سینماروزان: اکران نوروزی تقریبا یک ماهه شده و عایدی چندانی نداشته؛ به هر حال جنگ بوده و فیلم سرگرمکننده، نبوده…
فروش کل سینماها در هفتهی اخیر همچنان روی حدود ۱میلیارد و ۲۰۰میلیون باقی مانده؛ تقریبا مثل هفته های قبل که متاثر از شرایط جامعه و یکشکلی گیشه است.
نیم شب حدود ۸۰۰میلیون در این هفته فروخته و به نزدیکی ۲/۵میلیارد رسیده. قمارباز ۱۳۰میلیون فروش هفتگی داشته و ۶۵۰میلیونی شده. بهشت تبهکاران ۸۰میلیون فروش هفتگی داسته و ۳۵۰میلیونی شده.
خط نجات ۱۰۰میلیون فروش هفتگی داشته و ۳۰۰میلیون را رد کرده.
با گذر از عزای عمومی، حالا وقتش است که حداقل یکی دو فیلم سرگرمکننده و بهخصوص فیلمهایی که پژمان جمشیدی-آنتیک/شاخ/مازراتی- یا رضا عطاران-خانوم والده- دارند را وارد گیشه کرد بلکه در سایه آنها فیلمهای ارگانی هم تکانی بخورند. تا سینماداران بیش از این ضرر ندادهاند و تعدیل نیرو بیشتر نشده، فکری باید کرد.

آمار کامل #فروش_سینماهای_ایران تا ابتدای ۲۱ فروردین ۱۴۰۵ به شرح زیر است:
(تمام ارقام به تومان است و منهای اکران سیار)
#نیمشب ۲میلیارد و ۴۰۰میلیون(۲۴روز/۴هزار سانس)
#قمارباز ۶۵۰میلیون(۲۴روز/۱۵۰۰سانس)
— #بهشت_تبهکاران ۳۵۰میلیون(۲۴روز/هزارسانس)
— #خط_نجات ۳۳۰میلیون(۲۴روز/۸۰۰سانس)

































