• مرام‌نامه
  • شبکه های اجتماعی
  • سفارش آگهی
  • تماس با ما
  • درباره ما
سه شنبه 25 آذر 1404
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
ژورنال سینما
  • خانه
  • خبر
  • رک و راست
  • شیروانی داغ
  • گزارش
  • گفتگو
  • گوناگون
  • یادداشت
  • یک سکانس سینمایی
  • خانه
  • خبر
  • رک و راست
  • شیروانی داغ
  • گزارش
  • گفتگو
  • گوناگون
  • یادداشت
  • یک سکانس سینمایی
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
ژورنال سینما
  • مرام‌نامه
  • شبکه های اجتماعی
  • سفارش آگهی
  • تماس با ما
  • درباره ما
تبلیغات
خانه گزارش

تازه‌ترین محصول کارگردان مکزیکی برنده اسکار ۲۰۱۵و گلدن‌گلوب2016⇐نامزد 12 اسکار 2016+فهرست کامل نامزدها

24 دی 1394
در گزارش
0 0
A A
0
اسکار در خدمت اسلام و مسلمین+فهرست کامل برندگان اسکار 2015

اسکار

سینماژورنال: نامزدهای نهایی هشتاد و هشتمین دوره از جوایز سینمایی اسکار طی یک کنفرانس زنده خبری در بورلی هیلز لس‌آنجلس معرفی شدند.
به گزارش سینماژورنال شریل بون آیزاک رئیس آکادمی علوم و هنرهای سینمایی به همراه انگ لی کارگردان برنده دو اسکار، گیرمو دل تورو کارگردان «پسر جهنمی» و جان کرازینسکی بازیگر «سرزمین موعود» فهرست نامزدهای نهایی جایزه اسکار را اعلام کردند.
در اسکار نیز همانند گلدن گلوب این “بازگشته/از گور برگشته” فیلم اخیر الخاندرو گونزالس ایناریتوی مکزیکی تبار برنده اسکار 2015 و گلدن گلوب 2016(اینجا را بخوانید) است که توجهات را جلب کرده است.

این فیلم در رشته های بهترین فیلم، بهترین کارگردانی، بهترین بازیگر نقش اول مرد، بهترین بازیگر نقش مکمل مرد، بهترین تدوین، بهترین طراحی صحنه، بهترین جلوه های ویژه تصویری، بهترین فیلمبرداری، بهترین طراحی لباس، بهترین چهره پردازی، بهترین تدوین صدا و بهترین میکس صدا نامزد دریافت اسکار شده است.

فهرست نامزدهای نهایی جوایز اسکار به شرح زیر است.

بهترین فیلم : «پل جاسوس‌ها»، «بروکلین»، «مد مکس: جاده خشم»، «مریخی»، «بازگشته از گور»، «اتاق»، «افشاگر»، «کمبود بزرگ»

بهترین کارگردانی : آدام مک‌کی برای «کمبود بزرگ»، جرج میلر برای «مد مکس : جاده خشم»، الخاندرو گونزالس ایناریتو برای «بازگشته از گور»، لنی آبراهامسون برای «اتاق»، تام مک‌کارتی برای «افشاگر»

بهترین بازیگر نقش اول مرد : برایان کرنستون در «ترومبو»، مت دیمن در «مریخی»، لئوناردو دی‌کاپریو در «بازگشته از گور»، مایکل فاسبندر در «استیو جابز»، ادی ردماین در «دختر دانمارکی»

بهترین بازیگر نقش اول زن : کیت بلانشت در «کارول»، بری لارسون در «اتاق»، جنیفر لارنس در «جوی»، شارلوت رمپلینگ در «45 سال»، سیرشا رونان در «بروکلین»

بهترین بازیگر نقش مکمل مرد : کریستین بیل در «کمبود بزرگ»، تام هاردی در «بازگشته از گور»، مارک روفالو در «افشاگر»، مارک رایلنس در «پل جاسوس‌ها»، سیلوستر استالونه در «کرید»

بهترین بازیگر نقش مکمل زن : جنیفر جیسون‌لی در «هشت منفور»، رونی مارا در «کارول»، راشل مک‌آدامز در «افشاگر»، آلیشا ویکاندر در «دختر دانمارکی»، کیت وینسلت در «استیو جابز»

بهترین فیلمنامه اقتباسی : «کمبود بزرگ»، «بروکلین»، «کارول»، «مریخی»، «اتاق»

