• مرام‌نامه
  • شبکه های اجتماعی
  • سفارش آگهی
  • تماس با ما
  • درباره ما
چهارشنبه 28 خرداد 1404
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
ژورنال سینما
  • خانه
  • خبر
  • رک و راست
  • شیروانی داغ
  • گزارش
  • گفتگو
  • گوناگون
  • یادداشت
  • یک سکانس سینمایی
  • خانه
  • خبر
  • رک و راست
  • شیروانی داغ
  • گزارش
  • گفتگو
  • گوناگون
  • یادداشت
  • یک سکانس سینمایی
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
ژورنال سینما
  • مرام‌نامه
  • شبکه های اجتماعی
  • سفارش آگهی
  • تماس با ما
  • درباره ما
تبلیغات
خانه خبر وسط

اظهارات رئیس سینمای حوزه هنری⇐حوزه هنری به‌جز اصلاحات وزارت ارشاد اصلاح دیگری به فیلمها وارد نمی‌کند!/درباره تخصیص سانس‌ها، از جایی به بعد، اختیار با سینمادار است و آنها خودشان تصمیم میگیرند!/حوزه هنری فیلمی نمی‌سازد که توقیف شود!/در دهه پنجم فعالیت، حوزه هنری صرفا بانک یا قلک برای تامین سرمایه نخواهد بود!/به‌جای یک فیلم ده میلیاردی ترجیح می‌دهیم به شراکت با تهیه‌کنندگان پنج کار دیگر بپردازیم!/ادعا نداریم که بهترین فیلم‌های جهان را ساخته ایم ولی سعی می‌کنیم کارهایمان قابل دفاع باشد!/به‌دنبال بازسازی یا ساخت سینما در استان‌های بدون سینما هستیم!

29 دی 1400
در خبر وسط
0 0
A A
0
حمیدرضا جعفریان+رئیس سینمای حوزه هنری

حمیدرضا جعفریان+رئیس سینمای حوزه هنری

سینماروزان: خود را موظف و ملزم می‌دانیم که مجوز ارشاد و نسخه نهایی که آنها تایید کنند را تایید کنیم. درباره تخصیص سانس‌ها نیز طبق مصوبات شورای صنفی هستیم ولی از یک جایی اختیاردار با سینمادار است و آنها خودشان تصمیم میگیرند.

به گزارش سینماروزان حمیدرضا جعفریان رییس سینمای حوزه هنری در نشست خبری تفصیلی خود با بیان مطلب فوق گفت: ما نمی‌خواهیم اسیر جنجال رسانه‌ای شویم ولی حوزه هنری بجز اصلاحات وزارت ارشاد اصلاح دیگری وارد نمی‌کند.

او در پاسخ به سوالی درباره حضور حجت‌الاسلام قمی – رییس سازمان تبلیغات اسلامی – در شورای پروانه نمایش افزود: در این مورد کلا مغلطه‌ای وجود دارد و به همین دلیل فعلا نمیخواهم وارد جزییات شوم اما درباره حضور آقای قمی اگرچه می‌تواند جنبه مثبت خود را داشته باشد ولی مسئله اینجاست که همان مجوز شورای پروانه نمایش به تنهایی برای ما مورد تایید است.

جعفریان بیان کرد: ما یکسری هدف‌گذاری‌ کلان در دوره جدید مدیریت سازمان سینمایی حوزه هنری داشتیم که برمبنای جریان پایدار در تولید آثار تصویری است. برای این کار دنبال تقویت اقتباس هستیم و با استفاده از سرمایه‌های انسانی و سرمایه‌گذاری مالی تلاش می‌کنیم تنوع ژانر ایجاد کنیم.  ضمن اینکه در کنار توجه به کمیت به دنبال ارتقای کیفیت آثار نیز هستیم و در این مسیر از فیلمسازان جوان بیشتر بهره می‌بریم.

