• مرام‌نامه
  • شبکه های اجتماعی
  • سفارش آگهی
  • تماس با ما
  • درباره ما
چهارشنبه 3 تیر 1405
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
ژورنال سینما
  • خانه
  • خبر
  • رک و راست
  • شیروانی داغ
  • گزارش
  • گفتگو
  • گوناگون
  • یادداشت
  • یک سکانس سینمایی
  • خانه
  • خبر
  • رک و راست
  • شیروانی داغ
  • گزارش
  • گفتگو
  • گوناگون
  • یادداشت
  • یک سکانس سینمایی
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
ژورنال سینما
  • مرام‌نامه
  • شبکه های اجتماعی
  • سفارش آگهی
  • تماس با ما
  • درباره ما
تبلیغات
خانه گفتگو

بالاخره “حبیب” به حرف آمد و درباره همه چیز سخن گفت؛ از دیدار با مشایی و علاقه برای همخوانی با محمد اصفهانی تا بدقولی یک آقازادۀ خواننده، پشت پرده دستگیری‌اش در گیلان، قرآن‌خوانی پسرش در مسجد، بازگشت خوانندگان لس‌آنجلسی و کیفیت صدای پاشایی و چاووشی

30 شهریور 1394
در گفتگو
11 0
A A
14
بالاخره “حبیب” به حرف آمد و درباره همه چیز سخن گفت؛ از دیدار با مشایی و علاقه برای همخوانی با محمد اصفهانی تا بدقولی یک آقازادۀ خواننده، پشت پرده دستگیری‌اش در گیلان، قرآن‌خوانی پسرش در مسجد، بازگشت خوانندگان لس‌آنجلسی و کیفیت صدای پاشایی و چاووشی

حبیب

 سینماژورنال: حبیب محبیان خواننده موسیقی پاپ شش سالی می شود به ایران وارد شده و در این بازه زمانی قطعاتی را هم ساخته است و خوانده است.
به گزارش سینماژورنال هرچند در بازه های زمانی مختلف شایعاتی درباره انتشار آلبوم و برگزاری کنسرت حبیب مطرح شد اما هیچ کدام از این شایعات رنگ واقعیت نگرفت.

حبیب در گفتگویی تفصیلی با “زندگی ایده آل” کوشیده درباره بخشهایی کمتر شنیده شده از زندگیش پس از بازگشت به ایران سخن گوید.

احمدی نژاد امضاء کرد و سه روزه مجوز گرفتم

حبیب درباره دیدار با اسفندیار رحیم مشایی مشاور محمود احمدی نژاد می گوید: دیدار کوتاهی با مشایی در دفترشان داشتیم. دوستی که نزدیکی به دولت وقت داشت نامه ای تنظیم کرد و پیش احمدی نژاد برد. ایشان هم بلافاصله امضا کردند و به ارشاد رسید. سه روزه مجوز گرفتم تا بتوانم آلبوم ضبط کنم تا اینکه شخصی که مایل به سرمایه گذاری بود مرا برد پیش آقای مشایی. به چه دلیل نمی دانم.

مشایی گفت اگر برگردید خوشحال می شویم
وی ادامه می دهد: مشایی خواستند مرا ببینند و گفتند اینجا وطن شماست و اگر برگردید خوشحال می شویم. برخوردشان خیلی خوب بود. وقتی فهمیدند تا سال 62 ایران بودم برایشان جالب بود.

آقازاده خزعلی زیر قولش زد…

حبیب که طی حضور در ایران قطعه ای دوصدایی با عنوان “محکوم” را با حسین خزعلی فرزند آیت ا.. خزعلی که با نام هنری “سمیر زند” فعالیت می کند خوانده است خاطره خوشی از این همکاری ندارد.

