• مرام‌نامه
  • شبکه های اجتماعی
  • سفارش آگهی
  • تماس با ما
  • درباره ما
دوشنبه 24 آذر 1404
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
ژورنال سینما
  • خانه
  • خبر
  • رک و راست
  • شیروانی داغ
  • گزارش
  • گفتگو
  • گوناگون
  • یادداشت
  • یک سکانس سینمایی
  • خانه
  • خبر
  • رک و راست
  • شیروانی داغ
  • گزارش
  • گفتگو
  • گوناگون
  • یادداشت
  • یک سکانس سینمایی
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
ژورنال سینما
  • مرام‌نامه
  • شبکه های اجتماعی
  • سفارش آگهی
  • تماس با ما
  • درباره ما
تبلیغات
خانه یادداشت

غرایبی منتج از دست و پا زدن برای بالا بردن آمار حضورهای جشنواره‌ای⇐حضور “فروشنده” در بخش غیررقابتی جشنواره‌ای که “کفشهایم کو” در بخش رقابتی آن حضور دارد!!!/فیلم سینمایی”زاپاس” در جشنواره تلویزیونی(!) رنگین کمان/ادعای یک کارگردان زن درباره “الف جهانی” بودن جشنواره‌ای با نام “شبهای سیاه تالین”

15 آذر 1395
در یادداشت
0 0
A A
18
غرایبی منتج از دست و پا زدن برای بالا بردن آمار حضورهای جشنواره‌ای⇐حضور “فروشنده” در بخش غیررقابتی جشنواره‌ای که “کفشهایم کو” در بخش رقابتی آن حضور دارد!!!/فیلم سینمایی”زاپاس” در جشنواره تلویزیونی(!) رنگین کمان/ادعای یک کارگردان زن درباره “الف جهانی” بودن جشنواره‌ای با نام “شبهای سیاه تالین”

جشنواره سینما کارتون آیکون

سینماروزان/مهدی فلاح صابر: سازوکار جشنواره های مختلفی که صاحبان آثار ایرانی برای حضور در آنها علاقه نشان می دهند هم سازوکار عجیب و غریبی است.

به گزارش سینماروزان تلاش دلالان فیلم که به غلط پخش کننده خوانده می شوند، برای وارد کردن فیلمهای ایرانی به جشنواره های مختلف دنیا بدون توجه به کیفیت جشنواره، سبب ساز آن شده است که بعضا اتفاقاتی را در این جشنواره ها ببینیم که کاملا غیرمنتظره هستند.

اول.

به تازگی خبری رسید مبنی بر برنده شدن الناز حبیبی از جشنواره تلویزیونی رنگین کمان چین! وجه غریب این خبر آنجا بود که “زاپاس” یک فیلم سینمایی است و در ایران هم به نام فیلم سینمایی پروانه ساخت و نمایش گرفت اما در یک جشنواره تلویزیونی گمنام ارائه شد بلکه جایزه بگیرد!!!

دوم.

دیگر خبر مربوط به برنده شدن نرگس آبیار کارگردان فیلم “نفس” از جشنواره ای به نام “شبهای سیاه تالین” بود. آبیار وقتی از این جشنواره کم نام و نشان که در کشور استونی برگزار می شد جایزه گرفت در گفتگو با یک رسانه اصلاح طلب اظهار داشت:  جشنواره شبهای سیاه تالین با مدیریت یک زن در رده جشنواره‌های الف جهان قرار گرفته!

الف بودن یا نبودن جشنواره نه به استناد آماری خاص از یک سندیکای خاص که باید به واسطه برندسازی جشنواره در مناسبات جهانی و البته رقبایی باشد که در این جشنواره ها در کنار آثار ایرانی وجود دارد که متأسفانه جشنواره مذکور هیچ کدام را ندارد.

سوم.

