• مرام‌نامه
  • شبکه های اجتماعی
  • سفارش آگهی
  • تماس با ما
  • درباره ما
چهارشنبه 26 آذر 1404
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
ژورنال سینما
  • خانه
  • خبر
  • رک و راست
  • شیروانی داغ
  • گزارش
  • گفتگو
  • گوناگون
  • یادداشت
  • یک سکانس سینمایی
  • خانه
  • خبر
  • رک و راست
  • شیروانی داغ
  • گزارش
  • گفتگو
  • گوناگون
  • یادداشت
  • یک سکانس سینمایی
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
ژورنال سینما
  • مرام‌نامه
  • شبکه های اجتماعی
  • سفارش آگهی
  • تماس با ما
  • درباره ما
تبلیغات
خانه یادداشت

در بیانیه سرگشاده تهیه‌کنندگان “من سالوادور نیستم” مطرح شد⇐می‌گویند این فیلم نباید بفروشد چون رکورد فلان فیلم خاص پشت سر گذاشته می‌شود!

12 اردیبهشت 1395
در یادداشت
0 0
A A
4
در بیانیه سرگشاده تهیه‌کنندگان “من سالوادور نیستم” مطرح شد⇐می‌گویند این فیلم نباید بفروشد چون رکورد فلان فیلم خاص  پشت سر گذاشته می‌شود!

من سالوادور نیستم

سینماژورنال: فروش بالای “من سالوادور نیستم” که در یکی از فصول مرده اکران یعنی روزهای بعد از جشنواره سی و چهارم فجر روی پرده رفت همچنان ادامه دارد و این فیلم بعد از گذشت یک ماه و نیم از آغاز سال جدید همچنان خوب می فروشد.

به گزارش سینماژورنال تصمیم هفته قبل شورای نمایش درباره اینکه این فیلم علیرغم بالا بودن کف فروش باید تمامی سینماهایش را واگذار کند با واکنش تهیه کنندگان “سالوادور…” مواجه شده است.

منصور سهراب پور و امیر پروین حسینی تهیه کنندگان “سالوادور…” با انتشار بیانیه ای سرگشاده به گلایه از هجمه هایی پرداختند که طی روزهای اکران متوجه فیلمشان بوده است؛ هجمه هایی که مدیران سینمایی نه تنها نسبت به آن واکنش نشان نداده اند که در برابر آن موضع انفعالی اتخاذ کرده اند.

این تهیه کنندگان ضمن گلایه از مقامات سینمایی که وقتی فیلمی مجوزدار تحت شدیدترین حملات است کمترین موضع گیری نسبت به آن انجام نمی‌دهند، نکته جالبی را هم طرح کرده اند و آن هم اینکه به آنها گفته شده “سالوادور…” نباید بیش از این بفروشد چون رکورد فلان فیلم خاص پشت سر گذاشته خواهد شد.

سینماژورنال متن بیانیه سرگشاده تهیه کنندگان “من سالوادور نیستم” را ارائه می دهد:

بنام خالق زیبایی ها

سپاس و تشکر از هم میهنان عزیز و قدرشناس به دلیل استقبال و حمایت از فیلم خودشان “من سالوادور نیستم”

“من سالوادور نیستم” فیلمی برآمده از بخش خصوصی است که به دل مخاطبان ایرانی هم نشسته است و علیرغم پایین کشیدن بنرها و سیاه کردن و تخریب تبلیغات محیطیش، با اقبال مواجه شده است.

موفقیت کم نظیر “من سالوادور نیستم” از همان هفته های مرده اکران آغاز شد و طی هفته های بعد علیرغم هجمه های سنگین و همه جانبه علیه فیلم و در عین حال سکوت پرسش برانگیز مدیران سینمایی، نه تنها افت نداشت بلکه رکوردهای بی سابقه ای را نیز در تاریخ سینمای ایران به جای گذاشت.

