• مرام‌نامه
  • شبکه های اجتماعی
  • سفارش آگهی
  • تماس با ما
  • درباره ما
یکشنبه 30 شهریور 1404
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
ژورنال سینما
  • خانه
  • خبر
  • رک و راست
  • شیروانی داغ
  • گزارش
  • گفتگو
  • گوناگون
  • یادداشت
  • یک سکانس سینمایی
  • خانه
  • خبر
  • رک و راست
  • شیروانی داغ
  • گزارش
  • گفتگو
  • گوناگون
  • یادداشت
  • یک سکانس سینمایی
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
ژورنال سینما
  • مرام‌نامه
  • شبکه های اجتماعی
  • سفارش آگهی
  • تماس با ما
  • درباره ما
تبلیغات
خانه گزارش

دروغگویی آشکار یک بازیگر در “خندوانه”!!!+عکس

11 اردیبهشت 1395
در گزارش, گوناگون
0 0
A A
0
دروغگویی آشکار یک بازیگر در “خندوانه”!!!+عکس

خندوانه

سینماژورنال: پنج شنبه روز خوبي براي پرسپوليسي ها نبود ؛ سلسله اشتباهات داور، دفاع و دروازه بان سه امتیاز حساس را از كف شان خارج كرد و حالا كارشان براي قهرماني در ليگ برتر سخت تر شده.

به گزارش سینماژورنال و به نقل از “هفت صبح” از قضا ، خاطره برزو ارجمند چند ساعت بعد از اين باخت در قالب برنامه «خندوانه» پخش شد تا تلخي شكست دراماتيك 12 سال پيش پرسپوليس زنده شود.

برزو ارجمند اما خاطره اش را طوري تعريف كرد كه كمترين قرابت با واقعيت را دارد و با توجه به انتخاب يك باخت چهار گله پرسپوليس بيشتر به كري خواني يك استقلالي با پرسپوليسي ها شبيه است. در اين گزارش اصل و فرع خاطره ارجمند مرور شده است.

ارجمند چه گفت؟
ابتدا براي كساني كه خاطره بروز ارجمند را نشنيده اند به شكل مختصر ماجرا را شرح مي دهيم. آن طور كه برزو ارجمند مدعي است قدمش براي پرسپوليس نحس است (به قول خودش«بدشانسی‌آور» است) و وقتي به استاديوم مي رود اين تيم  يا شكست مي خورد يا در دقايق پاياني برد را با مساوي عوض مي كند. دوستش (علي پاشا) به اين مساله پي برده براي همين وقتي ارجمند مي خواهد با آن ها براي تماشاي بازي پرسپوليس ، پيش از دربي به آزادي برود ، با مخالفت پاشا روبرو مي شود. او هم با علي انصاريان تماس مي گيرد. انصاريان برغم بي ميلي ( كه مي دانسته قدم ارجمند نحس است) مي پذيرد كه اين حرف ها همه اش خرافه است و او را با اتوبوس تيم ،به ورزشگاه مي برد. اين بار اتفاق عجيبي رخ مي دهد و سرخ ها تا دقيقه سي سه گل مي زنند. اما در نهايت بازي سه سه مي شود و در لحظات پاياني خداداد عزيزي گل چهار را به پرسپوليس مي زند. ارجمند تعريف مي كند كه وقتي پرسپوليس گل دوم را مي خورد علی پاشا با التماس از او می‌خواهد تا استادیوم را ترک کند اما ارجمند زیر بار نمی‌رود تا اینکه در دقیقه‌های پایانی گل سوم هم به پرسپولیس زده می‌شود و علی انصاریان نیز با فریاد رو به تماشاچی‌ها و خطاب به «برزو» الفاظی را می‌گوید که ابتدا مردم متوجه فرد مورد نظر نمی‌شوند، اما بعد به لطف رفیق شفیقش رسوا می‌شود و جو به هم می‌ریزد تا اینکه او را برای تلطیف فضا از ورزشگاه بیرون می‌کنند و ما بقی این رویداد آوارگی برزو ارجمند برای بازگشت به خانه است.

