• مرام‌نامه
  • شبکه های اجتماعی
  • سفارش آگهی
  • تماس با ما
  • درباره ما
چهارشنبه 3 تیر 1405
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
ژورنال سینما
  • خانه
  • خبر
  • رک و راست
  • شیروانی داغ
  • گزارش
  • گفتگو
  • گوناگون
  • یادداشت
  • یک سکانس سینمایی
  • خانه
  • خبر
  • رک و راست
  • شیروانی داغ
  • گزارش
  • گفتگو
  • گوناگون
  • یادداشت
  • یک سکانس سینمایی
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
ژورنال سینما
  • مرام‌نامه
  • شبکه های اجتماعی
  • سفارش آگهی
  • تماس با ما
  • درباره ما
تبلیغات
خانه گزارش

زندگی با خاطرات «هفت»؟⇐گبرلو به دنبال اجرای برنامه‌ای سینمایی-تلویزیونی در شبکه «شما»

18 شهریور 1396
در گزارش
0 0
A A
7
مرحبا به این همه اعتماد به نفس⇔گبرلو: “هفت” من بسيار جذاب و چالشي به روي آنتن مي‌رفت/من شيوه مديريت پنهان را اجرا مي‌كردم/برنامه من حلقه بسیار وسیع‌تری از “هفت” جیرانی و افخمی را دربرگرفته بود

محمود گبرلو

سینماروزان: هرچند «هفت» را فریدون جیرانی و تیمش بودند که در شبکه سوم سیما روی آنتن بردند و کوشیدند برند «هفت» را بسازند اما با حذف فریدون جیرانی این محمود گبرلو بود که به ناگاه و با حداقل تجربه اجرا در برنامه های تصویری در قامت مجری و تهیه کننده این برنامه ظاهر شد اما همان طور که روزی جیرانی حذف شد، زمین چرخید و چرخید تا گبرلو هم حذف شده و بهروز افخمی جایش را گرفت؛ البته که افخمی هم بعد از مدتی حذف شد و حالا صحبتهایی طرح شده درباره حضور مهدی کرم پور به عنوان مجری «هفت».

به گزارش سینماروزان نه جیرانی و نه افخمی هیچ کدام آن قدرها از حذفشان ناراحت نشدند یا لااقل در ظاهر امر هم که شده از این حذف ابراز ناراحتی نکردند. جیرانی زودتر از حد تصور به سراغ راه اندازی یک برنامه اینترنتی رفت و افخمی هم همین روزهاست که فیلم تازه اش را جلوی دوربین ببرد. در این بین اما گبرلو در همه بیش از دو سالی که از حذفش از «هفت» می گذرد هر زمان که صحبت تغییر و تحول در این برنامه میشد خود را به عنوان گزینه ای برای حضور در برنامه می دید و انگار با خاطرات «هفت» زندگی میکرد.

تلاش برای اجرای برنامه ای استانی با نام «هدهد» که البته هیچ گاه یک‌دهم «هفت» هم دیده نشد و حالا هم تلاش برای راه اندازی برنامه ای سینمایی-تلویزیونی در شبکه «شما» را باید در امتداد خاطره بازی با روزگار حضور در «هفت» دید.

برنامه ای که بناست با اجرای گبرلو در شبکه «شما» روی آنتن برود قرار نیست از منتقد ثابتی برخوردار باشد و به بیان ساده تر این گبرلوست که باید دیده شود و درباره مسائلی مانند اکران، سالنهای سینمایی و فروش بلیت طرح موضوع کند. این برنامه قصد دارد به مسائل و معضلات سینماهای شهرستانها بپردازد.

این برنامه سینمایی که به مسایل اکران، سالن های سینمایی، فروش بلیت و سایر موضوعات مرتبط با سینمای ایران می پردازد بیشتر حوزه شهرستان ها و استان های کشور را شامل می شود؛ این برنامه به نقد و بررسی سریال های تلویزیونی هم می‌پردازد و احتمالا اولین برنامه ای است که به صورت منسجم نقد سریال های تلویزیون را در دستور کار قرار می دهد.

اینکه در تلویزیون بتوانیم شاهد نقد جدی سریالهای تلویزیونی باشیم امری بعید است آن هم با حضور محافظه‌کاری همچون گبرلو اما اینکه برنامه ای بخواهد مشکلات سینما در شهرستانها را به طور تخصصی بررسی کند خیلی هم خوب است البته به شرطی که گبرلو قدری اعتماد به نفس خود را افزایش داده و با راحتی بیشتری مقابل دوربین بنشیند و سعی کند صرفا در حیطه ای که اطلاعات دارد سخن گوید.

