سینماروزان: تماشای بازی ایران-بلژیک در جام جهانی۲۰۲۶ و دفاع حداکثری ایران بیش از هر چیز یادآور بازی ایران_اسپانیا در جام ۲۰۱۸ بود.
عجبا که بعد از پایان بازی بیش از همه یک سکانس بازنشر شده؛ همان سکانسی که بازیکنان ایران با چنگ و دندان مانع رفتن توپ به دروازه شدند. کاملا شبیه سکانسی که در بازی با اسپانیا دیده بودیم.

اینکه آن زمان با کیروش و با وجود دفاع اتوبوسی، از اسپانیا باختیم و حالا با امیر قلعهنویی و با همان سبک دفاعی، مساوی کردیم یعنی مربی ایرانی برتر از خارجی آمد پدید؟
تازه طرفداران قلعه میتوانند بگویند یک گل آفساید هم به بلژیک زدهایم!
اینکه بعد از ۸ سال همچنان ایران دربرابر یک تیم اروپایی باید با چنگ و دندان دفاع کند تا فقط نبازد یعنی چه؟ دور تکرار؟

