خبر سوم هم مربوط به حضور تعدادی فیلم ایرانی در جشنواره ایست به نام کرالا که در هندوستان برگزار می شود. جشنواره ای که بیش از ده فیلم ایرانی از آثاری متأخر مانند “لانتوری”، “عادت نمی کنیم” و “وارونگی” تا آثاری مربوط به سالها قبل مانند “شبهای زاینده رود” در آن حضور دارد و البته یک بازیگر ایرانی به نام باران کوثری نیز در هیأت داوران حضور دارد.

غرایب این جشنواره آنجاست که فیلمهای “فروشنده” و “زیر سایه” که هر دو با سرمایه گذاری موسسه فیلم دوحه وابسته به شاهزاده میاثه آل ثانی قطری ساخته شده اند و به عنوان نمایندگان ایران و انگلستان در اسکار حضور دارند در بخشهای غیررقابتی این جشنواره حاضرند و از آن سو “کفشهایم کو” کیومرث پوراحمد در بخش رقابتی این جشنواره حاضر است!

آمارسازیهایی که فقط به کار مدیران فارغ التحصیل علوم سیاسی می آید

اینها فقط سه خروجی دست و پا زدن بی حاصل برای بالا بردن آمار حضورهای جشنواره ایست. در اینکه جشنواره های مطرح جهانی می توانند در معرفی محصولات سینمای ایران به لااقل بخشی از مخاطبان موثر باشند شکی وجود ندارد اما جشنواره هایی که مطرح نیستند و نه هیأت داوران شناخته شده ای دارند نه فیلمسازان شاخص جهانی در آنها شرکت می کنند و حتی در میان سینمادوستان هم گمنام هستند چه فایده ای می توانند به حال سینمای ایران داشته باشند.

تنها فایده این حضورهای فله ای باد انداختن به غبغب مدیرانی است که با تحصیلات علوم سیاسی به مدیریت سینما می رسند و تنها کاری که می کنند افزودن بر دامنه بخشهای دولتی سینما و البته ابراز افاضات درباره دریافت سالانه 370 جایزه بین المللی است.

پیوند کوتاه: https://www.cinemaroozan.ir/?p=31866
image_print
برچسب ها: الناز حبیبیجشنواره رنگین کمان چینجشنواره شبهای سیاه تالینجشنواره کرالادر زیر سایهشبهای زاینده روفروشندهکفشهایم کو
نوشته قبلی

قابل توجه معصومه ابتکار⇐صرف 72 هزار لیتر آب رودخانه برای تولید یک فیلم!+عکس

نوشته‌ی بعدی

یک سینما و حجمی متناقض از آمار فروش⇐کسب درآمد از آمارهای دروغین اکران؟

مطالب مرتبط

مستند «لاماسو»؛ کاریزمای طوسی در برگ تازه‌ی نماوا 

مستند «لاماسو»؛ کاریزمای طوسی در برگ تازه‌ی نماوا 

23 آذر 1404

سینماروزان/ احمد محمداسماعیلی: مستند «لاماسو» محصول نماوا جزو مستندهای پرتره است که براساس زندگی شخصیت های معروف هنری ، سیاسی...

فیلم های کپی

فیلم «های‌کپی»؛ ملغمه‌ای low level!

19 آذر 1404

سینماروزان/حامد مظفری: آیا به صرف استفاده از یک ستاره‌ی سابقا ممنوعه و معدود مظاهر باقیمانده از فیلمفارسی میتوان فیلمی ساخت...

