• مرام‌نامه
  • شبکه های اجتماعی
  • سفارش آگهی
  • تماس با ما
  • درباره ما
یکشنبه 30 آذر 1404
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
ژورنال سینما
  • خانه
  • خبر
  • رک و راست
  • شیروانی داغ
  • گزارش
  • گفتگو
  • گوناگون
  • یادداشت
  • یک سکانس سینمایی
  • خانه
  • خبر
  • رک و راست
  • شیروانی داغ
  • گزارش
  • گفتگو
  • گوناگون
  • یادداشت
  • یک سکانس سینمایی
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
ژورنال سینما
  • مرام‌نامه
  • شبکه های اجتماعی
  • سفارش آگهی
  • تماس با ما
  • درباره ما
تبلیغات
خانه یادداشت

درست‌کار!⇔علی عمرانی چگونه نقش مکمل #خسوف را بلعید؟!

30 اردیبهشت 1401
در یادداشت
73 1
A A
3
علی عمرانی و جانبخشی به #رضی؛ نقش مکمل سریال #خسوف

علی عمرانی و جانبخشی به #رضی؛ نقش مکمل سریال #خسوف

سینماروزان/حامد مظفری: سریال خوب، عوامل حرفه‌ای می‌خواهد. کارگردان حرفه‌ای میخواهد، پشت صحنه حرفه‌ای میخواهد و ایضا بازیگر حرفه‌ای.

نمی‌شود خواننده -که چه عرض کنیم، خواننده نمایان علاقمند به بازیگری -را نقش یک فیلم و سریال کنی و مخاطب برایت کف بزند!

مخاطب کاری ندارد که برای چند میلیارد چرک کف دست و خرید خانه در اقدسیه یا ابتیاع ویلا در لواسان، دست به دامن اسپانسر-بازیگرنما شده‌اید. مخاطبی که حرفه اش فیلم و سریال بینی است بازیگر حرفه ای میخواهد و چه حالی میکند وقتی می بیند در برهوت بازیگرنمایان ولو در پلتفرم ها یکی مثل مازیار میری رفته و علی عمرانی را آورده که نقش مکمل #خسوف را حتی بهتر از نقش یک بیافریند.

مرور کارنامه علی عمرانی بی فایده ترین اقدام ممکن برای ارائه عیارش است. عیار یعنی جانبخشی لحظه به لحظه به کاراکترهای پیشنهادی. عیار یعنی جانبخشی به #رضی در #خسوف به نحوی که تنه به تنه سمپاتیک ترین نقش یک های سریالهای به یادماندنی باشد.

رضی نفر دومی است که خوب فهمیده بی دوچهره‌گی و بدون اتصال به متصلین(!) تقریبا مسیری برای رشد در این ملک نیست و اگر بخواهد آسه برود و آسه بیاید حکایتش میشود حکایت اداره جاتی کباب غاز جمالزاده!

اتفاقا کم از این نفر دوم ها در فیلم های موسوم به اجتماعی این سالها ندیده‌ایم ولی علی عمرانی چنان رضی را قورت داده که هر آن دلمان میخواهد جایش باشیم تا زندگی مهیجش را درک کنیم. هیجانی شبیه هیجان بانجی جامپینگ کاران آماتور. بانجی جامپینگ کاری که حس کرده، محافظ رهایش کرده و علی اللهی میرود…

چه عیاری بالاتر از اینکه برای مخاطب #خسوف، پیگیری سرنوشت رضی و افعال آتی اش خیلی بیشتر از پرسوناژهای اصلی اهمیت پیدا کند.

#خسوف شاید در خط داستانی بدیع نبود ولی همین هوش نسبی در استفاده از امثال علی عمرانی حرفه‌ای دلخوشی بود برای احتضار گریبانگیر جریان سریال سازی و همین هوش نسبی باعث شد که این ملودرام #نماوا تقریبا تا قسمت آخر دنبال شود و مخاطب را پی خود ببرد تا هم سرنوشت رضی را دریابد و هم عاقبت رضی‌سازان و رضی‌یابان را.

علی عمرانی و جانبخشی به #رضی؛ نقش مکمل سریال #خسوف
علی عمرانی و جانبخشی به #رضی؛ نقش مکمل سریال #خسوف

 

پیوند کوتاه: https://www.cinemaroozan.ir/?p=69366
image_print
برچسب ها: #سایت_سینما_روزانسریال خسوفسینماروزانعلی عمرانی
نوشته قبلی

تحلیل #فروش_سینماهای_ایران ⇐#سگ‌بند ۳۳میلیارد را رد کرد/ #انفرادی در آستانه ۲۰میلیارد!/#مغز_استخوان ۱.۵میلیاردی شد/ #مجبوریم در آستانه میلیارد/ #چند_میگیری… دوروزه ۳۰۰میلیونی شد+آمار کامل فروش

نوشته‌ی بعدی

بازگشت به سینمای مرتضی عقیلی با #کویت_پنجاه_پنجاه !؟

مطالب مرتبط

مستند «لاماسو»؛ کاریزمای طوسی در برگ تازه‌ی نماوا 

مستند «لاماسو»؛ کاریزمای طوسی در برگ تازه‌ی نماوا 

23 آذر 1404

سینماروزان/ احمد محمداسماعیلی: مستند «لاماسو» محصول نماوا جزو مستندهای پرتره است که براساس زندگی شخصیت های معروف هنری ، سیاسی...