پیوند کوتاه: https://www.cinemaroozan.ir/?p=42561
image_print
برچسب ها: شبکه شمامحمود گبرلوهدهدهفت
نوشته قبلی

آیا شوهر دوم بهاره رهنما فرزند حسن عباسی است؟!+فیلم

نوشته‌ی بعدی

در خانه سینما چه می‌گذرد؟⇐ابراز تأسف انجمن مستندسازان از برگزاری جشن مستند!!!

مطالب مرتبط

جشنواره فیلم کن

فیلم “داستانهای موازی” اصغر فرهادی؛ سوم شد از آخر/فیلم لهستانی در صدر/مردودیِ نماینده‌ی همجنسگرایان

2 خرداد 1405

سینماروزان: فهرست کامل آرای منتقدان اسکرین دیلی بر آثار حاضر در جشنواره فیلم کن۲۰۲۶ منتشر شد. در این فهرست فیلم...

ورژینی افیرا در فیلم ناگهان

بازیگر آفریقایی‌تبار فیلم فرهادی با فیلمساز ژاپنی در صدر آرای اسکرین‌دیلی

29 اردیبهشت 1405

سینماروزان: تازه‌ترین جدول آرای منتقدان نشریه انگلیسی اسکرین دیلی همچنان شاهد قرارگیری فیلم داستانهای موازی اصغر فرهادی در قعر آراست؛...

فیلم داستانهای موازی ساخته اصغر فرهادی

خلاصه‌ی داستان کامل «داستان های موازی» اصغر فرهادی +متن نقد اسکرین دیلی بر فیلم؛ تحت‌تأثیر حواشی «قهرمان»؟

25 اردیبهشت 1405

سینماروزان: با رونمایی از فیلم ۲ ساعت و ۲۱ دقیقه‌ای "داستانهای موازی"اصغر فرهادی در فستیوال فیلم کن۲۰۲۶، اولین نظرات درباره...

نوشته‌ی بعدی
«لولوهراسی» تجمع مستندسازان مقابل خانه سینما را به بن‌بست کشاند⇐تجمع بعدی مقابل ارشاد!

در خانه سینما چه می‌گذرد؟⇐ابراز تأسف انجمن مستندسازان از برگزاری جشن مستند!!!

دیدگاه‌ها 7

  1. احسان متولی می‌گوید:
    قبل 9 سال

    سلام.
    این تحلیل خیلی مقرضانه و بدون در نظر گرفتن انصاف نوشته شده.
    از یک خبرنگار بعیده اینقدر نگاه سطحی به این مسئله بزرگ و حاشیه دار داشته باشه.
    اگرچه هفت را جیرانی پایه گذاری کرد اما برنامه جیرانی برنامه ای سینمایی نبود و با کمی اختلاف برنامه افخمی هم برنامه ای سینمایی نبود و دنبال منافع خود بود. تنها هفتی که برنامه ای سینمایی برای سینما شد هفت گبرلو بود که آن هم متاسفانه دستخوش کج سلیقگی و بی درایتی مدیران وقت شد و تعطیل شد.
    متاسف شدم وقتی این تحلیل رو خوندم.
    بهتره که به عنوان یک خبرنگار اصل عدالت رو در تحلیل خودتون رو رعایت میکردین و بی جهت به محمود گبرلوی باسواد اتهام نمیزدید.
    خودتان قضاوت کنید که محتوای هفت گبرلو بیشتر بود یا جیرانی و افخمی؟!
    در زمان گبرلو هفت برای سینمای ایران تلاش میکرد و در سایر دوره ها (بیشتر دوره افخمی) هفت برای سرانجام رساندن مقاصد خاص و جناحی تلاش کرد.
    علت برکناری جیرانی مشخص است، علت برکناری افخمی هم مشخص است!
    اما علت برکناری گبرلو مشخص نیست!
    محمود گبرلو تنها مجری و تهیه کننده برنامه هفت است که با سرافرازی برنامه را ترک کرد و علت ناراحتی های مداوم او از برکناری فقط دلسوزی برای سینما و اهالی سینماست.
    پایان.

