علیرضا رییسیان در تازهترین گفتگویش اظهار داشت⇐نظام عرضه و تقاضا قبل از انقلاب با یک اتاق و دو کارمند پیش میرفت؛ حالا همان نظام عرضه و تقاضا با کلی سازمان عریض و طویل سینمایی و کلی مدیر و کارمند پیش میرود!!/شورای اکران بد عمل میکند و باعث شده تقریبا همه ناراضی باشند/وقتی شریک یک دفتر پخش خاص میشود نماینده تهیهکنندگان در شورای اکران معلوم است که منافع شخصی غالب میشود/اگر آمار فیلمهای پرفروش را درآورید همه بیش از 100 سالن در اختیار داشتهاند! این معنایی دارد جز آن که سبدتان را فقط با پرتقال پر کردهاید؟/بهترین زمان اکران یا به فیلمهای سفارشی میرسد یا به افراد صاحب نفوذ در شورای اکران!!/چرا رییس شورای صنفی نمایش فیلمش را در نوروز روی پرده میفرستد؟؟
سینماروزان/علی رستگار: علیرضا رئیسیان را جدا از کار فیلمسازی میتوان یک کارشناس و صاحب نظر قابل اعتنا دانست، چرا که ...















































