• مرام‌نامه
  • شبکه های اجتماعی
  • سفارش آگهی
  • تماس با ما
  • درباره ما
دوشنبه 24 آذر 1404
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
ژورنال سینما
  • خانه
  • خبر
  • رک و راست
  • شیروانی داغ
  • گزارش
  • گفتگو
  • گوناگون
  • یادداشت
  • یک سکانس سینمایی
  • خانه
  • خبر
  • رک و راست
  • شیروانی داغ
  • گزارش
  • گفتگو
  • گوناگون
  • یادداشت
  • یک سکانس سینمایی
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
ژورنال سینما
  • مرام‌نامه
  • شبکه های اجتماعی
  • سفارش آگهی
  • تماس با ما
  • درباره ما
تبلیغات
خانه گزارش

جوان اول کمدی پرفروش “توکیو بدون توقف” یک درام حادثه‌ای با مضمون اختلاس تولید می‌کند+توضیحات این بازیگر درباره دو سال تلاش برای دریافت پروانه ساخت این فیلم و خط داستانی آن

11 شهریور 1394
در گزارش
1 0
A A
4
جوان اول کمدی پرفروش “توکیو بدون توقف” یک درام حادثه‌ای با مضمون اختلاس تولید می‌کند+توضیحات این بازیگر درباره دو سال تلاش برای دریافت پروانه ساخت این فیلم و خط داستانی آن

توکیو بدون توقف

سینماژورنال: حدودا سیزده سال قبل یک کمدی با عنوان “توکیو بدون توقف” در برنامه اکران نوروزی سینماها قرار گرفت؛ این کمدی که جزو معدود حضورهای سینمایی مهران مدیری بود دو بازیگر جوان را در رأس خود داشت.

یکی از این بازیگران پانته‌آ بهرام بود که در سالهای بعد فعالیتهای سینمایی اش امتداد یافت و دیگری حسن شکوهی‌عارف که علاوه بر ایفای نقش جوان اول فیلم به عنوان سرمایه‌گذار و مدیر تولید نیز در کار حضور داشت.

موفقیت همه جانبه “توکیو بدون توقف” در اکران نشان از آن داشت که فعالیتهای شکوهی در سینما امتداد خواهد یافت اما او بعد از آن کمدی فقط یک کمدی دیگر با نام “هر چی تو بخوای” را به عنوان مدیر تولید و شریک سرمایه گذار روی پرده فرستاد که این فیلم دوم هم نتوانست موفقیتهای فیلم قبلی را تکرار کند.

حالا شکوهی یک دهه و اندی بعد از “توکیو بدون توقف” بار دیگر تصمیم گرفته درگیر تولید یک فیلم سینمایی شود. این فیلم “دیوانگی” نام دارد که پروانه ساخت آن به تازگی با موضوع کلاهبرداری و اختلاس صادر شده است.

تهیه کنندگی “دیوانگی” را شکوهی برعهده دارد و رضا قهرمانی کارگردانی که در سالهای دور آثاری چون “ارابه مرگ” را ساخته بود به عنوان کارگردان در کنار شکوهی خواهد بود.

دو سال درگیر دریافت پروانه ساخت بودیم

شکوهی درباره شرایط دریافت پروانه ساخت این فیلمنامه به سینماژورنال می گوید: حدودا دو سال درگیر دریافت پروانه ساخت “دیوانگی” بودیم. این فیلمنامه اولین بار دو سال پیش به اداره نظارت ارائه شد و در این مدت مدام در حال رایزنی و آمد و شد و اعمال اصلاحات مصوب بودیم تا بالاخره توانستیم پروانه ساخت اثر را بگیریم.

وی ادامه می دهد: درباره جزییات موارد اصلاحی نمی توانم چیزی بگویم اما همین قدر بدانید که فیلمنامه چندین بار اصلاحیه خورد تا پروانه اش صادر شد و انشاءا.. در برنامه مان است که ظرف دو هفته آینده وارد پیش تولید شویم.

در “دیوانگی” دنبال کار خوب از منظر مخاطب عام هستم

حسن شکوهی که حتی در انتخاب آثار سینمایی برای ایفای نقش هم بیشتر به سراغ آثاری تجاری مانند “چک” می رود با اشاره به اینکه حضور “دیوانگی” در جشنواره سی و چهارم به اندازه اقبال مخاطبان اهمیت ندارد بیان می دارد: بسیاری از فیلمها بودند که در جشنواره مورد توجه هیأت داوران قرار گرفتند و حسابی هم سیمرغ دار شدند اما در اکران عمومی به آنها توجهی نشده و داشته ایم فیلمهایی را که هم در جشنواره و هم اکران پرمخاطب بوده اند. هدفم در “دیوانگی” آن است فیلمی را بسازیم که اول از همه بتواند مخاطبان را به سینماها بکشاند. دنبال کار خوب از منظر نگاه مخاطب هستم.