از جمله این رکوردها، رکورد 48 ساعت مداوم نمایش “من سالوادور…” در یک سینماست که در پردیس آزادی رخ داد و همین طور داشتن مخاطب روزانه یکصد هزار نفر. این رکوردها از آن حیث اهمیت دارد که برای فیلمی محصول بخش خصوصی صورت گرفته و نه محصولی خاص که از پیش تولید تا اکران حمایت ارگانهای متنفذ دولتی را پشت خود داشته است.

این دستاورد بخش خصوصی به نام سینمای ایران نوشته خواهد شد و مشوق سرمایه گذارانی است که در این سالها کمتر جرات سرمایه گذاری در سینما را پیدا کرده اند.

“من سالوادور نیستم” هم اکنون که در هفته دوم اردیبهشت قرار داریم همچنان پرمخاطب است و به گواه آمار رسمی، فروش آن چند برابر شرایط معمول است.

می گویند این فیلم نباید بیش از این بفروشد چون رکورد فلان فیلم پشت سر گذاشته می شود

اینکه متاسفانه دوست و آشنا به ما می گویند این فیلم نباید از این بیشتر بفروشد چون رکورد فلان محصول کاملا دولتی پشت سر گذاشته می شود هم واقعا پرسش برانگیز است.

آیا این است مزد دست بخش خصوصی؟ آیا این پاداش فیلمی است که شادی و امید را که شعار دولت میباشد، به دل مردم آورده است؟

امکان ادامه اکران این فیلم در سانسهای فوق العاده را فراهم کنید

در شرایطی که رییس سازمان سینمایی بر حمایت از محصولات بخش خصوصی و تولیدات مشترک تاکید داشته اند حداقل انتظار تولیدکنندگان “من سالوادور…” از سازمان سینمایی آن است که امکان ادامه اکران این فیلم در سانسهای فوق العاده(بدون کاهش سانسهای سایر فیلم ها) در سینماهایی که روشن ماندن چراغشان وابسته است به اکران آثار پرمخاطب را فراهم کنند.

اگر این اقدام صورت گیرد هم دلگرمی است برای فعالان بخش خصوصی و زمینه ساز امتداد حضورشان در سینما و هم کمک خواهد نمود به ادامه اوضاع مطلوبی که سینماداران بخش خصوصی و وابسته به دخل و خرج گیشه، در هفته های اخیر تجربه کرده اند و هم پاسخ شایانی است به مخاطبانی که تاکنون به دلیل محدودیتهای ظرفیت سالنهای نمایش موفق به دیدن فیلم نشده اند.

به امید تصمیم گیری هوشمندانه در جهت کمک به رونق اکران، تهیه کنندگان فیلم سینمایی “من سالوادور نیستم” آمادگی خود را برای تعامل با مدیران سینمایی در مسیر رسیدن به راهکاری موثر در جهت استفاده از همه ظرفیتهای اکران اعلام می دارند.

یا حق

منصور سهراب پور- سیدامیر پروین حسینی

پیوند کوتاه: https://www.cinemaroozan.ir/?p=21740
image_print
برچسب ها: امیر پروین حسینیحبیب اسماعیلیرسانه فیلمسازانرضا عطارانمن سالوادور نیستممنصور سهراب پورمنوچهر هادی
نوشته قبلی

توضیحات عادل فردوسی‌پور درباره چرایی روی آنتن نرفتن گفتگو با ظریف، رقابت با “فاطما گل”، دلیل عدم توجه به ستارگان فوتبال پیش از انقلاب و…

نوشته‌ی بعدی

این جشنواره میزبان لبخندهای امام خمینی(ره) می‌شود+عکس

مطالب مرتبط

مستند «لاماسو»؛ کاریزمای طوسی در برگ تازه‌ی نماوا 

مستند «لاماسو»؛ کاریزمای طوسی در برگ تازه‌ی نماوا 

23 آذر 1404

سینماروزان/ احمد محمداسماعیلی: مستند «لاماسو» محصول نماوا جزو مستندهای پرتره است که براساس زندگی شخصیت های معروف هنری ، سیاسی...