یزدان عشیری+جشنواره جهانی فجر

وقتی ده‌ها جشنواره سینمایی در کشور داریم، چرا باید حتما جشنواره فجر را تجزیه کنیم؟/ این درخت تناور ریشه‌های عمیق دارد؛ هرس اشتباه بدجوری به درخت آسیب زد/هیچ دلیل قانع‌کننده و عقلانی برای گسست بخش بین‌الملل و فاصله‌گذاری میان یک کل منسجم  نبود/اتفاقا با برگزاری بخش بین‌الملل در دهه فجر می‌شد از فضای مهیای جشنواره اصلی فجر بهره‌مند شد و میلیاردها تومان در منابع صرفه‌جویی نمود و همزمان از ظرفیت صدها رسانه استفاده کرد/اینکه بخش اصلی جشنواره فجر را در دهه فجر و نصفه‌‌ی دیگر را در اردیبهشت یا آذر و «شاید وقتی دیگر» یا در تهران، منطقه آزاد، شیراز و یا «ناکجاآباد» برگزار کرد فقط باعث بی‌هویتی، سرگردانی و ضعیف‌تر شدن جشنواره شد!/اگر واقعا به دنبال جهانی شدن هستند چرا فجر را پاره کردند و چرا مستقلا جشنواره جهانی شیراز یا قشم یا… را برگزار نمی‌کنند؟/باعث تاسف است که صدای جشنواره جهانی فجر حتی از دروازه‌ی شیراز آن سوتر نرفته است ولی جشنواره‌ی تازه‌کار دریای سرخ عربستان که عضو فیاپف هم نیست کل جریان خبری رسانه‌های خارجی را درنوردیده! 

18 آذر 1404

سینماروزان: اصرار مجدد بر جدایی بخش بین الملل از جشنواره اصلی فجر و برپایی آن در شیراز -علیرغم تجربیات بی...

نوشته‌ی بعدی
یک سینما و حجمی متناقض از آمار فروش⇐کسب درآمد از آمارهای دروغین اکران؟

یک سینما و حجمی متناقض از آمار فروش⇐کسب درآمد از آمارهای دروغین اکران؟

دیدگاه‌ها 18

  1. ترحم می‌گوید:
    قبل 9 سال

    این جشنواره رنگین کمان چه اسم باحالی داره؟
    کجا هست حالا این رنگین کمون؟
    چرا تا حالا خبری ازش نبود؟

    پاسخ
  2. محمد باکری می‌گوید:
    قبل 9 سال

    اسم جشنواره شبهای سیاهه؟
    چه جالب

    پاسخ
  3. علیقلی می‌گوید:
    قبل 9 سال

    جشنواره تالین هم یه چیزی تو مایه های
    جشنواره وارش خودمون
    اینا دلشون خوش چه چیزاییه

    پاسخ
  4. تحفه هند می‌گوید:
    قبل 9 سال

    اخه جشنواره خارجی که ده تا فیلم ایرانی توش هستن
    حتما مشکوکه دیگه

    پاسخ
  5. امیر علی می‌گوید:
    قبل 9 سال

    عزیز دل برادر، من با کلیت این مطلب موافقم اما گاهی اوقات برای اینکه با یک اشتباه کل درستی مطلبت زیر سوال نره نیاز داری یه کم با تحقیق بیشتر مطلب بنویسی. حالا اشکالت کجاست؟ جشنواره شبهای سیاه تالین چند سالی است از طرف فدراسیون تهیه‌کنندگان جهانی (فیاپف) که مرجع ارزش گذاری جشنواره های الف جهانی است به عنوان یکی از 15 جشنواره الف رقابتی دنیا شناخته می شه و حرف و ادعای خانم آبیار کاملا درسته…برای اینکه اطلاعاتت در این زمینه کامل تر هم بشه این 15 جشنواره عبارت است از: برلین، قاهره، کن، گوا، کارلو وی واری، گوا، ماردل پلاتا، مونترال، مسکو، سن سباستین، شانگهای، توکیو، ونیز، ورشو، شبهای سیاه تالین.
    یه کم سرچ کردن و مطالعه برای نوشتن یه مطلب انتقادی و پر از نیش و کنایه چیز بدی نیست، البته امیدوارم ناآگاهی بوده باشه نه قصد و غ/م/رض…در پناه حق

