سینماروزان: در جریان ناآرامیهای اخیر و بعد از اعلام تعطیلی مدارس، گرچه اعلام رسمی ادامه فعالیتهای سینماها داده شد ولی واقعیت آن است که سینماها تقریبا نیمهتعطیل هستند.
در میان سامانه های بلیت فروشی، سینماتیکت همچنان باز و در حال ارائه بلیت به مخاطبان است ولی وضعیت نمایش فیلم در سینماها، متفاوت است. مشاهدات عینی سینماروزان حاکیست مثلا پردیس سینمایی کوروش همچنان با ارائه بلیت اینترنتی، اقدام به نمایش فیلم میکند ولی پردیسی مانند آزادی با اینکه باز است اما نمایش فیلم ندارد و با لغو بلیت اینترنتی، هزینه را به مخاطب مسترد مینماید.
اینکه چرا برخی سینماها باز و برخی تعطیل هستند احتمالا ناشی از محول کردن مسئولیت به مدیران سینماهاست اما اینکه چرا اطلاع رسانی درباره باز بودن همه سینماها صورت گرفته، جای پرسش است؟؟
اینکه سینماداران هم مانند کافهها و رستورانها و سوپرمارکتها قادر باشند خودشان تکلیف ادامه فعالیت خویش را روشن کنند، در بازار آزاد عرضه و تقاضا، منطقی است ولی اطلاعرسانیها هم باید شفاف باشد تا مخاطبان مطمئن باشند که وقتی بلیت اینترنتی میگیرند، راحت به تماشای فیلم بنشینند نه اینکه بلیت را اینترنتی بخرند و تا محل سینما بروند و تازه آن موقع باشد که بفهمند سینما باز نیست.

































