• مرام‌نامه
  • شبکه های اجتماعی
  • سفارش آگهی
  • تماس با ما
  • درباره ما
دوشنبه 24 آذر 1404
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
ژورنال سینما
  • خانه
  • خبر
  • رک و راست
  • شیروانی داغ
  • گزارش
  • گفتگو
  • گوناگون
  • یادداشت
  • یک سکانس سینمایی
  • خانه
  • خبر
  • رک و راست
  • شیروانی داغ
  • گزارش
  • گفتگو
  • گوناگون
  • یادداشت
  • یک سکانس سینمایی
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
ژورنال سینما
  • مرام‌نامه
  • شبکه های اجتماعی
  • سفارش آگهی
  • تماس با ما
  • درباره ما
تبلیغات
خانه رک و راست

رییس انجمن گویندگان(دوبلورها) بیان کرد⇐چرا هر سال مبلغی اندک برای عیدی سینماگران می‌رسد و چرا هر سال هم لااقل به نصف سینماگران، عیدی نمی‌رسد؟/هر سال سینماگران به این روال اعتراض می‌کنند و متاسفانه انگاری مدیران سینما علاقه‌ای ندارند صدای سینماگران را بشنوند!/برخی صنوف به روسا هشدار داده‌اند اگر این روال اصلاح نشود و به همه سینماگران عیدی ندهند، اصلا عیدی نمی‌گیرند!/این طور عیدی دادن به‌ درد نمی‌خورد و بهتر است حرمت‌‌ها را حفظ کنند و به همه سینماگران عیدی دهند تا راه را بر هر گونه سوءتفاهم ببندند!/اگر سازمان سینمایی برای سالی یک بار عیدی‌دادن به سینماگران هم بودجه ندارد بهتر نیست زعامت سینما را به نهادی دیگر واگذار کند؟/روسای خانه سینما کنار بدنه صنف قرار گیرند و از ارشاد بخواهند به همه سینماگران عیدی دهد و نه یک عده خاص!

3 فروردین 1399
در رک و راست
0 0
A A
3
حمیدرضا+آشتیانی+پور

حمیدرضا+آشتیانی+پور

سینماروزان: انتشار جدول توزیع عیدی ارشاد میان سینماگران به‌غیر از آن که مشخص ساخت بیش از ۲۶۰۰ نفر از سینماگران از عیدی محروم شده‌اند معلوم کرد چندین صنف و ازجمله کارگردانان، تهیه‌کنندگان، پخش‌کنندگان و مدرسان نیز مشمول عیدی نشده‌اند؛ این روال، انتقادات مختلفی را در بدنه سینما موجب شده و اختلافاتی داخلی در صنوف مختلف را سبب ساخته است.

حمیدرضا آشتیانی‌پور رییس انجمن گویندگان( دوبلورهای) ایران با انتقاد از تخصیص مبلغی اندک برای عیدی سینماگران به سینماروزان گفت: متاسفانه هر سال همین مشکل را در توزیع عیدی سینماگران داریم و هر سال مبلغی اندک برای عیدی سینماگران می‌رسد و متاسفانه هر سال نیز لااقل به نصف سینماگران، عیدی نمی‌رسد. هر سال هم اعتراض می‌کنیم و متاسفانه انگاری مدیران سینما علاقه‌ای ندارند صدای سینماگران را بشنوند. چرا؟؟؟

این دوبلور باسابقه تاکید کرد: بخش عمده سینما در قرنطینه به‌سر می‌برند و حداقل انتظارشان این بود که شب عیدی به همه سینماگران، عیدی دهند. یعنی ارشاد و سازمان سینمایی برای سالی یک بار عیدی‌دادن هم بودجه ندارند؟؟ اگر این طور است پس چرا کلا زعامت سینما را به نهادی دیگر واگذار نمی‌کنند؟؟

آشتیانی‌پور با انتقاد از حذف بیش از ۲۰۰۰ سینماگر از فهرست عیدی‌گیرندگان بیان کرد: تعدادی از صنوف به روسا هشدار داده‌اند اگر این روال اصلاح نشود و به همه سینماگران عیدی ندهند، اصلا عیدی نمی‌گیرند. این مبلغ اندک عیدی به‌ درد نمی‌خورد و بهتر است حرمت‌ها را حفظ کنند و به همه سینماگران عیدی دهند تا راه را بر هر گونه سوءتفاهم ببندند!

