• مرام‌نامه
  • شبکه های اجتماعی
  • سفارش آگهی
  • تماس با ما
  • درباره ما
سه شنبه 25 آذر 1404
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
ژورنال سینما
  • خانه
  • خبر
  • رک و راست
  • شیروانی داغ
  • گزارش
  • گفتگو
  • گوناگون
  • یادداشت
  • یک سکانس سینمایی
  • خانه
  • خبر
  • رک و راست
  • شیروانی داغ
  • گزارش
  • گفتگو
  • گوناگون
  • یادداشت
  • یک سکانس سینمایی
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
ژورنال سینما
  • مرام‌نامه
  • شبکه های اجتماعی
  • سفارش آگهی
  • تماس با ما
  • درباره ما
تبلیغات
خانه شیروانی داغ

تیتر امروز «کیهان»⇐پورنوساز معروف؛ تحلیل‌گر برنامه «هفت»!!!

15 اسفند 1395
در شیروانی داغ
0 0
A A
0
«کیهان» خواستار شد⇐سازمان ارزشی اوج هر چه زودتر در همکاری خود با این ترانه‌سرا تجدیدنظر کند/این ترانه‌سرا سابقه همکاری با خواننده مرتد و ضدّدین را داشته

کیهان

سینماروزان: «پورنو ساز معروف؛ تحلیل‌گر برنامه هفت!» این تیتر یکی از گزارشهای فرهنگی است که 15 اسفندماه در روزنامه «کیهان» منتشر شده و دلیل استفاده از این تیتر هم حضور اسی نیک‌نژاد کارگردان پروژه نیمه‌تمام «لاله» در برنامه اخیر «هفت» است.

متن گزارش «کیهان» در این باره را بخوانید:

برنامه «هفت» که جمعه شب از شبکه 3 سیما پخش شد، برای تحلیل جوایز اسکار امسال به «اسی نیک‌نژاد» متوسل شد! همان پورنو سازی که حدود 5 سال پیش توسط حلقه انحرافی دولت قبل به ایران دعوت شد و با فریب دادن مسئولان سینمایی همان دولت، پروژه‌ای 7-8 میلیاردی به نام «لاله» راه انداخت تا زندگی یک دختر رالی باز را به تصویر بکشد!
روزنامه کیهان در تاریخ‌های 21 تیرماه ، 2 ، 5 و 14 مرداد 1391 به طور مفصل به کارنامه سیاه «اسی نیک‌نژاد» و فیلم هایش در همکاری با یکی از پورنو‌سازان معروف آمریکایی به نام «زلمان کینگ» و کمپانی وی پرداخت و نقش او را در تک تک فیلم‌هایی که به وی منتسب شده، با استناد به پایگاههای معتبر فرهنگ فیلم مورد بررسی قرار داد. دوستان اهل مطالعه می‌توانند به مطلب مفصل «همه فیلم‌های اسی نیک‌نژاد» در شماره 14 مرداد 1391 کیهان مراجعه نمایند.
پس از آن افشاگری‌ها، جناب اسی نیک نژاد (که برخلاف ادعای مجری برنامه «هفت»به دلیل اسلامی بودن نام «اسدالله» و حساسیت کمپانی‌های هالیوودی برروی اسامی اسلامی، نامش را تغییر داده!) از نظرها پنهان شد. از قول ریاست وقت مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی (که سرمایه گذار فیلم «لاله» بود) گفته شد که از بودجه 7 میلیاردی پروژه فیلم یاد شده، همه آن را دریافت کرده و دستمزد خود را نیز تمام و کمال گرفته و به بهانه تدوین، راش‌های فیلم را نیز از ایران خارج کرده است!
اینک جناب «اسی» که با خوش خیالی و ساده لوحی مدیران سینمایی دولت دهم، حداقل 7 میلیارد تومان از پول بیت‌المال را به هدر داده و با تداوم همان روند در دوران معاونت سینمایی دولت بعدی هم به مذاکره پرداخته، حَکَم تعیین کرده و برای تداوم کار زمینه چینی نموده، با گردنی افراشته مجددا بازگشته و در رسانه ملی که بازهم از بودجه همان بیت‌المال اداره می‌شود، بدون آنکه به روی مبارک بیاورد و از پول‌های برباد رفته و راش‌های به غارت رفته بگوید (یا مجری برنامه که آنقدر هندوانه زیر بغل جناب «اسی» می‌گذاشت، لااقل سؤالی در این مورد بپرسد) حالا طلبکار ملت شده و از ادامه ساخت فیلمش می‌پرسد که باز هم هزینه میلیاردی دیگری دریافت کرده و راهی همان هالیوود خود شود!
اما اسی نیک‌نژاد در برنامه «هفت» با ادعای عضویت در آکادمی اسکار، به عنوان کارشناس قرار بود به تحلیل مراسم فوق بپردازد. گویا اینکه به نظر می‌رسد با توجه به قوانین آکادمی علوم و هنرهای سینمایی آمریکا و ضوابط عضویت در این آکادمی که معمولا نامزدان و برندگان اسکار و سینماگران برجسته را شامل می‌شود و با توجه به فعالیت جناب «اسی» در برخی استودیوهای پورنوساز از جمله کمپانی «زلمان کینگ» (که در همان هالیوود هم بدنام است!) بعید به نظر می‌رسد که وی عضو آکادمی اسکار باشد و حرف‌های وی از یک ادعای صرف فراتر نمی‌رود. خصوصا که 4-5 سال پیش و در آستانه ساخت فیلم «لاله» وی ادعا داشت در شاخه کوچکی از کمپانی کلمبیا به نام «تریومف»‌، قائم مقام پست پروداکشن فیلم بوده و حالا در برنامه هفت مدعی می‌شود که اصلا قائم مقام کل کمپانی کلمبیا است! و به نظرم در برنامه بعدی احتمالا خود را رئیس کلمبیا پنداشته و در برنامه بعدتر در مقام ریاست کل هالیوود قرار گیرد و خدا بعد از آن را به خیر کند!
علاوه براین، اطلاعات وی از آکادمی اسکار نیز کاملا مغلوط بود. گویا اساسا وی اتحادیه‌ها و کانون‌های حرفه‌ای سینمایی مانند اتحادیه تهیه‌کنندگان و کارگردانان و نویسندگان و بازیگران و… سینمای آمریکا را با شاخه‌های این حرفه‌ها در آکادمی اشتباه گرفته و براساس همین اشتباه، اطلاعات غلط به خورد بینندگان برنامه «هفت» داد و مجری برنامه هم مدام برایش به اصطلاح نوشابه باز می‌کرد!
وی در حالی که یکی به نعل می‌زد و یکی به میخ، از یک طرف، جشنواره‌های اروپایی را سیاسی خوانده و از طرف دیگر جوایز اسکار را کاملا سینمایی و حرفه‌ای دانست و در مقابل مواضع ضد و نقیض مجری برنامه، گاه آکادمی اسکار را همپای مردم و در جهت سلیقه آنها معرفی می‌کرد و گاهی هم در مقابله با نظر عوام و در جهت سرمایه‌داران حاکم!
به نظر می‌رسد متولیان رسانه ملی بیش از این بایستی در انتخاب و گزینش کارشناسان خود دقت به عمل آورند تا اگر آنها اطلاعات کافی درباره موضوع برنامه نداشته و حتی کارنامه‌ای سیاه را یدک می‌کشند، لااقل از جمله برباد دهندگان بیت‌المال نباشند که مردم به این یک فقره خیلی حساس هستند.

پیوند کوتاه: https://www.cinemaroozan.ir/?p=35527
image_print
برچسب ها: اسی نیک نژادپورنوسازکیهانلاله
نوشته قبلی

دیدار با امین حیایی، مجید صالحی، سحر قریشی و همکاران «سه بیگانه»؛ چهارشنبه در پردیس آزادی

نوشته‌ی بعدی

حمله داماد شهید آوینی به بهرام بیضایی به‌خاطر فرهادی!

مطالب مرتبط

کوروش یغمایی

پس از ۲۴ سال ممنوع‌کاری⇐کوروش یغمایی با خوانندگی خداحافظی کرد!+متن کامل پیام خداحافظی

13 آذر 1404

سینماروزان/حامد مظفری: نزدیکِ ۲۴ سال از آخرین باری که کوروش یغمایی توانست مجوز آلبومی با عنوان «تفنگ دسته نقره» را...

علیرضا قربانی

واکنش غیرمنتظره علیرضا قربانی به خط سفید!+ویدئو

7 آذر 1404

سینماروزان: در روزهای اخیر که ماجرای خط سفید جنجالی شده و اکانتی با خط سفید منسوب به علیرضا قربانی هم...

