حاضر برای مردم سوال برانگیز است. چرا با این رفتار چهره «شهرزاد» را در میان مخاطبان خراب می کنند.

پیوند کوتاه: https://www.cinemaroozan.ir/?p=31478
image_print
برچسب ها: حسن فتحیحسین شریعتمداریشهرزادمحمد امامیمحمدهادی رضوی
نوشته قبلی

حمیدرضا آذرنگ با گریمی متفاوت در “21 روز بعد”+عکس

نوشته‌ی بعدی

مخاطبان؛ پیش برنده اتفاق هولناک زندگی خواننده معروف+عکس

مطالب مرتبط

حامد مظفری در سینماهایلایت درباره سریال کلاغ و محسن قصابیان حرف زد

از امیرعباس هویدا تا قوام‌السلطنه و مستر بین در سریال “کلاغ” !/حامد مظفری در سینماهایلایت مطرح کرد+ویدئو

28 خرداد 1405

سینماروزان: سریال "کلاغ" تازه‌ترین همکاری پلتفرم فیلیمو و محمدحسین مهدویان، یکی از آثار کنجکاوی‌برانگیز هفته های اخیر بوده. حامد مظفری...

رقابت بوخوالد و مارادونا در جام جهانی ۹۰ ایتالیا

جام جهانی۲۰۲۶؛ جامی برای پیرمردها!

28 خرداد 1405

سینماروزان/ احمد محمد اسماعیلی: اولین تجربه جدی من با جام جهانی فوتبال برمی گردد به جام جهانی ۱۹۸۲ اسپانیا و...

سریال صفا با خانواده

سریال «صفا با خانواده» و لرزیدن تن کوبریک توی گور؟!

26 خرداد 1405

سینماروزان/هونام حقانی: سال گذشته و ابتدای امسال توأم با دو جنگ بزرگ علیه ایران توسط امریکا و اسرائیل بود. طبیعی...

نوشته‌ی بعدی
مخاطبان؛ پیش برنده اتفاق هولناک زندگی خواننده معروف+عکس

مخاطبان؛ پیش برنده اتفاق هولناک زندگی خواننده معروف+عکس

دیدگاه‌ها 2

  1. احمد می‌گوید:
    قبل 10 سال

    رکورد طولانی ترین تیتر ها با اختلاف در اختیارشمای کاملا حرفه ای و پربینندست

    پاسخ
  2. علی می‌گوید:
    قبل 10 سال

    نکات جالبی که نمی گذارد بین دم خروس و قسم حضرت عباس تمیز بدهیم :
    1-“قصد ندارم پرونده دیگری به پرونده امامی اضافه کنم” => اما هفته ای یکبار مصاحبه می کنم و آش را هم می زنم !
    2-“ساخت ادامه «شهرزاد» بی اخلاقی است” => وقتی پروژه ای با اخذ تمامی مجوزهای لازم استارت خورده و پیش می رود، این زنجموره ها برای چه ؟
    3-“بعد از مطرح شدن صحبت های من درباره برند “شهرزاد” موسسه‌ای که ۵۰ درصد برند را خریداری کرده بود از سرمایه گذاری انصراف داد و درخواست عودت مبلغ را کرد که متاسفانه نتیجه نگرفته است. این بی اخلاقی نیست؟” موسسه خریداز بدون دلیل مجکمه پسند (و صرفا” بر اساس ادعاهای صرف جنابعالی!) زیر قرارداد امضاء شده اش زده، چرا باید به خواسته اش تمکین کرد ؟ آیا کار اینان اخلاقی است ؟!!! از اخلاقس بودن حرف زدن داتم و سمپاشی متصل پشت سر رفیق و شریک سابق هم چیزی نیم گوئیم !!!
    4- “پیشنهاد می کنم تا روشن شدن وضعیت آقای امامی دوستان بدون دستمزد و برای فرهنگ کار کنند” مگر شما برای طرح ادعاهایتان منتظر روشن شدن وضعیت ایشان شدید ؟
    5-” اگر دوستان اخلاق مدار هستند بهتر است به جای این که به سرعت کار را دنبال کنند به سوالات مخاطب جواب دهند” بجز شما که کسی عارض نشده !!!
    6-“مخاطب این سوال برایش مطرح است که “شهرزاد ۲” چگونه ساخته می شود. قطعا با سرمایه آقای امامی ساخته می شود اما برای مخاطب این سوال است که این سرمایه شبهه دارد یا خیر. ” سرمایه هنگفت یک جوان متولد 1363 شبهه ندارد ؟ فعلا که تفاوت شما و آقای امامی تنها در این است که ایشان آن طرف میله اند و شما این طرف !
    اگر دین نداری، لااقل آزاده باش جناب داماد !

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدها

  • سایه اعدام بر سر آقای کارگردان!؟

    سایه اعدام بر سر آقای کارگردان!؟

    27 اشتراک ها
    اشتراک گذاری 11 توئیت 7
  • دستور کار حسین انتظامی: حذف کامل سلبریتی‌های خاموش و وسط‌خواب از پروژه‌های حاکمیتی!

