تبلیغات
image_print

برچسب: سینما

45 دقیقه زدوخورد در شبکه خبر⇐محمدتقی فهیم:  فیلم مدیری مایه افتخار است!!!/باعث تأسف است فیلمسازی{سامان مقدم} که ادعای تفکر داشت حالا با باسن عطاران می‌خواهد مخاطب را به سینما بکشاند!/{با اشاره به منوچهر محمدی و «اکسیدان»} اینکه فیلمی سطحی 7 میلیارد بفروشد مایه افتخار است؟ بروند امام رضا(ع) و توبه کنند/چرا مانند دهه 60 کمدیهای خوب تولید نمی‌شود؟/من نماینده مخاطبان سینما هستم و باید نظر دهم⇔حسین فرحبخش: وقتی فیلمی که شما با آن مشکل دارید 20 میلیارد می‌فروشد یعنی مخاطبان نمایندگی شما را قبول ندارند!/به جای تخریب دیگران بیایید فیلمهای ارزشی تان را معرفی کنید تا بقیه بشناسند/با حضور دو روحانی در شورای ممیزی اینکه فیلم خلاف شرع تولید شود محال است/با موشک‌بارانی که متحجرین روانه ارشاد می‎کنند فیلمهای خنثایی تولید شده فرسنگها دورتر از سینما!/این قدر حسرت دهه 60 را نخورید؛ در آن دوران مدیران سینمایی با ایده‌های کمونیستی پدرمان را درآوردند/خیلی از فیلمهای دهه شصت فقط بخاطر بی‌رقیب بودن مدیوم سینما فروختند

45 دقیقه زدوخورد در شبکه خبر⇐محمدتقی فهیم:  فیلم مدیری مایه افتخار است!!!/باعث تأسف است فیلمسازی{سامان مقدم} که ادعای تفکر داشت حالا با باسن عطاران می‌خواهد مخاطب را به سینما بکشاند!/{با اشاره به منوچهر محمدی و «اکسیدان»} اینکه فیلمی سطحی 7 میلیارد بفروشد مایه افتخار است؟ بروند امام رضا(ع) و توبه کنند/چرا مانند دهه 60 کمدیهای خوب تولید نمی‌شود؟/من نماینده مخاطبان سینما هستم و باید نظر دهم⇔حسین فرحبخش: وقتی فیلمی که شما با آن مشکل دارید 20 میلیارد می‌فروشد یعنی مخاطبان نمایندگی شما را قبول ندارند!/به جای تخریب دیگران بیایید فیلمهای ارزشی تان را معرفی کنید تا بقیه بشناسند/با حضور دو روحانی در شورای ممیزی اینکه فیلم خلاف شرع تولید شود محال است/با موشک‌بارانی که متحجرین روانه ارشاد می‎کنند فیلمهای خنثایی تولید شده فرسنگها دورتر از سینما!/این قدر حسرت دهه 60 را نخورید؛ در آن دوران مدیران سینمایی با ایده‌های کمونیستی پدرمان را درآوردند/خیلی از فیلمهای دهه شصت فقط بخاطر بی‌رقیب بودن مدیوم سینما فروختند

سینماروزان: تازه ترین برنامه «شهر فرنگ» همان طور که پیشتر هم قابل پیش بینی بود به دلیل حضور حسین فرحبخش ...

ادعای دبیر چندشغله جشنواره شهر: بودجه مان از فروش بلیت سینماهاست!⇐پرسش: آیا منظور همان سهم 5درصدی فروش فیلمها است که شهرداری پیش پیش از سینماگران می گیرد؟! و آیا سینماگران راضی به شراکت شهرداری در فروش فیلمهایشان به بهانه برگزاری جشنواره اند؟!
داریوش باباییان با انتقاد از روند چینش فیلمها برای اکران اظهار داشت⇐از ابتدای سال فقط 4 فیلم کمدی فروش داشته‌اند و بقیه ضرر داده‌اند/اگر شورای صنفی نمایش کمک نکند وضع بدتر خواهد شد
سعید خانی مدیر پخش نسیم صبا بیان کرد⇐بعد از حادثه تروریستی با 40 درصد افت فروش مواجه شدیم!/نیم بها بودن سانس‌ها در ماه رمضان مفید نبود زیرا ساعاتی که برای آن اختصاص داده بودند تاثیری بر فروش نداشت!/چرا باید قیمت بلیت سینما در صبح شنبه با شب پنجشنبه یکی باشد؟/با تخصیص سانسهای فراوان به یک فیلم کمدی، سینمای اجتماعی هویت خودش را از دست می‌دهد
پردیس+سمرقند

اظهارات منطقی یک نماینده مجلس⇐دولت برای حمایت از ساخت پردیس لایحه ارائه دهد/شهرداری با علاقمندان به سرمایه‌گذاری در این حیطه وارد مناقشه نشود

سینماروزان: در سالهای اخیر کم نیستند سرمایه گذارانی که علاقه دارند مجتمعهای تجاری-فرهنگی بسازند تا در کنار برآورده ساختن نیازهای ...

چرا مدیرمسئول “اطلاعات” از کارگردان “گلهای داوودی” خواست به بیت امام(ره) نرود؟+عکس
اظهارنظر یک نماینده مجلس درباره حضور «ابی»، «ویگن» و دیگر خوانندگان سابق در «معمای شاه»+عکس
صفحه 5 از 8 1 4 5 6 8

آخرین مطالب

تبلیغات

ویژه ها

سامانه جامع رسانه‌های کشور