تبلیغات
image_print

برچسب: خانه سینما

اعترافات و ادعاهای همایون اسعدیان در نشست غیرمخفیانه با اهالی رسانه⇐خانه سینما از ابتدای تأسیس به وزارت ارشاد وصل بود و همیشه تلاش شده بیشترین بودجه از دولت دریافت شود/شمقدری، خانه سینما را به صفحه اول مطبوعات آورد/در زمان توقیف فیلمها توسط حوزه در دولت دهم ما با حوزه هنری جلسه داشتیم!!!/در آن زمان گفته شد فیلم «بوسیدن روی ماه» را حوزه ساخته است!!!/ ۴ سال پیش نظرمان درباره بهترین گزینه برای وزارت ارشاد را اعلام کردیم اما ریشه آن گزینه زده شد!!!/{از 11شغله بودن منوچهر شاهسواری} دفاع می‌کنیم چون ایشان با خانه سینما مرتبط است!!!/شکایتهای مربوط به قاچاق فیلمها ظرف 72 ساعت به نتیجه می‌رسد!!!
افشاگری رسانه اصولگرا درباره لابی‌گری خانه سینما برای دراختیار گرفتن دبیرخانه فجر⇐حلقه بالادستی خانه سینما قصد دارد دبیرخانه جشنواره فجر را در اختیار داشته باشد/محمدمهدی عسکرپور و منوچهر شاهسواری که کارنامه شان مملو است از تولیدات ارگانی متصل به منابع عمومی، گزینه‌های دبیری هستند⇔پرسشهای این رسانه: سران صنفی که با کلی حمایتهای دولتی حتی یک درمانگاه درجه دو هم برای کف صنف فراهم نکرده‌اند چطور جرأت می‌کنند وارد عرصه برگزاری جشنواره سینمایی شوند؟/سران صنفی که توانایی آن را ندارند که در کل سال حتی یک بن خرید کالا یا بسته رفاهی در اختیار کف صنفشان بگذارند را چه به دراختیار گرفتن مدیریت جشنواره فجر؟/برای جشن خانه سینما چه اعتباری آورده‌اید که حالا جشنواره فجر را هم می‌خواهید؟

همایون اسعدیان با تأیید اظهارات علی قائم مقامی مبنی بر ورود عیدی میلیاردی ارشاد به خانه سینما مدعی شد: 850 میلیون صرف صنوف شده و رسیدهایش موجود است/سهم چهار صنف تهیه‌کنندگان، سینماداران، پخش‌کنندگان و مدرسان سینما از این عیدی میلیاردی، “صفر مطلق” بوده!/عیدی چهار صنف تدارکات، بدلکاران، دستیاران فیلمبردار و دستیاران فنی صحنه و لباس به طور مستقیم و بیواسطه به اعضا رسیده و عیدی مابقی صنوف در اختیار هیأت رییسه قرار گرفته!⇐پرسش اول: چرا عیدی تمام اعضاء بیواسطه در اختیار خودشان قرار نگرفته؟ واسطه تراشی برای توزیع یک عیدی حداقلی چه معنایی دارد؟/پرسش دوم: وقتی به 13 صنف مختلف کمی بیش از صدمیلیون رسیده، لطف کنید و شرح دهید چگونه بیش از 800 میلیون صرف کل صنوف شده؟/پرسش سوم: چرا در جهت شفاف سازی مطلوب حسین انتظامی، لیست کامل عیدی گیرندگان منتشر نمیشود؟/پرسش چهارم: بر فرض پذیرفتن توزیع 850 میلیون میان صنوف، تکلیف آن 150 میلیون باقیمانده چیست؟؟؟ آن 150 میلیون به چه فرد یا افرادی رسیده؟؟

سینماروزان: شفاف سازی در چگونگی هزینه کرد عیدی میلیاردی ارشاد که از سوی سینماروزان کلید زده شده بود همچنان ادامه ...