فیلم های کپی

فیلم «های‌کپی»؛ ملغمه‌ای low level!

19 آذر 1404

سینماروزان/حامد مظفری: آیا به صرف استفاده از یک ستاره‌ی سابقا ممنوعه و معدود مظاهر باقیمانده از فیلمفارسی میتوان فیلمی ساخت...

یزدان عشیری+جشنواره جهانی فجر

وقتی ده‌ها جشنواره سینمایی در کشور داریم، چرا باید حتما جشنواره فجر را تجزیه کنیم؟/ این درخت تناور ریشه‌های عمیق دارد؛ هرس اشتباه بدجوری به درخت آسیب زد/هیچ دلیل قانع‌کننده و عقلانی برای گسست بخش بین‌الملل و فاصله‌گذاری میان یک کل منسجم  نبود/اتفاقا با برگزاری بخش بین‌الملل در دهه فجر می‌شد از فضای مهیای جشنواره اصلی فجر بهره‌مند شد و میلیاردها تومان در منابع صرفه‌جویی نمود و همزمان از ظرفیت صدها رسانه استفاده کرد/اینکه بخش اصلی جشنواره فجر را در دهه فجر و نصفه‌‌ی دیگر را در اردیبهشت یا آذر و «شاید وقتی دیگر» یا در تهران، منطقه آزاد، شیراز و یا «ناکجاآباد» برگزار کرد فقط باعث بی‌هویتی، سرگردانی و ضعیف‌تر شدن جشنواره شد!/اگر واقعا به دنبال جهانی شدن هستند چرا فجر را پاره کردند و چرا مستقلا جشنواره جهانی شیراز یا قشم یا… را برگزار نمی‌کنند؟/باعث تاسف است که صدای جشنواره جهانی فجر حتی از دروازه‌ی شیراز آن سوتر نرفته است ولی جشنواره‌ی تازه‌کار دریای سرخ عربستان که عضو فیاپف هم نیست کل جریان خبری رسانه‌های خارجی را درنوردیده! 

18 آذر 1404

سینماروزان: اصرار مجدد بر جدایی بخش بین الملل از جشنواره اصلی فجر و برپایی آن در شیراز -علیرغم تجربیات بی...

نوشته‌ی بعدی
این جشنواره میزبان لبخندهای امام خمینی(ره) می‌شود+عکس

این جشنواره میزبان لبخندهای امام خمینی(ره) می‌شود+عکس

دیدگاه‌ها 4

  1. غدیر می‌گوید:
    قبل 10 سال

    فلان فیلم خاص یعنی کدوم فیلم
    اینا که رکورد شهر موشها رو هم زدن
    رکورد اخراجیها رو هم زدن
    مگه فیلم دیگه ای هم مونده؟

    پاسخ
    • عالیه می‌گوید:
      قبل 10 سال

      معلومه که کدوم فیلمو میگه دیگه…
      همون فیلمی که نصف سال روی پرده بود و اون فیلمساز جوان بخاطر اعتراض به این وضعیت پرید وسط استادیوم

      پاسخ
    • مجتبی می‌گوید:
      قبل 10 سال

      فیلم … رو می خوان که رکوردش رو نزنه چون فیلمی که 300 میلیار هزینه کردن و گفتن 100 میلیار هزینه کردیم و کل دولت و ارگان ها پشتش هستن معلومه که می خوان تو رده ی فروش اول باشه

      پاسخ

پاسخ دادن به مجتبی لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدها

  • حامد مظفری

    به جز تراکم اکران، تهیه‌کننده‌های و پخش‌کنندگان حق‌العمل‌کار، باعث فیلمسوزی گسترده شده‌اند/گروهی از تهیه‌کنندگان طرفدار ورشکستگی در گیشه هستند!/بعضی از پخش‌کنندگان بی‌مسئولیت به عامل نابودی فیلمها بدل شده‌اند!/باید اعتبار را به پروانه‌های ارشاد برگرداند وگرنه سنگ روی سنگ بند نخواهد شد/با ادامه توقیف آثار مجوزدار در شهرستان، هیچ بعید نیست که سینماداران تهرانی هم از شهرستان‌ها یاد بگیرند و اقدام به ممیزی و توقیف خودسرانه کنند!