مسعود ده نمکی

حرفهای ده‌نمکی درباره تعدد دوست‌دختر! +فیلم

25 آبان 1404

سینماروزان: مسعود ده‌نمکی کارگردان سه‌گانه «اخراجیها» که به دنبال تولید سریال «ابواخبار» هم هست، به گلایه از بی‌توجهی مدیران به...

نوشته‌ی بعدی
ستاره زن “سلطان قلبها” در كنار بهرام بيضايي⇐بهانه بهره‌جويي مجدد

حمله داماد شهید آوینی به بهرام بیضایی به‌خاطر فرهادی!

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدها

  • حامد مظفری

    به جز تراکم اکران، تهیه‌کننده‌های و پخش‌کنندگان حق‌العمل‌کار، باعث فیلمسوزی گسترده شده‌اند/گروهی از تهیه‌کنندگان طرفدار ورشکستگی در گیشه هستند!/بعضی از پخش‌کنندگان بی‌مسئولیت به عامل نابودی فیلمها بدل شده‌اند!/باید اعتبار را به پروانه‌های ارشاد برگرداند وگرنه سنگ روی سنگ بند نخواهد شد/با ادامه توقیف آثار مجوزدار در شهرستان، هیچ بعید نیست که سینماداران تهرانی هم از شهرستان‌ها یاد بگیرند و اقدام به ممیزی و توقیف خودسرانه کنند!

    355 اشتراک ها
    اشتراک گذاری 142 توئیت 89
  • تقابلات والد و مولود در سینمای این سالها؛ از “پیرپسر” تا “پسرکشی” 

    179 اشتراک ها
    اشتراک گذاری 72 توئیت 45
  • صدور پروانه نمایش برای تهیه‌کننده «داوینچیز»+صدور پروانه برای یک مدیر اسبق

    18 اشتراک ها
    اشتراک گذاری 7 توئیت 5
  • حرفهای ده‌نمکی درباره تعدد دوست‌دختر! +فیلم

    21 اشتراک ها
    اشتراک گذاری 8 توئیت 5
  • معرفی یک بانوی تهیه‌کننده به‌عنوان دبیر پانزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم ١٠٠

    15 اشتراک ها
    اشتراک گذاری 6 توئیت 4
  • واکنش غیرمنتظره علیرضا قربانی به خط سفید!+ویدئو

    14 اشتراک ها
    اشتراک گذاری 6 توئیت 4
  • ماجرای انتقادات ناصر تقوایی از کیمیایی و مهرجویی/در گزارش روزنامه اصلاح‌طلب آمد

    14 اشتراک ها
    اشتراک گذاری 6 توئیت 4
  • احضار به ساواک به‌خاطر یک کلاه!+مواجهه با خلخالی بابتِ سرقفلی ملک نماینده‌ی خلخال!++ماجرای گریه‌ی یک‌ساعته بابت نقش پُرمویی که مهرجویی به او داد/اصغر سمسارزاده در تازه‌ترین گفتگویش مطرح کرد

    13 اشتراک ها
    اشتراک گذاری 5 توئیت 3

آخرین مطالب

«شیفت گورستان» به بازار کتاب آمد/ دلهره در دیدارهای شبانه

چرا حواس‌تان نیست؟/پرسش لیلا حاتمی از مدیران سینمایی

پایان فیلمبرداری «داستان‌های موازی» جدیدترین فیلم اصغر فرهادی+تصاویر

ورود «آقای زالو» به باشگاه ۱۰۰ میلیاردی‌ها

حامد مظفری در سینماتیک شرح داد: چرا «یک تصادف ساده» یک فیلم کاملا خودی است؟

مستند «لاماسو»؛ کاریزمای طوسی در برگ تازه‌ی نماوا 

فیلم «یازده یازده» در فیلمنت

۲۶ هزار پاترهد دست دوستی دادند/ پیش به سوی فیلم‌-کنسرت «بازی تاج و تخت»

تشخیص، هوشیاری و آگاهی؛ ابزار مهم عکاسی جنگ و مستند اجتماعی

فیلم کوتاه «مِه» آماده نمایش شد

تبلیغات

ویژه ها

چرا حواس‌تان نیست؟/پرسش لیلا حاتمی از مدیران سینمایی
خبر وسط

چرا حواس‌تان نیست؟/پرسش لیلا حاتمی از مدیران سینمایی

24 آذر 1404

سینماروزان: لیلا حاتمی بازیگر سینما که اخیرا فیلم پیرپسر را روی پرده داشت و فیلمهای بت و زمانی برای ابدیت...