به گزارش سینماژورنال وی در شرح این ماجرا می گوید: درباره آهنگ “محکوم” باید بگویم شخصی{سمیر زند} به من زنگ زد و گفت اگر اجازه دهید من یک خط با شما بخوانم و من گفتم مخارجش بالاست. وی ابتدا همه شرایط را فراهم کرد و من رفتم و خواندم.
وی ادامه می دهد: اما وی شیطنت کرد و برخلاف ابتدای کار که گفت فقط یک خط می خواند دو سه خط خواند. البته من در عرض 15 دقیقه خوانندگی را یادش دادم و در نهایت آهنگ ضبط شد و یک روز به من زنگ زد و گفت کلی از اساتید به من گفته اند دیگر خودت میتوانی بخوانی اما در نهایت زیر قولش زد و پول مرا تسویه نکرد.

این آدمها خطرناک هستند

حبیب می افزاید: من با ایشان{سمیر زند} قرارداد نداشتم و اطمینان کردم. هیچ وقت کلاه سر کسی نگذاشتم و دوست هم ندارم کسی کلاه سرم بگذارد. حضرت علی(ع) می گوید اگر کسی خواست سرت کلاه بگذارد نگذار ولی اگر کسی کلاه سرت گذاشت بدانید که کلاه سر خودش گذاشته.

حبیب تاکید می کند: این جوان بعد از آن جریان چند بار پیام داد و عذرخواهی کرد. حتی یک بار از دوبی زنگ زد و من قطع کردم. این آدمها خطرناک هستند.

ماجرای بازداشت در ماسال

یکی دیگر از اتفاقات پیرامون حبیب حین حضور در ایران شایعه بازداشت او در ماسال بود. حبیب خودش در این باره می گوید: کل ماجرا سوءتفاهم بود. ماجرا از این قرار بود که عده ای می خواستند از طریق من سایتشان پرطرفدار شود و من اجازه ندادم…گفتم حاضرم با همه سربازان پاسگاه عکس بگیرم و به آنها امضاء دهم اما با شما عکس نمی گیرم.

حبیب
حبیب

اصلا موزیک گوش نمی دهم! البته آهنگهای اصفهانی را شنیده ام و اگر بخواهد حتما همکاری می کنم

حبیب درباره دامنه علاقه موسیقایی اش بیان می دارد: اصلا حرفی از موسیقی پاپ نزنید. من اصلا موزیک گوش نمی کنم. ماشینی که از شمال من را به تهران می آورد اصلا نباید موزیک پخش کند! البته این را بگویم آهنگهای اصفهانی را شنیده ام. اصفهانی بخواهد با من کار کند حتما این کار را می کنم.

چاووشی در ایران، بهترین است

خواننده قطعات “مرد تنهای شب” و “مادر” با اشاره به صدای محسن چاووشی بیان می دارد: در فیلمی به نام “سنتوری” به نظرم محسن چاووشی شعر و ملودیهای خوبی انتخاب کرده بود و شعر و ملودی هایی که چاووشی انتخاب میکند در ایران، بهترین است.

بعد از فوت پاشایی فهمیدم چقدر بااحساس می خواند

حبیب محبیان درباره مرتضی پاشایی چنین می گوید: بعد از فوت مرتضی پاشایی آهنگهایش را گوش دادم و بعد فهمیدم که چقدر بااحساس می خواند. او شعرهای قشنگ و احساسی را انتخاب می کرده.

هیچ خواننده لس آنجلسی نمی تواند برگردد

به گزارش سینماژورنال حبیب شایعات مربوط به بازگشت خوانندگان لس آنجلسی را هم رد کرده و اظهار می دارد: کسی که بخواهد بازگردد باید چند سال صبر کند و در جامعه نباشد. من توصیه میکنم اگر می خواهند بیایند 2 تا 3 سال در جامعه ظاهر نشوند و اگر تحمل دارند برگردند. هیچ خواننده لس آنجلسی نمی تواند برگردد و خبرهایی که می شنوید کذب است.