او گفت: در جشنواره فجر امسال چهار فیلم ضد -یک درام سیاسی با پرداخت به مقطعی از زندگی شهید بهشتی -، دسته دختران با مشارکت فارابی، هناس ساخته حسین دارابی و شادروان به کارگردانی حسین نمازی نمایش داده می‌شوند و تولیداتی برای جشنواره چهل و یکم فجر هم در دست تهیه داریم که بعد از جشنواره امسال جدی‌تر دنبال می‌شوند.

وی درباره تاکید بر ساخت فیلم‌های دهه شصتی و نپرداختن به موضوعی همچون کرونا گفت: برای کرونا هنوز به روایت مناسبی نرسیدیم ولی قطعا موضوع مهمی است که حتی در سطح جهانی میتوان به آن پرداخت.

جعفریان در پاسخ به سوالی درباره برخی فیلمهای تولیدی حوزه که با توقیف مواجه شده‌اند، بیان کرد: فیلم‌های حوزه هنری هیچ وقت توقیف نشدند و اصلا حوزه هنری فیلمی نمی‌سازد که توقیف شود. البته درباره بعضی فیلم‌ها مثل دیدن این فیلم جرم است، نهاد نظارتی مواردی را برای اصلاح مدنظر داشت که رعایت شد، هرچند در زمان اکران دولت قبل بنا به دلایلی تاخیرهایی داشت و نمیخواهم بحث سیاسی داشته باشم ولی در نهایت در آخرین زمانی که اعلام شد فیلم روی پرده آمد. ما در دوره جدید سازمان سینمایی حوزه هنری و مدیریت جدید این نهاد، چند هدف‌گذاری کلان را مدنظر قرار داده‌ایم و دوره‌های قبل را آسیب‌شناسی کرده‌ایم. ما تلاش کردیم میراث حوزه را احیا و تقویت کنیم.

وی تأکید کرد: ما در حوزه پخش، استعدادیابی و تولیدات تصویری سیاست‌هایی داشتیم. در حوزه تولید هدف اصلی این بود که جریانی پایدار از تولید آثار تصویری در گونه‌های مختلف داشته باشیم. برای همین سه پیشران اصلی را در نظر گرفتیم؛ اولینش قوت خلق و قصه‌گویی است که برای این هدف به دنبال تقویت جریان اقتباس بودیم. عامل اصلی دیگری که شناسایی کردیم سرمایه انسانی و هنرمندان بود که در این زمینه هم تمرکز کردیم و نکته سوم هم بحث سرمایه گذاری و مشارکت و هدایت سرمایه به سمت تولید بود. با این اهداف در این یک سال چند دستاورد داشتیم.

جعفریان افزود: ما تلاش کردیم گوناگونی در ژانر ایجاد کنیم، آثاری در حوزه دفاع مقدس، درام سیاسی و اجتماعی و بیوگرافی داریم. ضمن اینکه سرمایه‌گذاری روی فیلمسازان حرفه‌ای و جوان داشتیم که هر ۴ فیلم ما برای جشنواره فجر امسال حاصل کار کارگردانان فیلم دومی است. در حوزه محتوایی هم تلاش کردیم محتوای خوبی ارایه بدهیم؛ این آثار هم تمرکز بر خانواده و هم امیدبخشی و حال خوب برای مخاطبان دارند. ضمن رشد کمی تلاش کردیم به بحث کیفی هم توجه داشته باشیم و کارهای خوب تولید کنیم. به نظرم آثار ما قابل دفاع هستند.

رئیس سازمان سینمایی حوزه هنری در تشریح موضوع فیلم‌های حوزه هنری در جشنواره فیلم فجر گفت: ما چهار فیلم سینمایی در جشنواره امسال داریم که طی یک سال اخیر فرایند آن‌ها طی شده و در موعد مقرر به دبیرخانه جشنواره تحویل داده شد؛ «ضد» به کارگردانی امیرعباس ربیعی فیلمی درام و سیاسی است که در بستر یک روایت عاشقانه به شخصیت شهید بهشتی می‌پردازد و ماجرای آن از ۱۴ اسفند ۵۹ تا ۷ تیر روایت می‌شود. امسال که چهلمین سالگرد شهید بهشتی است انگیزه ما این بود که به این موضوع بپردازیم و التهابات دهه ۶۰ را نشان بدهیم.

