سینماروزان: ویدئویی منتشر شده ناظر به حضور #قیصر خوانندهی لسآنجلسی در یکی از تجمعات مردمی در میدان امام حسین در مرکز پایتخت.
قیصر از جمله خوانندههای لسآنجلسی بوده که حملات تندی علیه تجاوزگران به خاک ایران داشته است و حالا به ایران برگشته و در عید غدیر، قطعه ایران را برای مردم به صورت پلی بک، اجرا کرد.
قیصر-بینش بلور- که به خاطر قطعاتی اغلب شش هشتم همچون راننده، لات و… شناخته میشود در اواخر دهه شصت ایران را ترک کرد و ابتدا در ترکیه و بعد در نروژ اقامت گزید ولی آلبومهایش را از طریق کمپانیهای لسآنجلسی ارائه داد و نام هنری قیصر را هم کوجی زادوری کلیپساز لسآنجلسی برایش انتخاب کرد و همین باعث شد به عنوان خواننده لسآنجلسی شناخته شود.
