    پاسخ
    • رامین می‌گوید:
      قبل 9 سال

      اون سندیکایی که شما نام بردید یه تشکل تهیه کنندگی است که خیلیها هم عضوش بودن و حتی رییس اسبق خانه سینما هم عضوش بود؛ همون رییسی که سریالای تلویزیونیش هم ارزش دیدن نداره!!!
      اینکه این سندیکا یا فدراسیون، گوا یا شبهای سیاه رو اوردن تو لیست الف همون قدر بی ربطه که حضور اون رییس اسبق در عضویت سندیکا!
      واقعیت اینه که این جشنواره ها به عنوان بیزنس برای پخش کننده سود و آورده مالی به همراه ندارن و البته اعتباری هم برای سازنده به دنبال ندارن که بتونه به واسطه اون اورده فیلمشو تو نقطه دیگه ای از دنیا پرزنت کنه.
      جز این بود همه بدو بدو دنبال خانم آنکه نبودن که فیلمشونو ببینه و بفرسته برلین

      پاسخ
      • امیر علی می‌گوید:
        قبل 9 سال

        این حرفت عین مغالطه است رامین جان و مثال رئیس اسبق خانه سینمایی که زدی کمی بوی از عدوات شخصی می ده، این رو هم برای اطلاعت می گم، در اتحادیه تهیه‌کنندگان تقریبا تمام کشورهایی که دارای سینمایی پویا و فعال و بازار عرضه اند( نه حتما سینمای صنعتی) نماینده دارن،‌ اینکه شما یک سندیکای معتبر جهانی رو قبول نداری چون در اون یک ایرانی -به نظر شما در فیلم و سریال سازی بی استعداد- عضوه درست شبیه اینه که شما فدراسیون جهانی هیچ ورزشی، هیچ نهاد اقتصادی یا هیچ تشکل فرهنگی و هنری بین الملی دیگری رو قبول نداشته باشی چون فلان نفر توش عضوه که عملکردش در ایران از نظر تو قابل قبول نیست!!!!
        جشنواره های الف جهانی یک سری متر و معیار مشخص دارن که با اون ها سنجیده می شن و هر سال جشنواره های حاضر در این لیست با این متر و معیار ها مجددا سنجیده می شه، همه دنیا هم این رده بندی رو پذیرفته و حالا شما چرا نمی پذیرید احتمالا به خاطر اینه که …..، اگر جشنواره کن و برلین و لوکارنو و ونیز و … همیشه در این لیست هستند به دلیل اینه که همه این متر و معیارها با بهترین سطح در اون ها رعایت می شه و اگر چند سال یکبار چند جشنواره جدید به این لیست وارد می شن و خارج می شن دقیق به دلیل رعایت یا عدم رعایت همون متر و معیارهاست.
        بذار برات مثال فوتبالی بزنم، مثل این می مونه که فیفا رده بندی تیم‌های ملی فوتبال جهان را از 1 تا 20 اعلام کنه و مثلا در یک ماه تیم ایران با توجه به متر و معیارهای استاندارد و از پیش تعیین شده میاد در رتبه 19 جهان قرار می گیره، آیا ایران واقعا نوزدهمین تیم برتر فوتبال دنیایست؟ قطعا نه…ولی در اون بازده زمانی تمام متر و معیارهای قرار گرفتن در چنین جایگاهی رو داشته، اگر ماه بعد هم داشته باشه باز هم در اون رتبه می مونه و اگر نداشه باشه نه…
        حالا اینکه کسی بگه اعتبار جشنواره تالین به اندازه جشنواره کن یا برلین باشه خب یک شوخی مضحکه ولی اینکه معیارهای لازم برای کسب عنوان جشنواره الف رو داشته باشه نه، الان این جشنواره الف جهانیه، اگر حفظش کنه می مونه، بیشترش کنه پیشرفت می کنه و اگر پسرفت کنه از لیست خارج می شه، به همین سادگی…
        یه کم از دایره تعصب کوکورانه و نفی همه چیز بیا بیرون، برو قوانین تبدیل شدن یک جشنواره به الف جهانی رو بخون اون وقت می بینی اگر حتی جشنواره فجر خودمون هم اون رو رعایت کنه می تونه جشنواره الف جهانی بشه و همه دنیا هم این رو قبول خواهند داشت، که البته تبدیل شدن فجر به جشنواره الف جهانی هم با این وضعیت یک شوخی مضحکه…ببخشید طولانی شد ولی خب لازم بود… در پناه حق