مدیر دوبلاژ آثاری همچون “مختارنامه” و “معصومیت از دست رفته” خاطرنشان ساخت: توزیع نامناسب عیدی و حذف کلی سینماگر از فهرست عیدی‌گیرندگان، اعتراضات مختلفی را در صنوف مختلف خانه سینما موجب شده و بسیاری از سینماگران دارند ماجرا را پیگیری می‌کنند بلکه یک بار برای همیشه مشکل را حل کنند. امیدوارم روسای خانه سینما کنار بدنه صنف قرار گیرند و از ارشاد بخواهند به همه سینماگران عیدی دهد و نه یک عده خاص!

پیوند کوتاه: https://www.cinemaroozan.ir/?p=59852
image_print
برچسب ها: انجمن صداپیشگان سینماانجمن گویندگان سینماحمیدرضا آشتیانی‌پورسینماروزانسینماژورنالعیدی
نوشته قبلی

طراح جلوه‌های ویژه “روز صفر” متذکر شد⇐هنوز سیمرغ‌های ما را نداده‌اند/جریمه گروه “روز صفر” اشتباه بود

نوشته‌ی بعدی

سیدجمال ساداتیان تاکید کرد⇐ با شرایط پیش‌رو جشنواره جهانی(؟) فجر قطعاً برگزار نمی‌شود!/بودجه جشنواره جهانی فقط بخشی از خسارت‌ کرونایی سینما را پوشش می‌دهد!

مطالب مرتبط

حامد مظفری در سینماتیک شرح داد: چرا «یک تصادف ساده» یک فیلم کاملا خودی است؟

حامد مظفری در سینماتیک شرح داد: چرا «یک تصادف ساده» یک فیلم کاملا خودی است؟

23 آذر 1404

سینماروزان: دو فیلم ایرانی داریم که مهمترین نماینده‌های ما در اسکار غیر انگلیسی زبان هستند؛ یکی "علت مرگ‌ نامعلوم" که...

بنیاد سینمایی فارابی

تلاش برای همکاری با نسل‌های مختلف/اعلام فهرست تولیدات تازه‌ی فارابی+اطلاعات کامل درباره روند تولید این ۱۵ فیلم

18 آذر 1404

سینماروزان: در حالی که در سال‌های گذشته تازه بعد از اعلام اسامی فیلمهای جشنواره فیلم فجر بود که ارگانهای سینمایی،...

یزدان عشیری+جشنواره جهانی فجر

وقتی ده‌ها جشنواره سینمایی در کشور داریم، چرا باید حتما جشنواره فجر را تجزیه کنیم؟/ این درخت تناور ریشه‌های عمیق دارد؛ هرس اشتباه بدجوری به درخت آسیب زد/هیچ دلیل قانع‌کننده و عقلانی برای گسست بخش بین‌الملل و فاصله‌گذاری میان یک کل منسجم  نبود/اتفاقا با برگزاری بخش بین‌الملل در دهه فجر می‌شد از فضای مهیای جشنواره اصلی فجر بهره‌مند شد و میلیاردها تومان در منابع صرفه‌جویی نمود و همزمان از ظرفیت صدها رسانه استفاده کرد/اینکه بخش اصلی جشنواره فجر را در دهه فجر و نصفه‌‌ی دیگر را در اردیبهشت یا آذر و «شاید وقتی دیگر» یا در تهران، منطقه آزاد، شیراز و یا «ناکجاآباد» برگزار کرد فقط باعث بی‌هویتی، سرگردانی و ضعیف‌تر شدن جشنواره شد!/اگر واقعا به دنبال جهانی شدن هستند چرا فجر را پاره کردند و چرا مستقلا جشنواره جهانی شیراز یا قشم یا… را برگزار نمی‌کنند؟/باعث تاسف است که صدای جشنواره جهانی فجر حتی از دروازه‌ی شیراز آن سوتر نرفته است ولی جشنواره‌ی تازه‌کار دریای سرخ عربستان که عضو فیاپف هم نیست کل جریان خبری رسانه‌های خارجی را درنوردیده! 

18 آذر 1404

سینماروزان: اصرار مجدد بر جدایی بخش بین الملل از جشنواره اصلی فجر و برپایی آن در شیراز -علیرغم تجربیات بی...

نوشته‌ی بعدی

سیدجمال ساداتیان تاکید کرد⇐ با شرایط پیش‌رو جشنواره جهانی(؟) فجر قطعاً برگزار نمی‌شود!/بودجه جشنواره جهانی فقط بخشی از خسارت‌ کرونایی سینما را پوشش می‌دهد!