داستان “دیوانگی” چیست؟

این تهیه کننده و سرمایه گذار با اشاره به مضمون “دیوانگی” بیان می دارد: این یک درام حادثه ای است که زمینه ای ماجرایی دارد و در بطن آن داستان پسری به نام “اشکان” روایت می شود که در تقابل با مادر، روبروی همسر وی قرار گرفته و همین است که ماجراهای مختلفی از کلاهبرداری تا اختلاس را رقم می زند.

توکیو بدون توقف
حسن شکوهی(چپ) در کنار پانته آ بهرام و ساعد هدایتی در “توکیو بدون توقف”

بعد از “توکیو…” درگیر تولید “پاورچین”، “نقطه چین” و “شبهای برره” شدم

حسن شکوهی درباره وقفه ای که میان فعالیتهای سینمایی اش بعد از “توکیو بدون توقف” روی داد بیان می دارد: فارغ از پاره ای مشکلات جسمی که در سالهای اخیر گریبانگیرم شد بعد از “توکیو…” مدتی را به کار در تلویزیون مشغول شدم و به همراه شرکایم در تولید سریالهایی چون “پاورچین” و بعدتر “نقطه چین” و “شبهای برره” حضور فعال داشتم. خوشبختانه تمامی این سریالها نیز مورد توجه مخاطبان قرار گرفت.

هیچ وقت مشکل بازگشت سرمایه نداشته ام

وقتی از شکوهی می پرسیم در غلبه علاقه مخاطب به کمدی چطور جرأت کرده بر یک درام ماجرایی کاملا جدی سرمایه گذاری کند وی به سینماژورنال می گوید: هیچ وقت مشکل بازگشت سرمایه نداشته ام و خوشبختانه در اغلب کارهایی که سرمایه گذاری کرده ام توانسته ام نتیجه مثبت را بگیرم چون سعی کرده ام به مخاطب احترام بگذارم. “دیوانگی” نیز با احترام کامل به مخاطب تولید خواهد شد و به احتمال 70 درصد مورد توجه قرار می گیرد.

این بازیگر ادامه می دهد: یادم می آید قبل از اینکه وارد فاز تولید سریال “به کجا چنین شتابان” شوم هم بسیاری از دوستان مرا از مشارکت در تولید سریالی جدی برحذر می داشتند اما دیدید که آن سریال که ذره‌ای کمدی نداشت هم مخاطب پسند بود.

حسن شکوهی درباره تیم بازیگران “دیوانگی” به سینماژورنال بیان می دارد: مذاکراتی را با برخی از چهره های شناخته شده انجام داده ایم اما تا قطعی شدن تیم بازیگران که ده روز آینده است اجازه بدهید در این باره چیزی نگویم.

پیوند کوتاه: https://www.cinemaroozan.ir/?p=9358
image_print
برچسب ها: توکیو بدون توقفحسن شکوهیدیوانگیرضا قهرمانیمهران مدیری
نوشته قبلی

آگهی کنسرت بزرگ و سراسری شجریان+عکس

نوشته‌ی بعدی

نمره قبولی “هنر و تجربه” از جامعه آماری 325 نفره(!) سازمان سینمایی

مطالب مرتبط

بنیاد سینمایی فارابی

تلاش برای همکاری با نسل‌های مختلف/اعلام فهرست تولیدات تازه‌ی فارابی+اطلاعات کامل درباره روند تولید این ۱۵ فیلم

18 آذر 1404

سینماروزان: در حالی که در سال‌های گذشته تازه بعد از اعلام اسامی فیلمهای جشنواره فیلم فجر بود که ارگانهای سینمایی،...

ایرج طهماسب

از بتهوون، پیکاسو، لبخند ژکوند و اسپایدرمن تا دفترچه‌ی مطلوبِ کیارستمی و مسیر اصغر فرهادی/ایرج طهماسب در کارگاه انتقال تجربه‌اش چه گفت؟

10 آذر 1404

سینماروزان: هنرمند برخلاف جهان علم از دل کوچک‌ترین جزئیات به روایت‌های بزرگ می‌رسد و همین موضوع‌محوری است که مسیر سینما...

توقیف دو فیلم تازه‌اکران در قم!+بیانیه یک پردیس سینمایی 

توقیف دو فیلم تازه‌اکران در قم!+بیانیه یک پردیس سینمایی 

1 آبان 1404

سینماروزان: در کمال تعجب مجددا محدودیت نمایش فیلم‌های مجوزدار در برخی شهرستان ها استارت خورده است... سینماهای قم مجوز پخش...