ادامه مطلب
حامد مظفری در سینماتیک شرح داد: چرا «یک تصادف ساده» یک فیلم کاملا خودی است؟

حامد مظفری در سینماتیک شرح داد: چرا «یک تصادف ساده» یک فیلم کاملا خودی است؟

23 آذر 1404
مستند «لاماسو»؛ کاریزمای طوسی در برگ تازه‌ی نماوا 

مستند «لاماسو»؛ کاریزمای طوسی در برگ تازه‌ی نماوا 

23 آذر 1404
پردیس اکومال کرج

آقای زالو مماس با صد میلیارد/قسطنطنیه ۷۵میلیارد/عبور یوز از ۷۴میلیارد/کفایت مذاکرات ۲۳میلیارد/بچه مردم ۱۳میلیارد/دوروز دیرتر ۱۱میلیارد/وصال طهران۵۷ و دختر برقی در ۶میلیارد+آمار کامل فروش 

21 آذر 1404
دو سال انتظار برای دريافت مجوز “فِلفور”/واکنش پلتفرم نماوا به بلاتکلیفی برنامه‌های رپ

دو سال انتظار برای دريافت مجوز “فِلفور”/واکنش پلتفرم نماوا به بلاتکلیفی برنامه‌های رپ

20 آذر 1404
فیلم های کپی

فیلم «های‌کپی»؛ ملغمه‌ای low level!

19 آذر 1404
یزدان عشیری+جشنواره جهانی فجر

وقتی ده‌ها جشنواره سینمایی در کشور داریم، چرا باید حتما جشنواره فجر را تجزیه کنیم؟/ این درخت تناور ریشه‌های عمیق دارد؛ هرس اشتباه بدجوری به درخت آسیب زد/هیچ دلیل قانع‌کننده و عقلانی برای گسست بخش بین‌الملل و فاصله‌گذاری میان یک کل منسجم  نبود/اتفاقا با برگزاری بخش بین‌الملل در دهه فجر می‌شد از فضای مهیای جشنواره اصلی فجر بهره‌مند شد و میلیاردها تومان در منابع صرفه‌جویی نمود و همزمان از ظرفیت صدها رسانه استفاده کرد/اینکه بخش اصلی جشنواره فجر را در دهه فجر و نصفه‌‌ی دیگر را در اردیبهشت یا آذر و «شاید وقتی دیگر» یا در تهران، منطقه آزاد، شیراز و یا «ناکجاآباد» برگزار کرد فقط باعث بی‌هویتی، سرگردانی و ضعیف‌تر شدن جشنواره شد!/اگر واقعا به دنبال جهانی شدن هستند چرا فجر را پاره کردند و چرا مستقلا جشنواره جهانی شیراز یا قشم یا… را برگزار نمی‌کنند؟/باعث تاسف است که صدای جشنواره جهانی فجر حتی از دروازه‌ی شیراز آن سوتر نرفته است ولی جشنواره‌ی تازه‌کار دریای سرخ عربستان که عضو فیاپف هم نیست کل جریان خبری رسانه‌های خارجی را درنوردیده! 

18 آذر 1404
سامانه جامع رسانه‌های کشور
  • خانه
  • خبر
  • رک و راست
  • شیروانی داغ
  • گزارش
  • گفتگو
  • گوناگون
  • یادداشت
  • یک سکانس سینمایی

© 2023 ژورنال سینما - تمام حقوق محفوظ است طراحی سایت توسط آنیل طراح

بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
  • خانه
  • خبر
  • رک و راست
  • شیروانی داغ
  • گزارش
  • گفتگو
  • گوناگون
  • یادداشت
  • یک سکانس سینمایی
برای ما ژورنال چیز دیگریست و برای خیلی‌ها، چیز دیگر
ما به منظور دیگری ژورنالیست شدیم و آنها به‌منظور دیگری در این حرفه‌اند...

خوش آمدید!

وارد ناحیه کاربری خود شوید

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

رمز عبور خود را بازیابی کنید

لطفا نام کاربری یا آدرس ایمیل خود را برای بازنشانی رمز عبور خود وارد کنید.

ورود به سیستم