محمد قاری قرآن است

محمد محبیان فرزند حبیب هم مانند پدر صدای خوبی دارد. حبیب درباره فعالیتهای کنونی محمد می گوید: محمد دانشجوی طب سنتی است و در آمریکا درس می خواند…محمد پسر بسیار باسوادیست بخصوص در زمینه اسلام شناسی. محمد یک زمانی در یک مسجد در لس آنجلس اذان می گفت. قاری قرآن هم هست…

پیوند کوتاه: https://www.cinemaroozan.ir/?p=10456
image_print
برچسب ها: اسفندیار رحیم مشاییحبیب محبیانحسین خزعلیسیمر زندمحسن چاووشیمحمد محبیانمحمود احمدی نژادمرتضی پاشاییمرد تنهای شب، حبیب
نوشته قبلی

یک بدعت تاریخی: “فیلمیران” در قعر جدول فروش!!!+توضیحات علی سرتیپی درباره این اتفاق

نوشته‌ی بعدی

اعلام نتیجه نهایی رقابت ژوله-حیایی

مطالب مرتبط

پز مدیران سینمایی با پژمان جمشیدی!؟ /حامد مظفری در سینماهایلایت مطرح کرد

پز مدیران سینمایی با پژمان جمشیدی!؟ /حامد مظفری در سینماهایلایت مطرح کرد

21 اردیبهشت 1405

سینماروزان: حامد مظفری منتقد و ژورنالیست سینما در برنامه سینماهایلایت از شبکه ایران ایندیپندنت، درباره رونق گیشه سینماها به واسطه...

فیلم داستانهای موازی ساخته اصغر فرهادی

ضدّ زِنا!⇐اصغر فرهادی، قصه‌ی فیلم تازه‌اش «داستانهای موازی» را شرح داد

17 اردیبهشت 1405

سینماروزان: اصغر فرهادی اطلاعاتی را درباره آخرین ساخته سینمایی‌اش "داستان های موازی" که همزمان با رونمایی در کن۲۰۲۶ در سینماهای...

سریال بدنام

«بدنام» با تکیه بر موازین شرعی درباره تحول و توبه یک دختر جوان است/کارگردان سریال پاسخ داد

15 اردیبهشت 1405

سینماروزان: انتشار یادداشتی گزنده از سوی روزنامه کیهان در نقد سریال بدنام با واکنش کارگردان سریال، مواجه شد. کیهان با...

نوشته‌ی بعدی
اعلام نتیجه نهایی رقابت ژوله-حیایی

اعلام نتیجه نهایی رقابت ژوله-حیایی

دیدگاه‌ها 14

  1. فرهاد می‌گوید:
    قبل 11 سال

    درباره احمدی نژاد چه خوب که خودشو سانسور نکرده و مثل بعضیا که ایشون بهشون رسیده بوود نگفته مرگ بر محمود
    بازم دمش گرم

    پاسخ
  2. الی می‌گوید:
    قبل 11 سال

    اقای حبیب پسرتون اسلام شناسه؟
    اونوقت یعنی چی این؟
    بعد طب سنتی چه ربطی داره به اسلام شناسی؟

    پاسخ
  3. وبلاگ سعدابادمذهب می‌گوید:
    قبل 11 سال

    چاوشی در ایران بهترین هست

    به امید همکاری سلطان چاوشی و حبیب عزیز

    پاسخ
  4. مرررررررسی می‌گوید:
    قبل 11 سال

    عالی بود به مولا دمش گرم

    پاسخ
  5. حسین شهمریزاد می‌گوید:
    قبل 11 سال

    آقای حبیب ,
    اگر نوحه خانی را بخصوص از لس آنجلس شروع میکردی با توجه پسرت هم علاقمنده امروز به این چکنم گرفتار نمیشدی , آقا شما یک ترانه ای هستی ریتم آنچه خوندی همان ریتم اوازهای مجالس عزاداری است .. موسیقی جاز بلوز ….. شما که مایع وسابقه این سبک را داشته و دارید. شترسواری دولا دولا نداره یک بسم اله و بزن رسمن توی اینکار دیر آمدی جنگی در کارنسیت که در جبهه ها بخونی اما تا بخوای مجالس … هست کاری به دیگران نداشته باش
    وقت تلف می کنی هرکسی چراغ سبزی نشونت داد گول نخور خود دانی مثل شما خدمتی به موسیقی نمیکنید… هیچوقت ویگن نمیشید چرا که او یکی بود زور بزنید عارف بشین که بایگانی خواهید شد پس تازمان باقیست در مجالس بخوانید ….خدا را چه دیدی شاید شدید درجه یک ؟؟.