وی افزود: «هناس» به کارگردانی حسین دارابی هم در ژانر بیوگرافی یک روایت زنانه است و به وقایع ملتهب ابتدای دهه ۹۰ می‌پردازد.

جعفریان ادامه داد: برای این دو اثر هم در فضای فیلمنامه و هم برای تولید رفت و برگشت‌هایی داشتیم. در دو اثر دیگر هم مشارکت در تولید داشتیم که امسال تنها توانستیم با بنیاد فارابی مشارکت داشته باشیم اما در تلاش هستیم در سال‌های آینده بیشتر مشارکت کنیم. فیلم «دسته دختران» ساخته منیر قیدی یک پروژه بزرگ دفاع مقدسی است که تنها کارگردان زن جشنواره آن را کارگردانی کرده است. ویژگی اصلی این فیلم این است که اقتباس از وقایع و چند کتاب ادبیات پایداری است و از این جهت برای ما اثر ارزشمندی است. فیلم «شادروان» به کارگردانی حسین نمازی هم درامی اجتماعی است که ویژگی ممتاز آنکه باعث شد از این فیلم حمایت کنیم، این است که یک فیلم خانوادگی شیرین، دغدغه‌مند و سالم است. یک سری کارها را هم برای تولید در سال آینده خواهیم داشت که تعدادی تصویب شده و ادامه روند ماست. یکی از این آثار به کارگردانی مقدم دوست است که در مراحل نهایی فیلمنامه هستیم.

این مدیر سینمایی حوزه هنری درباره استمرار رویکرد این مرکز در زمینه ساخت فیلم‌هایی مرتبط با التهابات دهه شصت بیان کرد: سه فیلم امسال ما دهه شصتی نیست، یکی از فیلم‌ها برای دهه نود است، یکی از فیلم‌ها یک فیلم شیرین خانوادگی است، دو کار دیگر ما دفاع مقدسی است که این کار را ماموریت خودمان می‌دانیم. یک کار دهه شصتی داریم که آن روایت به درد امروز می‌خورد. ما باید در فضای روز هم آثاری داشته باشیم. تلاش می‌کنیم در این زمینه توسعه داشته باشیم. به‌عنوان مثال مسأله کرونا پیچیده است، در مستندها هم خوب به آن پرداخته نشده است حتماً موضوع کرونا مهم است و حتماً مخاطب جهانی پیدا می‌کند.

جعفریان درباره توسعه سالن‌های سینمایی حوزه هنری هم بیان کرد: در حوزه سینماسازی تلاش کرده‌ایم سینماها را بازسازی کرده و ارتقا بدهیم. حتی سینماهای دهه هشتاد را داریم به روز می‌کنیم، منتها برای توسعه یکی از سیاست‌های ما این است که عدالت دسترسی برای مخاطبان وجود داشته باشد. در حال حاضر در ۸ یا ۹ استان سینمای فعال نداریم، در چنین مکان‌هایی چند راهبرد داریم. یکی اینکه سالن‌های مستعمل موجود را بازسازی کنیم، ضمن اینکه با برخی سالن‌های بخش خصوصی یا برخی دستگاه‌ها که برایشان سودآور نیست، قرارداد بسته‌ایم که از ظرفیت‌های آنها هم بهره ببریم.

وی درباره سامانه بلیت‌فروشی «گیشه هفت» هم گفت: نگاه ما به این سامانه و زیرساخت‌های آن، نگاه اقتصادی نیست. سامانه بلیت‌فروشی این‌طور نیست که سودآور باشد، نگاه ما بیشتر جلب مخاطب است، اینکه مشتری را به طور ثابت برای خودت نگهداری و به زنجیره سینمای تو متصل شود. با «سینما شهر» ارشاد مذاکره می‌کنیم تا به نتیجه برسیم، برخی از شهرداری‌ها هم همکاری خوبی می‌کنند، در خیلی از استان‌ها هم توانسته‌ایم از استانداری‌ها کمک بگیریم.