        پاسخ
        • رامین می‌گوید:
          قبل 9 سال

          مغالطه آن است که سینما و در کل هنر را با فوتبال و رده بندی های فدراسیون های جهانی مقایسه کنید دوست عزیز
          اعتبار همه جشنواره ها در دنیا و البته در ایران اول به سینماگران حاضر در آن است که پیوستگی نزدیکی با تهیه کنندگان و پخش کنندگان دارند! پخش کنندگان معتبر هستند که فیلمهای معتبر را صید کرده و آنها را در جشنواره های درجه یک رونمایی میکنند!
          اینکه فلان فدراسیون بهمان جشنواره را کنار برلین جازند فقط یک سوءتفاهم جهان سومی است برای فریب آنها که سر را مانند کبک زیر برف کرده اند

          پاسخ
          • امیر علی می‌گوید:
            قبل 9 سال

            خب معلومه وقتی عصبانی بشی منطق رو هم فراموش می کنی دوست گلم…جشنواره تالین به تازگی جزو رده بندی جشنواره های الف قرار گرفته، رامین جان گل پسر اول برو تاریخچه جشنواره هایی مثل برلین رو بخون و ببین بعد از چند سال شد برلین و چهار تا کارگردان آدم حسابی رفتن تو جشنواره، کن بعد از چند سال شد کن، لوکارنو کی افتتاح شد و کی شد جشنواره جهانی الف ، گوا از چندمین دوره جشنواره جهانی الف شد و…. بعد بیا با این شدت اعتراض کن، اشکالی هم نداره، خرده هم نمی گیرم، به هر حال سرانه مطالعه در کشور ما زیاد نیست، فقط قبل از اینکه این جوری عصبانی بشی حداقل رو حرفی که می شنوی کمی فکر کن، یا حداقل این مثال ایرانی رو یادت بیار که در مثال مناقشه نیست…عزیز دلی …روزت خوش 🙂

        • رامین می‌گوید:
          قبل 9 سال

          دوست عزیزم ما درباره تاریخچه صحبت نمی کنیم
          درباره کردیت جشنواره ها در زمان حاضر صحبت میکنیم
          خوب باااشی
          سلام هم برسون به همکارات در تالین و گوا و چنا و…

          پاسخ
          • امیر علی می‌گوید:
            قبل 9 سال

            عزیز دلم کردیت امروز نتیجه تاریخچه دیروزه … بده که این رو هم حتی ندونی …. ولی اشکال نداره، قرار نیست همه آدم ها همه چیز رو بدونن ولی چون سینمایی بودی گفتم این بحث طولانی رو بکنیم شاید جدا از نفی زیاد و موضع گیریهات یه چیزی هم به سواد زیادی که داری اضافه بشه و زیادتر بشه، ولی اگر روزی فهمیدی جایی احتمالا داری اشتباه می کنی هیچ اشکالی نداره، همه ما اشتباه می کنیم… خوشحال شدم از مصاحبت … شما هم خوب باشی و هم به دوستانت در کن و برلین و ونیز سلام برسون…

        • رامین می‌گوید:
          قبل 9 سال

          امیرعلی جان پس بهتره که صبر کنن تاریخ عیار جشنواره شونو تثبیت کنه و
          بعد به دنبال شواف باهاش باشن
          راستی
          میری تالین بپا گرفتار شبهای سیاهش نشی