نوشته‌ی بعدی
نمره قبولی “هنر و تجربه” از جامعه آماری 325 نفره(!) سازمان سینمایی

نمره قبولی "هنر و تجربه" از جامعه آماری 325 نفره(!) سازمان سینمایی

دیدگاه‌ها 4

  1. غفاری می‌گوید:
    قبل 10 سال

    توکیو بدون توقف عالی بوووود
    هنوز هم دیدنش خوووبه

    پاسخ
  2. لعیا می‌گوید:
    قبل 10 سال

    راسته که ایشون تومور مغزی داشتن و جراحی کردن؟

    پاسخ
  3. ممد می‌گوید:
    قبل 10 سال

    داش حسن با تریپ لاتی ات حاااال میکنم داداش

    پاسخ
  4. رفیع علیزاده می‌گوید:
    قبل 10 سال

    من اصلا نمیدونستم که حسن شکوهی مدیر تولید شبهای برره و پاورچین بوده…جالبه که مهران مدیری از همه دوستای قدیمیش بریده و رفته سراغ علی اوجی

    پاسخ

پاسخ دادن به غفاری لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدها

  • حامد مظفری

    به جز تراکم اکران، تهیه‌کننده‌های و پخش‌کنندگان حق‌العمل‌کار، باعث فیلمسوزی گسترده شده‌اند/گروهی از تهیه‌کنندگان طرفدار ورشکستگی در گیشه هستند!/بعضی از پخش‌کنندگان بی‌مسئولیت به عامل نابودی فیلمها بدل شده‌اند!/باید اعتبار را به پروانه‌های ارشاد برگرداند وگرنه سنگ روی سنگ بند نخواهد شد/با ادامه توقیف آثار مجوزدار در شهرستان، هیچ بعید نیست که سینماداران تهرانی هم از شهرستان‌ها یاد بگیرند و اقدام به ممیزی و توقیف خودسرانه کنند!

    355 اشتراک ها
    اشتراک گذاری 142 توئیت 89
  • تقابلات والد و مولود در سینمای این سالها؛ از “پیرپسر” تا “پسرکشی” 

    179 اشتراک ها
    اشتراک گذاری 72 توئیت 45
  • حرفهای ده‌نمکی درباره تعدد دوست‌دختر! +فیلم

    21 اشتراک ها
    اشتراک گذاری 8 توئیت 5
  • صدور پروانه نمایش برای تهیه‌کننده «داوینچیز»+صدور پروانه برای یک مدیر اسبق

    18 اشتراک ها
    اشتراک گذاری 7 توئیت 5
  • معرفی یک بانوی تهیه‌کننده به‌عنوان دبیر پانزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم ١٠٠

    15 اشتراک ها
    اشتراک گذاری 6 توئیت 4
  • واکنش غیرمنتظره علیرضا قربانی به خط سفید!+ویدئو

    14 اشتراک ها
    اشتراک گذاری 6 توئیت 4
  • تلاش برای همکاری با نسل‌های مختلف/اعلام فهرست تولیدات تازه‌ی فارابی+اطلاعات کامل درباره روند تولید این ۱۵ فیلم

    13 اشتراک ها
    اشتراک گذاری 5 توئیت 3
  • کمدی-رمانتیک دشوارتر از کمدی!⇐اصغر نعیمی کارگردان فیلم «دوروز دیرتر» مطرح کرد+توضیح درباره چرایی واگذاری فیلمنامه پرحاشیه «زندگی خصوصی»

    13 اشتراک ها
    اشتراک گذاری 5 توئیت 3

آخرین مطالب

ورود «آقای زالو» به باشگاه ۱۰۰ میلیاردی‌ها

حامد مظفری در سینماتیک شرح داد: چرا «یک تصادف ساده» یک فیلم کاملا خودی است؟

مستند «لاماسو»؛ کاریزمای طوسی در برگ تازه‌ی نماوا 

فیلم «یازده یازده» در فیلمنت

۲۶ هزار پاترهد دست دوستی دادند/ پیش به سوی فیلم‌-کنسرت «بازی تاج و تخت»

تشخیص، هوشیاری و آگاهی؛ ابزار مهم عکاسی جنگ و مستند اجتماعی

فیلم کوتاه «مِه» آماده نمایش شد

راه‌اندازی رادیو مقاومت/ رادیو مقاومت اول دی‌ماه ششمین سال فعالیت خود را آغاز می‌کند

کنسرت بزرگ جواد زکی شمس‌آبادی با ارکستر کامل؛ ۲۷ آذر در اریکه ایرانیان

انتصاب مسئولان بخش‌های مختلف پنجمین جشنواره رادیویی پژواک

تبلیغات

ویژه ها

حامد مظفری در سینماتیک شرح داد: چرا «یک تصادف ساده» یک فیلم کاملا خودی است؟
خبر وسط

حامد مظفری در سینماتیک شرح داد: چرا «یک تصادف ساده» یک فیلم کاملا خودی است؟

23 آذر 1404

سینماروزان: دو فیلم ایرانی داریم که مهمترین نماینده‌های ما در اسکار غیر انگلیسی زبان هستند؛ یکی "علت مرگ‌ نامعلوم" که...