ارجمند راست نگفت
برزو ارجمند احتمالا پيش خودش فكر كرده براي جذاب بودن خاطره اش خوب است يكي از باخت هاي 4 بر 3 پرسپوليس را دراماتيزه كند و به خورد بيننده ها بدهد. براي همين شاخ و برگ هاي خاطره را از تخيل وام گرفته و محصولش چيزي شده كه نامش قلب تاريخ است. ارجمند با زيركي و اعلام اين كه طرفدار پرسپوليس هم هست  خود را تيغ انتقادها رها كرد و با اين موضع گيري براي خودش راه فرار گذاشت وگرنه كي مي تواند در آن واحد سرخابي باشد؟! احتمالا اصل هدفش اين بود كه نماد چهار استقلالي ها را زنده كند. در دربي اخير اين عدد زير سوال رفته و او احتمالا با ياداوري شكست 4 –  3 پرسپوليس چنين هدفي داشته!

پرسپوليس پيش از دربي 4- 3 نباخته
براي رسيدن به ادعاي ارجمند ابتدا سراغ نتايج پرسپوليس پيش از دربي ها رفتيم. اين تيم در ليگ برتر پيش از مسابقه با استقلال باخت داشته اما هيچ كدام نتيجه مورد ادعاي ارجمند يعني باخت 4- 3 نيست.به عبارت ديگر پرسپوليس در طول تاريخ برگزاري ليگ برتر هيچ گاه پيش از دربي از هيچ تيمي با نتيجه چهار بر سه شكست نخورده است.

منظور «پاس» است
آن چه برزو ارجمند تعريف كرد ، براي پرسپوليسي ها يادآور شكست شان در برابر پاس است در دوره سوم ليگ برتر. در آن بازي بود كه در دقايق پاياني خداد عزيزي گل برتري تميش را زد و پاس را به قهرماني در ليگ نزديك كرد. اين بازي در هفته دوازدهم و سه بازي بعد از دربي برگزار شد.

تغيير در تاريخ ليگ
برزو ارجمند نه تنها زمان شكست پرسپوليس را تغيير داد كه نوع شكست اين تيم را هم براي بالا رفتن جذابيت خاطره اش مصادره به مطلوب كرد. او گفت تا دقيقه سي سرخ ها سه هيچ جلو افتادند و در نهايت تيم مقابل جبران كرد و در دقايق پاياني گل برتري را زد. اصل واقعيت اين است كه پاس گل اول را مي زند و پرسپوليس جبران مي كند. پاس دو بار ديگر جلو مي افتد اما سرخ ها با دو گل كار را به تساوي سه – سه مي كشانند و در دقايق پاياني خداد عزيزي پاس را جلو مي اندازد.

خندوانه
برزو ارجمند و رامبد جوان در “خندوانه”

تغيير در تيم علي انصاريان
ارجمند حتي در تركيب تيم پرسپوليس هم دست برد و علي انصاريان را بازيكن تيم پرسپوليس عنوان كرد. اين در حالي است كه موقع شكست 4 بر 3 پرسپوليس ،‌انصاريان به خاطر مشكل با مديرعامل وقتي يعني اكبر غمخوار در سايپا توپ مي زد.

خاطره اي كه نيست!
با اين توصيف كل خاطره ارجمند زير سوال است ؛ يعني چطور مي شود با دعوت مستقيم بازيكني كه در پرسپوليس نيست به ورزشگاه رفت و آن خاطره شكل بگيرد. راستش اين قدر مي دانيم كه براي شوخي و مطايبه مي توان خيلي از مرزها را به هم ريخت ولي گوينده بايد به اصل ماجرا وفادار باشد. با يك ديالوگ ساده و يا يك كپشن كه حرف هاي كمدين برنامه حاصل تخيل او است ، مي شد از اين تحريف جلوگيري كرد و جلوي شائبه ها را گرفت.