بهترین فیلمنامه غیراقتباسی : «پل جاسوس‌ها»، «اکس ماکینا»، «پشت و رو»، «افشاگر»، «مستقیم از کامپتون»

بهترین تدوین : «کمبود بزرگ»، «مد مکس : جاده خشم»، «بازگشته از گور»، «جنگ ستارگان : نیرو برمی‌خیزد»، «افشاگر»

بهترین فیلم غیرانگلیسی‌ زبان : «آغوش مار» از کلمبیا، «موستانگ» از فرانسه، «پسر شائول» از مجارستان، «ذیب» از اردن، «یک جنگ» از دانمارک

بهترین موسیقی متن : «پل جاسوس‌ها»، «کارول»، «هشت منفور»، «سیکاریو»، «جنگ ستارگان : نیرو برمی‌خیزد»

بهترین طراحی صحنه : «پل جاسوس‌ها»، «دختر دانمارکی»، «مکس دیوانه : جاده خشم»، «مریخی»، «بازگشته از گور»

بهترین جلوه‌های ویژه تصویری : «اکس ماکینا»، «مریخی»، «بازگشته از گور»، «مد مکس : جاده خشم»، «جنگ ستارگان : نیرو برمی‌خیزد»

بهترین فیلم پویانمایی : «آنومالیسا»، «پشت و رو»، «فیلم بره ناقلا»، «وقتی مارنی آنجا بود»، «پسر و جهان»

بهترین فیلمبرداری : «کارول»، «هشت منفور»، «مکس دیوانه : جاده خشم»، «بازگشته از گور»، «سیکاریو»

بهترین طراحی لباس : «کارول»، «سیندرلا»، «دختر دانمارکی»، «مد مکس : جاده خشم»، «بازگشته از گور»

بهترین مستند بلند : «ایمی»، «زمین کارتل»، «چهره سکوت»، «چه اتفاقی افتاد خانم سیمون؟»، «زمستان در آتش»

بهترین چهره‌پردازی : «مکس دیوانه : جاده خشم»، «بازگشته از گور»، «پیرمرد 100 ساله‌ای که از پنجره فرار کرد و ناپدید شد»

بهترین انیمیشن کوتاه : «داستان خرس»، «جهان فردا»، «تیم عالی سانجای»، «پیش‌درآمد»، «نمی‌توانیم بدون کیهان زندگی کنیم»

بهترین فیلم کوتاه : «آوه ماریا»، «همه چیز درست میشه»، «الکن»، «shot»، «روز اول»

بهترین تدوین صدا : «مد مکس : جاده خشم»، «مریخی»، «بازگشته از گور»، «سیکاریو»، «جنگ ستارگان : نیرو برمی‌خیزد»

بهترین میکس صدا : «پل جاسوس‌ها»، «مریخی»، «مد مکس : جاده خشم»، «بازگشته از گور»، «جنگ ستارگان : نیرو برمی‌خیزد»

هشتاد و هشتمین دوره جوایز اسکار 28 فوریه با اجرای کمدین مشهور آمریکایی کریس راک در دالبی تئاتر هالیوود برگزار خواهد شد.

پیوند کوتاه: https://www.cinemaroozan.ir/?p=16671
image_print
برچسب ها: Alejandro González Iñárritunominessoscar2015oscar2016اسکارالخاندرو گونزالز ایناریتولئوناردو دی کاپریو
نوشته قبلی

با تأیید مدیران این گروه سینمایی مشخص شد⇐بیشتر از 30 درصد فیلمهای “هنروتجربه” ویدیویی هستند

نوشته‌ی بعدی

جشنواره فيلم فجر، بالاخره براي خودش احترام قائل شد⇐هیچ فیلمی به بخشهای اصلی اضافه نخواهد شد

مطالب مرتبط

بنیاد سینمایی فارابی

تلاش برای همکاری با نسل‌های مختلف/اعلام فهرست تولیدات تازه‌ی فارابی+اطلاعات کامل درباره روند تولید این ۱۵ فیلم

18 آذر 1404

سینماروزان: در حالی که در سال‌های گذشته تازه بعد از اعلام اسامی فیلمهای جشنواره فیلم فجر بود که ارگانهای سینمایی،...

ایرج طهماسب

از بتهوون، پیکاسو، لبخند ژکوند و اسپایدرمن تا دفترچه‌ی مطلوبِ کیارستمی و مسیر اصغر فرهادی/ایرج طهماسب در کارگاه انتقال تجربه‌اش چه گفت؟

10 آذر 1404

سینماروزان: هنرمند برخلاف جهان علم از دل کوچک‌ترین جزئیات به روایت‌های بزرگ می‌رسد و همین موضوع‌محوری است که مسیر سینما...

