سینماروزان: عارف عارف کیا در ابتدای سال۴۰۵ خورشیدی مرحوم شد؛ خوانندهای که بیش از نیم قرن خاطرهسازی کرد.
عارف در یکی از آخرین گفتگوهای تفصیلی خود هم درباره کمکاری دهه اخیر خود حرف زده بود و هم درباره حسرت بازگشت به ایران.
عارف گفته بود که در دهه اخیر نخواسته در مدیای لسآنجلسی کاری کند چون اوضاع لسآنجلس نشینها آن قدر خراب شده که افتادهاند به فروش پرچم ایران!
عارف درباره آخرین حسرت خود نیز از بازگشت به ایران چنین گفته بود: دوست دارم به شمال ایران بروم، دوست دارم به جنوب ایران بروم، دوست دارم به حرم امام رضا(ع) بروم.
او ادامه داده بود: ایرانیان آدمهای خوبی هستند و برخلاف برخی، فکر میکنم ایرانیان همچنان آدمهای خوبی هستند و هیچ کس مثل ایرانی نیست.
برای تماشای ویدئوی گفته های عارف اینجا را ببینید.

