فراتر از يك كُري
شايد در ابتداي گزارش بايد توضيح مي داديم كه اصلا هدف مان از تدوين اين گزارش چيست. شايد بگوييد اين هم يك كري فوتبالي است ديگر. احتمالا هم از مجادله بازيگران پيش و پس از دربي اخير روي آنتن زنده شاهد مثال بياويد. حتي ممكن است بگوييد ارجمند گفته تيم اولش استقلال است و بعد از دو ديگر تيم مشهدي، طرفدار پرسپوليس است. غرض اين كه خاطره ارجمند فراتر از كري هاي معمول است؛ او مي توانست خيلي راحت خط و نشان بكشد و از تيم محبوبش دفاع كند نه اين كه با جعل تاريخ ، از بيننده خنده بگيرد. اصلا چرا ارجمند بايد روي عدد چهار كه پرسپوليسي ها بعد از دربي اخير مدعي اند از كف استقلالي ها خارجش كرده اند،‌زوم كند؟

انتظار سرخابي ها دو آتشه از تلويزيون
«خندوانه» برنامه پر بيننده اي است و اگر قرار است در آن با دستمايه قرار دادن اتفاقات خنده ايجاد شود،‌نبايد حد و مرزها به هم بريزد. يك نفر مثل علي مسعودي مختار است هر آن چه دلش مي خواهد درباره ارتباط خود و پدر محترمش اغراق كند ولي نه تنها ارجمند كه هيچ كس ديگر اجازه به هم ريختن تاريخ را به بهانه ايجاد خنده ندارد. اين مساله فرا تر از فوتبال است و مربوط به همه حوزه ها مي شود؛‌واقعا اگر يك مساله سياسي روي آنتن تحريف مي شد الان همه از آن به عنوان يك شوخي ياد مي كردند. وانگهي مسولان تلويزيون خيلي خوب متوجه حساسيت سرخابي ها هستند و مي دانند رسانه شان بعد آموزشي هم دارد. تحريف ارجمند با اين ادعا تناقض دارد؟

خندوانه دور خورد؟
معتقديم برنامه «خندوانه» خيلي از خطوط قرمز بيهوده را از بين برده.دليل اين موفقيت برخورد مناسب برنامه سازان با سوژه ها است ؛ آن ها مي دانند بايد طوري رفتار كنند كه حساسيت كاذب ايجاد نشود. درباره خاطره ارجمند اما بنظر مي رسد فريب ظاهرا خاطره را خورده اند و حواس شان نبوده كه يك استقلالي از اين تريبون دارد كري مي خواند آن هم با تحريف تاريخ.

پیوند کوتاه: https://www.cinemaroozan.ir/?p=21725
image_print
برچسب ها: برزو ارجمندپاسخداداد عزیزیخندوانهدربی
نوشته قبلی

مهران مدیری و کبوترهای حرم رضوی

نوشته‌ی بعدی

توضیحات عادل فردوسی‌پور درباره چرایی روی آنتن نرفتن گفتگو با ظریف، رقابت با “فاطما گل”، دلیل عدم توجه به ستارگان فوتبال پیش از انقلاب و…

مطالب مرتبط

نقد و بررسی سریال «دکستر: رستاخیز» – بازگشت پرهیجان یک قاتل افسانه‌ای

نقد و بررسی سریال «دکستر: رستاخیز» – بازگشت پرهیجان یک قاتل افسانه‌ای

29 شهریور 1404

سینماروزان: سریال «دکستر: رستاخیز» که تابستان امسال از شبکه Showtime پخش شد، مانند یک شوک الکتریکی به طرفداران قدیمی این...

علیرضا قربانی در شب آخر «ایرانم» در تهران: دوری از شما غمی است بر دل ما

علیرضا قربانی در شب آخر «ایرانم» در تهران: دوری از شما غمی است بر دل ما

29 شهریور 1404

سینماروزان: علیرضا قربانی در شب آخر «ایرانم» در تورکنسرت «ایرانم» در تهران، شب گذشته در حالی به پایان رسید که...

تاریخ «بدون تاریخ» در عمان معلوم شد/ اعلام تاریخ برگزاری «بدون تاریخ» در عمان

تاریخ «بدون تاریخ» در عمان معلوم شد/ اعلام تاریخ برگزاری «بدون تاریخ» در عمان

29 شهریور 1404

سینماروزان: ۳۱ هنرمند ایرانی در «بدون تاریخ» در تاریخ یکشنبه، ۳۰ شهریور ماه ۱۴۰۴ به شکل آنلاین در عمان به...

