سینماروزان: مجید مجیدی کارگران سینما به انتقاد از علمای دانشگاه الازهر پرداخت که هیچ واکنشی به تجاوز علیه ایران نشان نمیدهند.
مجیدی در یادداشتی آورد: من به عنوان یک هنرمند جهان اسلام از علما و روحانیانی که رزق و روزی شان از دربار سلاطین نفتی می رسد توقعی ندارم اما از علما و اساتید دانشگاه الازهر مصر که نامش را از حضرت فاطمه زهرا علیها سلام وام گرفته است و روزگاری سخن اول و آخر اهل سنت جهان از آن جا شنیده می شد و وحدت و یکدلی با همه مسلمانان هدف و شعارش بود گله مند و خشمگینم که چگونه تجاوزها و خونخواری های رژیم غاصب اسراییل را به یک کشور اسلامی و مردم مسلمان می بینند و دم فرو بسته اند؟
مجیدی ادامه داد: اساتید الازهر چگونه حملات وحشیانه امریکای سلطه طلب را شاهدند و کشتار صدها کودک و مرد و زن بی پناه را می بینند و خاموش نشسته اند و حتی گاه به جای طرفداری از مظلوم ،از ابوجهل های زمانه دفاع کرده اند.لطفا به ما بگویند که اگر خبری دارند که قیامتی نخواهد بود و روزی در برابر خدا و رسول و حضرت زهرا نخواهند ایستاد به ما هم اطلاع دهند.

