دیدگاه‌ها 3

  1. حجازی می‌گوید:
    قبل 6 سال

    ماجرا اندکی پیچیده است.
    متاسفانه سینماگر درست تعریف نشده.
    از خدماتی فیلمها تا تهیه کنندگان را درین دیار سینماگر می گویند.
    یعنی از حقوق یک میلیون ماهیانه تا چندصدمیلیونی با یک اسم شناخته میشوند: سینماگر…
    این آغاز ماجراهای اختلاف برانگیز است…

    پاسخ
  2. بازتاب: رییس انجمن مدرسان سینما اظهار داشت⇐عیدی دادن به سینماگران نباید حالت صدقه پیدا کند؛ یا باید به همه سینماگران عیدی بدهند و یا اصلا عیدی ندهن
  3. بازتاب: رییس انجمن مدیران سالن‌‌های سینما مطرح کرد⇐چرا نزدیک به سه دهه بعد از را‌ه‌اندازی خانه سینما، هنوز در توزیع عیدی میان سینماگران به یک نظا

پاسخ دادن به حجازی لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدها

  • حامد مظفری

    به جز تراکم اکران، تهیه‌کننده‌های و پخش‌کنندگان حق‌العمل‌کار، باعث فیلمسوزی گسترده شده‌اند/گروهی از تهیه‌کنندگان طرفدار ورشکستگی در گیشه هستند!/بعضی از پخش‌کنندگان بی‌مسئولیت به عامل نابودی فیلمها بدل شده‌اند!/باید اعتبار را به پروانه‌های ارشاد برگرداند وگرنه سنگ روی سنگ بند نخواهد شد/با ادامه توقیف آثار مجوزدار در شهرستان، هیچ بعید نیست که سینماداران تهرانی هم از شهرستان‌ها یاد بگیرند و اقدام به ممیزی و توقیف خودسرانه کنند!

    355 اشتراک ها
    اشتراک گذاری 142 توئیت 89
  • تقابلات والد و مولود در سینمای این سالها؛ از “پیرپسر” تا “پسرکشی” 

    179 اشتراک ها
    اشتراک گذاری 72 توئیت 45
  • حرفهای ده‌نمکی درباره تعدد دوست‌دختر! +فیلم

    21 اشتراک ها
    اشتراک گذاری 8 توئیت 5
  • صدور پروانه نمایش برای تهیه‌کننده «داوینچیز»+صدور پروانه برای یک مدیر اسبق

    18 اشتراک ها
    اشتراک گذاری 7 توئیت 5
  • معرفی یک بانوی تهیه‌کننده به‌عنوان دبیر پانزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم ١٠٠

    15 اشتراک ها
    اشتراک گذاری 6 توئیت 4
  • واکنش غیرمنتظره علیرضا قربانی به خط سفید!+ویدئو

    14 اشتراک ها
    اشتراک گذاری 6 توئیت 4
  • تلاش برای همکاری با نسل‌های مختلف/اعلام فهرست تولیدات تازه‌ی فارابی+اطلاعات کامل درباره روند تولید این ۱۵ فیلم

    13 اشتراک ها
    اشتراک گذاری 5 توئیت 3
  • کمدی-رمانتیک دشوارتر از کمدی!⇐اصغر نعیمی کارگردان فیلم «دوروز دیرتر» مطرح کرد+توضیح درباره چرایی واگذاری فیلمنامه پرحاشیه «زندگی خصوصی»

    13 اشتراک ها
    اشتراک گذاری 5 توئیت 3

آخرین مطالب

ورود «آقای زالو» به باشگاه ۱۰۰ میلیاردی‌ها

حامد مظفری در سینماتیک شرح داد: چرا «یک تصادف ساده» یک فیلم کاملا خودی است؟

مستند «لاماسو»؛ کاریزمای طوسی در برگ تازه‌ی نماوا 

فیلم «یازده یازده» در فیلمنت

۲۶ هزار پاترهد دست دوستی دادند/ پیش به سوی فیلم‌-کنسرت «بازی تاج و تخت»

تشخیص، هوشیاری و آگاهی؛ ابزار مهم عکاسی جنگ و مستند اجتماعی

فیلم کوتاه «مِه» آماده نمایش شد

راه‌اندازی رادیو مقاومت/ رادیو مقاومت اول دی‌ماه ششمین سال فعالیت خود را آغاز می‌کند

کنسرت بزرگ جواد زکی شمس‌آبادی با ارکستر کامل؛ ۲۷ آذر در اریکه ایرانیان

انتصاب مسئولان بخش‌های مختلف پنجمین جشنواره رادیویی پژواک

تبلیغات

ویژه ها

حامد مظفری در سینماتیک شرح داد: چرا «یک تصادف ساده» یک فیلم کاملا خودی است؟
خبر وسط

حامد مظفری در سینماتیک شرح داد: چرا «یک تصادف ساده» یک فیلم کاملا خودی است؟

23 آذر 1404

سینماروزان: دو فیلم ایرانی داریم که مهمترین نماینده‌های ما در اسکار غیر انگلیسی زبان هستند؛ یکی "علت مرگ‌ نامعلوم" که...