          پاسخ
      • امیر برزی می‌گوید:
        قبل 9 سال

        ای بابا اگه اینجوری ه چرا
        همه دنیا دنبال اینن که فیلمشو بیاد تو کن پرزنت بشه
        از قدیم گفتن یه چیزی بگو بگنجه
        حالا شما هم یه کم کلاهتو قاضی کن
        بعد قضه بگو
        دو میلیون تا سندیکا و فدراسیون هم باشن که بگن شما و رفیقاتو رفتین از جشنواره الف جایزه گرفتین
        بازم مخاطب خاص سینما هم فقط همون کن و ونیز و برلین و میشناسه چه برسه به مخاطب عام
        از همه مهمتر اینکه فیلمتون نمیفروشه و این دست و پا زدن هم بی فایده اس

        پاسخ
  6. رضا می‌گوید:
    قبل 9 سال

    جالبه فیلم کفشهایم کو تنها فیلم ایرانی بخش مسابقه هست ولی فروشنده . دختر . وارونگی و….. مسابقه نیستند !؟ البته کفشهایم کو در اکران عمومی خیلی موفق نبود ولی رفته رفته در شبکه خانگی در حال دیده شدنه .. به نطرم فیلم تاثیرگذاریه

    پاسخ
  7. هادی عقیلی می‌گوید:
    قبل 9 سال

    برندینگ جشنواره ها رابطه مستقیمی داره با برندهای پخشی داره که در جشنواره حضور دارند.
    شما دقت کنید که مثلا سونی پیکچرز یا همین مومنتویی که فیلم فرهادی رو لانسه کرده چرا این قدر اصرار دارن به حضور در جشنواره کن؟
    یا حتی یکی مثل جیم جارموش چرا فیلمشو میده به کن؟
    اگه کن در حد گوا بود خب پس مومنتو این همه نلاشش برای رونمایی فروشنده در کن ابلهانه بود دیگه
    خیلی راحت فیلمو میداد به گوا و احتمالا سی چهل تا هم جایزه می گرفت

    پاسخ
  8. در پاسخ به دوست گوآدوست می‌گوید:
    قبل 9 سال

    اگه اون فدراسیون تهیه کنندگان میاد گوا رو میزاره کنار کن دلیل بر این نیست که اینا همرده هم دیگه هستن..دلیل اصلیش اینه که این فدراسیون به هر حال یه سری نیاز مالی داره که این نیاز مالی باید از طرف اسپانسرهایی برآورده بشه که از امثال جشنواره های توریستی مثل گوا هم حمایت میکنن!!! اونا پول میگیرن که گوا رو کنار کن قرار بدن وگرنگه اگر
    همین فدراسیون، جشنواره کن و اصلا تو فهرست ش قرار نده اعتبار این جشنواره میره زیر سوال؟؟؟

    جشنواره ای معتبره که برندسازی کنه واسه فیلم! چرا فیلمسازای ما دست و پا میزنن برای جضور در برلین و کن و نهایتا ونیز!؟؟
    اگه گوا و تالین هم الفن چرا هیچکی حتی همین دلالای فیلم داخلی هم اول سراغ اونا نمیره؟

    پاسخ
  9. رهاتر از دریا می‌گوید:
    قبل 9 سال

    تالین کجا هست اصلا؟؟؟
    ؟؟؟
    ؟
    ؟
    ؟
    ؟
    ؟

    پاسخ
  10. نسترن می‌گوید:
    قبل 9 سال

    سلام آقای امیرعلی
    شما نماینده گوآ و تالین هستی؟
    جسارتا یک عدد فیلم ساختم
    امکانش هست فیلمو بفرستی تو این جشنواره؟

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدها

  • حامد مظفری

    به جز تراکم اکران، تهیه‌کننده‌های و پخش‌کنندگان حق‌العمل‌کار، باعث فیلمسوزی گسترده شده‌اند/گروهی از تهیه‌کنندگان طرفدار ورشکستگی در گیشه هستند!/بعضی از پخش‌کنندگان بی‌مسئولیت به عامل نابودی فیلمها بدل شده‌اند!/باید اعتبار را به پروانه‌های ارشاد برگرداند وگرنه سنگ روی سنگ بند نخواهد شد/با ادامه توقیف آثار مجوزدار در شهرستان، هیچ بعید نیست که سینماداران تهرانی هم از شهرستان‌ها یاد بگیرند و اقدام به ممیزی و توقیف خودسرانه کنند!

