مرتضی شایسته تهیهکننده باسابقه مطرح کرد⇐چرا صاحبان آثاری پرفروش مثل “مطرب” یا “زیرنظر” یا “…با من برقص” که توانستهاند چراغ سینماها را روشن نگه دارند باید مدتها منتظر بمانند تا سهمشان از فروش توسط سینماداران پرداخت شود؟؟/ چرا سهم تهیهکنندگان از فروش فیلمها باید با چهار ماه تاخیر و آن هم خردخرد به حسابشان بیاید؟؟/هرچه زودتر سامانه “سمفا” را راه بیندازند تا صاحبان آثار از همان زمان بلیتفروشی به سهم خود برسند!!
سینماروزان: پرداخت حقالسهم صاحبان آثار از فروش فیلمها باید با حداقل فاصله زمانی صورت گیرد ولی بارها دیده شده که ...