فیلم های کپی

فیلم «های‌کپی»؛ ملغمه‌ای low level!

19 آذر 1404

سینماروزان/حامد مظفری: آیا به صرف استفاده از یک ستاره‌ی سابقا ممنوعه و معدود مظاهر باقیمانده از فیلمفارسی میتوان فیلمی ساخت...

یزدان عشیری+جشنواره جهانی فجر

وقتی ده‌ها جشنواره سینمایی در کشور داریم، چرا باید حتما جشنواره فجر را تجزیه کنیم؟/ این درخت تناور ریشه‌های عمیق دارد؛ هرس اشتباه بدجوری به درخت آسیب زد/هیچ دلیل قانع‌کننده و عقلانی برای گسست بخش بین‌الملل و فاصله‌گذاری میان یک کل منسجم  نبود/اتفاقا با برگزاری بخش بین‌الملل در دهه فجر می‌شد از فضای مهیای جشنواره اصلی فجر بهره‌مند شد و میلیاردها تومان در منابع صرفه‌جویی نمود و همزمان از ظرفیت صدها رسانه استفاده کرد/اینکه بخش اصلی جشنواره فجر را در دهه فجر و نصفه‌‌ی دیگر را در اردیبهشت یا آذر و «شاید وقتی دیگر» یا در تهران، منطقه آزاد، شیراز و یا «ناکجاآباد» برگزار کرد فقط باعث بی‌هویتی، سرگردانی و ضعیف‌تر شدن جشنواره شد!/اگر واقعا به دنبال جهانی شدن هستند چرا فجر را پاره کردند و چرا مستقلا جشنواره جهانی شیراز یا قشم یا… را برگزار نمی‌کنند؟/باعث تاسف است که صدای جشنواره جهانی فجر حتی از دروازه‌ی شیراز آن سوتر نرفته است ولی جشنواره‌ی تازه‌کار دریای سرخ عربستان که عضو فیاپف هم نیست کل جریان خبری رسانه‌های خارجی را درنوردیده! 

18 آذر 1404

سینماروزان: اصرار مجدد بر جدایی بخش بین الملل از جشنواره اصلی فجر و برپایی آن در شیراز -علیرغم تجربیات بی...

نوشته‌ی بعدی
مرتضی عقیلی با ملودرام «کویت پنجاه-پنجاه» به سینما برمی‌گردد

بازگشت به سینمای مرتضی عقیلی با #کویت_پنجاه_پنجاه !؟

دیدگاه‌ها 3

  1. توانگر سالاری می‌گوید:
    قبل 4 سال

    بازیگر خوب
    حتی داستان تکراری رو
    جذاب میکنه
    بارک الله به علی عمرانی

    پاسخ
  2. نسترن نودهی می‌گوید:
    قبل 4 سال

    علی عمرانی جواهری ه
    در کار بازیگری
    حیف که قدردانی نمی کنیم
    از این جواهرات تراش خورده

    پاسخ
  3. رضا رضوانی می‌گوید:
    قبل 4 سال

    سریال خسوف و می دیدم
    فقط به خاطر رضی
    رضی داستان ما کارش عالیه

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدها

  • حامد مظفری

    به جز تراکم اکران، تهیه‌کننده‌های و پخش‌کنندگان حق‌العمل‌کار، باعث فیلمسوزی گسترده شده‌اند/گروهی از تهیه‌کنندگان طرفدار ورشکستگی در گیشه هستند!/بعضی از پخش‌کنندگان بی‌مسئولیت به عامل نابودی فیلمها بدل شده‌اند!/باید اعتبار را به پروانه‌های ارشاد برگرداند وگرنه سنگ روی سنگ بند نخواهد شد/با ادامه توقیف آثار مجوزدار در شهرستان، هیچ بعید نیست که سینماداران تهرانی هم از شهرستان‌ها یاد بگیرند و اقدام به ممیزی و توقیف خودسرانه کنند!

    355 اشتراک ها
    اشتراک گذاری 142 توئیت 89
  • تقابلات والد و مولود در سینمای این سالها؛ از “پیرپسر” تا “پسرکشی” 

    180 اشتراک ها
    اشتراک گذاری 72 توئیت 45
  • صدور پروانه نمایش برای تهیه‌کننده «داوینچیز»+صدور پروانه برای یک مدیر اسبق

    18 اشتراک ها
    اشتراک گذاری 7 توئیت 5
  • حامد مظفری در سینماتیک شرح داد: چرا «یک تصادف ساده» یک فیلم کاملا خودی است؟

    17 اشتراک ها
    اشتراک گذاری 7 توئیت 4
  • ماجرای انتقادات ناصر تقوایی از کیمیایی و مهرجویی/در گزارش روزنامه اصلاح‌طلب آمد