    پاسخ
    • علیرضا معتمدنژاد می‌گوید:
      قبل 9 سال

      سلام محمودجان
      مغرضانه با غین هست
      مشکل هوادارای نامبرده دقیقا سطح سواده
      دقیقا همین جا
      سطح سوادی که در اون حد که افخمی را جناحی میدونه اما نمیگه جناح مخالف زیرآب جیرانی رو زد و همون جناح یک خبرنگار درجه دو رو هل داد بره بشینه تو هفت و از شدت استرس به کاظم راست گفتار بگه آقای چک!!!

      پاسخ
      • احسان متولی می‌گوید:
        قبل 9 سال

        مغرضانه با غین هست . یعنی نمیشه تو یه متن و یادداشت اشکال تایپی داشت ؟!
        هوادارهای محمود گبرلو سطح سوادشون با اشکال های تایپی مشخص نمیشه. همینقدر که افخمی برنامه هفت رو تبدیل کرد به کانونی غیر موجه برای رای آوری انتخاباتی و شکست عجیبی هم خورد یعنی سواد!
        محمود گبرلو شاید در عرصه اجرا تجربه آنچنانی نداشت، اما منتقدی باسواد و فهیمی هست که ندیده فیلمی رو نقد نمیکنه.
        محمود گبرلو اگرچه الان ناراحت از تفکر حاکم بر برنامه سازی در تلویزیون هست اما هیچ وقت در برنامه خودش شخصیتی مثل فریماه فرجامی رو به سخره نگرفت، هیچ وقت اجازه نداد منتقدی فیلمی را ندیده نقد کند، هیچ وقت اسیر بی تدبیری مدیران وقت تلویزیون نشد و مهمان آفیش شده برنامه خودش رو بدون آنتن رفتن راهی منزل نکرد!
        هیچ وقت بدون در نظر گرفتن عدالت در مورد فیلم سازها نظر نداد و هیزم به آتش مخالفان سینما در تلویزیون نریخت و بلخره هیچ وقت باعث جنگ و نزاع میان اهالی سینما نشد!

        خبرنگار درجه دو هم باید مراحلی رو طی کنه تا مثل شما بشه بشه درجه یک دیگه! همه واقف هستند که برنامه زنده استرس قابل تاملی رو برای مجری و مهمان میاره. پس اشتباهات کلامی دلیل بر درجه دو بودن یا بیسواد بودن یک خبرنگار نمیتونه باشه. کما اینکه بسیاری از مجریان باسابقه تلویزیون هنوز روی آنتن زنده تپق میزنن!
        به هر حال خیلی خوشحالم که فرصت داشتید و نقد بنده بر یادداشت خودتون رو خوندید.
        اما به جای جواب سلام به بنده، به جناب گبرلو سلام کردید!
        یا حق

        پاسخ
        • علیرضا معتمدنژاد می‌گوید:
          قبل 9 سال

          سلام دوباره محمودجان یا محمودخواه جان
          در اثبات سواد نامبرده به جای این همه شرح و بسط دو کار ساده میشه کرد
          با گسترش فضای مجازی فقط یک برنامه تولید کنند و در فضای مجازی بازنشر و ببینند رفلکت مخاطب چیه؟
          دوم چند تا از نمونه متن هاشون و در یک کانال ساده بزارن و ببینن چقدر مخاطب داره
          به غیر از این
          متاسفانه محمود یا محبوبتان بیشتر از اون که دنبال جریان سازی در سینما باشه دنبال دیده شدنه که اگه نبود علیرغم ادعای شما درباره ناراحتی از تفکر حاکم بر تلویزیون مجددا به اجرا در حد استانها نمی پرداخت
          ضمنا
          اشتباهات کلامی یا بهتر بگیم سوتیها دلیلی بر سطح سواد نیست و ربط مستقیم داره به نبود اعتماد به نفس اما در همه جای دنیا و از جمله همین جا یکی از مهمترین اله مانها در انتخاب مجری تست اعتماد به نفسه! بدون اعتماد به نفس مجری شبیه میشه به کشتی که سکان نداره و باید منتظر وزش باد بشینه که ببردش به این ور یا آن ور