    355 اشتراک ها
    اشتراک گذاری 142 توئیت 89
  • تقابلات والد و مولود در سینمای این سالها؛ از “پیرپسر” تا “پسرکشی” 

    179 اشتراک ها
    اشتراک گذاری 72 توئیت 45
  • صدور پروانه نمایش برای تهیه‌کننده «داوینچیز»+صدور پروانه برای یک مدیر اسبق

    18 اشتراک ها
    اشتراک گذاری 7 توئیت 5
  • ماجرای انتقادات ناصر تقوایی از کیمیایی و مهرجویی/در گزارش روزنامه اصلاح‌طلب آمد

    15 اشتراک ها
    اشتراک گذاری 6 توئیت 4
  • معرفی یک بانوی تهیه‌کننده به‌عنوان دبیر پانزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم ١٠٠

    15 اشتراک ها
    اشتراک گذاری 6 توئیت 4
  • حامد مظفری در سینماتیک شرح داد: چرا «یک تصادف ساده» یک فیلم کاملا خودی است؟

    15 اشتراک ها
    اشتراک گذاری 6 توئیت 4
  • واکنش غیرمنتظره علیرضا قربانی به خط سفید!+ویدئو

    14 اشتراک ها
    اشتراک گذاری 6 توئیت 4
  • احضار به ساواک به‌خاطر یک کلاه!+مواجهه با خلخالی بابتِ سرقفلی ملک نماینده‌ی خلخال!++ماجرای گریه‌ی یک‌ساعته بابت نقش پُرمویی که مهرجویی به او داد/اصغر سمسارزاده در تازه‌ترین گفتگویش مطرح کرد

    14 اشتراک ها
    اشتراک گذاری 6 توئیت 4

آخرین مطالب

فیلم‌های «سینماحقیقت» چه تعداد بلیت فروختند؟

صدور پروانه‌ی عشق کی‌پاپ!+صدور چهار پروانه دیگر

پخش «وحشی ۲» با مردم آغاز شد/ فصل سه در آستانه فیلمبرداری

«شیفت گورستان» به بازار کتاب آمد/ دلهره در دیدارهای شبانه

چرا حواس‌تان نیست؟/پرسش لیلا حاتمی از مدیران سینمایی

پایان فیلمبرداری «داستان‌های موازی» جدیدترین فیلم اصغر فرهادی+تصاویر

ورود «آقای زالو» به باشگاه ۱۰۰ میلیاردی‌ها

حامد مظفری در سینماتیک شرح داد: چرا «یک تصادف ساده» یک فیلم کاملا خودی است؟

مستند «لاماسو»؛ کاریزمای طوسی در برگ تازه‌ی نماوا 

فیلم «یازده یازده» در فیلمنت

تبلیغات

ویژه ها

چرا حواس‌تان نیست؟/پرسش لیلا حاتمی از مدیران سینمایی
خبر وسط

چرا حواس‌تان نیست؟/پرسش لیلا حاتمی از مدیران سینمایی

24 آذر 1404

سینماروزان: لیلا حاتمی بازیگر سینما که اخیرا فیلم پیرپسر را روی پرده داشت و فیلمهای بت و زمانی برای ابدیت...