    پاسخ
  6. میلاد می‌گوید:
    قبل 11 سال

    خوبه حبیب هم اعتراف کرد … قطعا محسن چاوشی بهترین و محبوبترین خواننده کشور است

    پاسخ
  7. ali می‌گوید:
    قبل 11 سال

    به نظرم حرفهای حبیب پر از تناقض بود بخصوص در مورد سمیر زند چون ویدیوی این آهنگ موجود هستش چطور ممکنه این حرفها. علی رغم عذر خواهی نباید آبروی طرف رو میبرد اینجا

    پاسخ
    • ho3ein16 می‌گوید:
      قبل 11 سال

      قرار نیس هر کی یه اشتباه کنه و بعد با یه عذرخواهی فکر کنه هیچ اتفاقی نیافته…..معذرت خواهی چیزی رو درست نمیکنه….

      پاسخ
  8. milad می‌گوید:
    قبل 11 سال

    dorod bar chavoshi

    پاسخ
  9. شهاب می‌گوید:
    قبل 11 سال

    استاد حبیب اسطوره سالم موسیقی ایران اهل خانواده و بسیار محجوب …. خالق آثاری فاخر و ابدی در عرصه ی موسیقی ایران

    پاسخ
  10. ali dayyani می‌گوید:
    قبل 10 سال

    با درود، از جمله ی خبر ها، خبر درگذشت حبیب خواننده ی ترانه‌های معروف شهلا، مادر، و مرد تنهای شب است، حبیب، با آن گیتار معروفش، کردیت غیر قابل انکار خود را در عرصه ی خوانندگی داشت، و از جماعت هنرمندان کاذب نبود، من، یاد او را به احترام تاریخ هنر، و بخاطر آینده، با این شعر گرامی میدارم، و آن را برای شما نیز ارسال می‌کنم، اما در هنگال عمومی‌ شدن شعر، از ارسال بلافاصله ی آن، برای برخی‌ از شما، سخنی نخواهم گفت‌، که جنجال کمتر، مساوی با عمق بیشتر است، اینهم شعر

    گیتار تنها مانده ی حبیب

    حبیب، خواننده ی ترانه ی مرد تنهای شب، گیتار خویش را تنها رها نمود

    حبیب هم، مثل خیلی‌‌های دیگر رفت، درد خویش را با دوای مرگ، دوا نمود

    به مرگ گفتم که : او، به واقع مرد آرام و متینی بود، مرده پرستی نمی‌کنم

    او، از روزگار گلایه نیز داشت، احتمالا، او با مرگ خویش، کمی هم صفا نمود

    پس، پرواز او را بخاطر بسپاریم، که پرنده‌ها بقول فروغ فرخزاد، میمیرند

    بهتر آنکه، پرنده ی اندیشه ی تاریخ گرا را، تا دیر دیر نشده، در هوا نمود

    گیتار تنها مانده ی حبیب اما، در تاریخ موسیقی‌، نخواهد مرد، می‌ماند

    به رشد اصیل هنر، دارد که ظلم میشود، اگرچه نباید که ظلم و جفا نمود

    تاریخ سرودن : شنبه ۱۱ ژوئن ۲۰۱۶ برابر با ۲۲ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۴ و ۳۰ دقیقه ی بعد از نیمه شب، که سالروز ۲۲ خرداد ۱۳۸۸ هم هست، که احمدی نژاد دوباره انتخاب شد، احمدی نژاد رفت، اما، جهان پر از احمدی نژاد‌های رنگ و وارنگ است، و نکته ی غم انگیزی که نباید توجیه کرد، اینجاست