          پاسخ
          • احسان متولی می‌گوید:
            قبل 9 سال

            تولید محتوا در فضای مجازی بیشتر به درد اشخاصی میخوره که دنبال دیده شدن هستند و بر نمیتابند که تلویزیون آنتن در اختیارشان قرار نمیدهد.
            محمود گبرلو نیازی به این ماجرا نداره .
            اجرای برنامه در شبکه شما و به قول حضرتعالی در حد استانی چیزی از ارزش های ایشون رو کم نمیکنه و تازه به این معناست که ایشون بسترها و زیرساخت هارو خوب میشناسه و براش محتوای برنامه مهمه نه سطح استانی یا پایتختی اون چه بسا که تهران و تهرانی ها هم از مجموع همین استانها ایجاد شده!
            شما اول استناد میکنید به اشکالات کلامی برای تعیین سطح سواد و بعد خودتان منکر حرف خودتان میشوید؟(مغرضانه با غین هست
            مشکل هوادارای نامبرده دقیقا سطح سواده)(اشتباهات کلامی یا بهتر بگیم سوتیها دلیلی بر سطح سواد نیست)!!
            دوست عزیز، علت بداخلاقی رسانه ای شما رو در مورد محمود گبرلو نمیدونم. اما بهتره به جای پیشنهاد تولید محتوا در فضای مجازی یا قرار دادن یادداشت های گبرلو در کانال تلگرامی، یه نظر سنجی خیلی ساده از اهالی سینما بکنید! به درستی متوجه اشتباهات خودتون خواهید شد.
            امیدوارم همه ما یاد بگیریم شایسته سالاری در هر بخشی از کشور به سود مردم همان زمان و نسل های بعدی خواهد بود.
            ممنونم ازینکه پاسخگو بودید.
            خدانگهدار

          • رهی می‌گوید:
            قبل 9 سال

            فقط گبرلو
            فقط محمود گبرلو
            فقط محمود گبرلوی مجری
            فقط محمود گبرلوی مجری هفت
            ننگ بر فری
            ننگ بر بهروز
            درود بر محمود
            محمود مجری ماست..تا جان در تن ماست

    • مرضیه ر. می‌گوید:
      قبل 9 سال

      کبرلو برای هفت تلاش میکرد؟؟؟
      هاهاهاهاهاها
      خخخخخخخخ
      حتما اون موقع هم که مدیر چاپخونه بود برای کمک به ارتقای صنعت چاپ تلاش میکرد
      و الان هم که مجری هدهده برای کمک به زیست بوم پرندگان
      باور کن خود گبرلو هم اینقدر براش جدی نیست این ماجراها
      یو چطوری جدیش گرفتی
      الله علم…

      پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدها

  • حامد مظفری در سینماهایلایت درباره سریال کلاغ و محسن قصابیان حرف زد

    از امیرعباس هویدا تا قوام‌السلطنه و مستر بین در سریال “کلاغ” !/حامد مظفری در سینماهایلایت مطرح کرد+ویدئو

    303 اشتراک ها
    اشتراک گذاری 121 توئیت 76
  • سایه اعدام بر سر آقای کارگردان!؟

    27 اشتراک ها
    اشتراک گذاری 11 توئیت 7
  • اعتراف تکان دهنده آغداشلو دربرابر بهاره افشاری!+ویدئو

    27 اشتراک ها
    اشتراک گذاری 11 توئیت 7
  • چگونه آناهیتا افشار جای ترانه علیدوستی در «تهران کنارت» را گرفت؟/چطور یک پارتی در فستیوال کن موجب تولید این فیلم شد؟/«بن سای» هم یک پریناز ایزدیار دارد که هزار الله اکبر!/اگر در ایران ماندم، کمدی می‌سازم

    23 اشتراک ها
    اشتراک گذاری 9 توئیت 6
  • تغییر معاون نظارت؛ بی‌فایده‌ترین اقدام در سازمان سینمایی!

    23 اشتراک ها
    اشتراک گذاری 9 توئیت 6
  • زیرکی محمدرضا عباسیان و علی قائم‌مقامی، نقشه‌ی «هفت» را نقش بر آب کرد!