ادعاهای مطروحه در نشست هیأت مدیره خانه سینما+پرسش‌های کلیدی منتج از این ادعاها⇐400میلیون(!!) صرف برگزاری جشن خانه سینما شد ⇔چرا ریزهزینه‌کرد این 400میلیون مشخص نیست؟ 400میلیون صرف برگزاری دو ساعت جشن در تالار وحدت؟/بیشتر از 800میلیون کمک بلاعوض و کارت هدیه میان سینماگران توزیع شده!⇔چرا مشخص نیست این مبلغ هنگفت به چه کسانی رسیده؟؟/به زودی سایت فروش بلیت سینما راه‌اندازی می‌کنیم!!⇔با کدام تجربه عملیاتی در بلیت‌فروشی آنلاین؟؟/به زودی تلویزیون اینترنتی راه می‌اندازیم!!⇔با کدام دستاورد در مدیریت رسانه‌‌ای؟؟/اینکه مازیار میری{دبیر اجرایی جشن خانه سینما} در شب برگزاری جشن در آمریکا بوده، ایرادی ندارد!⇔برمبنای کدام منطق مدیریتی؟؟/دو بار درباره ریاست شاهسواری رأی‌گیری کردیم و ایشان با رأی قاطع انتخاب شد!!⇔رقیب ایشان در رأی‌گیری که بوده؟؟/ما را به این متهم می‌کنند که تنها برگزار کننده ختم‌ و تشییع سینماگران هستیم⇔وقتی بعد از بیش از بیست سال، سینماگران حتی یک درمانگاه اختصاصی هم ندارند باید جز این فکر کرد؟؟
آیا نظارتی بر توسعه متوازن سینماسازی وجود ندارد؟؟⇐بیشتر از هزار شهر ایران حتی یک سالن سینما هم ندارند و انبوهی پردیس سینمایی در غرب تهران راه افتاده!!!
درحالی که در دو ماه اخیر قیمت سکه بهار آزادی بیش از یک میلیون رشد داشته⇐مدیران خانه سینما که دو ماه قبل مدعی تعطیلی مراسم جشن‌شان بخاطر فشارهای اقتصادی شده بودند حالا خبر داده‌اند از برگزاری مراسم در تالار وحدت!
«کیهان» گزارش داد⇐هزینه چندمیلیاردی برگزاری جشن و جشنواره برای سینمایی که پرفروش‌ترین فیلم آن را فقط 3 تا 4درصد جامعه می‌بینند
آیا دبیری جشنواره فجر و ریاست جشن خانه سینما به این مدیرعامل «6 شغله» می‌رسد؟
مجمع عمومی کانون کارگردانان خانه سینما برای چهارمین بار به نتیجه نرسید!!!⇔پرسش اول: آقای مدیرعامل! از شغل سیزدهم چه خبر؟/پرسش دوم: آقای سخنگو! حال کانال‌تان چطور است؟/پرسش سوم: آقای رییس هیأت مدیره! کار سریال‌تان به کجا رسید؟
پنج هزار عضو خانه سینما در انتظار شفاف سازی حسین انتظامی⇐دقیقا چندمیلیارد عیدی در اختیار هیأت مدیره خانه سینما قرار گرفته؟؟ این عیدی دقیقا میان چه کسانی توزیع شده؟؟؟

پنج هزار عضو خانه سینما در انتظار شفاف سازی حسین انتظامی⇐دقیقا چندمیلیارد عیدی در اختیار هیأت مدیره خانه سینما قرار گرفته؟؟ این عیدی دقیقا میان چه کسانی توزیع شده؟؟؟

سینماروزان: در روزهای گذشته خبری از همراهی حسین انتظامی با مدیریت بالادستی خانه سینما و تخصیص بودجه ای میلیاردی برای ...

پرسش کلیدی رسانه‌های مستقل⇐چرا یک کارگردان شکست‌خورده، شده است رابط بین‌الملل فارابی؟/چرا این کارگردان شکست‌خورده و همسرش در فهرست مسافران برلین فارابی قرار گرفته‌اند؟/هزینه سفر این زن و شوهر به برلین را فارابی داده؟؟
کاشان⇐ از آن “میعادگاه خشم” تا این میعادگاه خشم
متعاقب رسانه های مستقل حالا یک رسانه اصلاح طلب متذکر شد⇐ناکارآمدی تشکل‌های صنفی زیر پوشش خانه سینما به انزوا و فترت طولانی فیلم‌بردارانی مانند فرج حیدری منجر شد!!/آیا اراده ای در خانه سینما برای جلوگیری از این وضعیت غم انگیز وجود ندارد؟؟
اسحاق خانزادی صدابردار و صداگذار پیشکسوت سینمای ایران⇐داور جشن خانه سینما بودم اما روز جشن دعوتم نکردند!!!/250 مستند از جبهه‌ها ساختم اما یک نفر از مدیران حالم را نپرسید/از BBC بگیر تا manoto و حتی GEM پیشنهاد همکاری داشتم/33 سال برای ارشاد کار کردم اما از روزی که بازنشسته شدم یکی از مدیران ارشاد به سراغم نیامد
ادعاهای مطروحه در نشست هیأت مدیره خانه سینما+پرسش‌های کلیدی منتج از این ادعاها⇐400میلیون(!!) صرف برگزاری جشن خانه سینما شد ⇔چرا ریزهزینه‌کرد این 400میلیون مشخص نیست؟ 400میلیون صرف برگزاری دو ساعت جشن در تالار وحدت؟/بیشتر از 800میلیون کمک بلاعوض و کارت هدیه میان سینماگران توزیع شده!⇔چرا مشخص نیست این مبلغ هنگفت به چه کسانی رسیده؟؟/به زودی سایت فروش بلیت سینما راه‌اندازی می‌کنیم!!⇔با کدام تجربه عملیاتی در بلیت‌فروشی آنلاین؟؟/به زودی تلویزیون اینترنتی راه می‌اندازیم!!⇔با کدام دستاورد در مدیریت رسانه‌‌ای؟؟/اینکه مازیار میری{دبیر اجرایی جشن خانه سینما} در شب برگزاری جشن در آمریکا بوده، ایرادی ندارد!⇔برمبنای کدام منطق مدیریتی؟؟/دو بار درباره ریاست شاهسواری رأی‌گیری کردیم و ایشان با رأی قاطع انتخاب شد!!⇔رقیب ایشان در رأی‌گیری که بوده؟؟/ما را به این متهم می‌کنند که تنها برگزار کننده ختم‌ و تشییع سینماگران هستیم⇔وقتی بعد از بیش از بیست سال، سینماگران حتی یک درمانگاه اختصاصی هم ندارند باید جز این فکر کرد؟؟