رییس سازمان سینمایی حوزه هنری درباره ملاک این سازمان برای اکران فیلم‌های سینمایی تأکید کرد: ما قایل به یک استاندارد هستیم که استاندارد شورای پروانه نمایش است. حتماً حضور جناب آقای قمی و دیگران در آن شورا مغتنم است، اما مستقل از عضویت هر کسی در آن شورا، خود همان شورا وجاهت دارد. یکی از مغالطه‌ها این بود که می‌گفتند آقای قمی به یک فیلم پروانه نمایش نداده در حالی که این فیلم در دولت قبل پروانه گرفته بود. درباره نحوه سانس دهی و اختصاص پردیس‌ها قوانین شورا مشخص می‌کند که چه کنیم.

وی درباره تولیدات حوزه هنری هم گفت: ما جریان تولید را تثبیت می‌کنیم، جذب سرمایه‌گذاری هم مهم است و به جز همکاری با «فارابی» به گزینه‌های دیگر هم فکر می‌کنیم. در حال حاضر چهار پنج سریال را در مراحل مختلف داریم، از سریال «جنابعالی» به کارگردانی عادل تبریزی حمایت می‌کنیم. تمایل داریم با آثاری که اقتباس از کتاب‌های سوره مهر است، همکاری داشته باشیم. با موسسه شهید آوینی، مرکز فلق و… هم مشارکت‌هایی داریم. تمایل داریم با خود تهیه‌کننده‌ای که مجری کار است، مشارکت کنیم اما این امر برای تهیه‌کنندگان سخت است. باید سرمایه‌گذاری واقعی هم داشته باشیم یعنی تهیه‌کنندگان هم در بخشی از سرمایه شریک شوند تا اهمیت جلب مخاطب بیشتر گردد.

جعفریان مطرح کرد: میراث حوزه صرفاً میراث دهه ۶۰ نیست، حتماً دهه ۶۰ یکی از نقاط روشن کارنامه حوزه هنری است، آن چیزی که من عرض کردم منظور احیای میراث چهل ساله حوزه است، میراث تنها ناظر به فیلم نیست، ناظر به آدم‌هاست. افقی که ترسیم کرده‌ایم شروع دهه پنجم فعالیت‌ها و درخشش حوزه هنری مبتنی بر تجربیات گذشته است، از سوی دیگر این‌طور نیست که بانک و قلک باشیم و یک فیلمسازی فیلمی بسازد و به او کار نداشته باشیم.

وی تاکید کرد: به عنوان مدیر فرهنگی و حاکمیتی اصلی‌ترین کار ما انتخاب هنرمند است. بقیه کارها مربوط به درونیات و زیست هنرمند است، هنرمند خوب کم نداریم، حتماً توجه به آنهایی که کم‌کار شده‌اند هم مد نظر ما قرار می‌گیرد. البته ممکن است هنرمندی یک کار خوب داشته باشد اما ده میلیارد تومان هزینه آن شود، ما ترجیح می‌دهیم به سراغ شراکت با پنج کار دیگر با هزینه کمتر برویم. سال گذشته بازنویسی زیادی روی فیلمنامه داشتیم، این رفت و برگشت‌ها خیلی مهم است.

وی درباره اولویت‌های حوزه هنری برای ساخت فیلم گفت: حتماً محتوا برای ما موضوعیت دارد، هویت مضمونی و سیاست کلان حوزه هنری هم مشخص است. خیلی لازم نیست آن را بیانیه کنیم. حتماً پرداختن به مفاخر، کودکان، خانواده، حال خوب مخاطب، حس امید و… برای ما مهم است، در فضای همکاری با فیلمسازان و مولفان هم تلاش می‌کنیم تنوعی داشته باشیم، هم با هنرمندان حرفه‌ای کار کنیم هم با جوانان، امسال خیلی دوست داشتیم یک کار اولی داشته باشیم اما مقدورات اجازه نداد، تلاش می‌کنیم هر سال یک کار اولی داشته باشیم، یا کارهایی برای تثبیت فیلمسازان و تنوع در عوامل داشته باشیم.