    پاسخ
  11. اکرم می‌گوید:
    قبل 10 سال

    همانند شخصیتش سنگین و متین و با وقار در قلب ما خواهی ماند

    پاسخ
  12. پگاه می‌گوید:
    قبل 10 سال

    خدا رحمتش کنه …آهنگاش و سبک خوندنش تک بود…صدای گرمی داشت و انسان شریف و سنگین و متینی بود.
    همون موقعی که خارج از ایران بود هم کلیپ مورد داری نساخت …آهنگ هاشون هم از لحاظ محتوا و مفهموم عامه پسند و بدون مورد بود.
    این که نتونست تو ایران مجوز بگیره خیلی ناراحت کننده بود….نه کنسرت نه آهنگ ….ونه حتی اجازه ی دفن تو قطعه ی هنرمندان!!!!
    میخوام بگم هر چییییی که بود پرونده ش از فردین که سیاه تر نبود!! بود؟
    تو مراسم هفتش هم که تو تهران برگزار شد نه مسئولی حضور داشت نه هنرمندی …هنرمندا که خیلی کم بودن.
    خیلی کم لطفی کردن …همه اونایی که تو پیج اینستا و … پست گذاشتن و اظهار ناراحتی کردن موقع مراسم هفتش کجا بودن؟هیچ کدومشون اونقدر دل و جرات نداشتن که برن مراسم….یا حداقل مرام نداشتن!
    آدم تو وطن خودش غریب بمیره خیلی درد داره!

    پاسخ
    • FATEME می‌گوید:
      قبل 10 سال

      با نظرت موافقم عزيزم.

      پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدها

  • سایه اعدام بر سر آقای کارگردان!؟

    سایه اعدام بر سر آقای کارگردان!؟

    28 اشتراک ها
    اشتراک گذاری 11 توئیت 7
  • اعتراف تکان دهنده آغداشلو دربرابر بهاره افشاری!+ویدئو

    27 اشتراک ها
    اشتراک گذاری 11 توئیت 7
  • چگونه آناهیتا افشار جای ترانه علیدوستی در «تهران کنارت» را گرفت؟/چطور یک پارتی در فستیوال کن موجب تولید این فیلم شد؟/«بن سای» هم یک پریناز ایزدیار دارد که هزار الله اکبر!/اگر در ایران ماندم، کمدی می‌سازم

    23 اشتراک ها
    اشتراک گذاری 9 توئیت 6
  • تغییر معاون نظارت؛ بی‌فایده‌ترین اقدام در سازمان سینمایی!

    23 اشتراک ها
    اشتراک گذاری 9 توئیت 6
  • زیرکی محمدرضا عباسیان و علی قائم‌مقامی، نقشه‌ی «هفت» را نقش بر آب کرد!

    21 اشتراک ها
    اشتراک گذاری 8 توئیت 5
  • صدور پروانه برای چهار کمدی و یک فیلم جنگی

    20 اشتراک ها
    اشتراک گذاری 8 توئیت 5
  • متعاقب گزارش انتقادی سینماروزان⇐برنامه تلویزیونی «هفت» تعطیل شد

    19 اشتراک ها
    اشتراک گذاری 8 توئیت 5
  • اکران پساجنگ و بیزنس سیاهِ «جیمز باند»/حامد مظفری در سینماهایلایت مطرح کرد+ویدئو

    18 اشتراک ها
    اشتراک گذاری 7 توئیت 5

آخرین مطالب

نمایش «سرِ انقلاب» روی صحنه رفت

سریال «سرخدار» با چهره‌های محبوب تلویزیون به شبکه یک می‌آید

رادیو؛ راوی حماسه کربلا در تاسوعا و عاشورا

جام‌جهانی۲۰۲۶ در تلویزیون⇐ شبکه ورزش یا شبکه سوم؟/محمدحسین میثاقی یا رسول مجیدی؟کدامیک؟

