سینماروزان: اکبر عبدی کمدین بی تکرار سینمای بعد از انقلاب، اخیرا دیداری داشته با مسعود ده نمکی در بیمارستان محل معالجهاش.
عبدی گرچه گرفتار بیماری است اما در پیامی دونفره با ده نمکی همچنان وجهه طنز خود را حفظ کرده و خواهدان ساخت #اخراجیها۴ است تا مردم بخندند و میگوید محمدرضا شریفی نیا حتما باید در قسمت آخر اخراجیها هم باشد چون خودش را دربرابر شریفینیا مثل موش میداند؛ به سبک تام و جری!
اکبر عبدی با اشاره به شرایط جنگ رمضان و تجاوزات ترامپ علیه ایران، دعا کرده که همه مردم از شر همهی طلبکاران دنیا و ازجمله ترامپ و نتانیاهو راحت شوند.
برای تماشای ویدئو ی حرفهای عبدی اینجا را ببینید.

