توقیف دو فیلم تازه‌اکران در قم!+بیانیه یک پردیس سینمایی 

توقیف دو فیلم تازه‌اکران در قم!+بیانیه یک پردیس سینمایی 

1 آبان 1404

سینماروزان: در کمال تعجب مجددا محدودیت نمایش فیلم‌های مجوزدار در برخی شهرستان ها استارت خورده است... سینماهای قم مجوز پخش...

نوشته‌ی بعدی
لزوم شفاف‌سازی در خروجی 450 کارت جشنواره‌ای که طی این سالها برای “منتقدان خانه‌سینما” صادر شده‌ است

جشنواره فيلم فجر، بالاخره براي خودش احترام قائل شد⇐هیچ فیلمی به بخشهای اصلی اضافه نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدها

  • حامد مظفری

    به جز تراکم اکران، تهیه‌کننده‌های و پخش‌کنندگان حق‌العمل‌کار، باعث فیلمسوزی گسترده شده‌اند/گروهی از تهیه‌کنندگان طرفدار ورشکستگی در گیشه هستند!/بعضی از پخش‌کنندگان بی‌مسئولیت به عامل نابودی فیلمها بدل شده‌اند!/باید اعتبار را به پروانه‌های ارشاد برگرداند وگرنه سنگ روی سنگ بند نخواهد شد/با ادامه توقیف آثار مجوزدار در شهرستان، هیچ بعید نیست که سینماداران تهرانی هم از شهرستان‌ها یاد بگیرند و اقدام به ممیزی و توقیف خودسرانه کنند!

    355 اشتراک ها
    اشتراک گذاری 142 توئیت 89
  • تقابلات والد و مولود در سینمای این سالها؛ از “پیرپسر” تا “پسرکشی” 

    179 اشتراک ها
    اشتراک گذاری 72 توئیت 45
  • صدور پروانه نمایش برای تهیه‌کننده «داوینچیز»+صدور پروانه برای یک مدیر اسبق

    18 اشتراک ها
    اشتراک گذاری 7 توئیت 5
  • حرفهای ده‌نمکی درباره تعدد دوست‌دختر! +فیلم

    21 اشتراک ها
    اشتراک گذاری 8 توئیت 5
  • معرفی یک بانوی تهیه‌کننده به‌عنوان دبیر پانزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم ١٠٠

    15 اشتراک ها
    اشتراک گذاری 6 توئیت 4
  • واکنش غیرمنتظره علیرضا قربانی به خط سفید!+ویدئو

    14 اشتراک ها
    اشتراک گذاری 6 توئیت 4
  • ماجرای انتقادات ناصر تقوایی از کیمیایی و مهرجویی/در گزارش روزنامه اصلاح‌طلب آمد

    14 اشتراک ها
    اشتراک گذاری 6 توئیت 4
  • احضار به ساواک به‌خاطر یک کلاه!+مواجهه با خلخالی بابتِ سرقفلی ملک نماینده‌ی خلخال!++ماجرای گریه‌ی یک‌ساعته بابت نقش پُرمویی که مهرجویی به او داد/اصغر سمسارزاده در تازه‌ترین گفتگویش مطرح کرد

    13 اشتراک ها
    اشتراک گذاری 5 توئیت 3

آخرین مطالب

«شیفت گورستان» به بازار کتاب آمد/ دلهره در دیدارهای شبانه

چرا حواس‌تان نیست؟/پرسش لیلا حاتمی از مدیران سینمایی

پایان فیلمبرداری «داستان‌های موازی» جدیدترین فیلم اصغر فرهادی+تصاویر

ورود «آقای زالو» به باشگاه ۱۰۰ میلیاردی‌ها

حامد مظفری در سینماتیک شرح داد: چرا «یک تصادف ساده» یک فیلم کاملا خودی است؟

مستند «لاماسو»؛ کاریزمای طوسی در برگ تازه‌ی نماوا 

فیلم «یازده یازده» در فیلمنت

۲۶ هزار پاترهد دست دوستی دادند/ پیش به سوی فیلم‌-کنسرت «بازی تاج و تخت»

تشخیص، هوشیاری و آگاهی؛ ابزار مهم عکاسی جنگ و مستند اجتماعی

فیلم کوتاه «مِه» آماده نمایش شد

تبلیغات

ویژه ها

چرا حواس‌تان نیست؟/پرسش لیلا حاتمی از مدیران سینمایی
خبر وسط

چرا حواس‌تان نیست؟/پرسش لیلا حاتمی از مدیران سینمایی

24 آذر 1404

سینماروزان: لیلا حاتمی بازیگر سینما که اخیرا فیلم پیرپسر را روی پرده داشت و فیلمهای بت و زمانی برای ابدیت...