    21 اشتراک ها
    اشتراک گذاری 8 توئیت 5
  • صدور پروانه برای چهار کمدی و یک فیلم جنگی

    19 اشتراک ها
    اشتراک گذاری 8 توئیت 5
  • متعاقب گزارش انتقادی سینماروزان⇐برنامه تلویزیونی «هفت» تعطیل شد

    19 اشتراک ها
    اشتراک گذاری 8 توئیت 5

آخرین مطالب

سریال «متولد آوریل»: سرد، بی‌روح و ملال‌انگیز 

نمایش «سرِ انقلاب» روی صحنه رفت

سریال «سرخدار» با چهره‌های محبوب تلویزیون به شبکه یک می‌آید

رادیو؛ راوی حماسه کربلا در تاسوعا و عاشورا

جام‌جهانی۲۰۲۶ در تلویزیون⇐ شبکه ورزش یا شبکه سوم؟/محمدحسین میثاقی یا رسول مجیدی؟کدامیک؟

نادر فلاح به «برای فروش» پیوست

فیلمی اجتماعی با بازی بهنوش بختیاری/ فیلمبرداری «رقصِ سپید» به پایان رسید

پوستر فیلم سینمایی «براسو» رونمایی شد

چه کسی برادر سیاوش قمیشی را کُشت؟؟؟⇐روایتی عینی از برادرزاده +ویدئو

فروش ۱۴ هزار و ۵۰۰ بلیت برای اکران دیدار ایران و بلژیک در سینماها

تبلیغات

ویژه ها

سریال «متولد آوریل»: سرد، بی‌روح و ملال‌انگیز 
خبر وسط

سریال «متولد آوریل»: سرد، بی‌روح و ملال‌انگیز 

2 تیر 1405

سینماروزان/احمد محمداسماعیلی: مینی سریال هفت قسمتی "متولد آوریل" یک اثر بیوگرافی درباره آدمهای جنگ است. حسین قاسمی جامی در گذشته...

ادامه مطلب
جام‌جهانی۲۰۲۶ در تلویزیون⇐ شبکه ورزش یا شبکه سوم؟/محمدحسین میثاقی یا رسول مجیدی؟کدامیک؟

جام‌جهانی۲۰۲۶ در تلویزیون⇐ شبکه ورزش یا شبکه سوم؟/محمدحسین میثاقی یا رسول مجیدی؟کدامیک؟

31 خرداد 1405
سیاوش قمیشی

چه کسی برادر سیاوش قمیشی را کُشت؟؟؟⇐روایتی عینی از برادرزاده +ویدئو

30 خرداد 1405
آیدین آغداشلو و بهاره افشاری

اعتراف تکان دهنده آغداشلو دربرابر بهاره افشاری!+ویدئو

29 خرداد 1405
برنامه تلویزیونی هفت

متعاقب گزارش انتقادی سینماروزان⇐برنامه تلویزیونی «هفت» تعطیل شد

29 خرداد 1405
اکران “لاک قرمز” در گروه آفریقا/”سلام بمبئی” در گروه آزاد روی پرده می رود

کفایت مذاکرات ۱۱۰میلیارد/جیمز باند ۹۲میلیارد/آنتیک ۵۱میلیارد/تهران‌کنارت ۴۴میلیارد/تاکسیدرمی ۱۴میلیارد/افتتاحیه سرد شمشیر و اندوه+آمار کامل فروش  

29 خرداد 1405
حامد مظفری در سینماهایلایت درباره سریال کلاغ و محسن قصابیان حرف زد

از امیرعباس هویدا تا قوام‌السلطنه و مستر بین در سریال “کلاغ” !/حامد مظفری در سینماهایلایت مطرح کرد+ویدئو

28 خرداد 1405
سامانه جامع رسانه‌های کشور
  • خانه
  • خبر
  • رک و راست
  • شیروانی داغ
  • گزارش
  • گفتگو
  • گوناگون
  • یادداشت
  • یک سکانس سینمایی

© 2023 ژورنال سینما - تمام حقوق محفوظ است طراحی سایت توسط آنیل طراح

بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
  • خانه
  • خبر
  • رک و راست
  • شیروانی داغ
  • گزارش
  • گفتگو
  • گوناگون
  • یادداشت
  • یک سکانس سینمایی
برای ما ژورنال چیز دیگریست و برای خیلی‌ها، چیز دیگر
ما به منظور دیگری ژورنالیست شدیم و آنها به‌منظور دیگری در این حرفه‌اند...

خوش آمدید!

وارد ناحیه کاربری خود شوید

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

رمز عبور خود را بازیابی کنید

لطفا نام کاربری یا آدرس ایمیل خود را برای بازنشانی رمز عبور خود وارد کنید.

ورود به سیستم