نوشته‌ی بعدی
فردوسي پور در شبكه يك، نفر دوم شد/ بعد از بيست سال+عکس

توضیحات عادل فردوسی‌پور درباره چرایی روی آنتن نرفتن گفتگو با ظریف، رقابت با "فاطما گل"، دلیل عدم توجه به ستارگان فوتبال پیش از انقلاب و...

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدها

  • تعیین تکلیف دو فیلم باقیمانده اکران نوروزی به هفته آینده موکول شد/تعیین قیمت بلیت سینماها در سال96 با توافق سینمادار-تهیه‌کننده-توزیع کننده/تعطیلی سینماها از چهارشنبه عصر تا جمعه صبح

    “پیرپسر” ۱۶۴میلیارد و “صددام” ۱۳۴میلیارد/”مرد عینکی” ۱۲۵میلیارد و “زن و بچه” ۸۱میلیارد/”ناجورها” ۲۲میلیارد/”ناتوردشت” ۵میلیارد+آمار کامل فروش

    1200 اشتراک ها
    اشتراک گذاری 480 توئیت 300
  • حلوا حلوای«سینمای ارگانی» توسط دو مدیر تازه‌کار ارگانی!

    766 اشتراک ها
    اشتراک گذاری 306 توئیت 192
  • چرا روسای جسور(!) خانه‌ی سینما از فروزان و طوطی سلیمی و ایرن و پوری بنایی نگفتند؟؟

    386 اشتراک ها
    اشتراک گذاری 154 توئیت 97
  • روز سینما؟/«هیچی‌ندار» مثل اهالی سینما!

    373 اشتراک ها
    اشتراک گذاری 149 توئیت 93
  • مرگ مهرداد فلاحتگر؛ بازیگر نقش سینوهه‌ی سریال «یوسف» و کاشفِ مصطفی زمانی!

    229 اشتراک ها
    اشتراک گذاری 92 توئیت 57
  • فرزان دلجو: با «چارلی باستر» به ایران می‌آیم+اظهارنظر درباره‌ی«صبحانه با زرافه‌ها»، «آقازاده» و…

    190 اشتراک ها
    اشتراک گذاری 76 توئیت 48
  • مرگ ژاکلین؛ ترانه‌سرایی که پدرش-ویگن- رهایش کرد و امام رضا(ع) حاجتش داد!

    190 اشتراک ها
    اشتراک گذاری 76 توئیت 48
  • برگزاری فیلم-کنسرت هری پاتر در هتل اسپیناس

    186 اشتراک ها
    اشتراک گذاری 74 توئیت 47

آخرین مطالب

در پنجمین شب سینمایی سوره اتفاق افتاد/پاسداشت جعفری جوزانی،حسین یاری و حسین زندباف

نقد و بررسی سریال «دکستر: رستاخیز» – بازگشت پرهیجان یک قاتل افسانه‌ای

معرفی گروه انتخاب بخش مسابقه نخستین جشنواره ملی فیلم های کمدی سینمای ایران

علیرضا قربانی در شب آخر «ایرانم» در تهران: دوری از شما غمی است بر دل ما

اسامی فیلم‌های بخش پویانمایی ملی جشنواره فیلم کوتاه ۴۲ اعلام شد

تاریخ «بدون تاریخ» در عمان معلوم شد/ اعلام تاریخ برگزاری «بدون تاریخ» در عمان

پرویز پرستویی: فیلم “سرخپوست” برای من و هدیه تهرانی نوشته شده بود اما…+اظهارنظر درباره جنگ دوازده روزه!+چرایی جدایی از کارنامه و… 

“پیرپسر” ۱۷۰میلیارد و “مرد عینکی” ۱۳۸میلیارد/”صددام” ۱۳۵میلیارد/”زن و بچه” ۸۶/۵میلیارد/”ناجورها” ۳۱/۵میلیارد/”گوزنهای اتوبان” دوروزه میلیاردی شد+آمار کامل فروش