ادامه مطلب
حامد مظفری در سینماتیک شرح داد: چرا «یک تصادف ساده» یک فیلم کاملا خودی است؟

حامد مظفری در سینماتیک شرح داد: چرا «یک تصادف ساده» یک فیلم کاملا خودی است؟

23 آذر 1404
مستند «لاماسو»؛ کاریزمای طوسی در برگ تازه‌ی نماوا 

مستند «لاماسو»؛ کاریزمای طوسی در برگ تازه‌ی نماوا 

23 آذر 1404
پردیس اکومال کرج

آقای زالو مماس با صد میلیارد/قسطنطنیه ۷۵میلیارد/عبور یوز از ۷۴میلیارد/کفایت مذاکرات ۲۳میلیارد/بچه مردم ۱۳میلیارد/دوروز دیرتر ۱۱میلیارد/وصال طهران۵۷ و دختر برقی در ۶میلیارد+آمار کامل فروش 

21 آذر 1404
دو سال انتظار برای دريافت مجوز “فِلفور”/واکنش پلتفرم نماوا به بلاتکلیفی برنامه‌های رپ

دو سال انتظار برای دريافت مجوز “فِلفور”/واکنش پلتفرم نماوا به بلاتکلیفی برنامه‌های رپ

20 آذر 1404
فیلم های کپی

فیلم «های‌کپی»؛ ملغمه‌ای low level!

19 آذر 1404
یزدان عشیری+جشنواره جهانی فجر

وقتی ده‌ها جشنواره سینمایی در کشور داریم، چرا باید حتما جشنواره فجر را تجزیه کنیم؟/ این درخت تناور ریشه‌های عمیق دارد؛ هرس اشتباه بدجوری به درخت آسیب زد/هیچ دلیل قانع‌کننده و عقلانی برای گسست بخش بین‌الملل و فاصله‌گذاری میان یک کل منسجم  نبود/اتفاقا با برگزاری بخش بین‌الملل در دهه فجر می‌شد از فضای مهیای جشنواره اصلی فجر بهره‌مند شد و میلیاردها تومان در منابع صرفه‌جویی نمود و همزمان از ظرفیت صدها رسانه استفاده کرد/اینکه بخش اصلی جشنواره فجر را در دهه فجر و نصفه‌‌ی دیگر را در اردیبهشت یا آذر و «شاید وقتی دیگر» یا در تهران، منطقه آزاد، شیراز و یا «ناکجاآباد» برگزار کرد فقط باعث بی‌هویتی، سرگردانی و ضعیف‌تر شدن جشنواره شد!/اگر واقعا به دنبال جهانی شدن هستند چرا فجر را پاره کردند و چرا مستقلا جشنواره جهانی شیراز یا قشم یا… را برگزار نمی‌کنند؟/باعث تاسف است که صدای جشنواره جهانی فجر حتی از دروازه‌ی شیراز آن سوتر نرفته است ولی جشنواره‌ی تازه‌کار دریای سرخ عربستان که عضو فیاپف هم نیست کل جریان خبری رسانه‌های خارجی را درنوردیده! 

18 آذر 1404
سامانه جامع رسانه‌های کشور
  • خانه
  • خبر
  • رک و راست
  • شیروانی داغ
  • گزارش
  • گفتگو
  • گوناگون
  • یادداشت
  • یک سکانس سینمایی

© 2023 ژورنال سینما - تمام حقوق محفوظ است طراحی سایت توسط آنیل طراح

بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
  • خانه
  • خبر
  • رک و راست
  • شیروانی داغ
  • گزارش
  • گفتگو
  • گوناگون
  • یادداشت
  • یک سکانس سینمایی
برای ما ژورنال چیز دیگریست و برای خیلی‌ها، چیز دیگر
ما به منظور دیگری ژورنالیست شدیم و آنها به‌منظور دیگری در این حرفه‌اند...

خوش آمدید!

وارد ناحیه کاربری خود شوید

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

رمز عبور خود را بازیابی کنید

لطفا نام کاربری یا آدرس ایمیل خود را برای بازنشانی رمز عبور خود وارد کنید.

ورود به سیستم