سینماروزان: فیلمبرداری «عشق در انفرادی»نوشته عبدالرضامنجزی به کارگردانی مسعود کیمیایی و تهیهکنندگی علی اوجی که اواخر سال گذشته آغاز شده بود به تازگی پایان یافت.
فیلمبرداری اثر در هفتههای پایانی ۴۰۴ شروع شد و بعد از چند جلسه فیلمبرداری با تشدید بمباران های جنگ رمضان، متوقف گردید و بعد از پایان جنگ با فیلمبرداری نماهای شلوغ و پرزدوخورد به پایان رسید؛ در حالی که یکی از عوامل فنی فیلم هم حین جنگ به شهادت رسید و نتوانست در ادامهی کار باشد.
در این فیلم که حال و هوای آثار قبلی کیمیایی را دارد همچنان شاهد مبارزه تکنفره یک جوان با بدمنها هستیم. کیمیایی که بخش عمدهی فیلمش را در فضا و جغرافیای جنگ اخیر فیلمبرداری کرده در داستانپردازی هم سعی کرده در عین تزریق مایههای عاشقانه، حال و هوای اجتماعی متاثر از جنگهای اخیر را تداعی کند.
سارا بهرامی، حسن پورشیرازی، پولاد کیمیایی، حامد کمیلی و نرگس محمدی بازیگران «عشق در انفرادی» هستند. پولاد نقش اصلی را دارد و کوشیده شمایلی متفاوت از خود ارائه دهد.
ویژگی اصلی فیلم شاید تلاش کیمیایی برای نوعی نقد گزنده علیه محتکران اقتصادی دوران جنگ باشد. افرادی که نان شان در شرایط بحرانی است و میکوشند با دمیدن در آتش مشکلات اقتصادی منتج از جنگ، جیب مردم را خالیتر کنند؛ موتیفی که یادآور فیلم «دندان مار» است.

کل «عشق در انفرادی» در یک صبح تا شب -حدود ۱۲ ساعت- میگذرد و با روایتی کاملا خطی شاهد کلنجار ضدقهرمان با اختلاسگرانی هستیم که خون مردم را در شیشه کردهاند.
لیلا حاتمی، بهنوش طباطبایی و امیر آقایی از جمله بازیگرانی هستند که در برهه هایی نام شان به عنوان بازیگران اصلی فیلم مطرح بود ولی هیچ کدام به قرارداد نرسیدند تا سارا بهرامی، نرگس محمدی و حسن پورشیرازی در فیلم بازی کنند.
عبدالرضا منجزی نویسنده «عشق در انفرادی» پیش از این در دو فیلم «تیغ و ابریشم» و «سینما متروپل» یکی محصول دهه ۶۰ و دیگری محصول دهه ۹۰ با کیمیایی همکاری داشت. علی اوجی تهیهکنندهی فیلم پیشتر فیلم «خائن کشی» را برای کیمیایی تهیهکننده کرده بود. پولاد کیمیایی برای چهاردهمین بار همکاری با پدر را تجربه میکند.

