رییس سازمان سینمایی حوزه هنری اظهار کرد: تحلیل ما این بوده که در جریان تولید افت و خیزهایی داشته‌ایم که این جریان نیازمند احیاست. حتماً دهه ۶۰ و ۷۰ دوره درخشش حوزه هنری است که منتج به آثار ماندگاری هم شده است. احیا ناظر بر همین امر است، بخشی از این موضوع مربوط به این است که این چهار فیلم ما را ببینید و نظر بدهید. تثبیت احیا به عوامل مختلفی بستگی دارد، تلاش می‌کنیم در حد تدبیر خودمان موانع را برطرف و ملزومات را مهیا کنیم. به نظرم حضور ما در جشنواره امسال با ۴ فیلم سینمایی و یک مستند در جهت همان احیای جریان تولید است. ما به تاریخ شفاهی و اوضاع حوزه مسلط هستیم. ضمن اینکه در نظر بگیرید اقتضائات روز هم مهم است، ما درباره اتفاقات روز هم تحلیل داریم.

وی بیان کرد: به‌عنوان سرمایه‌گذار این حق را در بازبینی و اصلاحات برای خودمان قائل هستیم، حتماً اگر به سوژه‌های خوبی برسیم با فیلمسازانی که فکر می‌کنیم می‌توانند آن‌ها را بسازند، مطرح می‌کنیم، هر فیلمسازی که با سوژه ارتباط برقرار کند با او وارد گفتگو می‌شویم.

جعفریان در پایان با اشاره به فیلم‌های حوزه هنری در چهلمین جشنواره فیلم فجر بار دیگر تأکید کرد: ما ادعایی نداریم که این چهار فیلم بهترین فیلم‌های جهان هستند اما حتماً از آن‌ها دفاع می‌کنیم.

پیوند کوتاه: https://www.cinemaroozan.ir/?p=67325
image_print
برچسب ها: #سایت_سینما_روزانحمیدرضا جعفریانسازمان سینمایی حوزه هنریسینماروزان
نوشته قبلی

نتیجه نشست شبانه رئیس سینما با رئیس سازمان فرهنگی شهرداری⇐بازگشت کاخ جشنواره به برج میلاد+سینمای دوم در کار نيست!

نوشته‌ی بعدی

بالاخره ورود اوج به جشنواره فجر چهلم+عکس

مطالب مرتبط

ناصر تقوایی، هویت ملی و فیلمنامه‌ی «مسجد جامع خرمشهر»!/حرفهای خالق «ای ایران» را بخوانید 

ناصر تقوایی، هویت ملی و فیلمنامه‌ی «مسجد جامع خرمشهر»!/حرفهای خالق «ای ایران» را بخوانید 

26 خرداد 1404

سینماروزان: در روزهای پرحادثه انتهای خرداد۴۰۴ بد نیست مروری کنیم بر اینکه چرا ناصر تقوایی سه سال بعد از «ناخدا...

صدور پروانه برای دو مدیر اسبق!

صدور پروانه برای دو مدیر اسبق!

25 خرداد 1404

سینماروزان: شورای پروانه نمایش، مجوز نمایش دو فیلم را صادر کرد.   امیرحسین علم الهدی مدیر اولیه گروه هنروتجربه پروانه...

“پیرپسر” تا صد میلیارد را پر خواهد کرد/با اکران “پیرپسر” سینماداران امیدوار شده‌اند به احیای گیشه محرم و صفر!/هوشمندی مالکان “پیرپسر” آن بود که همان تک‌سانس جشنواره فجر را روی هوا زدند!/همچنان جشنواره فجر تنها جشنواره‌ای است که می‌تواند برای فیلمها، فضای تبلیغاتی موثر ایجاد کند 

“پیرپسر” تا صد میلیارد را پر خواهد کرد/با اکران “پیرپسر” سینماداران امیدوار شده‌اند به احیای گیشه محرم و صفر!/هوشمندی مالکان “پیرپسر” آن بود که همان تک‌سانس جشنواره فجر را روی هوا زدند!/همچنان جشنواره فجر تنها جشنواره‌ای است که می‌تواند برای فیلمها، فضای تبلیغاتی موثر ایجاد کند 

22 خرداد 1404

سینماروزان: فروش بالای فیلم "پیرپسر" قابل پیش بینی و متاثر از دو عنصر است؛ یکی فضای تبلیغاتی موثری که در...