«تنها کنار هم» برنده دو جایزه کارگردانی و بازیگری از فستیوال الجزایر 

علی کفراش در آستانه چهل و دومین جشنواره فیلم کوتاه تهران نوشت/فیلم کوتاه خالص‌ترین اشکال بیان در سینماست

تبلیغات

ویژه ها

پرویز پرستویی: فیلم "سرخپوست" برای من و هدیه تهرانی نوشته شده بود اما...+اظهارنظر درباره جنگ دوازده روزه!+چرایی جدایی از کارنامه و... 
خبر وسط

پرویز پرستویی: فیلم “سرخپوست” برای من و هدیه تهرانی نوشته شده بود اما…+اظهارنظر درباره جنگ دوازده روزه!+چرایی جدایی از کارنامه و… 

28 شهریور 1404

سینماروزان: قبل از پیشنهاد فیلم «سرخپوست» قرار بود من و نیما جاویدی فیلم «جنتلمن» را با هم کار کنیم و...

ادامه مطلب
رقابت با علی سرتیپی و پردیس کورش؟⇐تهیه‌کننده «مارمولک» با پردیس 10سالنه مجهز به IMAX می‌آید+عکس

“پیرپسر” ۱۷۰میلیارد و “مرد عینکی” ۱۳۸میلیارد/”صددام” ۱۳۵میلیارد/”زن و بچه” ۸۶/۵میلیارد/”ناجورها” ۳۱/۵میلیارد/”گوزنهای اتوبان” دوروزه میلیاردی شد+آمار کامل فروش

28 شهریور 1404
مهناز افشار در اولین حضور سینمایی‌اش پس از مهاجرت/ جزئیاتِ «قرار نوامبر» اعلام شد

مهناز افشار در اولین حضور سینمایی‌اش پس از مهاجرت/ جزئیاتِ «قرار نوامبر» اعلام شد

28 شهریور 1404
مرگ علی اکبر عرفانی؛ تهیه‌کننده‌ای که در دل جنگ، ۵میلیون نفر را به سینماها کشاند!

مرگ علی اکبر عرفانی؛ تهیه‌کننده‌ای که در دل جنگ، ۵میلیون نفر را به سینماها کشاند!

27 شهریور 1404
فیلم «گوزن‌های اتوبان»

ماجرای یک قمار غریب؟!⇐رونمایی از آنونس فیلم «گوزن‌های اتوبان» با بازی نوید پورفرج، الناز شاکردوست، سامان صفاری و…+فیلم

26 شهریور 1404
پیرپسر+علت مرگ نامعلوم+مجید برزگر

حامد مظفری: آقای برزگر! انصراف نمی‌دهید از این گزینش ارگانی؟ 

26 شهریور 1404
پوستر فیلم لاک پشت

اسرار یک خیانت؟/ رونمایی از پوستر فیلم «لاک پشت» با بازی فرهاد اصلانی، نازنین بیاتی و صابر ابر+عکس

25 شهریور 1404
سامانه جامع رسانه‌های کشور
  • خانه
  • خبر
  • رک و راست
  • شیروانی داغ
  • گزارش
  • گفتگو
  • گوناگون
  • یادداشت
  • یک سکانس سینمایی

© 2023 ژورنال سینما - تمام حقوق محفوظ است طراحی سایت توسط آنیل طراح

بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
  • خانه
  • خبر
  • رک و راست
  • شیروانی داغ
  • گزارش
  • گفتگو
  • گوناگون
  • یادداشت
  • یک سکانس سینمایی
برای ما ژورنال چیز دیگریست و برای خیلی‌ها، چیز دیگر
ما به منظور دیگری ژورنالیست شدیم و آنها به‌منظور دیگری در این حرفه‌اند...

خوش آمدید!

وارد ناحیه کاربری خود شوید

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

رمز عبور خود را بازیابی کنید

لطفا نام کاربری یا آدرس ایمیل خود را برای بازنشانی رمز عبور خود وارد کنید.

ورود به سیستم