سینماروزان: بالاخره فشارهای سینماداران نتیجه داد و مشکل فیلم توقیفی “آنتیک” در حال حل شدن است تا این فیلم پژمان جمشیدی هرچه زودتر روی پرده برود و جلوی ضرر بیشتر سینماداران را بگیرد.
متاسفانه شرایط جنگی باعث شد که سینماها به محاق بروند و با وجود راه اندازی اکران نوروز با همت حوزه هنری و فارابی و شهرداری اما روی پرده رفتن چهار فیلم ارگانی، عایدی قابل قبولی در گیشه نداشت و حتی سینماداران جرات نکردند قیمت بلیت را در سال جدید افزایش دهند.
بعد از اینکه سازمان سینمایی سوره حوزه هنری فیلم کمدی “تاکسیدرمی” را در دستور پخش قرار داد حالا شورای صنفی نمایش هم به دنبال آن است که یکی دو فیلم کمدی دیگر کنار این فیلم روی پرده بفرستد. گویا مشکلات فیلم “آنتیک” ساخته هادی ناییجی حل شده و این کمدی که پژمان جمشیدی و بیژن بنفشهخواه در آن در نقش دو دلهدزد، بازی کردهاند از دوم اردیبهشت روی پرده است.
“آنتیک” به تهیهکنندگی محمود بابایی داستان سارقانی را روایت میکند که در کوران انقلاب اسلامی از زندان میگریزند و در فرار از یک مامور سمج به یک روستای دورافتاده میرسند و تصمیم میگیرند به اخاذی از مردم روستا …
ستاره پسیانی، آناهیتا افشار، غلامرضا نیکخواه، امیر نوروزی، فرزین محدث علی باقری، مجتبی شفیعی، هادی افتخارزاده، آرش نوذری، لادن ژافهوند، یدالله شادمانی و… دیگر بازیگران “آنتیک” هستند که با پخش فیلمیران از اردیبهشت ماه در سینماهاست.

































