سینماروزان: در حالی که برخی مدیران سینمایی مدعی بودند مجوز اکران بازیهای جام جهانی از سوی نهادهای بالادستی صادر شده ولی گویا مجوز فقط برای یک بازی ایران-بلژیک بوده!
مروری بر کنداکتور نمایش سینماها در سامانه های بلیت فروشی حکایت دارد که هیچ کدام از سینماهای تهران و شهرستان، مجوز پخش بازی حساس ایران مصر را دریافت نکرده اند.
معلوم نیست چرا مدیران سینمایی پیش بینی جام جهانی را نکرده بودند بلکه بتوانند در روزگار رکود پساجنگ رمضان سینماها، لااقل مجوز اکران هر سه بازی ایران در جام جهانی را دریافت کنند؟؟؟مشخص نیست صداوسیما مجوز پخش را نداده یا اداره نظارت ارشاد، مجوز نداده؟ آیا اداره نظارت تعطیلی سینماها برای نمایش فیلم کمدی در روز شهادت امام زین العابدین(ع) را به پخش فوتبال تسری داده و مجوز را صادر نکردهاند؟

