    355 اشتراک ها
    اشتراک گذاری 142 توئیت 89
  • تقابلات والد و مولود در سینمای این سالها؛ از “پیرپسر” تا “پسرکشی” 

    179 اشتراک ها
    اشتراک گذاری 72 توئیت 45
  • حرفهای ده‌نمکی درباره تعدد دوست‌دختر! +فیلم

    21 اشتراک ها
    اشتراک گذاری 8 توئیت 5
  • صدور پروانه نمایش برای تهیه‌کننده «داوینچیز»+صدور پروانه برای یک مدیر اسبق

    18 اشتراک ها
    اشتراک گذاری 7 توئیت 5
  • معرفی یک بانوی تهیه‌کننده به‌عنوان دبیر پانزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم ١٠٠

    15 اشتراک ها
    اشتراک گذاری 6 توئیت 4
  • واکنش غیرمنتظره علیرضا قربانی به خط سفید!+ویدئو

    14 اشتراک ها
    اشتراک گذاری 6 توئیت 4
  • تلاش برای همکاری با نسل‌های مختلف/اعلام فهرست تولیدات تازه‌ی فارابی+اطلاعات کامل درباره روند تولید این ۱۵ فیلم

    13 اشتراک ها
    اشتراک گذاری 5 توئیت 3
  • کمدی-رمانتیک دشوارتر از کمدی!⇐اصغر نعیمی کارگردان فیلم «دوروز دیرتر» مطرح کرد+توضیح درباره چرایی واگذاری فیلمنامه پرحاشیه «زندگی خصوصی»

    13 اشتراک ها
    اشتراک گذاری 5 توئیت 3

آخرین مطالب

ورود «آقای زالو» به باشگاه ۱۰۰ میلیاردی‌ها

حامد مظفری در سینماتیک شرح داد: چرا «یک تصادف ساده» یک فیلم کاملا خودی است؟

مستند «لاماسو»؛ کاریزمای طوسی در برگ تازه‌ی نماوا 

فیلم «یازده یازده» در فیلمنت

۲۶ هزار پاترهد دست دوستی دادند/ پیش به سوی فیلم‌-کنسرت «بازی تاج و تخت»

تشخیص، هوشیاری و آگاهی؛ ابزار مهم عکاسی جنگ و مستند اجتماعی

فیلم کوتاه «مِه» آماده نمایش شد

راه‌اندازی رادیو مقاومت/ رادیو مقاومت اول دی‌ماه ششمین سال فعالیت خود را آغاز می‌کند

کنسرت بزرگ جواد زکی شمس‌آبادی با ارکستر کامل؛ ۲۷ آذر در اریکه ایرانیان

انتصاب مسئولان بخش‌های مختلف پنجمین جشنواره رادیویی پژواک

تبلیغات

ویژه ها

حامد مظفری در سینماتیک شرح داد: چرا «یک تصادف ساده» یک فیلم کاملا خودی است؟
خبر وسط

حامد مظفری در سینماتیک شرح داد: چرا «یک تصادف ساده» یک فیلم کاملا خودی است؟

23 آذر 1404

سینماروزان: دو فیلم ایرانی داریم که مهمترین نماینده‌های ما در اسکار غیر انگلیسی زبان هستند؛ یکی "علت مرگ‌ نامعلوم" که...