ادعاهای مطروحه در نشست هیأت مدیره خانه سینما+پرسش‌های کلیدی منتج از این ادعاها⇐400میلیون(!!) صرف برگزاری جشن خانه سینما شد ⇔چرا ریزهزینه‌کرد این 400میلیون مشخص نیست؟ 400میلیون صرف برگزاری دو ساعت جشن در تالار وحدت؟/بیشتر از 800میلیون کمک بلاعوض و کارت هدیه میان سینماگران توزیع شده!⇔چرا مشخص نیست این مبلغ هنگفت به چه کسانی رسیده؟؟/به زودی سایت فروش بلیت سینما راه‌اندازی می‌کنیم!!⇔با کدام تجربه عملیاتی در بلیت‌فروشی آنلاین؟؟/به زودی تلویزیون اینترنتی راه می‌اندازیم!!⇔با کدام دستاورد در مدیریت رسانه‌‌ای؟؟/اینکه مازیار میری{دبیر اجرایی جشن خانه سینما} در شب برگزاری جشن در آمریکا بوده، ایرادی ندارد!⇔برمبنای کدام منطق مدیریتی؟؟/دو بار درباره ریاست شاهسواری رأی‌گیری کردیم و ایشان با رأی قاطع انتخاب شد!!⇔رقیب ایشان در رأی‌گیری که بوده؟؟/ما را به این متهم می‌کنند که تنها برگزار کننده ختم‌ و تشییع سینماگران هستیم⇔وقتی بعد از بیش از بیست سال، سینماگران حتی یک درمانگاه اختصاصی هم ندارند باید جز این فکر کرد؟؟

سینماروزان: تازه ترین نشست هیأت مدیره خانه سینما کاملا تحت الشعاع پرسشهایی قرار گرفت که در ماههای گذشته از سوی ...

ثریا قاسمی: این روزها هر نقشی پیشنهاد شود قبول می‌کنم؛ آنها که می‌گویند گزیده‌کار هستیم یا شوخی می‌کنند یا ژست می‌گیرند!/ اگر فضای هنری اینجا آلوده است، بروند و اخلاق خوب را در شبکه‌های ماهواره‌ای پیدا کنند
مدتی کوتاه بعد از افشای ماجرای توزیع هبه میان خبرنگارنمایان رسانه‌های سیاسی⇐کامران ملکی استعفای خود از مدیریت ارتباطات این نهاد صنفی را علنی کرد و گفت: مجبور شدم بین استعفا دادن و استعفا داده شدن، اولی را انتخاب کنم!!/استعفایم با استقبال رییس هیأت مدیره مواجه شد!!/در کشور ما «نیکو» آن است که رییس می‌گوید!!!/نگرش رسانه‌ای من متفاوت است با نگاه مدیریتی خانه سینما
بایکوت علیرضا رییسیان، علی ملاقلی‌پور و کیومرث پوراحمد؟⇔به مانند جشنواره فجر “ابد و یک روز” شانس اصلی جشن خانه سینماست!!/”کوچه بی‌نام” و “جامه‌دران” در رتبه‌های بعدی تعداد نامزدی قرار دارند+فهرست کامل نامزدیها
صفحه 7 از 16 1 6 7 8 16

آخرین مطالب

تبلیغات

ویژه ها

سامانه جامع رسانه‌های کشور