نادر فلاح به «برای فروش» پیوست

فیلمی اجتماعی با بازی بهنوش بختیاری/ فیلمبرداری «رقصِ سپید» به پایان رسید

پوستر فیلم سینمایی «براسو» رونمایی شد

چه کسی برادر سیاوش قمیشی را کُشت؟؟؟⇐روایتی عینی از برادرزاده +ویدئو

فروش ۱۴ هزار و ۵۰۰ بلیت برای اکران دیدار ایران و بلژیک در سینماها

روزهای گرم تئاتر در عمارت نوفل‌لوشاتو

تبلیغات

ویژه ها

جام‌جهانی۲۰۲۶ در تلویزیون⇐ شبکه ورزش یا شبکه سوم؟/محمدحسین میثاقی یا رسول مجیدی؟کدامیک؟
خبر وسط

جام‌جهانی۲۰۲۶ در تلویزیون⇐ شبکه ورزش یا شبکه سوم؟/محمدحسین میثاقی یا رسول مجیدی؟کدامیک؟

31 خرداد 1405

سینماروزان/احمد محمداسماعیلی: طبق رسم بازیهای جهانی فوتبال، برنامه‌های تخصصی جام۲۰۲۶ تلویزیون در دو شبکه سه و ورزش ارائه می شود....

ادامه مطلب
سیاوش قمیشی

چه کسی برادر سیاوش قمیشی را کُشت؟؟؟⇐روایتی عینی از برادرزاده +ویدئو

30 خرداد 1405
آیدین آغداشلو و بهاره افشاری

اعتراف تکان دهنده آغداشلو دربرابر بهاره افشاری!+ویدئو

29 خرداد 1405
برنامه تلویزیونی هفت

متعاقب گزارش انتقادی سینماروزان⇐برنامه تلویزیونی «هفت» تعطیل شد

29 خرداد 1405
اکران “لاک قرمز” در گروه آفریقا/”سلام بمبئی” در گروه آزاد روی پرده می رود

کفایت مذاکرات ۱۱۰میلیارد/جیمز باند ۹۲میلیارد/آنتیک ۵۱میلیارد/تهران‌کنارت ۴۴میلیارد/تاکسیدرمی ۱۴میلیارد/افتتاحیه سرد شمشیر و اندوه+آمار کامل فروش  

29 خرداد 1405
حامد مظفری در سینماهایلایت درباره سریال کلاغ و محسن قصابیان حرف زد

از امیرعباس هویدا تا قوام‌السلطنه و مستر بین در سریال “کلاغ” !/حامد مظفری در سینماهایلایت مطرح کرد+ویدئو

28 خرداد 1405
رقابت بوخوالد و مارادونا در جام جهانی ۹۰ ایتالیا

جام جهانی۲۰۲۶؛ جامی برای پیرمردها!؟

28 خرداد 1405
سامانه جامع رسانه‌های کشور
  • خانه
  • خبر
  • رک و راست
  • شیروانی داغ
  • گزارش
  • گفتگو
  • گوناگون
  • یادداشت
  • یک سکانس سینمایی

© 2023 ژورنال سینما - تمام حقوق محفوظ است طراحی سایت توسط آنیل طراح

بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
  • خانه
  • خبر
  • رک و راست
  • شیروانی داغ
  • گزارش
  • گفتگو
  • گوناگون
  • یادداشت
  • یک سکانس سینمایی
برای ما ژورنال چیز دیگریست و برای خیلی‌ها، چیز دیگر
ما به منظور دیگری ژورنالیست شدیم و آنها به‌منظور دیگری در این حرفه‌اند...

خوش آمدید!

وارد ناحیه کاربری خود شوید

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

رمز عبور خود را بازیابی کنید

لطفا نام کاربری یا آدرس ایمیل خود را برای بازنشانی رمز عبور خود وارد کنید.

ورود به سیستم