ادامه مطلب
حامد مظفری در سینماتیک شرح داد: چرا «یک تصادف ساده» یک فیلم کاملا خودی است؟

حامد مظفری در سینماتیک شرح داد: چرا «یک تصادف ساده» یک فیلم کاملا خودی است؟

23 آذر 1404
مستند «لاماسو»؛ کاریزمای طوسی در برگ تازه‌ی نماوا 

مستند «لاماسو»؛ کاریزمای طوسی در برگ تازه‌ی نماوا 

23 آذر 1404
پردیس اکومال کرج

آقای زالو مماس با صد میلیارد/قسطنطنیه ۷۵میلیارد/عبور یوز از ۷۴میلیارد/کفایت مذاکرات ۲۳میلیارد/بچه مردم ۱۳میلیارد/دوروز دیرتر ۱۱میلیارد/وصال طهران۵۷ و دختر برقی در ۶میلیارد+آمار کامل فروش 

21 آذر 1404
دو سال انتظار برای دريافت مجوز “فِلفور”/واکنش پلتفرم نماوا به بلاتکلیفی برنامه‌های رپ

دو سال انتظار برای دريافت مجوز “فِلفور”/واکنش پلتفرم نماوا به بلاتکلیفی برنامه‌های رپ

20 آذر 1404
فیلم های کپی

فیلم «های‌کپی»؛ ملغمه‌ای low level!

19 آذر 1404
یزدان عشیری+جشنواره جهانی فجر

وقتی ده‌ها جشنواره سینمایی در کشور داریم، چرا باید حتما جشنواره فجر را تجزیه کنیم؟/ این درخت تناور ریشه‌های عمیق دارد؛ هرس اشتباه بدجوری به درخت آسیب زد/هیچ دلیل قانع‌کننده و عقلانی برای گسست بخش بین‌الملل و فاصله‌گذاری میان یک کل منسجم  نبود/اتفاقا با برگزاری بخش بین‌الملل در دهه فجر می‌شد از فضای مهیای جشنواره اصلی فجر بهره‌مند شد و میلیاردها تومان در منابع صرفه‌جویی نمود و همزمان از ظرفیت صدها رسانه استفاده کرد/اینکه بخش اصلی جشنواره فجر را در دهه فجر و نصفه‌‌ی دیگر را در اردیبهشت یا آذر و «شاید وقتی دیگر» یا در تهران، منطقه آزاد، شیراز و یا «ناکجاآباد» برگزار کرد فقط باعث بی‌هویتی، سرگردانی و ضعیف‌تر شدن جشنواره شد!/اگر واقعا به دنبال جهانی شدن هستند چرا فجر را پاره کردند و چرا مستقلا جشنواره جهانی شیراز یا قشم یا… را برگزار نمی‌کنند؟/باعث تاسف است که صدای جشنواره جهانی فجر حتی از دروازه‌ی شیراز آن سوتر نرفته است ولی جشنواره‌ی تازه‌کار دریای سرخ عربستان که عضو فیاپف هم نیست کل جریان خبری رسانه‌های خارجی را درنوردیده! 

18 آذر 1404
سامانه جامع رسانه‌های کشور
  • خانه
  • خبر
  • رک و راست
  • شیروانی داغ
  • گزارش
  • گفتگو
  • گوناگون
  • یادداشت
  • یک سکانس سینمایی

© 2023 ژورنال سینما - تمام حقوق محفوظ است طراحی سایت توسط آنیل طراح

بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
  • خانه
  • خبر
  • رک و راست
  • شیروانی داغ
  • گزارش
  • گفتگو
  • گوناگون
  • یادداشت
  • یک سکانس سینمایی
برای ما ژورنال چیز دیگریست و برای خیلی‌ها، چیز دیگر
ما به منظور دیگری ژورنالیست شدیم و آنها به‌منظور دیگری در این حرفه‌اند...

خوش آمدید!

وارد ناحیه کاربری خود شوید

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

رمز عبور خود را بازیابی کنید

لطفا نام کاربری یا آدرس ایمیل خود را برای بازنشانی رمز عبور خود وارد کنید.

ورود به سیستم