    16 اشتراک ها
    اشتراک گذاری 6 توئیت 4
  • واکنش غیرمنتظره علیرضا قربانی به خط سفید!+ویدئو

    15 اشتراک ها
    اشتراک گذاری 6 توئیت 4
  • معرفی یک بانوی تهیه‌کننده به‌عنوان دبیر پانزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم ١٠٠

    15 اشتراک ها
    اشتراک گذاری 6 توئیت 4
  • تلاش برای همکاری با نسل‌های مختلف/اعلام فهرست تولیدات تازه‌ی فارابی+اطلاعات کامل درباره روند تولید این ۱۵ فیلم

    14 اشتراک ها
    اشتراک گذاری 6 توئیت 4

آخرین مطالب

پرسش رسانه اصولگرا از روسای تلویزیون⇐تحول بی‌مخاطب به چه ماند؟؟؟

واکنش بازیگر زن سینما به تشییع غریبانه حمید طالقانی- بازیگر فیلم «دبیرستان»/عجیب است

طولانی‌ترین شب سال را در سینما با نهنگ عنبر سر کنید!

درخشش «زمستان بود» در جشنواره بین‌المللی پگاسوس برزیل

منوچهر شاهسواری-دبیر جشنواره فیلم فجر- ریاست هیات مدیره صندوق هنر را برعهده گرفت!/امید به حل دو مشکل اساسی

نسخه ویژه نابینایان «درخت گلابی» با صدای علی مصفا 

«استندآپ ابوطالب حسینی» در فیلم‌نت

«دوباره یلدا» منتشر شد؛ قطعه‌ای مناسبتی برای شب یلدا

یلدا روی موج رادیو

«کافه عاشقی» با ۱۰۵ اجرای موفق به شهرستان‌ها می‌رود+تیزر

تبلیغات

ویژه ها

پرسش رسانه اصولگرا از روسای تلویزیون⇐تحول بی‌مخاطب به چه ماند؟؟؟
خبر وسط

پرسش رسانه اصولگرا از روسای تلویزیون⇐تحول بی‌مخاطب به چه ماند؟؟؟

29 آذر 1404

سینماروزان: روزنامه اصولگرای قدس در تحلیلی بر عملکرد مدیریتی پیمان جبلی-وحید جلیلی که با شعار تحول وارد سازمان شدند، پرسشی...

ادامه مطلب
تار میزنی یا تیک؟⇐رونمایی از آنونس سریال «مو به مو» با بازی میرسعید مولویان، هانیه توسلی، اليكا ناصری، حسن معجونی، بنیامین بهادری و…+ویدئو

تار میزنی یا تیک؟⇐رونمایی از آنونس سریال «مو به مو» با بازی میرسعید مولویان، هانیه توسلی، اليكا ناصری، حسن معجونی، بنیامین بهادری و…+ویدئو

28 آذر 1404
قطام=یانگوم!/روی آنتن شبکه سه سیما مطرح شد+ویدئو

قطام=یانگوم!/روی آنتن شبکه سه سیما مطرح شد+ویدئو

28 آذر 1404
درگذشت حمید طالقانی بازیگر فیلم «دبیرستان»

درگذشت حمید طالقانی بازیگر فیلم «دبیرستان»

26 آذر 1404
چرا حواس‌تان نیست؟/پرسش لیلا حاتمی از مدیران سینمایی

چرا حواس‌تان نیست؟/پرسش لیلا حاتمی از مدیران سینمایی

24 آذر 1404
حامد مظفری در سینماتیک شرح داد: چرا «یک تصادف ساده» یک فیلم کاملا خودی است؟

حامد مظفری در سینماتیک شرح داد: چرا «یک تصادف ساده» یک فیلم کاملا خودی است؟

23 آذر 1404
مستند «لاماسو»؛ کاریزمای طوسی در برگ تازه‌ی نماوا 

مستند «لاماسو»؛ کاریزمای طوسی در برگ تازه‌ی نماوا 

23 آذر 1404
سامانه جامع رسانه‌های کشور
  • خانه
  • خبر
  • رک و راست
  • شیروانی داغ
  • گزارش
  • گفتگو
  • گوناگون
  • یادداشت
  • یک سکانس سینمایی

© 2023 ژورنال سینما - تمام حقوق محفوظ است طراحی سایت توسط آنیل طراح

بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
  • خانه
  • خبر
  • رک و راست
  • شیروانی داغ
  • گزارش
  • گفتگو
  • گوناگون
  • یادداشت
  • یک سکانس سینمایی
برای ما ژورنال چیز دیگریست و برای خیلی‌ها، چیز دیگر
ما به منظور دیگری ژورنالیست شدیم و آنها به‌منظور دیگری در این حرفه‌اند...

خوش آمدید!

وارد ناحیه کاربری خود شوید

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

رمز عبور خود را بازیابی کنید

لطفا نام کاربری یا آدرس ایمیل خود را برای بازنشانی رمز عبور خود وارد کنید.

ورود به سیستم