سینماروزان/سیدروحالله حسینی(تهیهکننده و فیلمساز): به تازگی و با جمعی از فعالان سینمایی قم، با حضور در بیوت شهدا علی لاریجانی ،سپهبد عبدالرحیم موسوی و شهید دهقانی و…، تلاش کردیم هم به بازماندگان تسلا دهیم و هم یاد و خاطره شهدای جنگ رمضان را گرامی بداریم.
در این همراهی دوستانی مثل سید مهدی میرغیاثی، سیدامیر طباطبایی، سید محسن موسوی نژاد، حمیدرضا منتظری، سعید نجاتی، سعید اینانلو ،محمد کاظم رضوانی ،محسن حیدری و همچنین شماری از مدیران هنری قم و ازجمله محمدرضا سوقندی مدیر ارشاد قم حضور داشتند.
آنچه در گپ و گفت های شکل گرفته میان هنرمندان و مدیران وجود داشت اینکه اولا باید از ظرفیت هنرمندان مردمی اصیل جهت همراهی با قوای دفاعی ایران استفاده کرد و ثانیا باید مدارا با شبههنرمندان بیوطن که در این غائله یا سکوت کردند یا آب به آسیاب دشمن ریختند را تمام کرد.
سالهاست که برخی ارگانهای حاکمیتی برای توجیه برآوردهای مالی خود دست به دامن برخی از شبههنرمندان بیوطن میشوند تا بیایند و منت بگذارند برای همکاری در پروژههای آنها. فارغ از اینکه اغلب این همکاری ها شکست های سنگین در ارتباط با مخاطب میخورد از حالا به بعد دیگر باید این رویه، جمع شود. این همه هنرمند اصیل ایرانی در این سالها کمکار یا بیکار شدهاند تا بیوطنان، حساب شان پر شود.
نفرین بر مدیرانی که از این بعد بخواهند مجددا دور باطل همکاری با بیوطنان را ادامه دهند.

































