سینماروزان: ساعاتی بعد از توییت بازی پرسروصدای عراقچی-ترامپ بود که باز یک خبر تکراری در برخی رسانههای ارگانی منتشر شد؛ خبر بازگشت معین به ایران.
خبری که گرچه مشخص بود، جعلی است اما ابتدا یک رسانه لسآنجلسی آن را تکذیب کرد و بعد هم خود معین، کل ماجرا را شایعه خواند. ابتدا رادیویار گزارش داد: معین گفته که فقط درصورتی به ایران برمیگردد که تمام هنرمندان خارج نشین از داریوش و ابی و منفردزاده و جنتی عطایی تا صادق نوجوکی و سیاوش قمیشی و منوچهر چشم آذر و کاظم عالمی و… بتوانند به ایران برگردند.
به ادعای این رسانه، معین در دوران محمود احمدینژاد هم چند بار برای کاروبار شخصی به ایران رفته بود و با اینکه از سوی تهیه کننده های وقت فریدون آسرایی، دعوت به کار شد اما آن زمان هم گفته بود که تمام هنرمندان باید بتوانند برگردند و اصلا دوست ندارد، تافته جدابافته باشد.
سپس خود معین در متنی کوتاه نوشت: در این روزها که ایران عزیزمان در شرایط حساس و مهمی قرار دارد، ناگهان شایعاتی مبنی بر بازگشت من به ایران و اجرای کنسرت، در رسانه های مختلف منتشر شده است که صحت ندارد. عشق به مردم و سرزمینم همیشه با من بوده و هست. آرزوی دیدار و اجرای برنامه در کنار شما عزیزان، همواره خواسته من و همکارانم بوده، اما این آرزو تنها با حال خوب مردم در رفاه و آسایش معنا پیدا میکند.به امید روزهای روشن، ایرانی آزاد، سربلند، متحد و یکپارچه.

