نوشته‌ی بعدی
جشنواره فجر+سازمان اوج

بالاخره ورود اوج به جشنواره فجر چهلم+عکس

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ویژه ها

ناصر تقوایی، هویت ملی و فیلمنامه‌ی «مسجد جامع خرمشهر»!/حرفهای خالق «ای ایران» را بخوانید 
خبر وسط

ناصر تقوایی، هویت ملی و فیلمنامه‌ی «مسجد جامع خرمشهر»!/حرفهای خالق «ای ایران» را بخوانید 

26 خرداد 1404

سینماروزان: در روزهای پرحادثه انتهای خرداد۴۰۴ بد نیست مروری کنیم بر اینکه چرا ناصر تقوایی سه سال بعد از «ناخدا...

ادامه مطلب
درگذشت امیر مجاهد کارگردان فیلمهای «بوی گندم»، «شب غریبان» و…

درگذشت امیر مجاهد کارگردان فیلمهای «بوی گندم»، «شب غریبان» و…

24 خرداد 1404
تعلیق کنداکتور شبکه خانگی تا اطلاع ثانوی؟ 

تعلیق کنداکتور شبکه خانگی تا اطلاع ثانوی؟ 

23 خرداد 1404
پردیس سینمایی ارگ تجریش

“دایناسور” در مرز ۱۵۰میلیارد/”صدام” مماس با ۹۰میلیارد/”موسی(ع)” مماس با ۷۰میلیارد/ “کوکتل مولوتف” ۶۱میلیارد/”خانه ارواح” ۲۱میلیارد/”سلام علیکم…” در مرز ۲۰میلیارد/”رویاشهر” در آستانه ۱۵میلیارد/”پیرپسر” دوروزه ۷میلیارد/شکستِ کامل فیلمی همنام سریال هومن سیدی!+آمار کامل فروش 

23 خرداد 1404
«مجلس ضربت زدن» اثر ضدّسانسور بهرام بیضایی در یوسف‌آباد 

«مجلس ضربت زدن» اثر ضدّسانسور بهرام بیضایی در یوسف‌آباد 

23 خرداد 1404
“پیرپسر” تا صد میلیارد را پر خواهد کرد/با اکران “پیرپسر” سینماداران امیدوار شده‌اند به احیای گیشه محرم و صفر!/هوشمندی مالکان “پیرپسر” آن بود که همان تک‌سانس جشنواره فجر را روی هوا زدند!/همچنان جشنواره فجر تنها جشنواره‌ای است که می‌تواند برای فیلمها، فضای تبلیغاتی موثر ایجاد کند 

“پیرپسر” تا صد میلیارد را پر خواهد کرد/با اکران “پیرپسر” سینماداران امیدوار شده‌اند به احیای گیشه محرم و صفر!/هوشمندی مالکان “پیرپسر” آن بود که همان تک‌سانس جشنواره فجر را روی هوا زدند!/همچنان جشنواره فجر تنها جشنواره‌ای است که می‌تواند برای فیلمها، فضای تبلیغاتی موثر ایجاد کند 

22 خرداد 1404
صدور پروانه برای کارگردانان «تیرباران» و «دلشکسته»

صدور پروانه برای کارگردانان «تیرباران» و «دلشکسته»

21 خرداد 1404

پربازدیدها

  • از خاطراتِ مگوی خالقان «دلیران تنگستان» و «کیف انگلیسی» تا فیلترینگ نماوا به‌خاطر «سووشون»!

    از خاطراتِ مگوی خالقان «دلیران تنگستان» و «کیف انگلیسی» تا فیلترینگ نماوا به‌خاطر «سووشون»!