    24 اشتراک ها
    اشتراک گذاری 10 توئیت 6
  • مصائبِ اظهارنظر علیه همجنسگرایان!⇐ فیلم «فیورد» برنده‌ی نخل طلای کن۲۰۲۶ شد+خلاصه‌ی داستان

    24 اشتراک ها
    اشتراک گذاری 10 توئیت 6
  • اعتراف تکان دهنده آغداشلو دربرابر بهاره افشاری!+ویدئو

    24 اشتراک ها
    اشتراک گذاری 10 توئیت 6
  • چگونه آناهیتا افشار جای ترانه علیدوستی در «تهران کنارت» را گرفت؟/چطور یک پارتی در فستیوال کن موجب تولید این فیلم شد؟/«بن سای» هم یک پریناز ایزدیار دارد که هزار الله اکبر!/اگر در ایران ماندم، کمدی می‌سازم

    23 اشتراک ها
    اشتراک گذاری 9 توئیت 6
  • تغییر معاون نظارت؛ بی‌فایده‌ترین اقدام در سازمان سینمایی!

    23 اشتراک ها
    اشتراک گذاری 9 توئیت 6
  • زیرکی محمدرضا عباسیان و علی قائم‌مقامی، نقشه‌ی «هفت» را نقش بر آب کرد!

    20 اشتراک ها
    اشتراک گذاری 8 توئیت 5
  • صدور پروانه برای چهار کمدی و یک فیلم جنگی

    19 اشتراک ها
    اشتراک گذاری 8 توئیت 5

آخرین مطالب

جام‌جهانی۲۰۲۶ در تلویزیون⇐ شبکه ورزش یا شبکه سوم؟/محمدحسین میثاقی یا رسول مجیدی؟کدامیک؟

نادر فلاح به «برای فروش» پیوست

فیلمی اجتماعی با بازی بهنوش بختیاری/ فیلمبرداری «رقصِ سپید» به پایان رسید

پوستر فیلم سینمایی «براسو» رونمایی شد

چه کسی برادر سیاوش قمیشی را کُشت؟؟؟⇐روایتی عینی از برادرزاده +ویدئو

فروش ۱۴ هزار و ۵۰۰ بلیت برای اکران دیدار ایران و بلژیک در سینماها

روزهای گرم تئاتر در عمارت نوفل‌لوشاتو

فیلم کوتاه «ژیله‌مو» به جشنواره بین‌المللی فیلم نوادا سیتی آمریکا راه یافت

اعتراف تکان دهنده آغداشلو دربرابر بهاره افشاری!+ویدئو

متعاقب گزارش انتقادی سینماروزان⇐برنامه تلویزیونی «هفت» تعطیل شد

تبلیغات

ویژه ها

جام‌جهانی۲۰۲۶ در تلویزیون⇐ شبکه ورزش یا شبکه سوم؟/محمدحسین میثاقی یا رسول مجیدی؟کدامیک؟
خبر وسط

جام‌جهانی۲۰۲۶ در تلویزیون⇐ شبکه ورزش یا شبکه سوم؟/محمدحسین میثاقی یا رسول مجیدی؟کدامیک؟

31 خرداد 1405

سینماروزان/احمد محمداسماعیلی: طبق رسم بازیهای جهانی فوتبال، برنامه‌های تخصصی جام۲۰۲۶ تلویزیون در دو شبکه سه و ورزش ارائه می شود....

ادامه مطلب
سیاوش قمیشی

چه کسی برادر سیاوش قمیشی را کُشت؟؟؟⇐روایتی عینی از برادرزاده +ویدئو

30 خرداد 1405
آیدین آغداشلو و بهاره افشاری

اعتراف تکان دهنده آغداشلو دربرابر بهاره افشاری!+ویدئو

29 خرداد 1405
برنامه تلویزیونی هفت

متعاقب گزارش انتقادی سینماروزان⇐برنامه تلویزیونی «هفت» تعطیل شد

29 خرداد 1405
اکران “لاک قرمز” در گروه آفریقا/”سلام بمبئی” در گروه آزاد روی پرده می رود

کفایت مذاکرات ۱۱۰میلیارد/جیمز باند ۹۲میلیارد/آنتیک ۵۱میلیارد/تهران‌کنارت ۴۴میلیارد/تاکسیدرمی ۱۴میلیارد/افتتاحیه سرد شمشیر و اندوه+آمار کامل فروش  

29 خرداد 1405
حامد مظفری در سینماهایلایت درباره سریال کلاغ و محسن قصابیان حرف زد

از امیرعباس هویدا تا قوام‌السلطنه و مستر بین در سریال “کلاغ” !/حامد مظفری در سینماهایلایت مطرح کرد+ویدئو

28 خرداد 1405
رقابت بوخوالد و مارادونا در جام جهانی ۹۰ ایتالیا

جام جهانی۲۰۲۶؛ جامی برای پیرمردها!

28 خرداد 1405
سامانه جامع رسانه‌های کشور
  • خانه
  • خبر
  • رک و راست
  • شیروانی داغ
  • گزارش
  • گفتگو
  • گوناگون
  • یادداشت
  • یک سکانس سینمایی

© 2023 ژورنال سینما - تمام حقوق محفوظ است طراحی سایت توسط آنیل طراح

بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
  • خانه
  • خبر
  • رک و راست
  • شیروانی داغ
  • گزارش
  • گفتگو
  • گوناگون
  • یادداشت
  • یک سکانس سینمایی
برای ما ژورنال چیز دیگریست و برای خیلی‌ها، چیز دیگر
ما به منظور دیگری ژورنالیست شدیم و آنها به‌منظور دیگری در این حرفه‌اند...

خوش آمدید!

وارد ناحیه کاربری خود شوید

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

رمز عبور خود را بازیابی کنید

لطفا نام کاربری یا آدرس ایمیل خود را برای بازنشانی رمز عبور خود وارد کنید.

ورود به سیستم