ادامه مطلب
مستند «لاماسو»؛ کاریزمای طوسی در برگ تازه‌ی نماوا 

مستند «لاماسو»؛ کاریزمای طوسی در برگ تازه‌ی نماوا 

23 آذر 1404
پردیس اکومال کرج

آقای زالو مماس با صد میلیارد/قسطنطنیه ۷۵میلیارد/عبور یوز از ۷۴میلیارد/کفایت مذاکرات ۲۳میلیارد/بچه مردم ۱۳میلیارد/دوروز دیرتر ۱۱میلیارد/وصال طهران۵۷ و دختر برقی در ۶میلیارد+آمار کامل فروش 

21 آذر 1404
دو سال انتظار برای دريافت مجوز “فِلفور”/واکنش پلتفرم نماوا به بلاتکلیفی برنامه‌های رپ

دو سال انتظار برای دريافت مجوز “فِلفور”/واکنش پلتفرم نماوا به بلاتکلیفی برنامه‌های رپ

20 آذر 1404
فیلم های کپی

فیلم «های‌کپی»؛ ملغمه‌ای low level!

19 آذر 1404
یزدان عشیری+جشنواره جهانی فجر

وقتی ده‌ها جشنواره سینمایی در کشور داریم، چرا باید حتما جشنواره فجر را تجزیه کنیم؟/ این درخت تناور ریشه‌های عمیق دارد؛ هرس اشتباه بدجوری به درخت آسیب زد/هیچ دلیل قانع‌کننده و عقلانی برای گسست بخش بین‌الملل و فاصله‌گذاری میان یک کل منسجم  نبود/اتفاقا با برگزاری بخش بین‌الملل در دهه فجر می‌شد از فضای مهیای جشنواره اصلی فجر بهره‌مند شد و میلیاردها تومان در منابع صرفه‌جویی نمود و همزمان از ظرفیت صدها رسانه استفاده کرد/اینکه بخش اصلی جشنواره فجر را در دهه فجر و نصفه‌‌ی دیگر را در اردیبهشت یا آذر و «شاید وقتی دیگر» یا در تهران، منطقه آزاد، شیراز و یا «ناکجاآباد» برگزار کرد فقط باعث بی‌هویتی، سرگردانی و ضعیف‌تر شدن جشنواره شد!/اگر واقعا به دنبال جهانی شدن هستند چرا فجر را پاره کردند و چرا مستقلا جشنواره جهانی شیراز یا قشم یا… را برگزار نمی‌کنند؟/باعث تاسف است که صدای جشنواره جهانی فجر حتی از دروازه‌ی شیراز آن سوتر نرفته است ولی جشنواره‌ی تازه‌کار دریای سرخ عربستان که عضو فیاپف هم نیست کل جریان خبری رسانه‌های خارجی را درنوردیده! 

18 آذر 1404
فیلم احمد

تازه‌ترین خروجی شورای صنفی نمایش: دستور اکران فیلم تراژدی زلزله‌ی بم+دستور نیم‌بها کردن آخرهفته فقط برای بانوان!

16 آذر 1404
سامانه جامع رسانه‌های کشور
  • خانه
  • خبر
  • رک و راست
  • شیروانی داغ
  • گزارش
  • گفتگو
  • گوناگون
  • یادداشت
  • یک سکانس سینمایی

© 2023 ژورنال سینما - تمام حقوق محفوظ است طراحی سایت توسط آنیل طراح

بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
  • خانه
  • خبر
  • رک و راست
  • شیروانی داغ
  • گزارش
  • گفتگو
  • گوناگون
  • یادداشت
  • یک سکانس سینمایی
برای ما ژورنال چیز دیگریست و برای خیلی‌ها، چیز دیگر
ما به منظور دیگری ژورنالیست شدیم و آنها به‌منظور دیگری در این حرفه‌اند...

خوش آمدید!

وارد ناحیه کاربری خود شوید

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

رمز عبور خود را بازیابی کنید

لطفا نام کاربری یا آدرس ایمیل خود را برای بازنشانی رمز عبور خود وارد کنید.

ورود به سیستم