سینماروزان: علیرضا امیرقاسمی مجری و مدیر شبکه تلویزیونی طپش به انتقاد از برخی خوانندگان لسآنجلسی و همچنین علی کریمی و احسان کرمی پرداخت.
امیرقاسمی با اشاره به محافل رقاصی برخی سلطنتطلبان مثل مرتضی برجسته در لسآنجلس گفت: آقای مرتضی! الان موقع بزن و بکوب نیست. خیلی بد است که بر سر مردم ایران بمب بیندازند و بعد مرتضی خواننده در لس آنجلس ميرود تظاهرات و میخواند، موقع بزن بکوبه، موقعه بزنم به چوبه…واقعا الان وقت این کارهاست آقایان؟؟
امیرقاسمی همچنين با انتقاد از برنامه ای که علی کریمی و احسان کرمی با عنوان «جاویدنامان» تدارک دیده اند، نیت آنها را زیر سوال برد و گفت: اول آن که برنامه گذار تان از نیویورک آمده پس چرا در لسآنجلس برنامه میگذارید؟ وقتی اسپانسر گردن کلفت دارید که کداک تیاتر را برایتان اجاره کرده، چرا تحت عنوان جاویدنامان در حال کاسبی هستید؟ واقعا جای سوال دارد برگزاری این مراسم در سالن گران کداک تیاتر. اصلا نقش علی کریمی در این برنامه چیست؟ چرا در پوستر اولیه عکس احسان کرمی هم کنار کریمی بود و حالا نیست؟

امیرقاسمی گفت: اگر واقعا دنبال آزادی هستید و طرفدار دارید چرا برنامه تان در سالن محدود دو هزار نفره است و نه در یک استادیوم ۵۰ هزار نفره؟ لطفا موج سواری نکنید بر نام جاویدنامان آن هم با درآمد ۵۰۰ هزار دلاری…اگر میخواهید کنسرت یا برنامه سرگرم کننده برای کسب درآمد بگذارید دیگر چرا «جاویدنامان» را روی پوستر چسباندهاید؟؟ برای بقیه برگزاری کنسرت در این شرایط را بد میدانید ولی خودتان در حال درآمدزایی هستید.

