    111 اشتراک ها
    اشتراک گذاری 44 توئیت 28
  • رسانه انگلیسی منتشر کرد: داستان کامل فیلم «زن و بچه»سعید روستایی   

    83 اشتراک ها
    اشتراک گذاری 33 توئیت 21
  • نسخه‌ی زنانه مازیار(شهره) لرستانی روی پرده!+توضیحات کارگردان درباره حذف نامش از تیتراژ

    94 اشتراک ها
    اشتراک گذاری 38 توئیت 24
  • داود اشرفِ سریال «وحشی» در واقعیت کیست؟/ قاتلی که از زندان فرار می‌کند؟

    76 اشتراک ها
    اشتراک گذاری 30 توئیت 19
  • چرا علی حاتمی نتوانست فیلم پیامبر(ص) را بسازد؟/سرمایه تولید «ضیافت»کیمیایی را سعید امامی داد یا …؟/دلیل مخالفت بیضایی با حضور نیکی کریمی در «سگ کشی» چه بود؟/چرا گلشیفته حتی با تب چهل درجه هم میخواست جلوی دوربین برود؟/چرا شهاب حسینی فیلمنامه‌ی پیشنهادی را سیاه کرد؟/در ساحل خزر بین گلزار و ایرج قادری چه گذشت؟

    38 اشتراک ها
    اشتراک گذاری 15 توئیت 10
  • …و بالاخره داریم می‌رسیم به اکران؟⇐رونمایی از تیزر فیلم‌ «پیرپسر» با بازی لیلا حاتمی، حسن پورشیرازی، حامد بهداد و‌…+فیلم

    38 اشتراک ها
    اشتراک گذاری 15 توئیت 10
  • مرگ امیر سماواتی؛ تهیه‌کننده‌‌ای که از «مسابقه محله» و «کافه ترانزیت» و «ساکن طبقه وسط» رسید به بازیگری در «زخم کاری»!

    35 اشتراک ها
    اشتراک گذاری 14 توئیت 9
  • انتشار آرای کامل اسکرین‌دیلی بر جشنواره کن۲۰۲۵/«تصادف ساده» با جعفر پناهی: اول/«زن و بچه»سعید روستایی: سوم از آخر!

    33 اشتراک ها
    اشتراک گذاری 13 توئیت 8

آخرین مطالب

صدای استوار در لحظه بحران/رادیو؛ سنگری برای دفاع از حقیقت و جبهه آگاهی

ناصر تقوایی، هویت ملی و فیلمنامه‌ی «مسجد جامع خرمشهر»!/حرفهای خالق «ای ایران» را بخوانید 

جشن منتقدان خانه سینما به تعویق افتاد/ امروز زمان همدلی با دل‌های داغدار و جان‌های استوار است

صدور پروانه برای دو مدیر اسبق!

بیانیه شورای عالی خانه هنرمندان ایران در پی وقایع اخیر 

بازگشت نماوا به شبکه خانگی 

درگذشت امیر مجاهد کارگردان فیلمهای «بوی گندم»، «شب غریبان» و…

تعلیق کنداکتور شبکه خانگی تا اطلاع ثانوی؟ 

“دایناسور” در مرز ۱۵۰میلیارد/”صدام” مماس با ۹۰میلیارد/”موسی(ع)” مماس با ۷۰میلیارد/ “کوکتل مولوتف” ۶۱میلیارد/”خانه ارواح” ۲۱میلیارد/”سلام علیکم…” در مرز ۲۰میلیارد/”رویاشهر” در آستانه ۱۵میلیارد/”پیرپسر” دوروزه ۷میلیارد/شکستِ کامل فیلمی همنام سریال هومن سیدی!+آمار کامل فروش 

واکنش ابراهیم حاتمی‌کیا به اقدام تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی و دل‌نوشته‌ای برای سرداران شهید

تبلیغات

ویژه ها

ناصر تقوایی، هویت ملی و فیلمنامه‌ی «مسجد جامع خرمشهر»!/حرفهای خالق «ای ایران» را بخوانید 
خبر وسط

ناصر تقوایی، هویت ملی و فیلمنامه‌ی «مسجد جامع خرمشهر»!/حرفهای خالق «ای ایران» را بخوانید 

26 خرداد 1404

سینماروزان: در روزهای پرحادثه انتهای خرداد۴۰۴ بد نیست مروری کنیم بر اینکه چرا ناصر تقوایی سه سال بعد از «ناخدا...