ادامه مطلب
مستند «لاماسو»؛ کاریزمای طوسی در برگ تازه‌ی نماوا 

مستند «لاماسو»؛ کاریزمای طوسی در برگ تازه‌ی نماوا 

23 آذر 1404
پردیس اکومال کرج

آقای زالو مماس با صد میلیارد/قسطنطنیه ۷۵میلیارد/عبور یوز از ۷۴میلیارد/کفایت مذاکرات ۲۳میلیارد/بچه مردم ۱۳میلیارد/دوروز دیرتر ۱۱میلیارد/وصال طهران۵۷ و دختر برقی در ۶میلیارد+آمار کامل فروش 

21 آذر 1404
دو سال انتظار برای دريافت مجوز “فِلفور”/واکنش پلتفرم نماوا به بلاتکلیفی برنامه‌های رپ

دو سال انتظار برای دريافت مجوز “فِلفور”/واکنش پلتفرم نماوا به بلاتکلیفی برنامه‌های رپ

20 آذر 1404
فیلم های کپی

فیلم «های‌کپی»؛ ملغمه‌ای low level!

19 آذر 1404
یزدان عشیری+جشنواره جهانی فجر

وقتی ده‌ها جشنواره سینمایی در کشور داریم، چرا باید حتما جشنواره فجر را تجزیه کنیم؟/ این درخت تناور ریشه‌های عمیق دارد؛ هرس اشتباه بدجوری به درخت آسیب زد/هیچ دلیل قانع‌کننده و عقلانی برای گسست بخش بین‌الملل و فاصله‌گذاری میان یک کل منسجم  نبود/اتفاقا با برگزاری بخش بین‌الملل در دهه فجر می‌شد از فضای مهیای جشنواره اصلی فجر بهره‌مند شد و میلیاردها تومان در منابع صرفه‌جویی نمود و همزمان از ظرفیت صدها رسانه استفاده کرد/اینکه بخش اصلی جشنواره فجر را در دهه فجر و نصفه‌‌ی دیگر را در اردیبهشت یا آذر و «شاید وقتی دیگر» یا در تهران، منطقه آزاد، شیراز و یا «ناکجاآباد» برگزار کرد فقط باعث بی‌هویتی، سرگردانی و ضعیف‌تر شدن جشنواره شد!/اگر واقعا به دنبال جهانی شدن هستند چرا فجر را پاره کردند و چرا مستقلا جشنواره جهانی شیراز یا قشم یا… را برگزار نمی‌کنند؟/باعث تاسف است که صدای جشنواره جهانی فجر حتی از دروازه‌ی شیراز آن سوتر نرفته است ولی جشنواره‌ی تازه‌کار دریای سرخ عربستان که عضو فیاپف هم نیست کل جریان خبری رسانه‌های خارجی را درنوردیده! 

18 آذر 1404
فیلم احمد

تازه‌ترین خروجی شورای صنفی نمایش: دستور اکران فیلم تراژدی زلزله‌ی بم+دستور نیم‌بها کردن آخرهفته فقط برای بانوان!

16 آذر 1404
سامانه جامع رسانه‌های کشور
  • خانه
  • خبر
  • رک و راست
  • شیروانی داغ
  • گزارش
  • گفتگو
  • گوناگون
  • یادداشت
  • یک سکانس سینمایی

© 2023 ژورنال سینما - تمام حقوق محفوظ است طراحی سایت توسط آنیل طراح

بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
  • خانه
  • خبر
  • رک و راست
  • شیروانی داغ
  • گزارش
  • گفتگو
  • گوناگون
  • یادداشت
  • یک سکانس سینمایی
برای ما ژورنال چیز دیگریست و برای خیلی‌ها، چیز دیگر
ما به منظور دیگری ژورنالیست شدیم و آنها به‌منظور دیگری در این حرفه‌اند...

خوش آمدید!

وارد ناحیه کاربری خود شوید

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

رمز عبور خود را بازیابی کنید

لطفا نام کاربری یا آدرس ایمیل خود را برای بازنشانی رمز عبور خود وارد کنید.

ورود به سیستم