ادامه مطلب
مستند «لاماسو»؛ کاریزمای طوسی در برگ تازه‌ی نماوا 

مستند «لاماسو»؛ کاریزمای طوسی در برگ تازه‌ی نماوا 

23 آذر 1404
پردیس اکومال کرج

آقای زالو مماس با صد میلیارد/قسطنطنیه ۷۵میلیارد/عبور یوز از ۷۴میلیارد/کفایت مذاکرات ۲۳میلیارد/بچه مردم ۱۳میلیارد/دوروز دیرتر ۱۱میلیارد/وصال طهران۵۷ و دختر برقی در ۶میلیارد+آمار کامل فروش 

21 آذر 1404
دو سال انتظار برای دريافت مجوز “فِلفور”/واکنش پلتفرم نماوا به بلاتکلیفی برنامه‌های رپ

دو سال انتظار برای دريافت مجوز “فِلفور”/واکنش پلتفرم نماوا به بلاتکلیفی برنامه‌های رپ

20 آذر 1404
فیلم های کپی

فیلم «های‌کپی»؛ ملغمه‌ای low level!

19 آذر 1404
یزدان عشیری+جشنواره جهانی فجر

وقتی ده‌ها جشنواره سینمایی در کشور داریم، چرا باید حتما جشنواره فجر را تجزیه کنیم؟/ این درخت تناور ریشه‌های عمیق دارد؛ هرس اشتباه بدجوری به درخت آسیب زد/هیچ دلیل قانع‌کننده و عقلانی برای گسست بخش بین‌الملل و فاصله‌گذاری میان یک کل منسجم  نبود/اتفاقا با برگزاری بخش بین‌الملل در دهه فجر می‌شد از فضای مهیای جشنواره اصلی فجر بهره‌مند شد و میلیاردها تومان در منابع صرفه‌جویی نمود و همزمان از ظرفیت صدها رسانه استفاده کرد/اینکه بخش اصلی جشنواره فجر را در دهه فجر و نصفه‌‌ی دیگر را در اردیبهشت یا آذر و «شاید وقتی دیگر» یا در تهران، منطقه آزاد، شیراز و یا «ناکجاآباد» برگزار کرد فقط باعث بی‌هویتی، سرگردانی و ضعیف‌تر شدن جشنواره شد!/اگر واقعا به دنبال جهانی شدن هستند چرا فجر را پاره کردند و چرا مستقلا جشنواره جهانی شیراز یا قشم یا… را برگزار نمی‌کنند؟/باعث تاسف است که صدای جشنواره جهانی فجر حتی از دروازه‌ی شیراز آن سوتر نرفته است ولی جشنواره‌ی تازه‌کار دریای سرخ عربستان که عضو فیاپف هم نیست کل جریان خبری رسانه‌های خارجی را درنوردیده! 

18 آذر 1404
فیلم احمد

تازه‌ترین خروجی شورای صنفی نمایش: دستور اکران فیلم تراژدی زلزله‌ی بم+دستور نیم‌بها کردن آخرهفته فقط برای بانوان!

16 آذر 1404
سامانه جامع رسانه‌های کشور
  • خانه
  • خبر
  • رک و راست
  • شیروانی داغ
  • گزارش
  • گفتگو
  • گوناگون
  • یادداشت
  • یک سکانس سینمایی

© 2023 ژورنال سینما - تمام حقوق محفوظ است طراحی سایت توسط آنیل طراح

بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
  • خانه
  • خبر
  • رک و راست
  • شیروانی داغ
  • گزارش
  • گفتگو
  • گوناگون
  • یادداشت
  • یک سکانس سینمایی
برای ما ژورنال چیز دیگریست و برای خیلی‌ها، چیز دیگر
ما به منظور دیگری ژورنالیست شدیم و آنها به‌منظور دیگری در این حرفه‌اند...

خوش آمدید!

وارد ناحیه کاربری خود شوید

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

رمز عبور خود را بازیابی کنید

لطفا نام کاربری یا آدرس ایمیل خود را برای بازنشانی رمز عبور خود وارد کنید.

ورود به سیستم