ادامه مطلب
درگذشت امیر مجاهد کارگردان فیلمهای «بوی گندم»، «شب غریبان» و…

درگذشت امیر مجاهد کارگردان فیلمهای «بوی گندم»، «شب غریبان» و…

24 خرداد 1404
تعلیق کنداکتور شبکه خانگی تا اطلاع ثانوی؟ 

تعلیق کنداکتور شبکه خانگی تا اطلاع ثانوی؟ 

23 خرداد 1404
پردیس سینمایی ارگ تجریش

“دایناسور” در مرز ۱۵۰میلیارد/”صدام” مماس با ۹۰میلیارد/”موسی(ع)” مماس با ۷۰میلیارد/ “کوکتل مولوتف” ۶۱میلیارد/”خانه ارواح” ۲۱میلیارد/”سلام علیکم…” در مرز ۲۰میلیارد/”رویاشهر” در آستانه ۱۵میلیارد/”پیرپسر” دوروزه ۷میلیارد/شکستِ کامل فیلمی همنام سریال هومن سیدی!+آمار کامل فروش 

23 خرداد 1404
«مجلس ضربت زدن» اثر ضدّسانسور بهرام بیضایی در یوسف‌آباد 

«مجلس ضربت زدن» اثر ضدّسانسور بهرام بیضایی در یوسف‌آباد 

23 خرداد 1404
“پیرپسر” تا صد میلیارد را پر خواهد کرد/با اکران “پیرپسر” سینماداران امیدوار شده‌اند به احیای گیشه محرم و صفر!/هوشمندی مالکان “پیرپسر” آن بود که همان تک‌سانس جشنواره فجر را روی هوا زدند!/همچنان جشنواره فجر تنها جشنواره‌ای است که می‌تواند برای فیلمها، فضای تبلیغاتی موثر ایجاد کند 

“پیرپسر” تا صد میلیارد را پر خواهد کرد/با اکران “پیرپسر” سینماداران امیدوار شده‌اند به احیای گیشه محرم و صفر!/هوشمندی مالکان “پیرپسر” آن بود که همان تک‌سانس جشنواره فجر را روی هوا زدند!/همچنان جشنواره فجر تنها جشنواره‌ای است که می‌تواند برای فیلمها، فضای تبلیغاتی موثر ایجاد کند 

22 خرداد 1404
صدور پروانه برای کارگردانان «تیرباران» و «دلشکسته»

صدور پروانه برای کارگردانان «تیرباران» و «دلشکسته»

21 خرداد 1404
سامانه جامع رسانه‌های کشور
  • خانه
  • خبر
  • رک و راست
  • شیروانی داغ
  • گزارش
  • گفتگو
  • گوناگون
  • یادداشت
  • یک سکانس سینمایی

© 2023 ژورنال سینما - تمام حقوق محفوظ است طراحی سایت توسط آنیل طراح

بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
  • خانه
  • خبر
  • رک و راست
  • شیروانی داغ
  • گزارش
  • گفتگو
  • گوناگون
  • یادداشت
  • یک سکانس سینمایی
برای ما ژورنال چیز دیگریست و برای خیلی‌ها، چیز دیگر
ما به منظور دیگری ژورنالیست شدیم و آنها به‌منظور دیگری در این حرفه‌اند...

خوش آمدید!

وارد ناحیه کاربری خود شوید

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

رمز عبور خود را بازیابی کنید

لطفا نام کاربری یا آدرس ایمیل خود را برای بازنشانی رمز عبور خود وارد کنید.

ورود به سیستم